GR czy WR

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Vega
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Gdańsk

GR czy WR

Post autor: Vega »

Witam,
zaczynam zbierac WE i chcialbym sie was zapytac o rade - ktora jednostka bardziej sie sprawdza GR czy WR? Z tego co widze po waszych rozpiskach
to niepodzielnie rzadza WR.
pozdro

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Pelnia zupelnie inna role. A Gr sa generalnie kiepscy - drodzy, nie maja zasady sily 4 na krotkim, niski save (jak kazdy fast, ale przy ich cenie....).

A wildzi to fascik z dobrym kopem - takie tancerzyki na koniach.

Awatar użytkownika
Wujek Kiczu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 145
Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków

Post autor: Wujek Kiczu »

na wiekszosc armi GR nie mają nawet co robic

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Imo WR,choć na dobrom sprawe galowie też nie są tacy źli(he mają to samo w specach)

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Zależy do jakich zadań chcesz ich wykorzystywać. GR to taki standardowy fast. Natomiast WR to już co prawda fast, ale określiłbym to jako "średnia kawaleria". Siłę uderzenia mają taką jak ciężka kawa, natomiast opancerzenie lekkie.
Wadą tych drugich jest brak możliwości dania flee.
Moją rozpiskę zaczynam budować od łuczników, 1-2 oddziałków driad, potem WR, 1 drzewo i WD. GRy to jeśli starczy punktów. Tak jest na razie, ale generalnie to nie są zbyt często spotykani (pewnie gdyby mogli nie brać tych łuków to byłaby to dobra alternatywa cenowa dla driad.

Awatar użytkownika
Wujek Kiczu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 145
Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków

Post autor: Wujek Kiczu »

hmmm ogolnie z ta siłą 4 też duzo nie robia scimi a wystarczy jenda salwa głupich archerów i juz ich uzytecznosc spada o jakies 60%

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Po pierwsze w szarży mają siłe 5, a to juz coś.
Po drugie co to za pytania? "GR czy WR"? Wcześniej było "TreeKiny czy WR"? A czemu jedno ALBO drugie? Czmu nie jedno I drugie?
Jak wspomniałe Scimi, GR maja zupełnie inne zadania.
- oskrzydlić przeciwnika
-w pierwszej turze strzelać na bliskim (przy farcie sciąga sie załoge bolca - ok, przy duzym farcie)
-być mięsem armatnim (z dwa unity GR + jeden/dwa WR i przeciwnik juz ma problem w co strzelić - wszystkiego nie ustrzeli i cos mu w drugiej turze na działa wsiądzie)
Sam poważnie mysle nad inwestycją w przynajmniej dwie piątki GR.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

kosztem czego? lucznikow? to raczej niebardzo...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Vega
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vega »

Christos pisze: Po drugie co to za pytania? "GR czy WR"? Wcześniej było "TreeKiny czy WR"? A czemu jedno ALBO drugie? Czmu nie jedno drugie

Zadalem takie pytanie poniewaz zaczynam swoja przygode z WE :wink:
Zakupilem juz 24 GG 16 Dryads i teraz przymiezam sie do jakies jazdy.
Tak na marginesie to szkoda ze GR nie maja długich łuków jak GG.
pozdro

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Długie łuki to oni chyba maja ale bez zasady z sila 4 na krotkim a to byloby bardzo fajne bo podjezdzalbys w pierwszej turze i klepal nie dosc ze na bliskim to i z sila 4 - a jak wiemy we - za ruch nie maja.,... a takto sa zwykla plewna jak na swoje punkty lekka kawaleria.

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Mają, mają długie łuki.
@bigpasiak ostatnio nie uzywam łuczników. Częściowo właśnie GR pełnią role obstrzału. Oczywiście nie z taka samą skutecznością ale na załogi dział mozna próbować się pokusić.
Poza tym jesli chcemy szybko wpaść WR w przeciwnika to musimy "zawalić" go masą (tu do akcji wchodzą GR) bo inaczej z Wildów dużo nie zostanie zanim dojadą.
No i nie możemy zapominać o nieocenionej zdolności flee w odpowiedzi na szarże.

Vega
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vega »

Narożny pisze:Długie łuki to oni chyba maja ale bez zasady z sila 4 na krotkim a to byloby bardzo fajne bo podjezdzalbys w pierwszej turze i klepal nie dosc ze na bliskim to i z sila 4 - a jak wiemy we - za ruch nie maja.,... a takto sa zwykla plewna jak na swoje punkty lekka kawaleria.
Wlasnie chodzi mi o ta specjalna zasade co maja GG(szkoda ze jej nie dostali) :(
Ale i tak warto chyba miec 2x po 5 GR i z 7 WR tak na poczatek

Awatar użytkownika
Leśnik
Mudżahedin
Posty: 274
Lokalizacja: Poznań STREFA ZERO

Post autor: Leśnik »

Warto ale raczej w odwotnej ilości.

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

GR są o tyle nieźli że figurki są plastikowe i taniej wychodzi kupowanie ich niż orginalnych WR :P.

Vega
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vega »

Pierun pisze:GR są o tyle nieźli że figurki są plastikowe i taniej wychodzi kupowanie ich niż orginalnych WR :P.
Wlasnie mam taki zamiar :wink: A dokładnie po zakupie 8 GR 3 przerobic na WR.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

no ja bym nie zaryzykowal zamiany lucznikow na GR... ale kazdy gra jak lubi. pokusic sie mozna ale lucznicy robia to lepiej zdecydowanie bo nie masz 5 strzal a 10 fakt ze na 4+ a nie na3+ ale zawsze to wieksza szansa, nie? szkoda strasznie ze wszystkie strzelajace unity nie maja tej zdolnosci co GG... wtedy to by byla masakra 8) waye na bliskim z s4 i kilingiem... ech pomarzyc to sobie mozna tylko... ale co tam, niech chociaz to zostanie ;)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ