Co wystawić?

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Co wystawić?

Post autor: Vanirh »

Mam drobny problem, w armi WE nie ma żadnych maszyn a jak będe grał powiedzmy przeciwko Dark Elfom to leżę, bo jak ktoś wystawi 30 warriorów, 2 bolce i 3 magów to zanim dojde drzewcem, driadami albo wildriders'ami to mnie wystrzelają, w związku z tym mam prośbę: Czy możecie napisać w miarę dobre rozpiski? Będe bardzo wdzięczny.
Murmandamus pisze: tak tak, określone wrogie środowiska pewnych ludzi wstrętnych lumpenklimaciarzy z innych armii opłacanych przez unię eurobattlową nie grającą demonami i wampirami dążących do zniszczenia kościoła demoniczno wampirowego w Polsce. Stojące tam gdzie Zomo.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

DE mogą obessać WE ;) tym bardziej jak smoka nie mają
jedyne co cie zaboli to pit of shade na treemanie
kusznicy driad nie ściągną trafia na 6 w driady na bliskim 5 rani na 5 i ward na 5 statystycznie trafi na dalekim 10 na bliskim 12 zrani 3 na dalekim 4 na bliskim wardy i spada 1 lub 2, z boltami troche gorzej ale masz dużo oddziałów :D
standardowe WE jadą DE bez większych problemów

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

dzięki, tylko jak będe grał z kumplem na 1000 to jest uno problemo, bo nie będe miał smoka;/

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

nie zrozumiales, problem jest jak ON ma smoka, a ty nie ;]
treeman, 2 oddzialy dryad, alter z hailem, mag, wild riderzy z war bannerem proponuje na starcie Chowasz sie w lesie i przesz (mag ma 2 scrolle), w 3 turze powinieneś zrobić mu wjazd na chatę ;]

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

galde riders to mięcho armatnie, a łucznicy? ich nie wystawi?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

gladzi to dla weternaów tej armii, nie tykaj ich narazie jeśli chcesz odnosic sukcesy. Łuczników owszem, najlepiej dwa oddziały :) Ładnie idą na wymiane ogniową z ich kusznikami, potrafia ściagnać załoge bolców no i odstrzelic jak się patrzy dark raidersów. Dla mnie mus w armii WE :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

gladzi nie dla weteranow a dla graczy postrzegajacych inaczej te armie...
oczywiscie lucznicy to podstawa w wiekszosci armii [ nie kazdej zaznaczam bo ilu graczy tyle taktyk ale ja preferuje ten oddzial]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

oj musi byc chociaz jeden oddzial uswiadamiajacy magom, ze z oddzialow wychodzic nie moga ;) (bo to, ze do lasu nie beda wchodzic jest jasne ;) )

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

A mam pytanie, DE mają jakiś artefakte, który moze wykórzyć mnie z lasu!? Jak tak to lipa;/

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

mają hydre, która normalnie biega po lesie ;)


a tak na powaznie to nie bardzo CIę rozumiem, ale z tego co mi się udało wywnioskwoac to WE nie da się wykurzyć z llasu :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Kielon
Masakrator
Posty: 2487
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielon »

Kosa pisze:ale z tego co mi się udało wywnioskwoac to WE nie da się wykurzyć z llasu :)
Jeden dobry terror i lasek z magów pustoszeje. :)

Awatar użytkownika
Zox
Chuck Norris
Posty: 384
Lokalizacja: Kult / Warszawa Ursus

Post autor: Zox »

Ale foto :P
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

:shock: jejku kielon... alez... hmmm... powaga :shock:

tylko jak wiekszosc z Was trzyma magow w tancerzach to terroruj sobie do usranej smierci :wink:
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Kielon
Masakrator
Posty: 2487
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielon »

bigpasiak pisze::shock: jejku kielon... alez... hmmm... powaga :shock:
Hihi :lol:
Wyszło jakoś tak nie codziennie, ale i tak to tylko wycinek z większego zdjęcia. ;)

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

Tylko, że ostatnim razem wygarnełem jakimś pociskiem i cały oddział tancerzy sie wylożył(nie wziełem maga;( i miałem tylko 2 kości na rozproszenie ;(;/),

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

We są bardzo podatne na magie, dlatego trzeba im zapewnić ochrone przed nią :) albo w psotaci scrolli albo w postaci umiejętnosći szybkiego zabijania magów wroga :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

miałem grać z krasiami, ale zagrałem z mroczniakami,a kolo miał 30 warriorów, 2 bolce i 3 magów, doszedlem tylko do niego wildami i zmasakrowałem caly oddział warriorów, a moji WR uciekli za stół,
Chcialem użyć NOBLA wraz z tancerzami i do tego dać mu kamyczek do skakania między lasami by niszczyć maszyny, plan z reguły był dobry tylko ktoś powiedział jak zabezpieczyć las;/

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

Po za tym, na co mi magia skoro krasie mają runy;/

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Kielon pisze:
bigpasiak pisze::shock: jejku kielon... alez... hmmm... powaga :shock:
Hihi :lol:
Wyszło jakoś tak nie codziennie, ale i tak to tylko wycinek z większego zdjęcia. ;)
az nie moge sie doczekac calego :wink:
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Vanirh pisze:Po za tym, na co mi magia skoro krasie mają runy;/
Ello ziom. Gram obiema armiami - WE z 1,5 roku, DE 3,5. Jedno wiem napewno - DE w starciu z WE płyną. Umiem w miarę dobrze grać DElfikami, ale z nikomu nie ujmując, ale nawet przeciętnym graczem WE jestem w stanie ugrać max remis. Nie wiem czym się stresujesz - to twój przeciwnik powinien mieć stresa widząc zbliżającą się hordę driad i treemana.

Na 1000 powiadasz ??

1. Ze 2 oddziałki łuczników - wystrzelają wraże fasty i przetrzepią kuszoli i bolce (pamiętaj, że ty masz 30 '' zasięgu, a DElfia kusza 24 '', więc możesz tak stanąć, że ty strzelać możesz a on nie ma zasięgu nawet jak podejdzie 5 '').
2. Powiadasz 3 kloce warriorów ?? A ja ci mówię - plew. Same klocki bez wsparcia są mało manewrowe. Podejdziesz driadami (ze 2 oddziałki) najlepiej na flaneczkę i powoli rozkręcisz. Natomiast do generalnego szturmu na front - Wardancerzy (7 się dostawia, +1 A jak szarżujesz i wypłacasz 21 ataków z S4, co powinno przetrzepać przynajmniej 1/3 klocka, potem brejk i kulturalnie na tyły wroga)
3. Wildy ok, oflankuja i w sumie same nawet od flanki/tyłu rozjadą klocek, albo pomogą reszcie połamać wroga. Polecam ze sztandarkiem.
4. Treeman !!!! Podstawa - jak już się rzekło: śpiewa, tańczy, stepuje, a na deser połyka wszystko. Taki smok na małe punkty, ale bez latania. Przeciwnik może jedynie marzyć, że go złamie (musisz polać stubborn na 8 Ld), dlatego ...
5. BSB mile widziany. U mnie biega z Hailem, ale generalnie wywołuje to alergię u wielu WElfów. Inne warianty wyposażenia koledzy dopowiedzą.
6. Jako generał na małe punkciki to dobry jest mag z 2x Dispell scroll.

Mając 2 DS i 3 kości wytrwamy ze 2-3 tury na luziku. Pamiętaj, że scrollujemy naprawdę ważne czary, a nie jakieś piardy D6 SX puszczane w driady. Naprawdę nawet jak dostaną wiele hitów to z T4 są w stanie zginąć naprawdę w skąpej liczbie.

I pamiętaj - to DE robią w portki jak pędzisz na nie, a nie odwrotnie. Treeman 1-2 tury podchodzi lasami, a potem na bezczela wyskakuje i niech go bolce smerają (muszą zranić na 4+, ty masz ward na 5+, a do tego robią D3 ran, więc średnio tylko 2).

pozdro i miłego jechania DElfików.

ODPOWIEDZ