Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 18 sie 2018, o 15:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 273 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potyczki z znienawidzonymi Ulthuańskimi pomiotami...
PostNapisane: 19 gru 2007, o 12:01 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 583
Tutaj zwracam sie do wszystkich ktorzy mają jakies doswiadczenie w walce DE vs HE. Czy mozna i czym zalatwic HE w combacie? Ja mysle ze:

Na poczatek Swordmasterzy... Cholernie silni, czym ich zagiac? Wg mnie szarza rydwanu (ewentualnie z herosem) i moze sie uda... Hydra królewska... Obrywa ok 3 rany i moze cos zje, albo cos zginie od opryskania... Ostatecznie kawaleria, srednio spada nam 3 ale tez mozemy cos ubic jak posiadamy w niej herosa... Na dobra sprawe wszedzie nalezy miec herosa do walki z HE :|

Na spearmenow moim zdaniem najlepiej wyruszyc worriorami majac po boku 10 korsarzy, podstawiamy sie, ci zaszarzuja my oddamy z wlocznia i hate'em a nastepnie na bok wpadna im korsarze... Jesli nie beda sklonni szarzowac sami zaszarzujemy od flanki i od frontu...

Na White Lionow... Tutaj uwazam ze warto zaryzykowac i wystawic naprzeciw nim egzeków... No i w zasadzie najlepiej z herosem, albo wiedzmy, one to by pokroily ladnie bezbronne lewki...

Na gwardie feniksa... Tutaj nie ma az takiego problemu, tyle tylko ze zywotne to dziadostwo...

Kawaleria... Najlepiej hydre krolewska...

Ja zaczynam grac DE, od dawna gram imperium, armie DE chce zlozyc na magii wspomagajacej i mocnym offensie, i licze ze jakos uda mi sie przeciwstawic HE mojego kumpla... Wszelkie Wasze opinie mile widziane, zwlaszcza o tym jak Wy sobie radzicie (chyba ze tylko wystrzeliwujecie HE, ale ja chce ich ubic podczas walki...) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2007, o 13:16 
Chuck Norris

Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 21:19
Posty: 415
Tak naprawde grozni dzieki ASF to sa tylko SM i WL na ktorych wysylasz rydwany, swoje zastosowanie w wybijaniu lucznikow traca DR i nawet harpie. jak chcesz zbudowac armie oparta o dobre jednostki w hth to zmien armie. Smok dobry na wszystko. CK tez dobre na wszystko. Ze SM i WL lepiej jenak unikac walki. Nie ma co kozaczyc, sa za dobzi i tyle, mamy bolce, mamy kusznikow, mamy niezla magie po co sobie utrudniac zycie co nie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2007, o 14:58 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2007, o 17:25
Posty: 2267
generalnie na obecne HE polecałbym dużo rydwanów, dużo bolców, dużo kuszników, smok (nigdy) nie jest złym pomysłem

do tego pierwsza zasada - nie szarżujemy włóczników od frontu chyba że mamy ze 2 rydwany i coś na flankę/tył


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2007, o 16:04 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2007, o 10:43
Posty: 583
Tak ode mnie, gracza HE:
Bez sensu jest szarżowanie czymkolwiek poza rydwanem na front oddziałów piechoty. Średni T(3) i zazwyczaj słaby save powodują, że bolce i kusznicy powinni tą armię po prostu masakrować :)
Ale to jest tylko teoria :? Jak już ktoś zauważył, jest magia, i jej opłaca się używać, zwłaszcza pocisków wszelakich :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2007, o 17:38 
Chuck Norris

Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 21:19
Posty: 415
A wogole to jest temat typu: chcialbym rozwalic armia na samych goblinach wampiry tylko w hth ale nie moge ich zaszarzowac :) co mam zrobic?? Cisnie sie na usta:

strzelac z chuck i doom diverow, poslac fanoli i naparzac z magii
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2007, o 18:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 583
Nie moge zaszarzowac? To juz jest nadinterpretacja, bo nie powiedzialem ani slowem o tym ze nie mam zamiaru szarzowac ;) Skladam armie offensywno magiczna, czyli mam zamiar sypac pociskami po HE elitach a resztki rozwalac w combacie. Gdyby mi zalezalo na rozwaleniu HE za wszelka cene, nie bylo by zadnej dyskusji tylko bym zlozyl pluton egzekucyjny i po sprawie, ale ja jak kolega wspomnial chce sobie "utrudnic" zabawe i zakombinowac by raz zmierzyc sie w bezposredniej walce a dwa miec jakies szanse na sukces. Na szczescie nie takie rzeczy mialy miejsce, takze przemyslane ruchy moga doprowadzic ze w combacie osiegniemy przewage, i wiem ze jest to trudne ale nie niemozliwe. Masakrowac ostrzalem to sobie bede grajac imperium, tutaj chce czegos innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2007, o 23:16 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:57
Posty: 8367
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan
złóż taki pluto, a wystarczy, że coś dojedzie a na pewno dojedzie czy tam dojdzie i masz kuku ;)

_________________
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, o 08:29 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2007, o 05:01
Posty: 97
Lokalizacja: kreuzburgs elites
Samym kombatem nie wygrasz, podobnie nie wygrasz samym strzelaniem, ani sama magia - w tej armii to nie mozliwe, tu wszystko musi wspoldzialac.
Jesli masz w miare zblansowana rozpe to bac w HE musisz sie tak naprawde tylko DP tudziez jakis smokow. Swordmasterzy sa strasznie wrazliwi na ostrzal, zwykle kusze, czy dr z kuszami robia z nich sitko, do tego jakis magic missile i jest po sprawie. Zazwyczaj nie bedzie ich wiecej niz 12, a bardzo latwo uszczuplic ten oddzial. Z drwalami jest juz ciut gorzej, bo maja dobrego save'a przeciw strzelaniu, dlatego szarza na nich rydwanem jest chyba najlepszym rozwiazaniem. Choc wychki z championka tez potrafia ich wykosic. Naprawde grozni sa DP, ze swoim zasiegiem szarzy i dwoma atakami, taka szostka ze samym sztandarem wygrywa combat z Twoim klockiem. Z drugiej strony zaszarzowani nie sa juz grozni, ale nie jest to latwe bo sa naprawde szybcy.
Hydra tez jest fajna, swoim flamerem potrafi niezle wykosic elfiki. Choc w combat to chyba jednak roayl bedzie najlepsza - dzieki zwiekszonemu save'owi.
Najlepiej imho miec w miare wyposrodkowana liste, ktora zawiera magie, troche strzelania i oddzialy do CC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, o 08:54 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:58
Posty: 2652
Lokalizacja: bedzin/k-ce
grałem juz kilka raz i powiem tak
remis ewentualnie 13/7 dla ktorejs ze stron
to max co moze z tego wyjsc - oczywiscie sa wyjatki

De nie da sie He zmasakrowac
ale He tez trudno wyic to wszystko co posiadamy w zanadrzu

Niestety wyglada to na kożysc He


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, o 13:32 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2007, o 10:43
Posty: 583
Albo taka bardzo perfidna wersja DE:
Wystawiamy city Garrison: 4 bolce, Mengile. Wystawiamy 2x10pluton egzekucyjny z kuszami + reszta wg. uznania. Dziwi mnie, że nikt na to nie wpadł...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, o 14:11 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2007, o 13:54
Posty: 1438
Lokalizacja: Okolice Warszawy
takie ratatata. Ale przyjemność z walki jako rozrwkę czerpie się też z normalnej walki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, o 16:05 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2007, o 17:25
Posty: 2267
na 2k
dla hardkorowców:
6xCoC
4xRBT
do tego smok i obrona przeciwmagiczna lub duża czarusia i ze dwie małe
resztę zapchać kusznikami lub DR-ami
:roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, o 16:09 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:57
Posty: 8367
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan
cóż, jednak spójrzcie że obecne rozpiski HE są bardzo na defensywe postawione z mega kontrą. Łuczników jest sporo, zazwyczaj 2x10 a z ich zasięgiem to łatwiej wygrywać pojedynek strzelecki, do tego jak jest arcymag to kometa takim DE moze bardzo zaszkodzić jak wejdzie. DE nie mają łątwo, w ogóle mają przesrane z dzisiejszymi hajami, no ale poczekajmy na nowego booka do de ;)

_________________
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, o 19:16 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2007, o 02:21
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Zgadzam się z przedmówcą. HE mają lepszą piechotę, magię, potwory. Strzelanie mniej więcej równe. Kawaleria i rydwany niby też ale stupidity boli... to jak te DE mają wygrywać? Taktycznie? A zapomniałem...HE są szybsze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, o 20:35 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2007, o 19:03
Posty: 2973
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony
Cytuj:
rydwany niby też ale stupidity boli..



Boli? Powiem tak- grałem już troche rydwanami i przeciw rydwanom i musze powiedziec ze stupidity robi z tych jednostek oddzialy zupełnie (prawie) niegrywalne, podobnie COK- jak opierac trzon swego uderzenia na zupelnie nieprzewidywalnych jednostkach? Przecież to absurd jakiś. Wziąć 6 COC? 2-3 na ture beda stac i nic nie robic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, o 21:33 
Sol Invictus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:12
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil
Cytuj:
cóż, jednak spójrzcie że obecne rozpiski HE są bardzo na defensywe postawione z mega kontrą. Łuczników jest sporo, zazwyczaj 2x10 a z ich zasięgiem to łatwiej wygrywać pojedynek strzelecki, do tego jak jest arcymag to kometa takim DE moze bardzo zaszkodzić jak wejdzie

Łucznicy przegrywają pojedynek z kusznikami - wystarczy podbiec, a później dwa razy więcej strzałów + save robi swoje. A kometa? Trzeba wylosować przy book of hoeth (a wtedy wystarczy się bardziej rozstawić). Jak weźmie kometę, to nie ma spirit of the forge i nasz smok jest w miarę bezpieczny (bo na RBT przeciwnika mamy swoje RBT).
Cytuj:
i musze powiedziec ze stupidity robi z tych jednostek oddzialy zupełnie (prawie) niegrywalne

Ja rydwanami przyjmuję tiranoki na klatę. Przegrywasz góra o jeden (a jak rzuci jeden na impacty, to nawet wygrać można), a w następnych turach już z górki. Testowane w praktyce wielokrotnie.
Cytuj:
w ogóle mają przesrane z dzisiejszymi hajami

Challenge :P

_________________
Cytuj:
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2008, o 00:01 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2007, o 02:21
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Dr Crane napisał(a):
Boli? Powiem tak- grałem już troche rydwanami i przeciw rydwanom i musze powiedziec ze stupidity robi z tych jednostek oddzialy zupełnie (prawie) niegrywalne, podobnie COK- jak opierac trzon swego uderzenia na zupelnie nieprzewidywalnych jednostkach? Przecież to absurd jakiś. Wziąć 6 COC? 2-3 na ture beda stac i nic nie robic.


No i to jest cały problem. Wasze dwie najlepsze jednostki uderzeniowe są nieprzewidywalne. To nie jest armia O&G, gdzie jak coś obleje głupotę to się można tylko pośmiać bo i tak jest cała chmara innego syfu. Zwłaszcza na CoK to boli, bo jak stoi odział za 300 pts, jeszcze z generałem i się na szarże wystawia to za ciekawie nie jest. Tak jak ktoś napisał, żeby wygrywać DE trzeba nie popełniać błędów w ogóle, a armia może ten błąd popełnić za gracza.

Co do strzelania - nigdy w życiu nie przegrałem z DE, a walczyłem z różnymi graczami (sam się bynajmniej za wybitnego nie uważam) i zawsze w ten sam sposób: albo wygrywałem pojedynek strzelecki (czyli strzelanie+magia), albo w kluczowym momencie przeciwnik oblewał głupotę i się wystawiał na moją szarże. Raz zremisowałem z DE z kolesiem który maił smoka, dużo DR, kilka rydwanów i dwie Hydry. I było mi z tą kombinacją naprawdę ciężko. To chyba wiele mówi o pojedynku strzeleckim DE vs HE...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2008, o 18:29 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2008, o 22:15
Posty: 3935
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo
Cytuj:
Boli? Powiem tak- grałem już troche rydwanami i przeciw rydwanom i musze powiedziec ze stupidity robi z tych jednostek oddzialy zupełnie (prawie) niegrywalne, podobnie COK- jak opierac trzon swego uderzenia na zupelnie nieprzewidywalnych jednostkach? Przecież to absurd jakiś. Wziąć 6 COC? 2-3 na ture beda stac i nic nie robic.


To faktycznie miałes fatalne rzutu na głupote. Mi w CoK zdarza sie niezdac raz na góra dwa razy na 2 bity, Chariotami częściej. Ale i to da sie przebolec bo gdy przeciwnik zaszarzuje to w takiej sytłacji moze sie na naszą szarze wystaic. Z strzelaniem to tak jak Jankiel mówi, tylko bardzo wazne jest to kto 1 zaczyna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2008, o 19:00 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2007, o 06:57
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion
GarG napisał(a):
(...) Z strzelaniem to tak jak Jankiel mówi, tylko bardzo wazne jest to kto 1 zaczyna.

Nie, ważne jest jak się wystawisz nie kto zaczyna. Zawsze możesz zasłonić swoje bolce i strzelców przed wrogiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2008, o 15:59 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2008, o 22:15
Posty: 3935
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo
Mike napisał(a):
Nie, ważne jest jak się wystawisz nie kto zaczyna. Zawsze możesz zasłonić swoje bolce i strzelców przed wrogiem.


tak ale w takim wypadku duzo zalezy od terenu. Bo jak on zaczyna i walnie bolty na górze to widzi praktycznie zawsze nasze bolty bolty jednak mozna wystawic je tak by on ich nie widział ale i my ich nie widzimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 273 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.033s | 10 Queries | GZIP : Off ]