Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 25 maja 2018, o 04:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 25 lut 2013, o 21:04 
Sol Invictus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:12
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil
Cytuj:
Wysoka Czarodziejka - 225 pkt. 4 Poziom - 35 pkt.
Tom Furiona 15 pkt. Płaszcz Mrocznej Gwiazdy - 25 Pkt.
Pieczęć z Ghond - 30 pkt. Zwój Rozproszenia - 25 pkt.
355 pkt.

3 arcany na jednym magu, podoba mi się. Muszę to wypróbować.

_________________
Cytuj:
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 26 lut 2013, o 08:22 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 wrz 2007, o 12:16
Posty: 2180
Lokalizacja: Solec nad Wisłą
Jankiel napisał(a):
3 arcany na jednym magu, podoba mi się. Muszę to wypróbować.

Faktycznie, mój debilny błąd :oops: .

EDIT:
Już poprawione. Szczerze to na wyposażenie czarki nie mam pomysłu. Jeżeli ma być kocioł i BSB z Hydrą w COK to dwie małe czarki się nie zmieszczą. Dlatego jedna duża. Dwóm małym to dawniej dawałem po dwa scrole i po problemie.

_________________
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 14 mar 2013, o 13:26 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 17:58
Posty: 1299
Sugerowałbym zdjąć tarcze z warriorów. I tak mają ginąć a 60 punktów się przyda. Np a kolejny odział harpii.
Jak masz kocioł i hydra bsb to mała czarka z metalem się mieści.
Niejestem pewny czy wpakowywując lorda do tego unitu zyskujesz cokolwiek. Przy szarży każdy hipek będzie miał 3 ataki lord 6. Odział kosztuje z 400 a lord kolejne 200. To 50% odziału.

_________________
Hobby po mojemu ;) http://tabletop-miniatures-solutions.com/
Obrazek
https://www.facebook.com/TabletopMiniaturesSolutions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 18 mar 2013, o 07:03 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 wrz 2007, o 12:16
Posty: 2180
Lokalizacja: Solec nad Wisłą
Tarcze zdjąć można (choć figurek bez tarcz nie mam). Jeśli chodzi o Lorda, to jest on w oddziale ze względu na Pierścień Ciemności który chroni cały oddział przez strzelaniem. Poza tym błogosławieństwo z kociołka rzucone na oddział COK działa również na niego + moc obu sztandarów, dlatego sądzę, że powinien pozostać w oddziale mimo, że staje się on wtedy bardzo drogi.

_________________
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 18 mar 2013, o 11:14 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 17:58
Posty: 1299
Za punkty z lorda z piersionkiem to możesz kolejnych 8 coków dodać a z wardem z kotła i tak nikt ich nie wystrzela. Już lepiej dac lorda na pegazie by zagrażał machiną i nie tylko, a ty dajesz przeciwnikowi łatwy cel warty z 1000 vp, który za połowe tych punktów będzie równie dobrze funkcjonował.

Czyli inwestując mniej w jeden cel a więcej w kilka zagrożeń spowoduje że przeciwnik nie da rady wszystkiego zatrzymać. A jak zrobi jakiś błąd to większość dojedzie. I game over.

_________________
Hobby po mojemu ;) http://tabletop-miniatures-solutions.com/
Obrazek
https://www.facebook.com/TabletopMiniaturesSolutions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 18 mar 2013, o 17:14 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2011, o 12:52
Posty: 196
Tullaris napisał(a):
Poza tym błogosławieństwo z kociołka rzucone na oddział COK działa również na niego.


Serio? Jak rzucę dodatkowy atak na CoKów, to obsługa kotła dostaje dodatkowy atak?

_________________
Impossible is nothing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 18 mar 2013, o 17:17 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 13:37
Posty: 1398
Lokalizacja: Nicea\Warszawa
MatthewKorona napisał(a):
Serio? Jak rzucę dodatkowy atak na CoKów, to obsługa kotła dostaje dodatkowy atak?

Czytaj ze zrozumieniem. Chodzi o lorda...

_________________
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 18 mar 2013, o 18:02 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2011, o 12:52
Posty: 196
Wow, sorry, nie wiem jak mogłem to tak odebrać.
Zupełnie wypadłem z kontekstu.
Sorry za zamieszanie ;)

_________________
Impossible is nothing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 18 lip 2013, o 15:29 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2011, o 20:35
Posty: 822
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław
Jak najlepiej wystawiać 12 CoK ? W szeregach po 5 czy po 6 ?

_________________
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 18 lip 2013, o 21:52 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2008, o 22:15
Posty: 3935
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo
Zalezy od ukształtowania terenu i przeciwnika. Może być tak że nawet w 3 może być spoko.

_________________
kangur022 napisał(a):
Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)

dzikki napisał(a):
Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.

Kacpi 1998 napisał(a):
te praktyki to chyba z użyciem cegły...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 11 wrz 2013, o 11:18 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 13:55
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa
Hey!
Mam niedługo turnieik taki na 2200 open, scenariusze takie:
-1 bitwa: battleline
-2 bitwa: meeting Engagement
-3 bitwa: watchtower

Mam ochotę pocisnąć na CoK :) Jakie macie kminy na nich?
Myślałem o dodatkowym ataku dla czempiona, sztandar +1MV lub +d3 do wyniku walki, do tego BSB z PoKiem i magicznym dwurakiem,. Reszta z herosów to duża suka ze śmiercią lub shadowem? ; oraz kociołęk. Poza tym to rydwan, jakieś kusze, DRzy, może hydra, jakiś oddział shadów. Dokładnie nie pisałem tego jeszcze, szukam ogólnej kminy.

PS: W tej edycji, jeśli BSB weźmie magiczna szmatę, to magicznych itemków już nie może :)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 11 wrz 2013, o 13:56 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 17:58
Posty: 1299
w sumie to 2
12 z asf i muzykiem

lub wersja porno,
11 z hydrabaner i +1 do move'a, lub asf.

_________________
Hobby po mojemu ;) http://tabletop-miniatures-solutions.com/
Obrazek
https://www.facebook.com/TabletopMiniaturesSolutions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 11 wrz 2013, o 15:57 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2008, o 00:27
Posty: 4789
Lokalizacja: Warszawa
Rasti napisał(a):
PS: W tej edycji, jeśli BSB weźmie magiczna szmatę, to magicznych itemków już nie może :)?

tak

_________________
Barbarossa napisał(a):
Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 11 wrz 2013, o 16:05 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 13:55
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa
No ja ostatnio ograłem na BSB z hydrą w oddziale 10CoK z +1MV
Było fajnie, byłem ciekaw czy macie jakieś fajniejsze pomysły :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 11 wrz 2013, o 16:15 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2008, o 13:06
Posty: 6936
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Z tego co liczylem, zdecydowanie najlepiej wychodza w opcji ze sztandarem AP.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 11 wrz 2013, o 16:21 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 13:55
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa
Mówisz, że -3 do save'a to niewystarzająco? CO prawda wszystko teraz lata z 1+ 2+, przeszedł mi też ten sztandar przez myśl, ale jakoś +1MV wydaje mi się bardziej potrzebne, tym bardziej, przy moich rzutach :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 12 wrz 2013, o 06:54 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2008, o 13:06
Posty: 6936
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Masz harpie i dr. Coki szarzuja na twoich warunkach, wiec te +1 do ruchu nie jest istotne, a -4 do sejwa robi robote.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 12 wrz 2013, o 17:07 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:58
Posty: 2649
Lokalizacja: bedzin/k-ce
Imo najlepsze rozwiazanie gdy mamy pegazy

5tka z Banerkiem Flame
Jak nie głupieją* to świetnie uzupełniają pegazerię

tanio+tesco a teraz lata po stole pełno regeneracji


*(no co ja zrobię że głupieją w najwazniejszym momencie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 12 wrz 2013, o 18:42 
Pan Spamu

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 8702
Lokalizacja: Tychy
te z AP grałem 12tką, fajny unit, polecam

_________________
1) Etheral zamienić wszystkim na Fly i Supernatural
2) Wrajtom zabrać sweeping atak
3) Mortisowi strzał z auro zamienic na boundspell z occultacji z aurą
4) Zombie zabrać scoring

VC musza zostac znerfione


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cold One Knights
PostNapisane: 12 wrz 2013, o 19:19 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2008, o 13:06
Posty: 6936
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Czy ja wiem, czy tak duzo tych regen istotnych? W bestie i trolle tak sie nie wbijesz cokami. Oprocz tego, aboma, hydra, chimera (ktore zwykle spadaja z magii) + ewentualnie mortis, ale nikt na nim nie gra. AP daje np pendantowi -4 do sejwa w czelendzach z innymi koksami. Zancznie lepiej "uzupelnia pegazerie". Zreszta ta wymiana argumentow jest bez sensu w kontekscie nadchodzacego booka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.035s | 10 Queries | GZIP : Off ]