Nowe koncepcje
Moderator: Gremlin
co do brania spita i magicznego sztandaru to raczej nie mozna
w takim oddziale dalbym bsb war banner - z wieloma jednostkami wersja ze slomka nic nie zrobi wiec nie powinien sie bic tylko dawac statica.
taki oddzial jest niemobilny i strasznie drogi - pamietaj tez ze jesli sie screenujesz czyms to sam tez nie mozesz szarzowac - gosc moze podejsc 1 cal od scoutow i zaszarzowac w nastepnej turze tak ze i tak dojdzie pomimo flee Twoich scoutow - innymi slowy obetnie marsz i skanapkuje.
w takim oddziale dalbym bsb war banner - z wieloma jednostkami wersja ze slomka nic nie zrobi wiec nie powinien sie bic tylko dawac statica.
taki oddzial jest niemobilny i strasznie drogi - pamietaj tez ze jesli sie screenujesz czyms to sam tez nie mozesz szarzowac - gosc moze podejsc 1 cal od scoutow i zaszarzowac w nastepnej turze tak ze i tak dojdzie pomimo flee Twoich scoutow - innymi slowy obetnie marsz i skanapkuje.
Mozna. Errata do welfow, str.2, prawa kolumna, mniej wiecej w srodku.Laik pisze: co do brania spita i magicznego sztandaru to raczej nie mozna
Cos w tym jest. Patent drogi - na moje oko moze czasem uda sie zrobic jakas fajna akcje, ale raczej rzadko sie bedzie spłacał. Ciekaw jestem Twoich testów. Bez tego ciezko cos powiedziec... Wymysliles, to teraz przestestuj i sie podziel wrazeniami. Wczesniej nikt chyba czyms takim nie gral, wiec jakze moglibysmy sie wypowiadac na ten temat?Laik pisze: taki oddzial jest niemobilny i strasznie drogi - pamietaj tez ze jesli sie screenujesz czyms to sam tez nie mozesz szarzowac - gosc moze podejsc 1 cal od scoutow i zaszarzowac w nastepnej turze tak ze i tak dojdzie pomimo flee Twoich scoutow - innymi slowy obetnie marsz i skanapkuje.
mysle ze orzel bedzie lepszy do wyginania szarz ewntualnie biegaj tym oddzialem razem z treemanem dzieki temu bedziesz troche bardziej bezpieczny od wraithow i co do opcji ze warbanner jest lepszy co zrobicie jak wam wpadnie w oddzial tomb scorpion albo warghulf są to jednostki szybkie wiec ciezko bedzie wam uciec przed nimi
Co do tego, że patent jest drogi - tak jest to jego największa wada. Oczywiście można próbować pomniejszyć oddział wardancerów, ale to troszkę nie w tę stronę. Treeman czy orzeł - to jest duża zagwozdka.. gdybym mógł to dałbym w ogóle działo dogsowe. Im tańszy rare tym więcej innych jednostek, co może okazać się bardzo ważne. Jest to patent do przetestowania zdecydowanie.
wardancer noble
-1 do trafienia oraz głupota na 6 cali dla forest spiritów
magiczne ataki dla oddziału
w sumie kosztuje 155 pkt
taki heros dołącza się do wardancerów oczywiśće i daje możliwość walki przeciwko forest spiritom oraz wraithom ,dzięki temu można zaoszczędzić haila na coś innego
-1 do trafienia oraz głupota na 6 cali dla forest spiritów
magiczne ataki dla oddziału
w sumie kosztuje 155 pkt
taki heros dołącza się do wardancerów oczywiśće i daje możliwość walki przeciwko forest spiritom oraz wraithom ,dzięki temu można zaoszczędzić haila na coś innego
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
BSB nie będzie miał warda 4= za frajer
Co do rewizji arsenału. Grywałem sobie conieco i po wielu przemyśleniach postanowiłęm usunąć z rozpiski drzewca. Wiem, zaraz podniosą się głosy "SZALONY, CO TO ZA ARMIA WE BEZ DRZEWCA!" itp Ale HoDA też nie używam i jakoś mi sięudaje Zdecydowałem się wystawić 4 Leadbelcherów-zawsze to strzały z S4, fear no i żaden fast ich nie wciągnie (w przeciwieństwie do GG). No i tu pojawia się pytanie-jak ich zrobić, żeby pasowali do klimatu armii? No i drugie pytanie-co zrobić z zaoszczędzonyi punktami? Mogę conieco pociąć i wystawić 5 skautów. Mógłbym pociąć coś bardiziej i wystawić sześciu gołych tancerzy. Jak uważacie? Co będzie lepszym wyborem?
Co do rewizji arsenału. Grywałem sobie conieco i po wielu przemyśleniach postanowiłęm usunąć z rozpiski drzewca. Wiem, zaraz podniosą się głosy "SZALONY, CO TO ZA ARMIA WE BEZ DRZEWCA!" itp Ale HoDA też nie używam i jakoś mi sięudaje Zdecydowałem się wystawić 4 Leadbelcherów-zawsze to strzały z S4, fear no i żaden fast ich nie wciągnie (w przeciwieństwie do GG). No i tu pojawia się pytanie-jak ich zrobić, żeby pasowali do klimatu armii? No i drugie pytanie-co zrobić z zaoszczędzonyi punktami? Mogę conieco pociąć i wystawić 5 skautów. Mógłbym pociąć coś bardiziej i wystawić sześciu gołych tancerzy. Jak uważacie? Co będzie lepszym wyborem?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Nie wiem ale IMO nijak pqasują do klimatu WE.
Nie wiem co jest takiego strasznego w nieużywaniu drzewca Sam używam go powyżej 2k ale obszedłbym się bez niego spokojnie.
Zamiast 5 skałtów, lepiej coś podciąć i dać 5 Wayów, więcej potrafią w przeliczeniu cena/jakość.
Pozdro
Nie wiem co jest takiego strasznego w nieużywaniu drzewca Sam używam go powyżej 2k ale obszedłbym się bez niego spokojnie.
Zamiast 5 skałtów, lepiej coś podciąć i dać 5 Wayów, więcej potrafią w przeliczeniu cena/jakość.
Pozdro
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Nie chcę działa Mam Wayów, z których nie chcę rezygnować (IMO najlepiej oddają klimat WE).
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
A leadbelchersi to niby klimat WE? Ja też się nad nimi zastanawiałem, ale żeście mnie zjechali, że to głupi pomysł
Eee tam przesadzacie. Czy działo czy ledzi jeden pies, klimatu i tak nie bedzie. WE akurat mają o tyle fajnie, że jak składa się podstawową armię, to nie ma problemu jak w WoC, że każdy oddział z innej parafii bóstwa.
Klimat jest do grania domowego. Klimatem jeszcze nikt mastera nie wygrał.
A jeśli mówimy o klimatyczności jednostek to imho Waye świetnie oddają klimat WE.
Pozdrawiam!
Klimat jest do grania domowego. Klimatem jeszcze nikt mastera nie wygrał.
A jeśli mówimy o klimatyczności jednostek to imho Waye świetnie oddają klimat WE.
Pozdrawiam!
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Hehe, zawsze można zaostrzyć im uszy albo cośA leadbelchersi to niby klimat WE?
Nie jeżdżę na mastery. Za cienki w uszach jestem A swoją drogą klimat i PG mogą iść w jednej parze-wystarczy tylko pomyślećKlimat jest do grania domowego. Klimatem jeszcze nikt mastera nie wygrał.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Czekam na Twoją propozycję. Good luck and have fun.Bananovitch pisze:A swoją drogą klimat i PG mogą iść w jednej parze-wystarczy tylko pomyśleć
Spróbuj złożyć grywalną - dobrą armię na samych elfach albo FS....
Koniec offtopu.
EOT:
Ledzi, czy działo to niekonieczny kiepski pomysł, ale hmm, jakoś do armii ofensywnej, którą ja zawsze grywam, wolałbym ledów. Jak to teraz jest, że mogą strzelic po ruchu czy jak??
Nie muszą przeładowywać, nie pamiętam, jak jest ze strzałem po ruchu, ale chyba nie. Co do ofensa. Mówiąc szczerze, ja bym grania WE ofensem nie nazwał, bardziej dynamiczną wojną podjazdową Ofensa to mogą cisnąć WoCh, albo demony
Hehe, dobry tekstHehe, zawsze można zaostrzyć im uszy albo coś Wink