Army Book VIII edycja.
Moderator: Gremlin
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Re: Army Book VIII edycja.
no to rzeczywiście niewiele przez te 6 tur się stało
a armia nie jest fajna, to jest Cudo !!
p.s. O! awansowałem na Kretozorda
a armia nie jest fajna, to jest Cudo !!
p.s. O! awansowałem na Kretozorda
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
przyjąłem chyba 3 komety ale nic nie zrobiły specjalnie, dało się wskrzesić
albo wpuścisz pocisk 2d6 s4, albo inwokację, więc raczej decyzja była prosta
a z krzykami to zawsze jest przecież myk ze swiftem w zombi w jakąś małą kreskę i duża popychaczka
no i aura mortisa boli jak się za blisko podlezie
albo wpuścisz pocisk 2d6 s4, albo inwokację, więc raczej decyzja była prosta
a z krzykami to zawsze jest przecież myk ze swiftem w zombi w jakąś małą kreskę i duża popychaczka
no i aura mortisa boli jak się za blisko podlezie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
To raczej mortis nie może podejść pod strzałki na złych
W ogóle jeżeli nie jest za górką to wszystko powinno w niego iść – pociski, strzelanie…
Trzeba się tak ustawić że po myku z kreską zombie dostaną kanapkę po której znikną
W ogóle jeżeli nie jest za górką to wszystko powinno w niego iść – pociski, strzelanie…
Trzeba się tak ustawić że po myku z kreską zombie dostaną kanapkę po której znikną
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
no bez przesady w mojej części stołu kanapki robić? toż tu Mortisy na konrtę czekają i Crypty
do 5 tury nie wyszedłem ze swojej strefy, a Mortisy dało się też leczyć
uczymy się
do 5 tury nie wyszedłem ze swojej strefy, a Mortisy dało się też leczyć
uczymy się
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No więc właśnie – waye mają po 30 cali zasięgu, nie muszą być więc w Twojej strefie . Basie z czary mary mają niecałe 20 cali.
Grałem to z Gąsiorem – grube zeszły w 1 faze strzelania (wszedł withering) – ogólnie wychodzenie VC bez coverów może być złym pomysłem
Grałem to z Gąsiorem – grube zeszły w 1 faze strzelania (wszedł withering) – ogólnie wychodzenie VC bez coverów może być złym pomysłem
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
no więc właśnie kwestia magii jaką bierzesz
do strzelania to rzeczywiście może Heaven i Shadow, do wspierania własnych i słabiania przeciwnika
sYsek miał Heaven i High, przy czym High chyba stracił 2 poziomy w 3 turze z miscasta.
do strzelania to rzeczywiście może Heaven i Shadow, do wspierania własnych i słabiania przeciwnika
sYsek miał Heaven i High, przy czym High chyba stracił 2 poziomy w 3 turze z miscasta.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ja gram na shadow/heaven obecnie
Obie magie wspierają strzelanie i CC
Na strzelanie:
Withering (ten czar to potencjalny gejmbrejker)
Re-roll 1 (obszarowy)
Buffy/debuffy
0 z heavena, miasma, obniżanie S, brzytwa, re rolle 1, 6
Damage:
Uranos, chain, kometa, pitka
Jak dla mnie te lory świetnie uzupełniają każdą fazę.
Obie magie wspierają strzelanie i CC
Na strzelanie:
Withering (ten czar to potencjalny gejmbrejker)
Re-roll 1 (obszarowy)
Buffy/debuffy
0 z heavena, miasma, obniżanie S, brzytwa, re rolle 1, 6
Damage:
Uranos, chain, kometa, pitka
Jak dla mnie te lory świetnie uzupełniają każdą fazę.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
nie waye a scouci. z 10 zostal 1 oddalem orly, waystalkera i wildow po moim bledzie. krypty bez -t sa nie do ustrzelenia. bez regeny na t5 ubilem z 12 ran ze wszystkiego.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
high + heaven. shadow tez trzeba przetestowac, chociaz high jest na prawde superfajnym lorem i nie wiem, czy uda mi sie z niego zrezygnowac....
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Też High mi się strasznie podoba.sYsek pisze:high + heaven. shadow tez trzeba przetestowac, chociaz high jest na prawde superfajnym lorem i nie wiem, czy uda mi sie z niego zrezygnowac....
Niszczenie przedmiotów, klątwa, podwyższanie BS eteryczny ruch czy pocisk - ten lore naprawdę daje radę i co najważniejsze ...atrybut jest genialny
Castingi są niskie co z dodatkowym +1 z lasu powoduje, że można naprawdę sporo czarów próbować wrzucać + power scroll i nagle 1 faza magii może być tą kluczową.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
W sensie, że nie lubisz grać na "haju" czy na High ?Laik pisze:też myślałem że się nie da, dopóki nie zagrałem na haju...
Ja lubię grać na haju fajne akcje wychodzą na High'u również
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
To musisz mniej oranżady pić... wiesz bąbelki uderzają do głowyLuc pisze:Ja lubię grać na haju
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Wiem że dyskusja o dublowaniu enchanted arrows właściwie się zakończyła, ale zauważyłem jeszcze jeden zapisek wskazujący że nie są one magic items Nie wiem czy ktoś to już wcześniej podnosił?
Przy BSB jest zapis: "A model with a magic battle standard cannot have any other magic items, or take enchanted arrows".
Dopisek o enchanted arrows byłby bez sensu, gdyby były one magic items
Przy BSB jest zapis: "A model with a magic battle standard cannot have any other magic items, or take enchanted arrows".
Dopisek o enchanted arrows byłby bez sensu, gdyby były one magic items
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Zrobiłem sobie tabelkę z szansą trafienia i zranienia dla strzałek i porównałem trueflight i hagbane.
Przyznam, że jestem zaskoczony.
Poisony opłaca się brać przy założeniu, że strzelamy maks z karą -1.
Z każdą wyższą karą finalna ilość zranień jest wyższa przy trueflight arrows.
Muszę przemyśleć czy nie wywalić ich z rozpiski,
no i sprawdzić czy na pewno nie mam błędu w tabelce.
Ktoś mi potwierdzi, że też mu tak wyszło ?
p.s. no dobra mały błąd w tabelce ale i tak te poisony przy większych modyfikatorach niż -1 wychodzą lepiej tylko przy T 5+.
Przyznam, że jestem zaskoczony.
Poisony opłaca się brać przy założeniu, że strzelamy maks z karą -1.
Z każdą wyższą karą finalna ilość zranień jest wyższa przy trueflight arrows.
Muszę przemyśleć czy nie wywalić ich z rozpiski,
no i sprawdzić czy na pewno nie mam błędu w tabelce.
Ktoś mi potwierdzi, że też mu tak wyszło ?
p.s. no dobra mały błąd w tabelce ale i tak te poisony przy większych modyfikatorach niż -1 wychodzą lepiej tylko przy T 5+.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
ktoś już to wrzucił tabelkę w zależności od tafa i sejwa dla wszystkich strzał
czy dobrze widzę że drzewo stoi teraz na podstawce demigryfa/juggera?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293