DE 2.0 newsy

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Re: DE 2.0 newsy

Post autor: kangur »

Trzeci kult jest tragiczny i bardziej ogranicza tworzenie rozpisek :(
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

konan
Wałkarz
Posty: 79
Lokalizacja: Jaworzyn

Post autor: konan »

Wiadomo coś jeszcze , czy trzymają nas w napięciu?

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Poniedziałek to czas spoilera ,cierpliwości :)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Klaudel pisze:Nowy Beast Master

When taking Discipline Tests, all friendly Hydras and Kraken within 12" of a Beast Master roll one additional D6 and remove the highest D6 rolled.
At the beginning of each Close Combat Phase, choose one friendly Hydra, Kraken or Manticore within 12" of the Beast Master. This modelmust reroll failed to-hit rolls with Melee Attacks until the end of that Phase (riders are not affected).

Jest moc :)

Edit
Jeszcze coś takiego
Stupidity was removed from our beloved Dread Knights! They still got a fluffy Special Rule for being Raptors after all.. but this time the rule is really fluffy and not just random!

Ale nie podali szczegółów. Damyt :)

Grałem ostatnio nowymi DE i zdradzę , że ta nowa zasada dla Raptorow to Frenzy w CC ( więc nie ma przymusu na niekontrolowane szarżę ale za to reformy, pogonie trochę szkodzą, ciekawostką jest, to że rycerze nie są już ITP ale większość testów związanych z ITP zdają na liderce 10-11 = przykład Fear testu: 9ld baza, +2 za frenzy, -1 za fear )



Ten nowy kult do strzelania jest spoko bo daje same korzyści lecz lekko podnosi cenę modeli w core. Nie jestem specjalistą w tej armii ale grało się przyjemnie, szczególnie dzięki nowej magii. Punktów aż tak dużo w to nie zainwestowalem a efekt był ogromny, szczególnie że czary DE są trudniejsze do rozpraszania.


Nie wiem co z tymi zapowiedziami, że bolce będą strzelać mocniej lecz na niższym zasięgu, a kusze 18" i QtF. Możliwe że zrezygnowali z tego właśnie na korzyść nowego kultu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Frenzy ktore sie odpala w pierwszym CC i trwa do konca gry czy dezaktywuje sie po kazdym skończonym CC? :p

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Nowe Frenzy które działa tylko w CC. Osobna zasada podnosi DPS, ale oni jej nie mają.
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Wygląda obiecująco . Trudniej rozprasza sie czary DE , czyli mozna spodziewac sie nowej zasady dla magów :) ?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Nowy kociolek i kapłani


The cult priest then lost his special rules as Aura of Despair, or Devastating Charge and the possibility for an Executioners Blade or Gladiator Weapons. Additionally the Profile of the Cult Priest was lowered. He now has Def 5 Off 5 Agi5 2 attacks but gained LD9. With this we will see the Altar alone quite more often. Additionally he now can provide leadership 9. As well he gained an option to make up for it a bit. He now has the option to either Take a Divine Altar or be a Dread Pontiff. what is that you ask? Dread Pontiff sounds pretty cool but is it cool? Well depends on your point of view. You wanted Killer Instinct back; this is the way you are able to get it. The Rule in its current form is:

Hide Spoiler
Dread Pontiff Global Rule
model parts with a Cult gain Killer Instinct as long as a Dread Pontiff is joined to their unit.


Hide Spoiler
Divine Blessings: Global Rule
All friendly Units within 12" of the Divine Altar gain warding (6+). At the beginning of each friendly Player Turn you may choose to replace the Warding with one of the following effects until the start of your next Player Turn:
- All friendly Units within 12" of the Divine Altar may add one additional D6 for Charge Range rolls and Discard the lowest D6 rolled.
- All friendly Units within 12" of the Divine Altar gain Death Dealing Euphora

Models with Towering Presence other than the Divine Altar cannot benefit from Divine Blessings. A single Unit can only be affected by a single Divine Blessing from a single Divine Altar at any time. If under the influence of more than one Blessing, only apply the most recently used one.


Well the Death Dealing Euphoria got its own special rule and there is a bit more to it than the Divine Blessing alone. Here you can see the rule:

Hide Spoiler
Attacks from models with Death Dealing Euphoria gain +1 to wound in the first Round of Combat. Attacks from models with more than one instance of Death Dealing Euphoria gain +1 to wound in close combat instead.
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Fajne te blessingi.
Dodatkowa kostka na szarże wszystkim w 12tu calach - mniam!
Plus jeden to wound wydaje mi sie duzo bardziej uniwersalne od sytuacyjnego KB. Szkoda tylko ze na potworki nie działa. Mogli dac cos wiecej przy stackowaniu tej zasady bo jak nie zabijemy od razu, to przeważnie giniemy, druga i dalsze fazy cc to juz dla nas często gg, szczególnie jesli chodzi o piechotę.
Witchki z hejtem, poisonem, przerzutem jedynek i + to wound? Not bad.
Ciekawe tylko ile to bedzie kosztować.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Martwi mnie jedna kwestia teraz . Bez lethal strike'a nie ma zbytnio odpowiedzi na 1+ save'a . Egzeki staną sie auto pickiem , moze jeszcze tower guardzi. No jest jeszcze Kraken ,ale on pewnie bedzie drozszy :roll:
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Tylko, ze jak uzyjesz blessingu do szarzy, to juz nie mozesz +1w, bo to tylko w pierwszej rundzie. Wiec dupa :p
A KBki wygrywaly mi gry czasami. Teraz nie mamy ich juz ani na spearach ani z oltarza i ciezko bedzie cos zrobic z kowbojami. Jedynie zostal Kraken, Alchemia i bolce.
Bonus do szarzy oczywiscie miodzio.

Priesteska znerfiona do ziemi. Nie wystawisz jej jako Pointiffa, bo ci zaraz zginie. Kurde, ona ma teraz staty gorsze od czempiona gwardzistow. No ale zawsze 18" aury bsb to jest profit, wiec na oltarz sie wciaz nada. Wszystko ostatecznie zalezy od ceny.

Sam nie wiem, co o tym myslec. W sumie chyba dobrze, ze troche to znerfili/zredesignowali. Teraz bedzie miejsce na buffy dla innych jednostek i moze oltarz przestanie byc must have.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Sam nie wiem w jaką strone to idzie. Altar bedzie i tak brany bo ta extra kostka na szarze daje duzo . Widze teraz deathstar Coków który ma sens. Kosmologia bedzie grywalniejsza. Czar ktory daje takze +1d6 do szarzy na Knightch i ten buff?! Przez pół mapy będziesz biegł. +1 do siły takze przyda sie . Pamietajmy ze +1 to wound dziala takze na Coldy teraz wiec beda biły z I3 i raniły na 2+ większosc modeli.
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

konan
Wałkarz
Posty: 79
Lokalizacja: Jaworzyn

Post autor: konan »

Cześć
Są może jakieś przecieki na temat smoka bądź harpi?

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Sa na temat smoka - ze nic sie nie zmieni.
A co do harpii - byle nic nie zmieniali.

Natomiast manticora bedzie miala frenzy, ale tylko w cc i do tego +1w w pierwszej rundzie cc.
Pegazy maja byc szybsze, ale za to straca barding.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Nowe zabawki:

Moreac's Reaping
The wielder will always have at least 4 attacks. Attacks made by this Weapon benefit from Magicial Attacks, Death Trance and be always resolved at least Strength 4 and AP 3. For each unsaved wound caused by this Weapon, the player gains a Veil Token unless the Veil Token pool already
contains 6 or more Veil Token

***the rule is intended for players to hit the 12 Veil Token mark hence, Moreacs Reaping can generate up to 6 Tokens (unless you've saved some beforehand) subsequently, those 6 plus Siphoning from your Oracles and those you get on the flux card should get you to the 12.

Amulet of Spite:
In every friendly magic phase, the player gains an additional magic dice. In every opponents magic phase the player discards a magic dice.


Rename ..Master of Dark Arts

Irresistible Will
Non bound spell cast by the Wizard are at a -1 to dispel
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Bron do mnie nie przemawia, master of dark arts miodzio no i amulet bardzo mi sie podoba, klimat mocno ofensywnie czarujacych DE mi podchodzi :D

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Pytanie, ile tego wszystkiego bedzie mozna naraz wziac.
Ale zmiany rzeczywiscie w pyte :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Talisman jak dla mnie nie jest dobry. Fajnie ze jest ta extra kostka ,ale później jest do tyłu w fazie dispela. Trzeba bedzie to przetestowac.
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

A widzieliście nowe zasady Slanna? Wasze zabawki przy jego zdolnościach to... no właśnie, zabawki :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

No glupio by bylo jakby Slann nie robil lepszych szacher-macherow niz jakies czarki DE :)

A zabawki mi sie wszystkie podobaja. Biere i dagger i amulet. Do tego przynajmniej 6 czarow i jedziemy :)
We can't stop here. This is bat country.

ODPOWIEDZ