Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 26 wrz 2018, o 14:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 3 sty 2018, o 14:26 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Okej, to mój pierwszy raport bitewny i pomyślałem, że doskonale się to złoży z pierwszą grą w T9A 2.0 Beta
Tak więc bez owijania w bawełnę podrzucę listy
Przeciwnik:
++ Kingdom of Equitaine (Kingdom of Equitaine 2.0 Beta) [4498Pts] ++
+ Core +
Knights of the Realm [802Pts]: Champion, 15x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of the Last Charge
Knights of the Realm [280Pts]: 6x Knight of the Realm, Musician
Peasant Bowmen [201Pts]: Longbow (4+) & Braziers, 16x Peasant Bowman
+ Special +
Knights of the Quest [850Pts]: Champion, 15x Knight of the Quest, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Stalker's Standard
Siege War Machine [285Pts]: Trebuchet (4+)
Siege War Machine [285Pts]: Trebuchet (4+)
+ Characters +
Damsel [435Pts]: Barded Warhorse, Druidism, Wizard Master
. Special Equipment: Magical Heirloom - Dominant
Duke [495Pts]: Army General, Barded Warhorse, Lance, Might, Shield
. Special Equipment: Divine Judgement, Uther's Conviction
Duke [505Pts]: Barded Warhorse, Questing Oath, Renown, Shield
. Special Equipment: Crusader's Salvation, King Slayer
Paladin [360Pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Daring, Lance, Shield
. Special Equipment: Fortress of Faith - Dominant
++ Total: [4498Pts] ++

Wszystkie charactery w oddziale Questów, straszny deathstar choc wg mnie lepiej byłoby dać Graile, bo jak nie wejdzie buff na T z Druidyzmu to i tak zostaje ta czwórka, którą moimi elfami trudniej ściąć
Moja lista:
++ Dread Elves (Dread Elves 2.0 Beta) [4500Pts] ++
+ Destroyers +
Dread Reaper [180Pts]
Dread Reaper [180Pts]
+ Special +
Dark Acolytes [375Pts]: Champion, Cult of Yema, 5x Dark Acolyte
Divine Altar [350Pts]
Dread Judges [270Pts]: Banner Enchantment, 10x Dread Judge, Musician, Standard Bearer
Dread Knights [415Pts]: Champion, 6x Dread Knight, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Blood
+ Characters +
Captain [345Pts]: Battle Standard Bearer, Fleet Commander, Great Weapon, Heavy Armour
. Special Equipment: Rending Banner
Dread Prince [555Pts]: Fleet Commander, Heavy Armour, Lance, Raptor, Shield
. Special Equipment: Ring of Shadows, Titanic Might
Oracle [595Pts]: Army General, Cult of Yema, Light Armour, Occultism, Pegasus, Wizard Master
. Special Equipment: Midnight Cloak
+ Core +
Corsairs [250Pts]: 10x Corsair, Musician, Paired Weapons, Repeater Handbow (4+), Standard Bearer, Vanguard
Corsairs [230Pts]: 10x Corsair, Musician, Paired Weapons, Standard Bearer, Vanguard
Dark Raiders [200Pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dread Legionnaires [555Pts]: Champion, 32x Dread Legionnaire, Musician, Spears, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Academy Banner - Dread Legionnaires, Repeater Auxilliaries and Corsairs only
++ Total: [4500Pts] ++

===============================
Główne założenie: Blob pik z zabawnym AP (coś a la kowadło)
Jako wsparcie Dread Knighty z Prince’m (młotek)
Dodatkowy dmg z Oracli na pegazie i Akolitów
2ndary: King of the Hill
Rozstawienie: Counterthurst
Mapa w środku ma górkę, na prawo od niej pole
poniżej pola przy górce jest drugie
Klif na lewej stronie ciut wyżej
las na środku na dole
budynek w górnym prawym rogu
Jeszcze jakis murek stał z lewej strony w moim deployu

|-----------------------------------------------------|
|.......................................... budynek |
|.....klif............... Hill ..........pole ....... |
|................................... pole ............|
|............murek...........las....................|
|----------------------------------------------------|

Wybrałem dół, bo miałem lasek na obronę dla balist, no i impasy przeszkadzają dużym oddziałom kawy się wystawić oraz ciężej manewrować
==========================
Moja magia:
6 4 2 z okultyzmu i H
Akolici klasyka okultyzm 4 i 6
Przeciwnik 2 3 4 5 druidyzm i H z artefaktu
==================================
Przeciwnik wybrał mnie jako zaczynającego, wystawiłem korsarzy z vanguardem i łukami z prawej strony, blokując część planszy
KotR potem przez przeciwnika wystawieni blokując mi część pola (okolice środka)
Potem wystaiwłem drugie korsarze w podobny sposób jak on KotRy, wystawienia przybrały postać litery „M”
Przeciwnik drugich rycerzy wystawił kontynuując wzór
Ja dałem exeki koło murka, na prawo od drugick korków trochę (między murkiem a laskiem)
On Questingi mniej więcej naprzeciwko exeków i korsarzy
Potem wystawiłem już wszystko by zaczynać, piki w środku, DK z lewej żeby między krawędzią a klifem się zajęły przeciwnikiem (tam myślałem, że stanie trebusz)
DR na środku, balisty w las, Akolici z prawej koło korsarzy, suka koło bloba sie trzyma na razie, prince w DR, bsb w piki
=======
On wystawił łuki nad klifem patrzących w prawą stronę stołu, dwa trebki pod krawędzią na prawo od klifu i charactery powsadzał do questingów
Vanguard bezpieczny, lekko do przodu wszystkim, DR za górką, by nie widział ich blob Realmów
Wygrałem rzut na zaczynanie
=====================================
Tura 1- DE
Akolici skoczyli poza asięg widzenia bloba realmów, champion w 12 calach od nich
W magii champ wrzucił grave calls na realmy, 2 umarło; breath dispellnięty
W shootingu balisty postrzelały po nich także, 1 kon umarł
KoE tura 1:
szarża w exeki questingami- nie dobiegli ; szarża KotRami w piki automat jest
W magii wrzucił na siebie tron, reszta dispellnięta albo nie weszła
W strzelaniu od łuków zginęło mi 3 korsarzy, 4 z 5 akolitów (wraz z championem) od trebka, drugi zię zaciął do końca gry
W cc piki przegrały ale steadfast z ld 9 i rerollem pomogły się utrzymać (dziwna walka bo mało modeli walczyło, DR zblokowały porządną szarżę
Druga tura DE:
DR flanka w KotR co z blobem walczy, korsarze to samo pomóc z drugiej flanki, raptory w 6 koni koło klifa, altar z death trance by pomóc Drkom i ewentualnie korsarzom jak dobiegną, exeki walą w bloba questingów, korsarze w liczbie 7 im pomagają;
DK nie dobiegły (szarża na 11), korsarze ie exeki w questy weszły, konie auto też, korsarze z prawej nie weszły w realmy
W magii zdjąłem mu tron, H na realmy wrzuciłem ale dispell, 5+ ward na piki-> to weszło
W walce z realmami realmy przegrywają o 6, piki dogoniły, konie cal za mało ale też podbiegły
Walka z questingami- 6 exeków musi bić po bsb, 4 moga po generale: biorę. Obaj umarli.
przegrałem o 4, korsarze i exeki ucieki z combatu, nie gonił niczego, zrobił pivota żeby zaszarżować w bok lekkiej lub bok pik
KoE tura -2
szarża questingów w DR- uciekają, redirect w bloba, uciekam (tu spore ryzyko, ale myślałem że na ld 9 się ogarnie, a szarża nie dobiegnie na nich)
I szarża KotR w DK- dobiegli; Questingi nie dobiegły (po ucieczce pik próbowały znów w DR)
W magii wszedł mu tylko tron (reszte mu dispellnąłem)
W shootingu łuki dobiły exeków, katapulta próbuje sczęścia i wali w sukę z 3+ wardem, nic nie zrobiła
W cc DK od dziwo wygrały combat z KotRami, mimo, że tamte szarżowały, pogonili i dostali prostą drogę na łuki, potem na obie katapulty- tu mocny niefart w kościach przeciwnika
Moja trzecia:
szarża DK w łuki, auto in
poogarniałem uciekające oddziały i się poustawiałem
W magii podczas rzucania warda na piki czarodziejka wyparowała (na 5 kościach 3 szóstki)
W cc zjdałem łuki
KoE tura -3
Szarża w DR- uciekają, ale niski rzut i zjedzone zostały, stoją ok 10 cali od bloba pik po tym, planuję piękną szarżę w Questy
Magia- tron wchodzi, dwójeczka w DK weszła, 2 jaszczurki ded, debuff na piki wchodzi (trójeczka), próbował podbić Resilience se o 3 ale dispell
w shootingu trebek nie trafia w kawę
De tura -4
moja, biorę 3d6 kości na szarżę bo szarża na jakieś 7 cali, ale jednak, nie dobiegłem pikami, coki auto in w działającą katapultę
w magii zdejmuję mu już po prostu trony do końca gry- będe pomijać
w cc trebek umarł
KoE tura -4
Szarża w piki auto in
W magii zdjąłem debuffa we mnie, ale weszło podbicie Resi o 3 i tron
Champy challange na siebie nawzajem, przegrałem o trochę, ale steadfast dalej trzyma, stoimy
DE tura -5
DK w niesprawną katapultę – i tak już nie dobiegną do combatu
Korsarze z łukami w bok koni, akolita też w bok (cokolwiek by ich złamać!)
Jeden korsarz żywy wchodzi na górkę by złapać 2ndary
W cc katapulta dead, a piki w końcu przełamały oddział przeciwnika, choć padł mi bsb, ale uciekł
KoE tura -5
zdał ld i sie obrócił przodem
DE tura 6-
szarża wszystkim w pozostałe questingi z characterami, altar odpalil rerolla to wound i tak oto ostatni oddział przeciwnika został zjedzony
wynik na ptk to 16-4 , po 2ndary to 19-1 dla DE
===================================
Altar dość wyporny się okazał, odnośnie suki nie mam zdania teraz, bo jak miała zaczynać coś robić to umarła :P
Korki fajne jako score plus obstawa dla pik (dostają +1 ap z bannera od nich ;) )
Przeciwnik miał słabe dość rzuty i to na pewno pomogło, ale pierwszy raz od kiedy zacząłem grać w T9A poczułem, że w końcu nie gram do jednej bramki
Przeciwnikowi bym polecił zainwestować w pegazy i zciąć tyle characterów. Ale spoko, to była rozpiska do rozpoznania co jak teraz gra.
Nowa magia fajna, fjanie też się składa w końcu core’y do walki wręcz, możliwość mountów dla fleet commnaderów też jest bardzo fajna (hurra tani 1+ character!)
Następne bitwy będę wrzucał z czasem.

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 3 sty 2018, o 22:17 
Wałkarz

Dołączył(a): 21 mar 2017, o 08:57
Posty: 61
Fajny raport. Wrzucaj więcej! ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 4 sty 2018, o 12:38 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2009, o 12:43
Posty: 227
Ludzie się dziwią, że na siłę zawsze wciskam 10-tkę Dekapitatorów w moje rozpy.
Ustawione 5x2 są stosunkowo tanie, małe, mobilne, niepozorne i łatwo ich nie docenić :twisted:
A pomyłki kosztują tyle co w powyższym raporcie.
Cytuj:
Walka z questingami- 6 exeków musi bić po bsb, 4 moga po generale: biorę. Obaj umarli.
Wystarczy, że zrobią tylko to :) a potem mogą ginąć.
Nie wiem po co co dajesz Dekapitatorom Sztandar i Muzyka. Szkoda 40 punktów i tak są scoringiem.
Z moich doświadczeń wynika, że muzyk jest im właściwie nie potrzebny.

Dzięki za raport.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 4 sty 2018, o 17:00 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Muzyka używam bo zawsze dobrze mieć swift reformę na nich, taki nawyk. Sztandar w sumie naprawdę niepotrzebny, dałem też trochę z przyzwyczajenia. Exeki robią straszną robotę mounted characterom, błąd przeciwnika że wystawił się praktycznie naprzeciwko nich, ale sam się nie spodziewałem że coś takiego się stanie :P
A i dało się zauważyć, że piki ze wsparciem korsarzy z paired weapons są bardzo pomocne na flance. Bannner daje buffa devastating charge którą wjeżdża się w bok a takie 15 ataków ap 1 z rerollem wounda (altar) za ok 200 prk jest mega :D
Jakieś sugestie dotyczące budowy listy w następnym reporcie? Osobiście myślałem o smoku... :D

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 4 sty 2018, o 18:49 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2010, o 20:38
Posty: 2870
Lokalizacja: Oleśnica
A skąd reroll wounda z Altara w wersji 2.0?

_________________
Obrazek

''If you show your teeth, bite''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 4 sty 2018, o 19:04 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2204
Lokalizacja: Oleśnica
A kolega zdaje sobie sprawę, że mając 4 i 6 na czarce oraz warlockach nie można rzucić tych zaklęć dwukrotnie w jednej turze :)? Nawet nie można rzucić tego samego zaklęcia drugi raz z innej postaci jeżeli pierwsze zostało rozproszone - max 1 casting attempt na turę.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 4 sty 2018, o 19:22 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3476
Lokalizacja: Tychy
A tak z ciekawości...ten sam czar ale z bound spella można rzucić?

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 4 sty 2018, o 19:25 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2204
Lokalizacja: Oleśnica
Bound spelle są replicable więc tak - jeżeli spell posiada zapisek Replicable to można go rzucić inną postacią. Jeżeli czar 4 i 6 z okultyzmu są rep to mnie poprawcie, ale na 99% jestem pewien, że nie są :P

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 4 sty 2018, o 21:51 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:43
Posty: 952
Lokalizacja: Rogaty Szczur
1) twoj przeciwnik praktycznie przegral te gre w swojej pierwszej turze - dwie bezsensowne szarze z opcja kontry z twojej strony
2) nie mozesz rzucac warda z okultyzmu na cudze jednostki, tam jest "caster" a w podbitym "caster's unit"; wyrzuc w ogole ten okultyzm, to jest najslabszy lore z dostepnych dla DE
3) fajne to zlozenie spearmenow z academic bannerem i bsb z rending bannerem, pewnie w formacji hordy. kazdy powinien sie zastanowic 2 razy zanim w to wjedzie :)
4) pograj ta lista przynajmiej 10 gier. poznasz jej slabe i mocne strony, dobre i slabe paringi. smoka nie polecam, szczegolnie jak przeciwnik ma 2 treby =P~

_________________
A poza tym uważam, że ASAWy powinny zostać zniszczone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 5 sty 2018, o 02:00 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Tak, altar daje ten death trance, który daje tu akurat reroll to wound podobnie jak hatred (w pierwszej walce combatu). Moze tez sprawic ze daje we wszystkich ale to juz musi sie combowac
Hmm a tego co do magii to nie doczytałem... kolega wlaśnie robił odwrotnie i jak coś nie szło (tron) to leciał do skutku... hmm zerkne jutro w zasady i nast. razem poprawnie zagramy
A sens jest dawac ich w horde? Juz maja fight in extra rank a w ten sposob traca bonus z szeregow (co mocno pomaga)
Hmm mi najbardziej lezy alchemia i dywinacja, ale chcialem.poprobowac Oracle napierd***laczke
I rzeczywiście, tu nie moglem dawac oddzialowi buffa, coz trudno. Wg mnie spoko opcja bylaby miec czarke z witchcraftem lvl 1 coby popychala oddzialy (np coki) dodatkowo. Zrobie lekkie zmiany rozpy i dalej bede grac w takim razie (np zdjecie sztandaru z exekow ;P )

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 5 sty 2018, o 06:23 
Wałkarz

Dołączył(a): 21 mar 2017, o 08:57
Posty: 61
Rerol byl w wersji 1.3 gdy combowaly się leathel striki, teraz combo death trance daje +1 to wound w kolejnych, po pierwszej rundzie walki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 5 sty 2018, o 07:56 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
O, następna rzecz do poprawy. W sumie tylko raz go użyłem pod koniec kiedy i tak już było praktycznie po grze. Ale dobra, będę pamiętał. Wciąż dobry stack z academy bannerem

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 5 sty 2018, o 09:22 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:43
Posty: 952
Lokalizacja: Rogaty Szczur
radian napisał(a):
A sens jest dawac ich w horde? Juz maja fight in extra rank a w ten sposob traca bonus z szeregow (co mocno pomaga)

Fight in Extra Rank sie stackuje. Myslalem, ze wlasnie dlatego wziales ich 32, zeby miec 32 ataki :)
Fakt, ze z bretka akurat lepiej ich ustawic normalnie, ale z innymi armiami horda moze byc lepsza.

_________________
A poza tym uważam, że ASAWy powinny zostać zniszczone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 5 sty 2018, o 16:17 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Oltarz troche tych atakow zabiera, tak na oko wyjdzie 17 od wloczni wtedy? Ale to i tak wiecej jak bylo (12)
W tej grze wystawilem szereg z 7 zeby wlasnie nie wejsc w horde
Na inne armie pewnie wyprobuje juz to. W ciagu tygodnia powinienem już wrzucić następny report

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 5 sty 2018, o 16:44 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1066
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Miło się czytało. Jakby były jakiekolwiek fotki, może jedna na turę nawet to by było 10/10

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 5 sty 2018, o 23:51 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Nie mam jeszcze wszystkich figurek pomalowanych, od czerwca zbieram i jeszcze kompletuję co potrzebne, ale od następnych postaram się robić fotki ;)
I bardzo dziękuję za pozytywny odzew
Edit:
Okej na sobotę się umówiłem na dwie gry to będzie o czym pisać, obaj gracze są bardziej doświadczeni ale się postaram nie oddać masek :P
Zdjęcia będą robione aż mi telefon nie padnie
Oto lista na sobotę, pierwsza gra na VC, druga na Imperium albo WoCH:
-----------------------------------------------------------------------
++ Dread Elves (Dread Elves 2.0 Beta) [4500Pts] ++
+ Destroyers +
Dread Reaper [180Pts]
Dread Reaper [180Pts]
+ Special +
Dark Acolytes x5 [375Pts]: Champion, Cult of Yema
Divine Altar [350Pts]
Dread Judges x 10 [250Pts]: Musician
Dread Knights x 6 [395Pts]: Musician, Banner of Blood
Harpies [135Pts]: 5x Harpy
+ Characters +
Captain [345Pts]: Battle Standard Bearer, Fleet Commander, Great Weapon, Heavy Armour, Rending Banner
Dread Prince [555Pts]: Fleet Commander, Heavy Armour, Lance, Raptor, Shield, Ring of Shadows, Titanic Might
Oracle [560Pts]: Army General, Cosmology, Pegasus, Wizard Master, Midnight Cloak
+ Core +
Corsairs x 10 [210Pts]: Musician, Paired Weapons, Vanguard
Corsairs x10 [210Pts]: Musician, Paired Weapons, Vanguard
Dark Raiders x5 [200Pts]: Repeater Crossbows (4+)
Dread Legionnaires x 32 [555Pts]: Champion, Musician, Spears, Academy Banner
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Spróbuję teraz szczęścia z Cosmo na Oracli
na VC pewnie wypróbuję horde na pikach

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 13 sty 2018, o 21:17 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Jestem po grach, wstępne wyniki to:
Gra na VC- 17-3 dla VC, oblana ld 9 rerollable na pikach praktycznie skończyła grę w trzeciej turze, potem dogrywałem próbując łapać punkty
Gra na Imperium 10-10, byłem mocno z przodu, ale źle ustawiłem oddział pik który nie dojechał przeciwnika i umożliwił mu złapanie paru killi plus zgarnięcie 2ndary
jakoś po sesji zedytuję ten post z wrzuceniem batrepów (są zdjęcia z gry vs VC ;) ).
Ogolnie Cosmo lepiej się sprawdziło niż Okultyzm.

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 28 lut 2018, o 23:23 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Dobra, mała przerwa mi się zdarzyła, tamte raporty gdzieś zagubiłem zdjęcia (ale je mam!) więc dodam coś z dzisiejszej gry
Grałem nową listą na Infernal Dwarves, armii kompletnie nie znałem co pewnie przyczyniło się do końcowego wyniku (np nie wiedziałem, że byczek lata :/ )
Tak więc proszę o to raport, dodam zdjęcia i pod nimi opiszę pokrótce co się tam dziś odjaniepawlało
- wystawienie: encircle
- secondary objectives: Spoils of War
4500 ptk moja lista:
++ Dread Elves (Dread Elves 2.0 Beta) [4499pts] ++

+ Characters +

Cult Priest [730pts]: Battle Standard Bearer, Cult of Yema, Great Weapon, Shield
. Divine Altar: Paired Weapons
. Special Equipment: Basalt Infusion, Ring of Shadows

Oracle [450pts]: Alchemy, Army General, Light Armour, Wizard Master
. Special Equipment: Wandering Familiar - Dominant

+ Core +

Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)

Dread Legionnaires [580pts]: 35x Dread Legionnaire, Musician, Spears, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Rending Banner

Repeater Auxilliaries [272pts]: Musician, 13x Repeater Auxilliary

Repeater Auxilliaries [272pts]: Musician, 13x Repeater Auxilliary

+ Special +

Dark Acolytes [355pts]: Champion, 5x Dark Acolyte

Dread Judges [260pts]: Champion, 10x Dread Judge

Dread Knights [615pts]: Champion, 10x Dread Knight, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Blood

+ Raiders +

Raven Cloaks [175pts]: Paired Weapons, 5x Raven Cloak

+ Destroyers +

Dread Reaper [180pts]

Dread Reaper [180pts]

Hunting Chariot [230pts]

++ Total: [4499pts] +
Listy kolegi niestety nie mam, bo graliśmy na "ślepo", główna jego kmina to krasnal na byczku latający z siłą 7/8 bijący i twardy z przerzutem 1+ sv
dalej jego magia robiła jakieś cuda na kiju, bo jeden spell wzmacniał drugi itp, podwójne Atrybuty z piromancji mnie zdziwiły, ale wystać się da
Okej tu pierwsze zdjęcie, wystawienie plus vanguardy:
Obrazek

egzeki naprzeciw kawalerii i potworowi ze wsparciem hunting chariota, myślałem że potwór będzie się pchał do walki wręcz a ta jazda to jakieś graile albo co, niestety potwór strzela nie bije...

środak widze piechotę, stawiam swoją piechotę i DK; akolitów nie miałem gdzie wepchnąć to ich dałem gdzie się mieścili, by poczarowali trochę w co się da
kusze w zasięgu do strzelania w piechotę, cloaki na górce bo tam mi się wydawali najprzydatniejsi, nie wiem co z tymi końmi zrobiłem ale pobiegłem poza los i na daleką szarżę dla jego konnicy, chciałem go powkurzać tym oddziałem
Obrazek

on w swojej trochę poczarował, postrzelał i podszedł
ja podjechałem na chama rydwanem by ustrzelić potwora jak najmocniej z "odgięciem" kawalerii by egzeki mieli drogę wolną do szarży na następne tury
DK ostrożnie odrobinkę na przód bo bałem się tego bloba krasnali z 2 czarodziejami
Piki na przód trzymając wszystko co groźne na froncie, akolicic z zamysłem wpakowania się na tyły i pestkowania tego co popadnie
Konie przyszykowane do strzelania w gobosy z łukami, za nimi Cloaki podeszły robiąc miejsce Kusznikom na górce. No i salwy szły i szły...
nie wiedziałem co zrobić z kawą z prawej to ją olałem...
Obrazek

Rydwan nie wystał jednak szarży jego kawy (myślałem że weźmie choć kogoś ze sobą, bardzo głupio go wystawiłem i za darmo oddałem)
gobosy na wilkach blokują DK, tu błąd przeciwnika, trochę zmienione ustawienie i bym musiał bić w bok, ale szarża w przód murowana...
po środku zaskoczenie- ten byczek lata! Przeleciał nad piechotą i wpakował się w akolitów, zjadając ich i overrunując w bloba pik... auć. ale myślę, spoko, piki po to są, do końca gry będziem się bić
z prawej kawa do przodu wroga by zagrozić kusznikom walącym kolejne salwy w goboski z łukami, za to goboski zabiły 3 cloaki

Obrazek

tutaj moja trzecia po strzelaniu-
(resztki)egzeków wpakowałem w potwora (jego salwa zabiła 6 z 8)
DK overrun na środek, ale przeciwnik piechotą zdał march test i wyszedł poza LOS, ale zawsze mogę wjechać albo w flamethrowera na lewo od nich a potem potwora albo w goboski z łukami i drugiego potwora
piki dostały wpier***ol
czarka ucieka z kusz bo tamte dostają salwy magii i strzelania za salwami
z prawej co się stało? otóż dwoma cloakami zamarszowałem tak, że zablokowałem szarże wroga na kawę i odgiąłem, w stronę DR'ów, overrun w nich miałby wejść na rzucie 9, który wypadł. overrun w DR w takim razie wpadłem kuszami w plecy dla kawy obcej i się zrobiło takie kangooo line
kawa z lewej natomiast po wyjechaniu spowrotem na mapę w poprzedniej turze wykorzystuje mój overrun by wpaść w plecy DK'om...



Obrazek

co też się stało
to 4. wroga po szarżach
egzeki dumnie wbiły ranę potworowi i umarły (ale ledwo co! ran było na styk :D )
flamethrower przeciwnika się zaciął do końca gry
byczek dobił piki tracąc symboliczne rany i wpadł w oddział w którym BYŁA generałka. DObrze, że była... Piki uciekły z combatu
z prawej DR umarli od szarży, za to kusze wybiły cały szereg kawy Thauruków

Obrazek

tu koniec czwartej wroga. Coraz mnie mniej, choć mam jakieś lokalne zwycięstwa. DK wygyrwają combat z Thaurukami, które spierdzielają, ja się obracam do szarży w główny blob piechoty przeciwnika z magami. Byczek wpada w RBT, z prawej KUSZE WYGRAŁY COMBAT z Thaurukami, ale nie pogoniły :(
Znacznik mam pod twarzą :D

Obrazek

tu koniec mojej piątej, DK zabiły maga, resztę wybili, tamci uciekają (auto break) ale nie pogoniłem. przed nimi straszny byczek
piki się nie ogarnęły i uciekają 3 cale
kusze z prawej robią to co robią najlepiej, łapią cel i strzelają po goboskach!

Obrazek

to koniec 5. tury wroga-
szarża w DK byczkiem, potwór zjadł kusze, jeden thauruk oblał ld i przebiegł przez goboski, strasząc je niemiłosiernie, więc teraz oba oddziały biegną, ogólnie zostały mi tylko DK... DK vs Byczek....

Obrazek


a tu spodziewany rezultat... koniec 6 tury i DK nie wytrzymały naporu byczka, zdjęły mu 1 z dwóch ran ale to nie starczyło.

KONIEC: Nikt nie trzyma objectivów, straciłem 4499 ptk, on stracił koło 1500, zabił mi genka i bsb, ja mu nie :/
wyszło 17-3 dla ID
znając co umie jego armia zagrałbym kompletnie inaczej, parę słabych ustawień (rydwan) trochę mi utrudniło grę późniejszą
też to założenie że jak potwór to pewnie do cc biegnie było błędne, olałbym je na początek i zaczął próbować szybciej wybić oddział z magami i byczka, bo to dwie najmocniejsze rzeczy w jego armii

co do mojej listy- jeszcze się nie wypowiem- wymaga ogrania ale jestem pozytywnie nastawiony, choc pewnie wymienie akolitow na druga piatke DR plus dark cloaki scinajac jednego kusznika

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 10 cze 2018, o 21:41 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok FRONT
Na szybko pisane:

- wystawienie: Encircle
- secondary objectives: Capture the Flags

Wybór strony: bretka, wybrał atakujący, ja się bronię
Wystawienie: wystawiłem się po całości -> automatycznie pierwsza moja

Zrobiłem agresywne vanguardy do przodu
Moja pierwsza: bez szarż. Blokuje mu ruch na konnic zagrazając zarazem tyłom. Oddziały uderzeniowe (Hydra, CoKi, Mantysia) gotowe na szarże w drugiej (podleciałem do przodu uważając na overruny). magia nie zreobiła nic (brak zasięgu). strzelanie też nic.

Jego pierwsza:
Pegazy wpadły w DR
Hipogryf szarżuje w moją mantysię (szarża na 20 cali, stoję 19,1 od Niego :P) - failed, leci mi pod twarz
Grale wpadają w drugie DR
jego magia- wszedł tylko tron
w jego strzelaniu *łuki i 2x balisty) ginie mi 1 DR
W cc giną mi DR wszystkie, on reformuje, by nie dostać we flanki.

Moja druga:
Prince na Mantysi szarża w Duke
CoKi w Baliste, by overrunować mu w oddział łuków (ze 3 cale overruna)- mogłem też wpaść we front graili, ale tym sposobem znalazłem się poza Los'em Grali a ptk narobię
Cloaki wpadają w bok pegazów, któe zaszarżowały mi DR
Hydra wpada w bok KOTRów
Dr w drugą balistę

Prince wpada (szarża na 17)
Coki wpadają eazy
Cloaki auto in, hydra wpada w boczek

w tej chwili tak: ma zlockowane praktycznie wszystkie oddziały, poza grailami pod jego krwaędzia, które nic nie widzą
Na lewo od graili jest mój prince vs duke na hipciu
po drugiej stronie COKi orają linie,
a przed nimi wielka pustka

magia- nic (karta nr 1)
strzelanie- balista jedna nic nie widzie co nie jest w combacie, druga nie trafia w graile

walka: Cloaki na flance remisują z pegazami, tamte failują reformy test więc ciągle boczek
Hydra- wygrywa o kilka, ale został mu 1 pełny szereg- steadfast zdany
DR niszczą balistę i lecą za stół
CoKi niszczą drugą i wpadają w łuki
Prince niszczy mu Duke'a, teraz mam wolnego Prinsa na flance graili ;)
Zostało mu: 5 KOTRÓW
Otoczony oddział Graili
Pegazy w combacie z cloakami
Poddał grę (nie widział szans na wygraną).

Szybka gra, cały mój plan zadziałał, przeciwnik się nie spodziewał takiego wykorzystania DR'ów, co otworzyło mi drzwi do szarż kiedy chce w co chcę i gdzie chcę.
Przepraszam za brak zdjęć, przy następnym postarm się porobić więcej!

PS gra na przedmajowym fixie więc Mantysia z cloakiem była legitna. Multiple woundy dają naprawdę dużo! Tęsknię za tym buildem:)

potem na turnieju grałem tymi samymi listami na tego samego gracza na tych samych scenariuszach, niedługo dodam do tego raporta szybki skrót tamtej gry (spoiler: 10-10 wyszło! )


EDIT druga bitwa:

Początek podobny, poblokowałem, postrzelałem z magii, z shade'ów, drów i kuszników, on próbował swoim dukiem smokobójcą wpaść mi w hydrę (byłaby to szarża gry, ale na 11 czy 12 cali... nie wpadł)
Cała druga tura suki to magia przeciw temu jednemu bohaterowi (udało się go zdjąć. kocham alchemię za to :P)

Po pierwszych dwóch turach zostało mu na stole 2x 3 pegazy i oddział z dukiem, damselką i 2 grailami otoczonymi moimi oddziałami (ja miałem stracony jeden oddział kusz i pojedyncze modele z innych oddziałów)
Moja suka wybuchła na początku trzeciej, prince szarżował mu graile, dostawał challange od championa którego zabił 5 czy 6 razy (z druidyzmu go wstawał ciągle sporotem), flank szarże na grali robiłem kuszami, DRami i wgl wszysktim czym mogłem- dwa razy breakowałem dwa razy nie dogoniłem (za drugim to zatrzymał się cal od krawędzi... )
hydra, 5 DR, chariot i shades wpakowali się w 2,5 pegaza którego nie mogli ubić przez 4 tury (hydra zionęła w cc w nich mając Atrybut z alchemii i nic nie zrobiła)
skończyło się z łatwego 20-0 na 10-10 (uzdrowił oddział grali do końca, poleczył pegazy a ja potraciłem przez brejki itp claoki, rydwan, DR, balisty itp) kości tu byłóy ewidentnie przeciw mnie

_________________
~Biegnący z Berserkerami

Armie: DE, Demony Khorne'a z 40k do przerobienia na kwadraciaki,
csm z 40k i jako SoH do HH (Black Legion)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raporty Bitewne T9A 2.0 BETA
PostNapisane: 27 cze 2018, o 14:04 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 629
very cool 8)

radian napisał(a):
[...]Hydra- wygrywa o kilka, ale został mu 1 pełny szereg- steadfast zdany[...]
1 pełny szereg poza pierwszym? Jeśli nie, to nie miał steadfasta bo Hydra sama z siebie ma 1 rankę (Gigantic, 1 model per rank).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.036s | 15 Queries | GZIP : Off ]