Wasze patenty na demony, VC i inne PG ścierwo

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Wasze patenty na demony, VC i inne PG ścierwo

Post autor: Bananovitch »

Nie ukrywajmy-WE to armia z klasy raczej mocno średnich, w stosunku do ostatnio wydanych potworków w stylu DoCh, VC czy DE. Ale jakoś grać trzeba, wiadomo, nie po to sięjedzie na turniej, żeby nawet figurek na stół nie wystawić. Jakie macie ciekawe patenty, może złożenia bohaterów, może combosy jednostek walcząc z takimi armiami?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

WEjów na wszystko, over.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5344

Post autor: Tutajec »

altera z wordem i minusami od strzelania dobry na flamery
wayow z 10
maks antymagii

i liczyc ze gracz demonow to noob wtedy mozna liczyc na wygrana


na vc to wystarczy dobrze grac i miec full antymagie
de to ciezko powiedziec ale biegacz taki jak na demony powinien ogarniac fastz i shadow na bsb z pokiem duza ilosc strzalow z kb czyli znowu 10 wayow

na nowy chaos to nie wiem bo nie ogralem sie jeszcze

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Żeby to było takie łatwe :roll:

Demony - przejebka - wszystko nas w nich boli. Driady w zasadzie mogą się schować, treeman ma strasznie ciężko, glade guards dają radę - jak zawsze. Wild ridersi coś mogą spróbować zdziałać, może jacyś GR do odginania. Wardancerzy też oki. Magię możesz sobie odpuścić, za to antymagię absolutnie nie. Postawiłbym w grach z nimi na lorda maga 3lvl z przerzutem i np. kamyczkiem. Do tego caddy. Dwóch alterów do zdobycia jakiś szybkich punktów, poza tym kampienie się po lasach i liczenie na 11-9, 10-10 lub 9-11. Chyba, że masz sporą przewagę skilla nad rywalem, wtedy wiadomo, że inna rozmowa.

Wampiry - tu trochę lepiej, ale tylko wówczas, kiedy będziemy grali bardzo uważnie i precyzyjnie. Koncentracja ostrzału na oddziale z generałem (mnie dało to raz fuksiarskie zwycięstwo z Butanem 14-6), lub dopadnięcie kluczowego oddziału tancerzami. Oczywiście piszę o graniu na BP+R, bez niego a z wagonem w roli głównej, najlepiej jest spakować figurki i nie tracić nerwów.

DE - strasznie niewygodna armia. W wydaniu "lord na smoku dwie hydry" w zasadzie nie do ruszenia. Treeman Ancient z netlingami straszy ich nieco, ale on ma kłopoty z łapaniem czegokolwiek. W wersji magicznej też jest bardzo ciężko. Waywatcherzy przydatni, szczególnie w większej liczbie, plus na pewno tancerze. W ten sposób można liczyć na uporanie się z kawalerią i ściągnięcie chłopaka na smoku (na farcie).
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Z moich własnych patentów-lord ze spirit swordem, netlingami i es. Ma wadę-jest strasznie miękki i bardzo bardzo trzeba uważać, żeby ktoś go nie odstrzelił ani nie usmazył głupim k6s4. Jednakże pomimo swojej miękkości potrafi zdziałac czasami cuda (rokręcenie dużego demona czy wampira). Próbowałem wystawiać go z -1 do trafienia-jest niby bardziej uniwersalny, ale wtedy spirit sword jest bezużyteczny. No i nigdy nie szarżować samotnie-obowiązkowo z tancerzami, wildami lub CZYMKOLWIEK, bo w przypadku niewbicia żadnej rany (co się zdarza) przegywa przez fear-outnumber.
10 Wayów czasem ciężko jest skitrać, a sami w sobie też są miętcy. Dlatego ich jak i drzewca nie uznawałbym jako leku na każde zło.
Co do antymagii-cztery scrolle/3 ze sferą to minimum, ale też nie ma co szaleć z ilością scrolli. Przy dobrych wiatrach alterem (albo jeszcze lepiej dwoma) można pozbyć się zagrożenia nie ładując nie wiadomo jakich punktów w zwoje.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

a ja lubię grać z demonami - świetna armia - mało figurek, brak porządnego sava - rewelacja.
wielka krowa nie ma co robić (wystawiam tylko po 1 oddziale driad i tancerzy) bo nie ma żadnego porządnego celu, moja taktyka to nie
- to równo rozłożone punkty,
- lord alter strzelacz(tak żeby działał w każdej turze a nie tylko w walce),
- mały alter z hoda
- 4 leadbelczerów(potrafią przywalić:D)
- działo(tak żeby wielkie rzeczy nie czuły się spokojnie)
- oczywiście 30 łuczników(ja zawsze daje im muzyków i używam ich możliwości dawania flee

generalnie zabijam wszystko co miększe (albo osłabiam) - 3,5 a nawet 4 psy to jest coś z czym wildzi mogą zawalczyć(z war bannerem) szczególnie jeżeli ktoś im pomoże(na warhlaki z boku)

demonów jest mało i nie śmigają po lasach więc standardowa partyzantka.

mina PG jadącego demonami który nie ma w co władować swojego wielkiego demona jest bezcenna

DE - ciężka armia

VC - tego najbardziej nie lubie

ale o nich napiszę później

Awatar użytkownika
mikadorus
Mudżahedin
Posty: 232

Post autor: mikadorus »

Ale działa i leadbelczerzy nie są mocną stroną WE. :roll:
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

No tak ale my nie jesteśmy WE. WE tak naprawdę nie istnieją. My jesteśmy tylko graczami, którzy grają m.in. WE.

Teraz branie do rozpisek dział staje się o wiele bardziej zrozumiałe, nie sądzisz?
Obrazek

Awatar użytkownika
mikadorus
Mudżahedin
Posty: 232

Post autor: mikadorus »

Zrozumiałem, że chodziło o granie przeciwko demonom właśnie WE. Przynajmniej dział Wood Elves tak zasugerował. :oops:

W takim wypadku to chyba wszystko co strzela i daje D3-6 ran z dużą siłą spłaci się na demony. + jakaś dobra antymagia i oddział łuczników.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ależ chodzi o granie WE przeciw demonom. Granie WE, a nie bycie WE.
Ja biorę dogsowe działo do WE i guzik mnie obchodzi co by sobie o tym pomyślał Orion. Bo to tylko gra.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gregori
Pseudoklimaciarz
Posty: 28

Post autor: Gregori »

Orion zmieniłby załogantów w pół-drzewa, wziął to działo, zrobił zielone płomienie i powiedział że jest super :P Wszystko da się jakoś podciągnąć do klimatu 8)

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Raczej zamienił ich w owce, żeby mu do imidżu pasowali ;)
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Gregori
Pseudoklimaciarz
Posty: 28

Post autor: Gregori »

Mówisz o tych kozach co przy nim zawsze biegają ?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

To były ogary.

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Ogary to są w chaosie ;) To co jest przy orionie to najzwyklejsze owce, tylko źle w podręczniku napisali ;)
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

:lol2: :lol2: :lol2:
Chociaż faktem jest, że jak na początku nie miałem AB, tylko oglądałem na stronie barda figsy, to myślałem że orion jest jakimś druidem, a to są owce.

Owca (a właściwie baran)[20pkts.]

M WS BS S T W I A Ld

7 4 0 4 4 1 3 1 7

Zasady specjalne:

Grube futro: Owce słyną ze swojego futra, które to zapewnia im ochronę pancerza na 5+.

Szarża owiec: Owce dodają +1 do swojego współczynnika siła w turze, w której szarżowały.

Co myślita? Jak dla mnie lepsze niż ogary :lol2: :lol2: :lol2:

Pozdro
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

No i jeszcze zasada specjalna "pożeracz trawy"-po przejściu niszczą trudny teren typu zaorane pole, las i inne roślinne tereny ;)
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Trochę słaba zasada w armii leśnych elfów :P

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Fakt ;) To może np. frenzy jak nie są w lesie i głupotę jak są? ;)
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

i że oriona nie mogą zranić yeti swoja "ice weapon", bo ma gruby sweter z wełny i zimno mu nie straszne!

ODPOWIEDZ