Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 sie 2018, o 01:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 26 wrz 2011, o 16:13 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2007, o 13:54
Posty: 1438
Lokalizacja: Okolice Warszawy
gleba to bat na wszystko :D , a coki to w zaleznosci na jakiego przeciwnika jesli nie grasz turniejowo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 26 wrz 2011, o 20:45 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 12:15
Posty: 59
Ja ostatnio 6Cok-ami z pederasta szarzowalem od czoła 15 feniksow HE i po jego ataku z Asf zostal tylko pederasta :/ niby zrobil co mial zrobic (trzymal ich 3 turki az flankowalem BG i uciekli) ale jazda mnie rozczarowala :| - do frontalnego ataku na He sie nie nadaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 09:42 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:18
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo
No 6 od frontu to słaby pomysł. Na 7mą edycję to działało, ale teraz to nie.

_________________
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 21:50 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 9 lis 2010, o 17:50
Posty: 166
Jankiel napisał(a):
Są dwa razy drozsi od gwardii a wytrzymują dużo, dużo więcej. No i są szybsi.

ameryki nie odkrywasz M7>M5 ; AS2+>AS5+. ja tego nie negowałem, i się pod tym również mogę podpisać.

Jankiel napisał(a):
Nie giną od placków, breathów, magii, lekkiego strzelania.

Natomiast z tym się nie zgodzę, zionięcia chociażby hydry czy salamander (nie wnikam czy to jest breath czy nie breath bo na lizkach znam się jakotako) po prostu masakrują taki oddział.

Magia:
metal i robimy topione głupią sygnaturką.
shadow wszystko oprócz testów inicjatywy
life głupie dwelersy.
nie mówiąc o jakiejś durnej magi WoChu chociażby 2k6 2k6.
teścik siły z magi DE albo złodziej duszy (sorry PL) też bez as.
jeszcze pewnie sam byś 2x więcej tego znalazł.
Oddział schodzi od magi aż miło, tym bardziej jeśli jest wystawiony 13 + bsb + lord, BO W TAKIEJ FORMACJI ŚCIĄGA WSZYSTKO NA SIEBIE

Lekkie strzelanie to się zgodzę dużo zależy od rzutów zarówno jednej jak i drugiej strony.

Dla oczywistości, 8-10 coków są bardzo fajne i grywalne. ( i takie zresztą występują w Twojej rozpisce)
ale 13+bsb+lord to jest tylko jazda na farcie, dojedziesz w dostatecznej ilości i zaszarżujesz to wygrasz, nie dojedziesz tracisz głównego klocka i możesz się pakować.


Ostatnio edytowano 27 wrz 2011, o 21:58 przez oak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 21:56 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2008, o 21:08
Posty: 1338
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"
oak napisał(a):
Jankiel napisał(a):
Są dwa razy drozsi od gwardii a wytrzymują dużo, dużo więcej. No i są szybsi.

ameryki nie odkrywasz M7>M5 ; AS2+>AS5+. ja tego nie negowałem, i się pod tym również mogę podpisać.

Jankiel napisał(a):
Nie giną od placków, breathów, magii, lekkiego strzelania.

Natomiast z tym się nie zgodzę, zionięcia chociażby hydry czy salamander (nie wnikam czy to jest breath czy nie breath bo na lizkach znam się jakotako) po prostu masakrują taki oddział.

Magia:
metal i robimy topione głupią sygnaturką.
shadow wszystko oprócz testów inicjatywy
life głupie dwelersy.
nie mówiąc o jakiejś durnej magi WoChu chociażby 2k6 2k6.
teścik siły z magi DE albo złodziej duszy (sorry PL) też bez as.
jeszcze pewnie sam byś 2x więcej tego znalazł.
Oddział schodzi od magi aż miło, tym bardziej jeśli jest wystawiony 13 + bsb + lord.

Lekkie strzelanie to się zgodzę dużo zależy od rzutów zarówno jednej jak i drugiej strony.


Od zionięcia salamander to zdycha większość oddziałów w battlu.
A co do magii to:
metal się rzadko spotyka na stołach
shadow tak samo obniża staty gwardii
Kawaleria ma chyba 4 siły a gwardia 3 więc dwellersy to też zły przykład.
Bramka prędzej wytłucze nieopancerzonych BG, a liczenie na 11-12 siły to bezsens.
Kolejne testy siły tym razem z dark magic...

Najgroźniejsze dla tego oddziału są armaty i balisty.

_________________
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 22:01 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 9 lis 2010, o 17:50
Posty: 166
ja.. pier...
jeszcze raz napisze..

NIE PORÓWNUJEMY TUTAJ ZŁOŻENIA COKÓW do GWARDII, bo to się MIJA z celem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 22:05 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 9 lis 2010, o 17:50
Posty: 166
X.Maciek napisał(a):
Od zionięcia salamander to zdycha większość oddziałów w battlu.

jasne, ale jest różnica jak ginie Ci oddział za 200 pkt a jak połowa oddziału za 900 pkt, który jest w założeniu głównym klockiem naporowym
X.Maciek napisał(a):
metal się rzadko spotyka na stołach

złożenie 'shadarowe" też i co z tego?
X.Maciek napisał(a):
Kawaleria ma chyba 4 siły a gwardia 3 więc dwellersy to też zły przykład.

byłbyś zadowolony gdyby ktoś rzucił Ci test siły na oddział S4 gdzie masz i bsbka i lorda? z 15 to co 3 nie zda czyli 5 spadnie. może mniej może więcej.
X.Maciek napisał(a):
Bramka prędzej wytłucze nieopancerzonych BG, a liczenie na 11-12 siły to bezsens.

a kto liczy? mi wystarczy statystycznie 6 hitów z siłą 6. mało?
X.Maciek napisał(a):
Najgroźniejsze dla tego oddziału są armaty i balisty.

nie wiem czy najgroźniejsze, ale się zgodzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 22:37 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:18
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo
Wiesz, takie dywagacje to są w stylu - "nie będę wychodzić z domu, bo przecież mogę umrzeć - rower mnie potrąci, samochód, potknę się i upadnę, coś mi na głowę spadnie, piorun trafi itd."

Jak to klasyk powiedział: "bo chodzi o to, by te plusy nie przesłoniły nam tych minusów" :D

_________________
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 15:57 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Nie wiem oak, czy zauważyłeś, ale za każdym razem (z wyjątkiem pierwszego) nazywałem tą formację "rozszerzoną". Napisałem też, że lord jest tylko wydatnym wsparciem. Przy tym złożeniu oni zwykle latają 2*7, z bsb. Zgadzam się, że ten oddział jest drogi, ale siedzi w nim bsb. Złóż sobie proszę rozpiskę WoChu na przykład, i powiedz mi ile jest wart oddział, w którym siedzi bsb. Jakoś dziwnie tyle samo. I nie nazywaj jej moją, bo to tylko lekko zmieniona koncepcja Asgera.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 18:56 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 17:58
Posty: 1302
Na świecie są utarte 2 standardy odnośnie CoK,
1. 10 CoK + FCG ASF banner.
2. 5/6 CoK z muzykiem.
CoK naprawdę błyszczą jak wspierasz ich z CoB z dodatkowym atakiem.

Niemniej najbardziej sprawdzają się powyższe warianty.

BSB z hydra baner to ok 200 punktów, CoB to 225, wiec lepiej sobie w kociołek zainwestować. Nie warto do nich pchać bohaterów bo stają się drodzy.

Wersja 1 jest mocno agresywna, jest wstanie niesamowity CR wyciągnąć, i nie tylko w pierwszej turze, w kolejnych I6 oraz ASF dają im przeżuty co czyni ich bardzo skutecznych.
wersja nr 2 jest tania ale bardzo opłacalna w cenie 143 punktów jeśli dobrze pamiętam, mamy wszechstronny odział,
a. czyści śmietnik
b. zbiera ostrzał
c. szachuje przeciwnika, średnio szarżują na 16 cali
d. w desperackich sytuacjach mogą posłużyć jako odginaczka
e. mogą zatrzymał wspierające odziały przeciwnika.
f. moga polować na maszyny (wystarczy że jeden czy dwa dojdzie)

W moim wydaniu oni torują drogę dla gwardii. Na ostatnim turnieju miałem 5 z muzykiem, nie oczekiwałem od nich za dużo, a zaskoczyli mnie pozytywnie. W pierwszej bitwie wbili się w ghule, i powoli je mielili do końca, zwrócili się dwukrotnie. Druga bitwa z HE, dostali chariot na maskę i rozszarpali go, po czym dostali szarże od 30 WL (skończyło się rumakowanie) ale wyciągnęli klocek z pozycji co umożliwiło mi wygranie bitwy, w trzeciej trzymali oldblooda w kombacie przez kilka tur, po czym go złamali i zjedli. znów się spłacając jak na takie punkty to rewelka.
Dobrze użyci są nie zastąpieni, można nimi ryzykować dalekie szarże, dodatkowo ładnie sprzątają śmietnik przeciwnika, coś co np, gwardia nie powinna robić.

Jankiel chyba grywa na 2x10 chyba mu się sprawdzają, ja próbowałem, ale zazwyczaj 1/2 wypadków nie zadje stupidyty i się nie miłosiernie wkurwiam :roll:.

_________________
Hobby po mojemu ;) http://tabletop-miniatures-solutions.com/
Obrazek
https://www.facebook.com/TabletopMiniaturesSolutions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 19:57 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 9 lis 2010, o 17:50
Posty: 166
Shadar napisał(a):
Nie wiem oak, czy zauważyłeś, ale za każdym razem (z wyjątkiem pierwszego)

nie wiem Shadar czy pamiętasz, ale wspominałeś coś o determinacji z lorda w tym złożeniu i to w cale nie był 1 post :P

Shadar napisał(a):
Zgadzam się, że ten oddział jest drogi, ale siedzi w nim bsb. Złóż sobie proszę rozpiskę WoChu na przykład, i powiedz mi ile jest wart oddział, w którym siedzi bsb. Jakoś dziwnie tyle samo.

DE są tak odmienne od Wochu (w sposobie rozgrywki oczywiście), że nie wiem co chcesz porównywać? ale proszę, napisz ilu ich jest, jaką mają wytrzymałość, ile ataków wypłacają, jak mocny jest tam bsb.
a to że siedzi w Twoim klocku bsb (windując wartość klocka, btw MAŁO przeżywalny bsb) to tylko skupia na nim wszystko co be, co już zresztą mówiłem.
złóż sobie klocek templi ze slanem. Również będzie w pytke drogi i co tzn że taki mocny?

Shadar napisał(a):
I nie nazywaj jej moją, bo to tylko lekko zmieniona koncepcja Asgera.

Nazywam to Twoim złożeniem, bo je tutaj prezentujesz podając do weryfikacji/oceny/dyskusji.
btw nie widziałem koncepcji Asgera "lekko" zmienionej od Twojej więc się o niej nie wypowiadam.

z Kanadianem oczywiście się zgadzam, w 100% uważam tak samo.

i generalnie tworzenie jednego pornoklocka w armii DE (nie ważne czy to coki czy cokolwiek innego) to raczej chyba ciekawostka niż tech, aczkolwiek graty za skila jeśli ktoś umie w taki sposób wygrywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 22:14 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2008, o 13:06
Posty: 6993
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Mnie sie niestety coki w rozpie nie mieszcza. Nawet w opcji eco :( Natomiast najfajniejsza wydaje mi sie 6stka z flamingami i jakims przyjemnym bonusem na championie, np potion of fullhariness. Kiedys musze to przetestowac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 09:22 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 21:37
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Ja pier.... oak, weź się chłopie ogarnij i zacznij używać mózgu bo jak widzę co piszesz to mi ziemniaki z piwnicy czwórkami uciekają :evil:
Armia to nie jeden kloc COKów. To jeszcze hydra. To jeszcze korsarze ze swoim milionem ataków. To jeszcze harpie. o jeszcze shadzi. To jeszcze spearelfy z drugim milionem ataków. To jeszcze ze dwie czarodziejki. To jeszcze w razie czego kocioł (jak się zmieści). To jeszcze cokolwiek tam wciśniesz. Tak się podniecasz gwardią która tak naprawdę przy obecnych zasadach walki wręcz nie robi takiego szału jak w siódmej edycji. Mają 4 siły i to tylko w walce wręcz więc czary typu soul stealer czy dwellersy bolą ją bardziej niż COKi. Mają 5+ sejwa więc byle rajtuziarz z łukiem jest dla niego śmiertelnym zagrożeniem. Cała reszta się wyrównuje.
Jeżeli strzelają Ci po COKach, to nie strzelają po reszcie. A jak dojdzie reszta to nawet jak COKi zostaną wybite to reszta ładnie pozamiata. Ten remis ugrasz co najmniej.

_________________
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 11:41 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 17:58
Posty: 1302
Rice, z mojego doświadczenia akura ta opja jets fajna tylko na papierze.
próbowałem kiedyś 6 z FCG, flameing banner, a na championie miałem luck stone i potion of strenght, tylko że to wychodzi 237 punktów.
To już wolę wywalić championa dodać te 90 punktów i mieć 10 z ASF.
lub jeszcze lepiej, wziąć te punkty i wydać gdzie indziej, i zostawić 5 z muzykiem. Niemniej może akurat tobie będzie to bardziej pasowało niż mi. Wszystko kwestia rozpy, i stylu gry.

_________________
Hobby po mojemu ;) http://tabletop-miniatures-solutions.com/
Obrazek
https://www.facebook.com/TabletopMiniaturesSolutions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 15:07 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Imo jest bardzo mało rzeczy, które mogą wyjąć bsb z oddziału, a mi wystarczy, że dojdzie szóstka+bohater i lord, który przydaje się w tym oddziale, kiedy ma on walczyć z jakimś wyjątkowym paskudztwem, które nie tylko przeżyje ataki z tak dużą szansą trafienia i zranienia, ale jeszcze zmusi do brejka. I nie cierpię templi ze slannem. Bo weź zabij coś, co ma 8T, regenkę i jeszcze może być wskrzeszane. Oni są tak twardzi, że dla de, są czarną dupą, którą trzeba omijać jak się tylko da. A coldów nie unikniesz.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 16:54 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 21:37
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Pewnie teraz wyjdę na ostatniego nooba ale co to jest gleba? O.O

_________________
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 17:04 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Podejrzewam, że chodzi o gleba-waaaagh-gleba, ale mogę się mylić, bo nie spotkałem się wcześniej z tym pojęciem.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 17:04 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 9 lis 2010, o 17:50
Posty: 166
czy ja cokolwiek pisze o gwardii?
pisze za to już po raz 3 żebyśmy nie porównywali tu gwardii do coków bo to się mija z celem.

co do kotła to słyszałem (chyba) z wypowiedzi shadara ze już się jednak nie zmieści do tej rozpy.

"Jeżeli strzelają Ci po cokach to nie strzelają po reszcie" - jeśli strzelają, magują i testują mi główny naporowy klocek za dużo punktów w którym w dodatku siedzi mięki bsb, to jest problem bo nic innego nie zostaje do naporu.

powiedz jak chcesz wcisnąć kocioł ("jak się zmieści") bsbka i 2 małe czarki? w limicie 600 pkt?
jakbyś jakimś cudem wcisnął to nie wiem która miałaby brzytwe, obniżenie T wylosować a co dopiero rzucić?
bo nie wyobrażam sobie że spearelfy za ręke z hydrą (bez boosta z czaru) wygrają dla Ciebie gre.
w takim razie musi być duża czarka, lord, bsbk, kocioł/mała czarka, tylko ciekawe ile punktów Ci zostanie na oddziały.

ps. tych ziemniaków co Ci uciekają to już nie jedz.

ps2. może ktoś pokusiłby się o zaprezentowanie rozpiski właśnie na takim oddziale?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 17:49 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Pograłem i są wnioski. Coldy bez bsb mają tendencję do głupienia, co potrafi zepsuć grę. Dlatego kocioł, który miałby gonić coś, co rusza się o 14" na turę jako bsb byłby bez sensu. Hydra banner powoduje, że ten oddział przenosi góry. Nie jest niezbędny, bo bez niego też mordują, ale to już nie to samo. Najlepiej się sprawdzają poza euro, ponieważ wtedy montuję rozpiskę na turbo partyzantce, dwóch hydrach i cokach. In fact kiedy gra się na deathstarze coldów, shadow nie jest potrzebny. Fire jest idealny. Magia i strzelanie osłabiają przeciwnika, potem heroiczna zabawa hydrami i naszym małym zabijaką, a kiedy uda się ustawić wroga w fajnej formacji wpadamy cokami i wychodzimy drugą stroną jego armii. Większość oddziałów nie jest w stanie wytrzymać naporu. Szarże coków są w stanie przetrzymać: slavy, gwardia z regenką, wytafione saurusy lub temple, czołzeni i deathstar Andrzeja. Imo dużo tego :( . Ten oddział jest trochę zbyt sytuacyjny, ale jest grywalny i jako deathstar i w mniejszych formach (konkretniej dycha z asf jako oddział szturmowy jest bardzo ok). Piątkami albo nie potrafię się posługiwać, albo po prostu poza kontrolą flanek i lekkim wsparciem do niczego się nie nadają. A do tych zadań darki są w stu procentach ok. Niestety to nie rycerze chaosu i nie są w stanie bez żadnej pomocy w szóstkę wyciąć całą hordę do nogi w dwie tury. Po wszystkim skłaniam się jednak ku rozpie Jankiela. Tam nie byli to już tacy uber mordercy jak z hydra banner, ale w takiej formie coki sprawdzają się najlepiej. I zejdżcie proszę z ouka. To, że ma rację tylko częściowo nie znaczy, że nie ma jej wcale.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 29 wrz 2011, o 17:54 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 9 lis 2010, o 17:50
Posty: 166
heh i koniec końców zgodzę się w 100% z Tobą. oprócz ostatniego zdania ;)
w każdym razie obaj uważamy że na euro optymalnie jest 10fcgasf ;)
ps. nikt specjalnie na mnie nie wszedł, więc nikt schodzić nie musi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.055s | 10 Queries | GZIP : Off ]