Korsarze

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 284
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Re: Korsarze

Post autor: Tapio »

Korsarze rzeczywiście tylko z Frenzy :twisted:
Ja zapodaje do sporego klocka dużą magiczkę z wardem, zbukiem i sztylecikiem, magia podbita, a w CC miotą niesamowicie :D
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304

Post autor: Kanadian »

Ogólnie jestem zdania że magiczki powinno się trzymać daleko od CC :wink:, ale to tylko ja.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Będąc w domu uświadomiłem sobie to że bez tego oddziału nie da sie teraz sensownie ułożyć rozpiski, nie mówiąc o Euro gdzie jest po prostu niezbędny... Wkur*ia mnie to niemiłosiernie w sumie rzygam tym oddziałem juz.

________________
GarG ( nie chce mi sie przelogowywać z konta brata )
xYz

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Na ostatnim turnieju testowałem 30 szt z handbowami- jednak te 8 cali to jest naprawdę strasznie mało- raczej będę ich wystawiał z dodatkowym atakiem .
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Będąc w domu uświadomiłem sobie to że bez tego oddziału nie da sie teraz sensownie ułożyć rozpiski, nie mówiąc o Euro gdzie jest po prostu niezbędny... Wkur*ia mnie to niemiłosiernie w sumie rzygam tym oddziałem juz.
20 kuszników albo 40 warriorów to także świetne cory. Wcale nie trzeba brać korsarzy. Rince ich nie ma, a ma najlepsze wyniki
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

To albo ja straciłem totalnie pomysł na gre w tej edycji albo Korsarze to najlepszy oddział piechoty DE

GarG
xYz

Awatar użytkownika
Krolik1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: Krolik1 »

Na EUR było ograniczenie kusz do 35, więc korsarze zwykle się pojawiali żeby zapchać cory.
Wiele alternatyw niestety nie ma (spam warriorów).
I pewnie tak zostanie jak wyjdzie nowy AR.
Natomiast czy kusze czy ahw zależy wyłącznie od koncepcji Twojej rozpiski.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

To albo ja straciłem totalnie pomysł na gre w tej edycji
Straciłeś. Na Arenie klulik też nie miał korsarzy, a miał całkiem dobre miejsce (tzn. miał chyba 11, ale to pewnie z braku figurek :)). Btw, cały czas jestem zły, że Ci, klulik, głupio oddałem 3 duże punkty w ostatniej turze :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Krolik1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: Krolik1 »

A korsarze nawet jak mają kusze są do zastosowania w 2 opcjach: duży oddział z SSS wspomagany przez dużą czarkę z shadow i kociołek, albo w przypadku braku wspomagania, małe mobilne oddziały po 10 sztuk do partyzantki.
Na EUR wystawiałem 3 takie 10tki + kuszników i raczej dawali radę (smok nie pozwalał brać dużej czarki więc horda bez mocnej magii i kociołka nie miała sensu).
Jankiel pisze:Btw, cały czas jestem zły, że Ci, klulik, głupio oddałem 3 duże punkty w ostatniej turze :)
Fakt. Wystarczyło wyjść tą czarodziejką z oddziału. Pytanie czy wtedy shejdzi by jej nie zastrzelili albo czy hydra by wszystkich kuszników nie zjadła. Ja też mogłem coś lepiej zagrać: np dać flee smokiem na szarżę warriorów (tak że uciekałby przez domek albo obelisk, które stały obok, czyli byś go nie złapał) i zebrać go w ostatniej turze (nawet gdyby obłał to też tylko połowę ptk byś dostał). Zmęczenie daje się we znaki w ostatniej bitwie.

Ale nie ma co gdybać. Ważne, że grało się przyjemnie.
Zagramy rewanż i tyle :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

A ja ostatnio wymyśliłem taki myk:

24 korsarze z handbowami+szef z para kusz+ sztandar AP +master (save 1+, reroll trafien one use, para kusz, wielka bron) co jesli dojdzie 20 typa i oddadza strzał, mamy 40 strzałów na 4+ z rerollem i 4 na 2+ z rerollem, wszystko z -1 save. Wkrótce to przetestuje. Na lekką piechotę powinno masakrować, potem S&S jeszcze i w walce dobitka. Miłoby było tak ostrzelać swordmasterów ;] Tylko masa pkt w tym siedzi. Co o tym sadzicie?

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Sztandar AP nie zadziała na strzelanie

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

podbijam, bo mam tego 40 sztuk z fcg i zastanawiam się, czy w obecnym meta da się tym grać.

a jezeli tak, to jak?
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Dobry bunkier dla magiczki, dobra odginaczka (jak jest ich malo), fasta też zje i jak na cory bije sie całkiem niezle. Jak zbuffujesz siebie lub zdebuffujesz przeciwnika to moze nawet coś mocniejszego rozwalić ;) Jak wybierasz wariant z kuszami to jednak pierdylion strzalek tez robi robote. Najtwardsza nasza piechota z 4+ sv!
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

thx

jakieś podpowiedzi jak skutecznie korzystać z łuków, które majaą 12 cali zasięgu?
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Jeśli mówisz o kuszach korsarzy to słyszałem o takim myku, że po prostu podchodzisz do przeciwnika na niecałe 12 cali, strzelasz, potem on Cie szarżuje, a Ty robisz SS. Potem już się klepiecie.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

hmm sounds legit
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Wychodzi tam te 80 bełtów bez niektórych kar z racji quick to fire(chyba mają qtf, nie jestem pewien) i coś tam zawsze powinny uszczuplić szeregi przeciwnika przed walką, a wychodzi to kosztem 10 ataków w combacie.

Awatar użytkownika
MatthewKorona
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 196

Post autor: MatthewKorona »

Tak, są quick to fire, ale należy pamiętać, że wciąż nie można odpalić po maszerowaniu :wink:
Impossible is nothing.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Ja osobiscie wystawiam ich 20 z handbowami i dokładam czarodziejke. Mały bunkier z corow
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Najlepsza opcja na korsarzach, to są małe oddziały 10-15 modeli z muzykami. Pojedynczy oddział jest wyporny na strzelanie i słabą magie, a nie jest wart uwagi na silną magię i silne strzelanie :P Taka 10 kosztuje 110 punktów. 10 modeli z as 4+ dla prównania 10 DR to jest 200 punktów. 90 pkt robi różnice. Dwa oddziały korsarzy, to jest właściwie jeden oddział DR. Stosunek 2:1. W takich oddziałach można chować pegazy przed magią metalu, czy organkami. No i raczej zkasują lekkie oddziały przeciwnika.

Zbyt duży oddział 15+ traci manewrowość, bowiem zajmuje za dużo miejsce na stole i zaczyna być dobrym celem dla przeciwnika.

ODPOWIEDZ