Plotki ws 8ed. Kodeksu DE

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Re: Plotki ws 8ed. Kodeksu DE

Post autor: FAZIK »

Ja tam widzę że przedmioty bardzo dobre będą. Świetne do challengów. Chyba że faktycznie przyzwyczailiście się do czegoś lepszego, wtedy czas wrócić na ziemię i dołączyć do reszty armii :P.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

Cloak idealny dla MC herosa, można złowić praktycznie wszystko dzięki tym D3. Zbuk trochu drogi i mało siły ale to zawsze NO AS plucie. A sztylet wcina więcej istnień. Nie jest aż tak źle, tylko szkoda pomocnych broni i pancerzy bye bye tanie regenki, AS, lub bronie z S 5/6. Zobaczy się w praniu jak to wyjdzie :twisted:
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Czary bardzo fajne... szczególnie bladestorm wchodzi na jedyne 9+ a jak wrzucisz to na jakąś chordę z małą ws to naprawde sympatycznie działa :)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Z warseera, od gościa który ma booka w łapkach, wyłapałem sensowne info (pominąłem spec charakterów) :

"fleetmaster is 155pts with 566433739. he has two hand weapons, light armour and sea dragon cloak. can take 50pts magic items. have a special rule called show no weakness that if he's fighting in a challenge or killed a character and still alive, the unit he joins become unbreakable till the end of that turn.

high beastmaster is 300pts which must take a manticore or scourgerunner chariot by free ([on chariot] he takes place of one crew. he get bs7). his 577433839 with spear, light armour and see dragon cloak. can take 100pts magic items. have a special rule called beastslaver that at the start of each of your turns, choose a friendly monster within 3''. that monster get +D3 A till the start of your next turn.

hydra is 6445552(3+remaining wounds)6, 160pts, 4+AS, 20pts for flame breath and 20pts for a 8'' shooting with multiple shots=remaining wounds, s=remaining wounds. hydra regeneration - at the end of your phase if it still alive, u roll the number of dice equals the lost wounds. every 4+ it regain a wound.

kharibdyss is 650755456, 160pts, 4+AS, poison attack, abyssal howl(reroll successful ld test), feast of bones(if all attack hits, auto hit D6 S7 hits afterwards.)

warlocks are fast cavalry in rare with state 544431528, and M9 on horse. 25pts/per model. they only have hand weapon, but have 4+ward save except for wounds caused by model with mark of slaanesh or daemon of slaanesh. they're considered to be level2 wizard which is used like pink horrors. +1 for casting value for each extra rank except the first, to a max of +3. they know 2 spells, one is doombolt from DE army book, the other is soulblight from lore of death. great unit.

Sisters of Slaughters they're rare choice with very impressive state 564331629. 15pts/model, with shield and hand weapon. can have a magic banner up to 50pts. 4+ward save in close combat, and every close combat phase it can choose an enemy unit in base contact. they lose parry and rank bonus in combat result.(still can steadfast). if any enemy model in base contact with them have highter WS or S(before weapon matters), they get +1 to hit and wound rolls.

chariot with bolt thrower it's special, cost 150pts, profile is S4 T4 W4 with 5+AS, M9, two crew with spear and repeater crossbow. it has a harpoon launcher, like a bolt thrower but far more powerful. it's S7, 24'' range, and cause D3 wounds. if a monster suffer any wounds from it, the monster will be dragged D6'' directly towards it. if D6>3, the monster suffer another wound with no AS.

shades is 16pts, hand weapon and repeater crossbow, no armour. u can take great weapon or two hand weapons by 2pts/per mode

assassin 90pts with poison attack. can get two hand weapon or a handbow. access to 50pts magic items and one of three poison. one is to wound roll+1, one is KB, the other is if u wound a model, his LD-1 for the rest of the game

sea dragon cloak it's now a 5+ scaly skin. handbow become 12'"

dark elf have access to all eight lores this time, cheers."


Executonierzy mają normalnie KB, a nie d3 woundy. Bolce 70 pts each, special slot. BG=15pts, EX=12pts, cold one knight=30pts.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 08:16 przez Okoń, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Czary mogą zaboleć, szczególnie wspomagane innymi Lore'ami. Będą niezłe kombinacje na Ld bomb.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Czary zajebiste, nie ma co. i te warlocki w rarach z doomboltem mogą zabolec.
ale koniec końcow...nie ma pendanta, jest okejka;]

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Cloack + Chillblade = łowca potworów? (autowound przy trafianiu na 3 i przerzucie z asf? do teg d3w ) Tyle że mało ochrony ma i podatny na odstrzelenie.

Tome of furion - teraz wybór jednego czaru zamiast czaru bonusowego , ma się pewność ze dostanie się ten czar co się chce. Przedmiot bardzo dobry.

Hydra blade - ujowy i drogi.

Co do zdjęć:
Na warlocków to parsknąłem śmiechem dosłownie.
Rydwany ok a nawet bardzo fajne pod warunkiem jednym - dorobi się im jakieś koła we włąsnym zakresie jak porządnym rydwanom bo w oryginalnej wersji wydają się wybrakowane jakieś.
Black Guardzi cudowni wręcz a i egzekom niczego nie brak.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

O ja pierdziule... Wszystkie lory! Grubo!

Itemy w miare spoko, ale bez przegiec. Hotek/Twilight/Dagger na wypasie.

Kurcze, czy te bolce w specach sa 2 w slocie?
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Niezłe z tymi lorami, dziwne że nic wcześniej nie zapowiadało tego.

Warlocki fajne, sporo komb na obniżanie ld to trzeba sprawdzić. GW wie jak sprzedać nowe modele.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Rince pisze: Kurcze, czy te bolce w specach sa 2 w slocie?
O bolcach gościu napisał generalnie "u can take four."


Dodam jeszcze:

"dark riders, 16pts per model with light armour. 1pts for shield, 3pts for crossbow. DR can have both light armour and shield without losting fast cavalry.

warriors, shield is auto. spear is another auto. 9PTS for spearmen and swordsmen. RXB is 12pts without shield upgrade(+1PTS)"
Obrazek

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Na razie mieszane uczucia. Może jak się posiedzi w AB wyjdzie z tego solidniejsza całość.

Czary są moim zdaniem słabsze od podręcznikowych. Za dużo sytuacyjnych, a to się bardzo rzadko przydaje. Lore attribute mało praktyczny. Syganturka z siłą tylko do rzucania, po tym jak rypniesz z Soulstealera w coś wcześniej. Dziwi mnie brak augmentów. Dostęp do 8 czarów trochę zmienia.

Liczyłem, że dadzą coś ciekawego przeciwko AS+1, a tu widać że pomysłem Warda jest to zapestkować :| Czy to czarami, czy strzelaniem, czy wieloma atakami z małą siłą. Imo średni pomysł.

Przedmioty w większości są średnie:
- Standardowo mieczyk za 100 jest znowu nie do użycia, a przedmiotów tylko 10;
- Chillblade za drogi, co z autowoundów jak mają niską siłę :|;
- Do wzięcia na lorda, boost na jedną turę za 50pkt to dużo;
- Cloak, niby ok, ale jeśli idziesz do combatu to warda tam już mieć nie bedziesz, bo przecież już wydałeś 50 pkt, bajer dla kowboja;
- Black amulet, drogi, ale ok;
- Ring of hotek, spoko, opłaca się dorzucić 5pkt do obsidiana z efekt z miscastami;
- Banner za 100, dla miękkiego bsb szmata za 100 to zawsze słaby pomysł;
- Gem of spite, 12" to zdecydowanie za krótki zasięg;
- Dagger, teraz uczciwy;
- Tome, spoko, dla małego maga, żeby wybrać pożadany czar ze słabego lora, np. shroud of dispear;

Rydwan z M9 i s7 z dzidy spoko, ale trzeba będzie go mocno kitrać, bo i łuki t4 mogą zdjąć. Ciąganie mosterów raczej będzie działało na minus, bo trudno liczyć na trafienie, ranę i odpowiednio pożadany ruch.

Warlocki super, pewnie będą stałym punktem rozpisek. Przydałoby się im jakaś forma marka slanesha, czyli ItP z możliwością uciekania. Sa szanse, że to dostaną. Modele pomalowane na biało są średnia.

Gwardia za 15 to zdzierstwo 8) Liczę, że rydwan z ołtarzem będzie mógł wchodzić do khanitów (execów) i da im jakiś stubborn.

Beastmaster wydaje się spoko, dziwne że dali dobre zasady, a nie zrobili modelu.

Wniosek jest jeden. Wszystko jest miękkie jak cholera. Szczególnie bohaterowie.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 08:50 przez Thain, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Hmm, 4 bolce? Niby jak?
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Zapomiałem o monstrach :)

Beastmaster z 300 jest ok., ale jego boost pewnie często będzie zgarniać sama mantysia. Liczyłem na jakiś defensywny boost dla potwora chroniący przed strzelaniem.

Brak obrony dla hydry/kharbidyssa jest dużą bolączką. Siła 7 i ws5 na krakenie mogą być użyteczne, ale ten brak obrony. Hydra, może nie zdąrzyć odzyskać ran po tym jak zginie. Drugi mutan lepiej się bije, ale jeszcze łatwiej ginie. Nic dziwnego, modele hydry mają wszyscy po 2, więc khardibyss musi być lepszy na papierze.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Z tych plot to DE wyglądają na jeszcze bardziej przegięte od poprzedniego booka. Za to prezentują się jeszcze bardziej klimatycznie niż poprzednio. Widzę mnóstwo dobrych, klimatycznych złożeń. Armie korsarzy, z 6 bolcami w specialach. Beastmasterów z potworami i harpunami. Czarodziejskie z warlockami, wiczkami (swoją drogą ciekawa zasada że nie maja warda przeciwko slaaneshytom).

Magia:
- słaby atrybut,
- czar nr 6 będzie się pięknie kombował z soulblightem z warlockow oraz word of pain,
- właśnie, word of pain, casting jak z obniżarki siły z shadowa a do tego jeszcze obniża inne staty, mocne,
- power of darkness, mocne, ciekaw jestem czy pod ten czar pojawią się buildy z czarodziejką w wiczkach,
- jednak dostęp do lorów podręcznikowych pewnie sprawi że DE zostaną przy death.

Itemki:
- nieco bardziej zbalansowany sztylek, na plus,
- cloak mocny, myślę że będzie grany,
- ring of hotek: MR3 (45pkt) i za 5pkt praktycznie odporność na magię dla połowy armii, którą można wcisnąć w te 6"? IMBA!
- na banner też może będą pomysły,
- reszta słaba.

Oddziały:
- fajny chariot,
- pistolety z 12" może będą grane w 10tkach korsarzy or smth,
- bolce w specialach? IMBA
- Hydra i Kraken, za takie punkty? Brałbym! Fajnie rozwiązana sprawa regenki, w końcu jest klimatycznie i grywalnie,
- sisterki niegrywalne raczej,
- CoK jeśli z bazy dostaną teraz ASF, zimne +1A, do tego re-roll 1 na ranienie i opcje czarodziejki na CoK z power of darkness (analogicznie do kawalerii imperialnej z dwoma herosami z przodu i magiem w środku) to pewnie ujrzymy ich na wielu stołach.
- warlocy to jakiś kosmos, lepsi od wild riderów (asf? hate? ward4+?), a do tego jeszcze są magami i mają realną szansę tyrać tym doomboltem od pierwszej tury. IMBA,
- wiczki w corach, mogą zamieszać, lecz wszystko zależy od szczegółów,
- asski wydają się zwarzywieni, choć okaże się wkrótce po opublikowaniu wszystkich zasad.

Oj czuję w powietrzu ostre cięcia i kolejną zajebistą, grywalną edycję DE. Aż chce się odkurzyc z półki swoje dziwki slaanesha :D
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Itemy słabe, poza cloakiem. Jeżeli Sea Dragon Cloak będzie dla każdego, to wchodzi nam koleś z potion of strenght, 1+ save z reroll, ASF, KB i d3W. Imo bardzo fajny zestaw.

Co do nowych figsów, generalnie słabe. Koniki wyglądają jak zmutowane szczury, warlocy też średnio, charioty bez rewelacji, egzeki trochę śmieszne - te czaszki w kapturach byłyby całkiem spoko, bez kapturów wyglądają źle, BG bardzo ładni. Fleetmaster to porażka - jak można biegać mając miecz zamiast nogi? Chłop co chwilę będzie się wypierdalał, bo mu się noga wbije w pokład. Może dlatego ma takie kiepskie staty?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Karli pisze: - warlocy to jakiś kosmos, lepsi od wild riderów (asf? hate? ward4+?), a do tego jeszcze są magami i mają realną szansę tyrać tym doomboltem od pierwszej tury. IMBA,
dokładnie, podjadą i juz mecza doombolta, a 2k6 s5 wpuścić nie mozna. imo najlepsze co sie w kodeksie trafiło, razem z magią. nie za mocno nie za słabo. tkaie podręczniki lubie.
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

tylko 1 czy 2 unity po 5 brać. No i jak skonwertować te klaty gołe ze zwykłych DR.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Oj poczekacie ten miesiąc i nie trzeba będzie konwertować :wink: Swoją drogą fajnie wypada porównanie nowych HE i DE. Aż dziw, że Ulthuan jeszcze stoi...

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Karli, troszeczke chyba zes przesadzil z tym porownianiem, ze kodeks jest bardziej giety od poprzedniego... #-o

Widac, ze kodeks zbalansowany, ciekawy i na pewno wymagajacy od generala sporo skilla, bo wszystko jest ultra wrazliwe i mega podatne na wszelkiego rodzaju bron zasiegowa.

Lore mi sie baaaaardzo podoba, bo w porownianiu do starego, zyskal na uniwersalnosci.

Mysle, ze ta armia o dziwo nie bedzie wymagala jakichs turbo ciec, bo wszystko jest stosunkowo drogie i miekkie, a potwory bardzo wrazliwe. To co bym ograniczyl (jesli wozki beda LT) to ilosc LTkow do 4, albo ewentualnie przyciac sama hydre do 2.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Fajne zasady. Fajne przedmioty.
Regeneracja każdej rany krakena / hydry na 4+ to poroniony pomysł.
Warlocki - zobaczymy jaka cena.
Dobre oddziały, ASF na całej armii. Brzmi jak HE, tylko że lepsze :)

pozdrawiam
Furion

Zablokowany