Errata 2010 - Dark Elves [8 edycja]

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Errata 2010 - Dark Elves [8 edycja]

Post autor: Kraggo »

W tym temacie wyjaśnijmy wszystkie zmiany, jakim została poddana nasza armia. Celowo zakładam oddzielny, gdyż łatwiej będzie go znaleźć początkującym, jeśli mod zdecyduje inaczej - niech działa :)

Tak na szybko: kocioł od tej pory da się strącić (ma teraz swoje parametry). Z Ring of Hotek niezłe jaja, jak już ktoś wspomniał w innym dziale forum, obecnie ma działać w promieniu 12 cali od skutku czaru, a nie od czarodzieja.

Egzekutorzy korzystający ze swego oręża (o ile pamiętam w 8 edycji oddział wyposażony w broń "specjalną" musi jej używać) zawsze uderzają ostatni. Mało to pocieszające przy jednym ataku...

Nie bardzo rozumiem, co zmieniło się w eternal hatred (wieczna nienawiść), przy hydrze i poganiaczach. Gdyby nie to, że jutro ruszam na wakacje, to chętnie spróbowałbym przetłumaczyć cały faq (chętnie z kimś) w trosce o tych, którzy słabiej znają angielski.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Ring of hotek ma dobrą definicję ale zły FaQ <albo na odwrót> więc nie wiadomo co obowiązuje.
Główna zmiana w hydrze jest taka że zawsze atakujemy w hydrę. Kropka :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Post autor: Kraggo »

A co z modelami, które nie dopchały się do hydry, a stykają się tylko z poganiaczami? Będzie jak do tej pory, że przeciwnik może w nich bić?

Aha - czy dobrze rozumiem, że jeśli rzucam na czary z naszego lore, to jeśli rzucę dwukrotnie taki sam, to... nie mogę przerzucić jednej z kości? Chodzi mi o zapis z page 63.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Jab pisze:Ring of hotek ma dobrą definicję ale zły FaQ <albo na odwrót> więc nie wiadomo co obowiązuje.
albo źle interpretujemy opis przedmiotu bo castować może oznaczać zarówno bycie w 12 calach jak i targetowanie 8)

najbardziej boli że mounty straciły hate #-o ale hydra dalej ma :mrgreen:

Ż.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Q. Do attacks from Lifetaker count as magical attacks? (p101)
A. Yes.
Yes! Yes! Yes! 8)

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Hotek działa tak samo jak wcześniej teraz tylko dodany jest zapis że na 2x6 dziala tez ifka.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Post autor: Kraggo »

Czyli wierzchowce tracą hejt? Czyli plotką było, że nasza armia zachowa jednak hejty na mountach jako wyjątek?

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1644

Post autor: Duderson »

Czy ktoś miły mógłby mi podesłać ten PDF z erratą na duderson@interia.pl? Mam problem z kompem, pdf-y z neta mi się nie otwierają.
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

No, szkoda, ze smok traci hate. Chociaz chyba i tak bede go wystawiac. Generalnie malo zmian na +. Za to mozna zrobic armie na spamie assassinow :D
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Post autor: Kraggo »

@duderson - sprawdź maila :)

Tracą też COK - co by nie mówić dobry hejt nie był zły...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Hotek działa tak samo jak wcześniej
Nie bardzo. W sumie nic nie wiadomo - choć ściśle według zasad, nie działa już, jeśli cel jest w 12" (sorry, ale erraty są ważniejsze od FAQ).
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1644

Post autor: Duderson »

Dzięki za maila Kraggo:)
Tylko GW potrafi zawrzeć sprzeczne informacje w dwustronnicowym dokumencie. Brawo.
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
bem
Kradziej
Posty: 974

Post autor: bem »

Łał. Ta errata wyjaśniła moje dwa (!) problemy. W sumie też bym to mogła przetłumaczyć w wolnej chwili, ale nie spotkałam jeszcze nikogo, komu nie wystarczyła by wersja angielska.
Es ist wirklich phantastisch. Es ist wirklich ehrlich phantastisch. Es ist so phantastisch phantastich, ich glaube, ich würde es gerne klauen.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

A co to za dwa tajemnicze problemy ??? :mrgreen:
Mi z tej wystarczy wiedziec tyle ze kocioł jest słabszy że zwierzaki nie maja hajta i wogle jak dla mnie dla darkow ta edycja jest tak troche na minus :roll:
Co nie zmienia faktu że i tak turniejowo bede grał raczej nimi :D
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3023
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

no i czego się cieszycie? I tak wszystko co narazie wyszło jest gówno warte
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Ee tam zwierzaki, można spamować masą bełtów :)

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

A co z naszą magią? Mięknie przy tej z podstawowych lorów x/

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

magia to relatywnie tanie casting difficulty więdz dark magic daje radę, soul stealer+familiar też nie jest zły, horror gwałci jak gwałcił a zwłąszcza z połączeniem czaru z shadowa co zmniejsza siłę o d3. Mamy też 3 direct damage z czego jeden wysnipować może czempionów czy bohaterów. A chillwind może sprawić że wróg nie będzie strzelał.


Co do hoteka to jeżeli tylko na wrogiego czarodzieja w 12' to nic to. Wróci do łask na pegazie. Pamiętacie 6ed? tam miał 6''. Mi się go tam fajnie używało tylko że mogłem mieć i lifetekera wtedy z nim razem.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

No jako support ta magia się nadaje, choć do tej pory było na odwrót ;)

Moim zdaniem nie wypadamy źle. Najbardziej sami sobie zamieszali z tymi erratami, gdzie już nie wiadomo co czemu i dla czego.

Ojej, teraz wczytuję się głębiej i widzę, że kociołek:
-traci terror.
-nie ma odp. na magię(jakkolwiek to działa w tej edycji :F).

A co z szałem, poisonami itp na obsłudze? Zostają według ich zasad, right?

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Różnica w kotle polega na tym że mozna go zniszczyć i dziala jak normalna machina ( czyli obslugantki out )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ