A jakby zrobić ograniczenia ograniczone fluffem?

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

A jakby zrobić ograniczenia ograniczone fluffem?

Post autor: nindza77 »

Wiem, że temat brzmi jak brzmi, a jest to jedynie bardzo luźna propozycja. Niestety wiele powiedzieć nie mogę, nie znając całego fluffu wszystkich armii, ale już po paru rzeczach jakie się dowiedziałem, a tym co widzę na stołach muszę to chyba zaproponować. Nie wiem czy tak jest tylko w tych armiach... otóż. W takim Imperium z tego co się orientuję występuje tylko KILKA sztuk czołgów parowych, nie? Więc w związku z taką rzadkością i zapewne dbałością o te pojazdy jako taką (czyli nie szastanie czołgami na prawo i lewo) proponowałbym, żeby czołg był 0-1 i od 2-3k+ (nie mówiąc że mógłby zabierać slot hero, ale o to już nie proszę). Co do Slanna, to danie mu starszej generacji również powinno być bardziej ograniczone. Powiedzmy od 3-4k+

Ja wiem, że to by bardzo uderzało w te armie, ale nie przypominam sobie, żeby inne armie miały coś takiego. Z pewnością jednak coś by się znalazło, a stoły wyglądałyby przede wszystkim ładniej, no i bardziej realistycznie odzwierciedlały bitwy :) To tylko luźna propozycja, więc proszę na mnie aż tak bardzo z tym pomysłem nie najeżdżać.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Mi się nawet podoba. Można było by dać że demony na <1k mogą wystaiwać jednostki 1 boga, 1k do <2k -2 bogów, 2k do <3k- 3 bogów, a od 3k wszystkie jednostki 4 bogów. Nie wiem czy by to dużo dało patrząc ze strony mocy armi, ale pzynajmniej nie było by horrorów i psów khorna razem w małych bitwach.

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Niestety fluff w tej grze jest delikatnie powiedziawszy mocno niedopracowany.
nindza77 pisze:W takim Imperium z tego co się orientuję występuje tylko KILKA sztuk czołgów parowych
a na dodatek, według fluffu, imperium nie ma armat ładowanych z tyłu. Jak widziałeś model steam tanka to się teraz możesz zastanawiać jak on jest ładowany. I odpowiedzi nie znajdziesz. To jest tylko mały przykład tego jak bardzo się kupy nie trzyma "storyline" warhammerowe. Więc na tym też żadnych zmian kompozycyjnych/organizacyjnych nie da się wprowadzić.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

A może oni wciągają tą armatę do środka, tam ją ładują i wystawiają do przodu znowu tak jak na statkach?

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Co do demonów to inna sprawa. Powinni być najzwyczajniej zabronieni Ci bogowie, którzy wzajemnie się nienawidzą ot co.

Co do Steam Tanka i armat to rzeczywiście nie trzyma się kupy, ale jednak jest to jednostka na tyle rzadka, że fajnie byłoby to odzwierciedlić w zasadach ;)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Obrazek

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

nindza77 pisze:Co do demonów to inna sprawa. Powinni być najzwyczajniej zabronieni Ci bogowie, którzy wzajemnie się nienawidzą ot co.
Obecnie żaden bóg nie nienawidzi innego :)

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

M.T. pisze:
nindza77 pisze:Co do demonów to inna sprawa. Powinni być najzwyczajniej zabronieni Ci bogowie, którzy wzajemnie się nienawidzą ot co.
Obecnie żaden bóg nie nienawidzi innego :)
Źle się wyraziłem. Generalnie chodzi mi o to, by w jednej rozpisce nie mogłoby być na ten przykład Slaneesha i Nurgla, mógłby być tylko jeden z nich ;)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Jak widziałeś model steam tanka to się teraz możesz zastanawiać jak on jest ładowany.
Zgodnie z fluffem main cannon steam tanka jest tez działem wykorzystującym pare do wystrzelenia kuli :)
W końcu to technologia której skopiowanie przerasta możliwosci ludzi :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Co do demonów to lekkie sprostowanie:
Obecnie żaden bóg nie nienawidzi innego
Khorne i Slaanesh Nienawidzą się.
Tzeench i Nurgle nienawidzą się.

Pozostali w taki czy inny sposób nie przepadają za sobą i rywalizują ze sobą.

Pomysł nie do wprowadzenia patrząc na obecne środowisko Battla promujące turniejowe wyciskanie rozpisek do ostatnich soków. Oczywiscie wyłączenie możliwości wystawiania rzadkich jak dziewica w bandzie slaanesha np czołg.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Nie mówię przecież o totalnym wyłączeniu :)

Ograniczenie 0-1 jest wg mnie totalnym musem. Co do progu punktowego od którego możnaby brać da się już podyskutować i od biedy może to byc nawet te marne 2k punktów, na które i tak większość ludzi gra.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Khorne i Slaanesh Nienawidzą się.
Tzeench i Nurgle nienawidzą się.
Standardowa rozpiska demonów to:

Lord khorna lub tzeentcha
heros khorna
heros tzeentcha

2 unity tzeentcha (horrory)
1 unit khrona (bloodleterzy)
2/3 unity bez marki (furie)

2 unity khorna (psy)

1 unit tzeentcha (flamery)

Więc armie demonów spełniaja warunek flufowości, czyli sa fajne wg. Twojego kryterium.

pozdro poćwicz ;)
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Inna "fluffowa" koncepcja to zależność od generała - jednostki z przeciwnego ( Khorne -> Slannesh, Nurgle -> Thzeenth i vice versa) bóstwa idą o "oczko" wyżej ( core->special, special -> rare, rare-> 2 sloty rare ), odziały innych bóstw zostają jak są, tylko nie można mieć ich więcej niż ma się odziałów boga "generalskiego" .
Standardowa rozpiska demonów to:

Lord khorna lub tzeentcha
heros khorna
heros tzeentcha

2 unity tzeentcha (horrory)
1 unit khrona (bloodleterzy)
2/3 unity bez marki (furie)

2 unity khorna (psy)

1 unit tzeentcha (flamery)
Wychodziło by na to, ze Nurgle i Slannesh są niemal nieobecni :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Po co drążyć w całkiem poważnym dziale temat ograniczeń, których nikt nigdzie nigdy nie wprowadzi?
Queek.

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

I tak to nie wejdzie w życie więc nie ma sensu się produkowac

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Jakby wszyscy mieli takie podejście to nie byłoby nigdy czegoś takiego jak bp ;)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

No widzisz, ale ci od bp mają właśnie takie podejście

Awatar użytkownika
sarlok
Mudżahedin
Posty: 211
Lokalizacja: Enchanted Glades of Athel Loren

Post autor: sarlok »

niestety pomysl jest nie do wprowadzenia w rzeczywistosci, ale osobiscie bardzo mi sie podoba. Wogole glupio ze masa jednostek ma we flufie swoja elitarnosc zajebistosc i ze do tego jest ich bardzo malo a na stolach widzimy armie z mimimum core units, wypchane po brzegi characterami i elitami. niestety zeby na stole byl klimat musi sie spotkac dwoch klimaciarzy, zrobic porno jest poprostu latwiej. Kumpel zaczal zbierac ostatnio VC jako druga armie i ma jej bardzo fajna wizje: Horda szkieletow i zombie dowodca ma byc necromancer chroniony przez klocek grave guards i ze 2 piatki black knights z wight kingiem i zadnych wampirow. I jak mowi skutecznosc nie ma dla niego znaczenia.

Chetnie bym tez zobaczyl imperium na piechocie i nie mam na mysli flagelantow tylko mase klockow szeregowych zoldakow.

Niestety tak sie trzeba albo umowic z kims na klimatyczna bitwe, albo napisac zasady od nowa

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

to twój kolega ma problem niestety bo dowódcą armii MUSI być wampir

Awatar użytkownika
sarlok
Mudżahedin
Posty: 211
Lokalizacja: Enchanted Glades of Athel Loren

Post autor: sarlok »

przegladam podrecznik i nie moge znalesc takiego zapisu

ODPOWIEDZ