Turniej Warszawa - 22 stycznia

Miłośnicy jeszcze mniejszych ludzików i realiów WW2
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Voodoo
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Turniej Warszawa - 22 stycznia

Post autor: Voodoo »

Thagg pisze:Jako ze w styczniu zapewne ja organizuje to od razu ankieta na ile punktow byscie chcieli

Link do rejestracji w T3:
http://www.tabletoptournaments.net/t3_t ... p?tid=7089

Miejsce - Dom Wojska Polskiego (Warszawa, Al. Niepodległości 141), piętro 6

Wybaczcie ze z poslizgiem

Co do dokladnego terminu rozpoczecia jeszcze musze sie dogadac, wiec na razie nie zamieszczam.

Zgłoszenia zawierające imię, nazwisko, ksywę gracza oraz rozpiskę/rozpiskii w formacie .doc, .xls, .txt i inne do odczytania przez pakiet Microsoft Office prosimy o przysłanie do dnia 15.01, na adres e-mail: pawel12036@gmail.com (prosze o przypominanie postem na forum )

Turniej zaliczony jest do Ligi Ogólnopolskiej Flames of War

I. Kompozycja armii:
1. Gracze wystawiają armię na 1500 pkt na okres late.
2. Obowiązują wszystkie listy armii do drugiej edycji Flames of War zarówno z podręczników jak i pdfów umieszczonych na stronie http://www.flamesofwar.com
3. Gracz wystawiający kompanię na podstawie listy armii z pdfu zobowiązany jest posiadać jego wydruk do wglądu sędziego oraz przeciwników.
4. W przypadku armii istniejących w chwili rozpoczęcia turnieju tylko na okres mid mają one prawo do wystawienia armii na 1875 pkt pkt zgodnie z ich listami armii na okres mid.
5. Za wskazane uznaje się posiadanie rozpisek swojej armii dla wszystkich przeciwników.


II. Rozgrywka:

1. Gramy 3 bitwy po dwie godziny każda (postaram sie :/ )
2. Grafik turnieju
Bitwa pierwsza – scenariusz losowany spośród puli: No retreat, Fighting Withdrawl, Breaktrough, Cauldron, Roadblock, Breakout, Hasty Atack, Hasty Assault – 9:30-12:00
Bitwa druga – scenariusz losowany spośród puli: No retreat, Fighting Withdrawl, Breaktrough, Cauldron, Roadblock, Breakout, Hasty Atack, Hasty Assault (scenariusz nie może się pokrywać z tym rozegranym w pierwszej rundzie) – 12:15-14:45
Bitwa trzecia – scenariusz losowany spośród puli: Free-for-all, Encounter, Dawn attack – 15:00-17:30

W bitwach I i II obowiązuje parowanie z nastawieniem na Alianci vs Oś. W bitwie III obowiązuje system szwajcarski w pełnym wymiarze.
W przypadku "pauzowania" gry przez gracza otrzymuje on 12 VP. Osoba ktora "spowodowala pauzowanie" dostaje 0 pktow.

III. Punktacja
O wyniku rozgrywki decyduje scenariusz a punkty zwycięstwa są liczone następująco:

* Wartość punktów do zdobycia wynosi 20VP(w tym 10VP za scenariusz).
* Wartość punktowa armii przeciwnika na stole to 100%. Zabite jednostki przeciwnika to odpowiedni procent i za wygraną dodajemy do wyniku 100%. Następnie liczymy różnicę wyniku w procentach i porównujemy z tabelką.

0-19,99% 10-10
20-39,99% 11-9
40-59,99% 12-8
60-79,99% 13-7
80-99,99% 14-6
100-119,99% 15-5
120-139,99% 16-4
140-159,99% 17-3
160-179,99% 18-2
180-194,99% 19-1
195-200% 20-0

* „Procent” strat jest liczony na zasadzie wliczenia wszystkich pkt wystawionych podczas bitwy na stół. Tzn. jeśli na stole mamy całą armię to nasze 100% to łączny koszt wszystkich plutonów na stole (tak lotnictwo się nie wlicza). Jeśli natomiast zaczynamy z połową armii na stole a połową w rezerwach to koszt punktowy jednostek zaczynających oraz tych które weszły z rezerw jest naszym 100%, to oznacza ze jednostki które nie zdążyły się pojawić na stole nie są liczone do tego. Do strat wliczamy tylko pełne stracone plutony oraz takie które zostały zredukowane poniżej połowy ("sole survivor" jak się uda to jest to strata połowy oddziału). Także wliczamy jeśli zniszczono HQ, warrior teamy, leaderless platoons lub inne dodatki do HQ będące w plutonach. Przykład: Gracz gra scenariusz obronny gdzie do rezerw musi przenieść przynajmniej połowę swoich plutonów, do tego posiada wsparcie lotnicze i snajpera. Na stole stawia 3 plutony o koszcie 340pkt a w rezerwach ma 4 plutony. Przed zakończeniem gry udało mu się na stół wprowadzić kolejne dwa plutony o koszcie 360pkt, ale z powodu gry przeciwko armii pancernej nie pojawił się na stole jego snajper. Łączny koszt punktowy armii która była na stole to 700pkt i to jest jego 100% odpowiadające 10 VP. W czasie bitwy zginęły mu dwa pełne plutony o łącznym koszcie 240pkt oraz dwa z jego plutonów zostały społowione i łączny koszt tych plutonów był 340pkt ale że tylko połowa to 170pkt. Oznacza to że stracił on w rozgrywce 240+170pkt= 410pkt z 700pkt które miał na stole. Daje to nam 410/700 czyli 58,6%. Jest to wartość, którą odejmuje przeciwnik od swego procentu zabitych nam jednostek. Przykładowo przegraliśmy z takimi stratami zadanymi przeciwnikowi, on natomiast zadał nam 44% strat. To znaczy że on za wygraną dodaje 100% i ma 144% od tego wyniku odejmuje straty zadane mu przez nas czyli 58,6% co daje nam 144-58,6= 85,4. Patrząc na tabele mamy wynik końcowy bitwy 14-6 a przypadku remisu było by 58,6-44=14,6 czyli 10-10.

Za przesłanie zgłoszenia z rozpiską w terminie +3 VP

IV. Przepisy porządkowe:
• W skrajnych przypadkach (oszustwo, notoryczne przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0.
• Na terenie turnieju obowiązuje zmiana obuwia.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany obowiązującego regulaminu.

Sędzia grać będzie następującą rozpiską:
Grandier Guards Motor Company (z PDFu na stronie, kompania zmechanizowana).
HQ
2 plutony piechoty zmotoryzowanej (1 dodatkowy 0.5" AA MG na haltracku w 1 plutonie)
Pluton Shermanow z 2 Firefly
Pluton 4xM10
Pluton 4xMozdzierzy 4,2"
2 plutony Carrierow (oba z dodatkowym PIATem)
1500 pktow/6 plutonow dla rozstawienia, 7 dla morale kompanii

Lista zgloszonych:
1.Marinechaosu
2.Cielaq
3.Blak
4.Nars
5.Hajmon
6.Shonsu
7.Reyki
8.Kubbek
9. Talmar
10. P.
11.Bizim
12. Lubomir
13. BRT
14.Stary Kur
15.Voodoo
16.Belfer
17.Kajetan Kaczmarek

Os:Alianci - 9:8 (ze mna 9:9)
Od siebie dodam, że każdy kto jest w jakimś stopniu zainteresowany tym systemem może wpaść i popatrzeć jak rozgrywka wygląda "na żywo". Gorąco zachęcam, bo nie ma nic lepszego od zobaczenie systemu bitewnego na własne oczy :P Uczestnicy chętnie udzielą odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące FoW :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Voodoo
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ