WE i młucenie maszyn :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wood Elf
Wałkarz
Posty: 97

WE i młucenie maszyn :P

Post autor: Wood Elf »

Tutaj piszemy jak stosownie rozwalić daną maszyne,jakieś ciekawe sposoby porady... :) Np. jak rozdupić hellcanona albo inne dziwactwo,które strzela i młuci ci cały regiment jednym strzałem :)) Ostatnio grałem z kolegą strzelał hellką i wycelował w środek regimentu :) Cały odddział Kuronusów zszedł ale potem poleciał miss fire i sie sam zabił czy cóś takiego... No chłopacy i dziewczęta piszemy piszemy!!:D

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

helka to helka - najlepiej rozwalić tych dwarfów i niech zjada swoje jednostki - może w nowym AB będzie jakaś bardziej przystępna i łatwiej rozwalana niż obecnie a jak nie to podstawiać jakieś szarże żeby tylko nie strzelała

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Cóż WW, HoDA, WR dobrze pokierowani, GE, względnie Alter na GE, można nawet na farta strzelać z GG. Problemem zresztą tak naprawdę nie są działa a Hellka i Organki.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Warto wypalić z HoDA -> średnio półtorej rany zadaje się krasnoludom.

Doprawić z GG/wejów i problem załatwiony.

Szczególnie, że to large target i GG ślicznie trafiają na 3+.

Awatar użytkownika
00dexter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: 00dexter »

Helka odkad musi trafaic jakos mnie juz tak nie boli ale organki nie powiem denerwuja i to mocno ale ja staram sie to GG zalatwic w pojzniejszym czasie WR albo Driady

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Moim niezawodnym sposobem (załóżmy, że działko stoi na powierzchni płaskiej) jest podlatywanie driadami, zasłanianie wildów, przeciwnik z braku laku wali po driadach, jeśli wybije ich ostatecznie tak, że zostaną 2-3 to już lekki obrót i szarża WR. ;) Co do innych działek, hmm... Szczerze powiedziawszy to wszystko wychodzi w praniu :P (często z overruna się wpada czy coś).

pozdro

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Na wszystko inne niż Hellblaster czy Organki taktyka dla mnie jest prosta - na 15-16 calu w pierwszej, mało robiący ostrzał w drugiej a potem konsumpcja. Kiedy jest coś z powyższego plus strzelający oddział to zaczynają się schody. IMHO.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Sprawa nie jest za piękna gdy idzie o organy. Taka maszynka, jak dobrze pójdą przeciwnikowi rzuty, co u krasi nie jest za rzadkie, schodzi oddział driad, a imperium to może znieść dość duży oddział!! Można się pocieszać, że driady od ostrzału nie nawieją, ale jak znam życie, to przy takich organach stoi albo oddział tunderów albo innego ustrojstwa i kiszunia z szarży.
Co do działka też nie za pięknie wyskakiwać z osłoną wildów przez driady, bo znając życie co prawda skosi tylko 1 driadę i 1 wilda, ale na drugim końcu stołu jest 2 działo gotowe skosić cały oddział z flanki.....
Do maszyn trzeba dotrzeć szybko i sprawnie, bez lub z ewentualnymi małymi stratami aby poskutkował fear of the number bo czasem obsługa wiele wystać potrafi.
Jeśli nie driady to polecam orła i hawki a biegacza tylko do szarży bo hoda na działo to dla mnie strata.....

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

@up:

1.Organy nie mają szans skosić oddziału driad. Nawet jak wypadnie 10 hitów to ranią na 3+ co daje nam 6-7 woundów co przy wardzie na 5+ da nam max 4 skoszone driady.
2.Działo może skosić więcej niż 1 driadę i najprawdopodobniej tak właśnie będzie ;)
3.Co do HoDY to się zgadzam, jest za mała szansa na skoszenie całej obsługi, a zabicie 1-2 załogantów nie jest warte straty tego przedmiotu.

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Wspomniałem także o imperialnych organach, ale to inna historia....

Co do tej krasnoludzkiej pożeraczki, to zdania nie zmienię, mi zawsze to kosidło oddział driad zjada, no chyba że w kosmos wyleci na miss fie, zresztą musiałbym popchnąć magią driady, żeby wpadły w ograny w 2 turze, a tak to zawsze są 2 tury strzałów ze strony krasi i tu twoje obilczenia Dalv jak najbardziej dowodzą, że na otwartym terenia nic nie zostaje z oddziału 8 driad a takie właśnie wstawiam. (no chyba że się kitram po lasach.....ale przeciwnik o to dba żeby tak nie było)

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Panowie generałowie, ogólnie nie wiem nad czym się tutaj rozwodzić. Dużo zależy od
a) umiejętności generała
b) terenów
c) dobrego rozstawienia

Jeśli któryś z tych podpunktów zawiedzie, wtedy możemy się żegnać z jakimiś oddziałami, które raczej schodzą bez wsv (przy krasiach pamiętajcie o runach magicznych...).

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

fakt runy bolą :cry:

Manix
Warzywo
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Manix »

Najlepsi na maszyny są warhawk ridersi

ODPOWIEDZ