Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 sty 2018, o 03:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 580 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 13 lis 2017, o 10:34 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7114
Lokalizacja: Kraków
Słabo że nasze jednostki blokują ruch, słabo że przeciwnik może to z łatwością zablokować, słabo że nie ma konsekwencji, super że 6", świetnie że tanio i nie castuje się.

Ogółem na minus.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 13 lis 2017, o 13:31 
Warzywo

Dołączył(a): 16 wrz 2014, o 21:08
Posty: 16
Osobiscie nie wiem, czy zwiekszona mobilnosc lasu zastapi strach przed wejsciem do niego przeciwnika i np. niemoznosc chowania tam artylerii. Ogolem popelnili blad publikujac info o zmianach w tak rozdrobnionej formie (bez pokazania traitu.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 13 lis 2017, o 14:12 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 369
Lokalizacja: Gdańsk
Czar armii SE to 6" magical move, generalnie teraz to przesuwanie lasu może byc zupełnie bezuzyteczne, skoro nasze oddziały go blokuja

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 13 lis 2017, o 22:37 
Pseudoklimaciarz

Dołączył(a): 7 mar 2016, o 17:09
Posty: 27
Jezeli to bedzie magical move 6" to rzeczywisie smiesznie to wyglada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 13 lis 2017, o 22:38 
Pseudoklimaciarz

Dołączył(a): 7 mar 2016, o 17:09
Posty: 27
Ciara napisał(a):
Widzieliście nowy treesinging? Wersja którą dostałem do testów była całkiem spoko. To co jest teraz to jakaś... pomyłka? Dowolna jednostka, w tym oczywiście nasza która jest w lesie albo po drodze blokuje ruch lasu.


Nice.


A jak wygladala poprzednia wersja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 15 lis 2017, o 20:44 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 369
Lokalizacja: Gdańsk
Chieftain @316
BSB, LA, GW, Bow of Wyscan?

Druid @360
4spells, general, Druidism, Obsidian Rock

10x Sylvan Archers @280
M

10x Sylvan Archers @280
M

8x Dryads @170
Skirmishers

Treefather @480

3x Kestrel Knights @311
Shields

9x Sylvan Sentinels @282

8x Blade Dancers @320

@2799

Mag do skirmisha bo tam mu najbezpieczniej, bsb juz różnie zależnie od potrzeby, ma to jakiś sens? ew druga wersja corów

20x Forest Guard @280
M

17x Sylvan Archers @448
M

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 15 lis 2017, o 21:17 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7114
Lokalizacja: Kraków
Ddrugie cory lepsze (tylko przydałoby się trochę większe wlocznie i FCG (czempion z druidyzmem jest super).
BSB lepiej zamiast łuku Forest Guardian kindred i magiczna dzida
hawki mają jakiś dziwny koszt - powinny być za 307.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 15 lis 2017, o 21:56 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 369
Lokalizacja: Gdańsk
jak sie robi taki blok dzid na te punkty to potem juz nic wiecej nie ma :) to jest właśnie największy problem, bo potem trzeba rezygnowac albo z drzewa, albo z kestreli albo z tancerzy

ok sprawdze koszt kestreli

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 15 lis 2017, o 23:53 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 821
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Jak trzeba powiększyć dzidy to kosztem innych corów a nie drzewa czy czegokolwiek co nie jest core.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 11:52 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 821
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Jak wrażenia po nowym booku, co się podoba a co nie? Nowe strzelanie leśnych to niezły pornolek.

Moja najnowsza rozpiska na której zamierzam trochę pograć, wcześniej używałem, a przynajmniej próbowałem używać naszych magicznych łuków ale za drogie to jest na to co robi i kary które daje w porównaniu do sylvan bowa.
Cytuj:
Dudu
master, cosmo, sylvan bow, mistwalker mirror, dorzut kostki

Chieftain
sylvan blades, sylvan bow, bsb, pathfinder, flaming banner, banner of relentless company

2x5 heath riders scoring muzyk
5 heath riders fast cavalry
2x8 driad
10 driad w skirmiszu

10 sentinelsów
2x10 pathfindersów

5 maidenek z conclawe
2x3 kastraci
5 wildów
orzeł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 12:01 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 369
Lokalizacja: Gdańsk
Zagrałem jedną gre na Tomb Kingi na 3k, niestety źle zagrałem i w drugiej turze już nie miałem BSB na orle, ale generalnie armia nie wydaje się taka zła, miałem jeszcze dwoch druidow z dwoma czarami, jeden cosmo (super, zwłaszcza ice and fire), drugi shamanizm (chilling howl tez super na Tomb Kingi, tak samo jak swarm of insects), dalej miałem 10 i 11 łuczników oni sie akurat nie zmienili, są do wywałk, lepiej dać draidy w core, jeszcze 5 heath riderów z łukiem ale ich 2 w szarzy nie przepycha 3 fasta od Tomb Kingów (wiem, że powinni jednak strzelać, a nie próbować szarży). W spacjalach miałem 5 thicekt beastów, które sprawuja się dobrze jako scoring, dodatkowo 8 tancerzy do trzymania magów ale po grze doszedłem do wniosku, że w sumie to mogłem ich trzymać w łucznikach, bo hard target z tancerzy przeciez nic nie daje na Tomb Kingi, 5 Brair Maidens, które jak zawsze są tanie i są super (bez conclave), i oczywiście drzewo :)

Co do booka to oczywiście żarcik-kosmonaucik z tańcem tancerzy ignorującym parry, nie wiem jak to wgl mogło przejść, nikt tego nie czyta?
Armour enchanty dające innate def, przez co mamy jedną rasową rzecz bezużyteczna - sylvan cloak,
Bardzo drogie nowe łuki :(
Brak możliwości przesuwania oddziałów razem z lasem

Aseoks

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 13:31 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 821
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Aseoks napisał(a):
Co do booka to oczywiście żarcik-kosmonaucik z tańcem tancerzy ignorującym parry, nie wiem jak to wgl mogło przejść, nikt tego nie czyta?
Armour enchanty dające innate def, przez co mamy jedną rasową rzecz bezużyteczna - sylvan cloak,
Bardzo drogie nowe łuki :(
Brak możliwości przesuwania oddziałów razem z lasem

Taniec kasowania pary tłumaczą tym że jest to supportowy taniec do multicombatów a nie tylko dla tancerzy więc niby zostaje jak jest.
Armory to też nieporozumienie, jako jedyni dostajemy innate defense z armora (wtf) i przez to mamy problem złożyć normalnego sejva na postaci z naszymi przedmiotami.
Łuki drogie i przez to imo średnie.
Przesuwanie jednostek razem z lasem za tokeny byłoby gięte. Mi wystarczyłoby przesuwanie lasu i nie blokowanie się o własne jednostki. :)

Przesuwanie lasu to super sprawa na scenariusz king of the hill. Ostatnio grałem, wybrałem las mniej więcej na środku stołu, miałem pierwszą turę i sobie przesuwałem ten las aż w końcu dopchałem go do swojego deploya, przeciwnik miał problem tam dopchać scoring i zrobiłem scenariusz. Faza. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 13:41 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 369
Lokalizacja: Gdańsk
Faktycznie tez uważam, że byłoby gięte przesuwanie lasu za tokeny z oddziałęm i rozwiazanie zeby nie blokował sie o nasze oddziały by wystarczyło. Imo tancerze mają jeden max dwa użyteczne tańce, jestem ciekaw czy ktokolwiek kiedykolwiek wykorzysta ignorowanie parry, przy multikombacie i tak w większosci wypadków coś wpadnie od boku to i tak zignoruje parry...

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 15:36 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 821
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Trzeci taniec (fear i kasowanie szeregów) też się przydaje, pomaga czasem złamać jakieś gówna na flance z steadfastem ale bez bsbka czy coś. Z kolei kasowanie pary niestety mocno sytuacyjne. Powinni ten taniec mimo to usunąć albo go zmienić na coś innego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 20:38 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 369
Lokalizacja: Gdańsk
kasuje zupełnie? tzn usuwa steadfasta?

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 21:42 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7114
Lokalizacja: Kraków
O ile nic się nie zmieniło to jedynie kasuje rank bonus (czyli coś jak nowe zasady hordy)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 21:47 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 369
Lokalizacja: Gdańsk
Faktycznie tylko rank bonus do Combat Score, czy to usuwa tylko te max +3 za każdy szereg, czy np. w momencie szarży od boku/tyłu usuwa tez dodatkowe +1 jesli przeciwnik ma dodatkowe szeregi?

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 24 gru 2017, o 21:49 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 821
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Po prostu koleś nie dodaje bonusów za szeregi i tyle, nic więcej nic ponad.

Chodziło mi o fear, -1LD na steadfascie może być kluczowe w łamaniu przeciwnika w pierwszej turze. Plus fear na 8ld łatwo oblać bez bsb.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 29 gru 2017, o 12:12 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 821
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Jakieś ciekawe złożenia magii? Maidenki na pewno spoko, będę chyba zawsze wrzucał do rozpiski. Póki co gram na dużym trybsonie cosmo z różnymi trinketami i chyba daje radę. Szkoda że koleś nie ma lajt armora to byłbym nawet skłonny wrzucić go na orła z blessed armorem czy coś.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 Age
PostNapisane: 30 gru 2017, o 14:17 
Chuck Norris

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:25
Posty: 468
Lokalizacja: Klub KULT
Gralem dopiero jedna bitwe z ofensywnymi orkami, wyszlo remisowo ale jestem zadowolony z potencjalu armi. Bardzo mi sie podoba to ze wszystkie luki maja 4s na bliskim i bez kar za ruch, czyli tak jak powinno byc zawsze :D gralem na herosie z bolcem, jest bardzo fajny, uzupelnia strzelanie bardzo ladnie i jest generalem wiec super. Magia to cosmos bo jest najbardziej uniwersalnie. Zastanawiam sie jeszcze nad rozpiska ale trzeba pograc, wiadomo. Jestem pozytywnie nastawiony wiec bede grał 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 580 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.036s | 14 Queries | GZIP : Off ]