Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 603
Rejestracja: 1 lip 2007, o 01:03

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Magnus » 5 lis 2017, o 13:01

Hej, takie nietypowe pytanie mam, a w zasadzie prośba o radę :)

Co generalnie lepiej sie sprawdza na Prince (przedmioty magiczne):

S6 + Divine attacks, CZY samo S7?

Awatar użytkownika
Radian
Mudżahedin
Posty: 202
Rejestracja: 8 paź 2017, o 20:01
Lokalizacja: Białystok FRONT

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Radian » 1 lut 2018, o 00:44

bym brał s6 divine attacks :P
~Biegnący z Berserkerami

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 603
Rejestracja: 1 lip 2007, o 01:03

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Magnus » 12 lut 2018, o 23:58

Tak wolę się upewnic: Blessing z kotła +1D6 do szarzy i discard dla kawy oznacza, ze leci ona sumę z 3D6" + move (1D6 discard) czy z 4D6 wybieram 2 najwyzsze wyniki?

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1226
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Bela » 13 lut 2018, o 01:48

Rzucasz 4 kości i odrzucasz 2 najmniejsze, czyli maksymalnie 2K6"+move.
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 603
Rejestracja: 1 lip 2007, o 01:03

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Magnus » 15 lut 2018, o 18:08

Czy zdarza sie zeby grac kotlem solo czy zawsze wysyepuje w unicie? Do tej pory zawsze wrzucalem w unit a teraz zastanawiam sie czy jest sens a moze i większy potencjał trzymac go osobno?

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1057
Rejestracja: 17 paź 2010, o 12:36
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Xier » 6 sie 2018, o 17:02

Czy moraec zmienia nam ap na 3, czy sumują się i na kultysce mamy ap 4? Dearth trance z niego działa na cały altar czy tylko raider? Veil tokeny dostajemy tez tylko za ataki kultystki czy impakty tez sie liczą np? 2 unity lockow mogą mieć 2x te same spelle? Charioty, coki cultow nie moga dostac? Altar może dołączyć do unitu cokow? Transcedence można rzucać po 1 kości aby następne ataki uzyskały już bonus?
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1226
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Bela » 6 sie 2018, o 17:27

1. Zmienia na AP 3 jeśli masz niższą (w przykładzie, kultystka posiada 3).
2. Tylko ataki kultystki otrzymują bonus od Death Trance, bo źródłem jest broń używana przez nią jako osobną część modelu.
3. Tak, tokeny są tylko za ataki kultysktki (tak samo jak z death trance).
4. Mogą, ale w danej fazie magii możesz próbować rzucić dany czar tylko raz, chyba że ma przy profilu zapis rep. (lub pow. w PL), bez względu czy uda ci się go rzucić, czy nie.
5. Nie. Nigdzie nie mają takiej opcji.
6. Nie, bo posiada niedopasowaną podstawkę, a w zasadach War Platform jest opisane, że podstawka musi pasować do oddziału.
7. IMO nie, bo wszystkie są wykonywane w tej samej chwili, na takiej samej inicjatywie.
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

Awatar użytkownika
Radian
Mudżahedin
Posty: 202
Rejestracja: 8 paź 2017, o 20:01
Lokalizacja: Białystok FRONT

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Radian » 11 maja 2019, o 21:31

Pytanko- ile modeli do kloców special piechoty to już dość a ile to za mało?
~Biegnący z Berserkerami

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9384
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: -Qc- » 12 maja 2019, o 07:10

10 jak chcesz msu i duzo takich unitow, 17-22 jak chcesz stac 5 z przodu i cos ustać, 26+ jak w 8 z przodu i zabijac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Mamut
Chuck Norris
Posty: 663
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Mamut » 14 maja 2019, o 20:50

ja brałem 22-25 sisterek i ustawiałem 6 w pierwszym, ale 7 też mogłobybyć, towerguardów więcej niż 23 bym nie brał, exaci 24. Branie więcej niż 25 specjal elfów to marnotrastwo punktów.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Radian
Mudżahedin
Posty: 202
Rejestracja: 8 paź 2017, o 20:01
Lokalizacja: Białystok FRONT

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Radian » 29 cze 2019, o 10:10

Szybkie pytanko i mam nadzieję szybka odpowiedź:
Mam dwa oddziały pik blisko siebie
Na obu jest Academy banner -
Academy Banner (60 pts) - Dread Legionnaires,
Repeater Auxiliaries, and Corsairs only.
0-3 Banners per Army.
R&F models in the bearer's unit gain +1 Armour
Penetration in the Fi rst Round of Combat. Dread
Legionnaires, Repeater Auxiliaries, and Corsairs in
units within 6" of one or more other units with
Academy Banner gain +1 Armour Penetration in the
F irst Round of Combat.

kawaleria szarżuje w jeden z nich.
Liczymy AP:
1 z pik;
1 za szarżę w przód pik (i +2 agi, ale teraz to nieistotne);
1 za
R&F models in the bearer's unit gain +1 Armour
Penetration in the Fi rst Round of Combat.

ORAZ (tu pytanie CZY)
1 za
Dread Legionnaires, Repeater Auxiliaries, and Corsairs in units within 6" of one or more other units with Academy Banner gain +1 Armour Penetration in the First Round of Combat.
?
Czy takie piki mają AP4 na szarży? wolę się upewnić zanim zaskocze kolegów outstanding move'm
Obrazek
~Biegnący z Berserkerami

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1226
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Bela » 29 cze 2019, o 15:00

IMO tak, jak najbardziej. Twój oddział A posiada Banner więc ma +1AP, oddział B również ma ten Banner więc daje oddziałowi A +1AP, gdy jest w 6" od niego.
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1083
Rejestracja: 25 lis 2013, o 09:28
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Tirit » 29 cze 2019, o 20:14

Bela pisze:IMO tak, jak najbardziej. Twój oddział A posiada Banner więc ma +1AP, oddział B również ma ten Banner więc daje oddziałowi A +1AP, gdy jest w 6" od niego.
https://www.youtube.com/watch?v=zqTwOoElxBA
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1226
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Bela » 29 cze 2019, o 22:13

Kolega zapytał, to mu odpowiedziałem. Przez 5 godzin nikt nie raczył mu odpisać jednego zdania...
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1424
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 13:37
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Soulferin » 4 wrz 2019, o 23:52

Wracam do młotka w sumie po 10 latach przerwy. Nie ogarniam jeszcze wszystkich zasad. Pytanie dotyczące Scent of Blood:

Co daje frenzy w combacie bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi ?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Radian
Mudżahedin
Posty: 202
Rejestracja: 8 paź 2017, o 20:01
Lokalizacja: Białystok FRONT

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Radian » 5 wrz 2019, o 01:14

Soulferin pisze:Wracam do młotka w sumie po 10 latach przerwy. Nie ogarniam jeszcze wszystkich zasad. Pytanie dotyczące Scent of Blood:

Co daje frenzy w combacie bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi ?
21.A.a.12 Frenzy
At the start of the Charge Phase, each of your units with at least one model with Frenzy that could declare a Charge
against an enemy unit within the unit’s Advance Rate +7″ must take a Discipline Test, called a Frenzy Test. If the test
is failed, the whole unit must declare a Charge this Player Turn if possible.
Frenzy Tests and Restrain Pursuit Tests taken by units with at least one model with Frenzy are subject to Maximised
Roll.
If there are different Advance Rates available in the unit, the Advance Rate used for the Frenzy Test and for the
Charge Range is determined as follows:
• If a model has more than one Advance Rate (e.g. due to Fly), the model must use the Advance Rate that has the
highest chance of completing the Charge.
• If a unit contains models with different Advance Rates, the unit must use the highest Advance Rate that all
models in the unit can use (which will usually be the lowest Advance Rate in the unit).
For example, a model with Advance Rate 2″ and Fly (8″, 16″) must use the Advance Rate from Fly. And if a Character
in a Combined Unit has Advance Rate 4″ while the R&F models have 6″, the Combined Unit must use Advance Rate 4″.
Note that when a unit is forced to declare a Charge due to a failed Frenzy Test, it is not forced to Charge the enemy
unit that triggered the Frenzy Test.
~Biegnący z Berserkerami

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 601
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: WarX » 5 wrz 2019, o 07:05

@Soulferin nic nie daje ;). Ale jak masz Frenzy to masz też Fearless z automatu.

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1416
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Ciara » 5 wrz 2019, o 07:22

Nie do końca warx. W cc daje tylko maximised na ld testy na powstrzymanie się od gonienie.
Obrazek

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 601
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: WarX » 5 wrz 2019, o 07:57

Ciara pisze:Nie do końca warx. W cc daje tylko maximised na ld testy na powstrzymanie się od gonienie.
To chyba jest już po CC? ;)

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1416
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Ciara » 5 wrz 2019, o 09:07

Brejki etc to część cc?
Obrazek

ODPOWIEDZ