9 Age
Moderator: Gremlin
Re: 9 Age
Nie.
Generalnie specjalne ataki nie korzystają z specjalnych zasad.
Stomp to specjalny atak zaś reroll rakiet na ranienie jest częścią specjalnej zasady Forest Walker, czyli nie działają ze sobą.
Generalnie specjalne ataki nie korzystają z specjalnych zasad.
Stomp to specjalny atak zaś reroll rakiet na ranienie jest częścią specjalnej zasady Forest Walker, czyli nie działają ze sobą.
Plota o nowej klamce dla leśnych. Wygląda mocno w uj.The Bow of Wyscan works like a normal longbow, using the number of shots of the bearer (ie 1 for anyone except a pathfinder character), with "fire on the move", it grants +1 to wound at long range, increasing to +2 to wound at short range, and it benefits from the "Master Archers" rule.
Wishlista bym nie wrzucał bo po co.
Aktualna plota od bodajże djwoodelfa. Czy tam tego drugiego.
Aktualna plota od bodajże djwoodelfa. Czy tam tego drugiego.
Jutro podobno mają wydać booka do testerów do leśnych. I do darków ale kogo one obchodzą heh.
żałosna forma informowania, coś na zasadzie rzucania "giftów" ze sceny, niczym jakimś warującym psom.
xYz
Podoba mi się taka zmianaSylvan Longbow: Shooting Weapon. Follows the rules for Longbow. In addition, attacks made by a Sylvan Longbow gain Armour Penetration 1 and Quick to Fire, and, when shooting on Short Range, their Strength is set to 4.
Quick to fire będzie odrobinę inne niż jest teraz więc zmiana nie jest taka mocna jak się wam wydaje :d
Nie będzie tylko kar do strzelania za ruch. Nie będzie możliwości robienia s&s zawsze.
Widzę pewną niekonsekwentność w tworzeniu tych zasad. Z jednej strony piszą:Ciara pisze:Nie będzie tylko kar do strzelania za ruch. Nie będzie możliwości robienia s&s zawsze.
a z drugiej zabierają możliwość S&S na bardzo bliskim zasięguThe main aim of redesigning the Fey Arrows is to support the guerilla playstyle. That means that the Sylvan Elves shooting units should be encouraged to move closer to the enemy instead of shooting from max range and keeping the enemy as far away as possible.
The best way to achieve this is to buff the short range shooting and maybe but not necessarily to nerf long range shooting.
Sęk w tym żeby podejść i strzelić tak, żeby nie dać się zaszarżować.
I nie zabierają możliwości S&S na bliskim zasięgu bo jej nigdy nie było. Jak mają zabrać coś czego nigdy nie mieliśmy?
I nie zabierają możliwości S&S na bliskim zasięgu bo jej nigdy nie było. Jak mają zabrać coś czego nigdy nie mieliśmy?
Mieliśmy czy nie i tak moim zdaniem kłóci się to z założeniami do naszej armii. Niestety wszystkiego mieć przecież nie można, prawda?
W ogóle to widziałem jakieś czarne prorokowania, że SE będą jedną z gorszych armii w wersji 2.0
W ogóle to widziałem jakieś czarne prorokowania, że SE będą jedną z gorszych armii w wersji 2.0
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Na pewno będzie wiecej gimnastyki w strzelaniu ze zmienionym losem.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
I tak nam zboostowali łuki i to mocno.Me_gusta pisze:Mieliśmy czy nie i tak moim zdaniem kłóci się to z założeniami do naszej armii. Niestety wszystkiego mieć przecież nie można, prawda?
Jakieś źródło? Dokładniejsze info masz?Me_gusta pisze:W ogóle to widziałem jakieś czarne prorokowania, że SE będą jedną z gorszych armii w wersji 2.0
Widzieliście nowy treesinging? Wersja którą dostałem do testów była całkiem spoko. To co jest teraz to jakaś... pomyłka? Dowolna jednostka, w tym oczywiście nasza która jest w lesie albo po drodze blokuje ruch lasu.
Nice.
Nice.