Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 18 lis 2017, o 13:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1441 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 23 sty 2013, o 20:23 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2008, o 22:15
Posty: 3935
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo
Wątek dla ludzi którzy mają szybkie pytanie i oczekują szybkiej odpowiedzi.

_________________
kangur022 napisał(a):
Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)

dzikki napisał(a):
Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.

Kacpi 1998 napisał(a):
te praktyki to chyba z użyciem cegły...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 24 sty 2013, o 16:52 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2011, o 12:52
Posty: 196
1. Ile mam ataków z kotła? Po 2 za małe laski, 3 za dużą. Do tego z frenzy. A dodaję jeszcze premie za dwie bronie ręczne, czy już nie? Tj. mam 10 ataków i koniec?
2. Jeśli przegram rundę walki wręcz, tracę szał w normalny sposób?
3. Rozumiem, że nie mogą przeciwnicy rozdzielać ataków, więc wszystkie trafienia są rozpatrywane wobec największego WS u mnie, czyli 6, od Dużej Hagi?
4. Jak ja atakuje kotłem, to rozdzielam ataki, tj. osobno atakuje za małe laski (siła 3 + WS 4) i osobno za dużą (siła 4 + WS 6), czy walę wszystkie ataki z siłą 4 i WS 6? To samo odnośnie Inicjatywy, dzielę, czy przyjmuję najwyższą?
5. Na potrzeby wyniku walki, kocioł nie ma flank ani tyłu, ale premię za szarżę przeciwnik dostaje w normalny sposób?

_________________
Impossible is nothing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 24 sty 2013, o 18:19 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2011, o 20:35
Posty: 822
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław
1. Haga - 3 z bazy + Ahw + Frenzy, adenantki - po 2 z bazy + ahw + frenzy. To daje 5 ataków hagi i 8 ataków addenantek, razem kociołek wypłaca 13 ataków
2. Tak
3. Tak
4. Oddzielnie - każdy model ze swoim WS, I i S
5. Tak, maszyna nie ma boków ani tyłów, więc tylko normalne +1 za szarżę

_________________
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 24 sty 2013, o 18:46 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2011, o 12:52
Posty: 196
Bardzo dziękuję! :)

_________________
Impossible is nothing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 25 sty 2013, o 07:35 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 08:38
Posty: 1098
Lokalizacja: Gdańsk
Mam prośbę o 2-3 najbardziej typowe rozpiski euro de. Czekają mnie bitwy z de w tym standardzie a nie mam pojęcia czego się spodziewać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 25 sty 2013, o 12:29 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 17:58
Posty: 1239
Bodajże najlepsze wypociny z 2012r.

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 67&start=0

_________________
Hobby po mojemu ;) http://tabletop-miniatures-solutions.com/
Obrazek
https://www.facebook.com/TabletopMiniaturesSolutions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 25 sty 2013, o 12:32 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 15:04
Posty: 1627
Lokalizacja: Kraków
Też wrzucę kilka pytań na szybko, żeby rozruszać nowy dział:)
1.czy ASF i ASL znoszą się całkowicie tzn. tracę również przerzut trafieni przy wyższej I,
2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),
4.gdzie jest zapis że po maszynach i undeadach nie można overrunować,
5.czy właściciel Trickster,s sharda sam musi przerzucać wardy,

Buła napisał(a):
Mam prośbę o 2-3 najbardziej typowe rozpiski euro de. Czekają mnie bitwy z de w tym standardzie a nie mam pojęcia czego się spodziewać.


tu masz rozpy z etc:
http://www.mediafire.com/?cyde70flve4cgp2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 25 sty 2013, o 13:11 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 6117
1.czy ASF i ASL znoszą się całkowicie tzn. tracę również przerzut trafieni przy wyższej I,
???

2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
Nie działa w ogóle.

3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),
???

4.gdzie jest zapis że po maszynach i undeadach nie można overrunować,
W Erracie GW do głównego podręcznika.

5.czy właściciel Trickster,s sharda sam musi przerzucać wardy,
Nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 25 sty 2013, o 13:21 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 19:21
Posty: 1817
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu
hypnotic napisał(a):
Też wrzucę kilka pytań na szybko, żeby rozruszać nowy dział:)
1.czy ASF i ASL znoszą się całkowicie tzn. tracę również przerzut trafieni przy wyższej I,
3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),

1. Jeśli masz jednocześnie ASF i ASL to tak jakbyś nie miał żadnej z tych zasad
3. Magiczny sztandar działa dalej, jest w FAQ do RB

_________________
Azgaroth napisał(a):
30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 25 sty 2013, o 15:11 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 550
1) Czy jak walczymy monsterem lordem w pojedynku i zabijemy goscia, thunderstomp walimy w pojedynek zeby nabic CR czy wpada w oddział?

2) czy thunderstomp wali rownoczesnie z przeciwnikiem majacym GW? Czy najpierw/potem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 25 sty 2013, o 15:18 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 19:21
Posty: 1817
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu
1. wszystkie ataki, w tym też stompy, idą w challange
2. równoczesnie

_________________
Azgaroth napisał(a):
30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 27 sty 2013, o 17:15 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 17:58
Posty: 1239
Naviedzony napisał(a):
2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
Nie działa w ogóle.


Chyba że jest to bohater (!!!) który bez monstous mount by na niego KB działał. W praktyce bretki pegazy KB nie działa, ale na lorda na pegazie już działa.

_________________
Hobby po mojemu ;) http://tabletop-miniatures-solutions.com/
Obrazek
https://www.facebook.com/TabletopMiniaturesSolutions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 1 lut 2013, o 14:38 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 12 lut 2012, o 08:59
Posty: 39
Witam.

Mam do Was 2 pytania:

1. Czy oplaca sie dawac crossbowman full command?
2. Czy oplaca sie dawac crossbowman tarcze? (oddzial 20 modeli)

Dziekuje za Wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam
Gnomen


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 1 lut 2013, o 15:18 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2008, o 17:24
Posty: 288
Lokalizacja: Katowice
hmm ja moim kuszolom tarcze daje zawsze :P a fcg raczej im nie potrzebny :) muzyk to podstawa ewentualnie champion jeżeli magiczka tam siedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 1 lut 2013, o 23:30 
Kotu w cynamonie
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 20:30
Posty: 3016
Lokalizacja: HLOS
tarcze tak, muzyka też, reszta zbędna

_________________
lohost napisał(a):
wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 2 lut 2013, o 01:53 
Pan Spamu

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 8564
Lokalizacja: Tychy
champion za 5 punktów zawsze i wszedzie

_________________
Prawdziwy Król Goblinów - https://www.youtube.com/watch?v=PCiyb2xvAh8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 2 lut 2013, o 11:06 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2011, o 20:35
Posty: 822
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław
-Qc- napisał(a):
champion za 5 punktów zawsze i wszedzie


+1 Ja też mam na kuszach zawsze czempiona

_________________
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 6 lut 2013, o 16:16 
Falubaz

Dołączył(a): 17 lip 2010, o 11:34
Posty: 1189
Lokalizacja: Warszawa
Pegaz z Cloak of Hag Greaf dostaje strzał z cannona. Siła tego strzału zgodnie z zasada Cloak'a wynosi 5.
Pytanie: czy przysługuje mi od tego strzału armor save?
1) nie
2) tak, ale jest siła 5 wiec z modyfikatorem -2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 6 lut 2013, o 16:42 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 15:04
Posty: 1627
Lokalizacja: Kraków
b.
Dlaczego miałbyś nie mieć sv? To nie bolec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
PostNapisane: 6 lut 2013, o 17:19 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2011, o 20:35
Posty: 822
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław
Tak jak hypnotic, cannon ma siłę 10, ale nie ma żadnego zapisu o braku asv. Dostajesz więc trafienie z S5 od którego przysługuje asv zmodyfikowany o -2.

_________________
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1441 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.264s | 10 Queries | GZIP : Off ]