ogarnę.noggin pisze:To ja ci zaraz wymyślę zmianę zasad na pół strony w której będą same nowe statystyki i koszty jednostek i zobaczysz, że tego nie ogarniesz. A wszystko w imię wystawiania imperialnej piechoty, bretońskich chłopów albo orków.Zwolin pisze:no bez przesadyMarek G pisze: IMO im mniejszy rozmiarowo BP tym lepiej, latwiej jest to ogarnac.
zasady na 120 stron ogarniasz to BP na 10 też
.
BP 1.61
Moderator: Barbarossa
Re: BP 1.61
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
bigpasiak pisze:ogarnę.noggin pisze:(...)To ja ci zaraz wymyślę (...) zobaczysz, że tego nie ogarniesz.(...)Zwolin pisze:
(...)ogarniasz(...)
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
yy.... ?
po wyjściu nowego RB trzeba będzie zrobić nowe BP
czemu?
bo nie wierzę w GW
po wyjściu nowego RB trzeba będzie zrobić nowe BP
czemu?
bo nie wierzę w GW
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą