Nowe WE w 7 Edycji - czyli koncert życzeń i o minusach AB
Moderator: Gremlin
Nowe WE w 7 Edycji - czyli koncert życzeń i o minusach AB
Wiadomo 7 ed. WE wyjdą pewno ostatnie albo będą miały obsuwe czasową podobną do 6 edycyjnych.
Nie mniej możnaby w tym temacie pogadać o WE w stosunku do nowo wydawanych armiach oraz co w nowych elfach chcielibyście by się zmieniło lub poprostu należałoby zmienić.
Ot taki temacik na rozluznienie i w razie czego do pogdybania lub omówienia wad AB leśnych elfów.
No może zaczne
Na początek to uważam, że driady powinny być jednostką nie liczącą sie do corów chyba, że genereałem armii jest forest spiryt albo poprostu driadka lub drzewiec.
Z bohaterów zdecydowanie najbardziej pokrzywdzono driade. Powinna posiadać 4 ataki, S5 oraz LD 9, a tak niewiele sie rozni od chempiona.
Kindredy powinny zostać przebudowane, gdyż większość jest zdecydowanie niegrywalna. Ogólnie kindredy to świetny pomysł, ale ich ograniczenia w doborze przedmiotów, ekwipunku oraz innych zasad powoduje ich całkowitą stagnacje.
Kolejny świetny pomysł z duszkami leśnymi dającymi magiczne właściwości, jednak i one zostały średnio złożone i zwykle dające umiejętności które posiadają forest spiryty, dodatkowo brak zróżnicowania punktowego wszytsko albo 25 albo 50. Tutaj powinno być dużo duszków po 10, 15, 20 a nawet 5 punktow.
Kindredy wymuszają noszenie penwego typu broni np. u tancerzy wardancer weapon. Tylko jedna bron dla wardancera to duzo za malo - powinny być 2-3 bronie do wyboru. Brakuje też magicznej broni typu sword-stuff dla ethernali.
U leśnych elfów sekcja magicznych broni powinno znajdować się zdecydowanie więcej łuków magicznych o ciekawych właściwościach.
Strzały magiczne które są też nowym rodzajem enchanted items zostały zrobione na odczepnego, poza oczywiście nieśmiertelnym hailem.
Bannery magiczne też zostały tragiczne skomponowane. Oprócz Warbannera nic ciekawego nie ma. Ogólnie przedmioty WE to poważny problem.
Idąc tropem VC i ich hellsteeda bohaterowie leśnych elfów powinny móc wykupić warhawka za 20 pkt.
Ethernal Guard powinni mieć wbudowanego stubborna. Treekiny ze stubbornem też stałyby się znacznie bardziej grywalne, chociaż może to już byłoby za dobre dla nich.
Warhawki tańsze od 5 do 10 punktów z możliwością wzięcia FCG i magicznego bannera.
Waywatcherzy tańsi - 24 punkty to lekka przesada, 20 styknie. Do wayów zdecydowanie bardziej mi pasuje możliwość snajperskiego strzału na bliskim zasięgu niż KB (czyli świetny oddział do wybijania załog maszyn wojennych i ubijania magów). Z taką umiejętnoscią dórównywaliby grywalnością drzewcowi.
Glade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
Jakiś oddział np. GR albo Warhawki powinny posiadać zdolność shoot&run czyli w wyniku szarży na wroga możliwość oddania strzału z -1 do hita i ucieczkę.
Smok podobnie jak np. great stag mógłby być forest spirytem, czyli Forest spirit Dragon
Wszyscy magowie leśnych elfów powinni móc korzystać z lore of life i lore od beast. Magia leśnych elfów powinna zostać nieco przebudowana, czyli zaklecie 0 np. tree sining, które by posiadał każdy mag, jak w 6 edycji.
No to na początek tyle pobożnych życzeń
Oczywiście AB leśnych elfów jest mocny . Niech nikt nie myśli że uważam go za słaby. Aczkowiek z kolejnymi wychodzacymi armiami dostrzegam coraz większy dystans w pewnych aspektach
Nie mniej możnaby w tym temacie pogadać o WE w stosunku do nowo wydawanych armiach oraz co w nowych elfach chcielibyście by się zmieniło lub poprostu należałoby zmienić.
Ot taki temacik na rozluznienie i w razie czego do pogdybania lub omówienia wad AB leśnych elfów.
No może zaczne
Na początek to uważam, że driady powinny być jednostką nie liczącą sie do corów chyba, że genereałem armii jest forest spiryt albo poprostu driadka lub drzewiec.
Z bohaterów zdecydowanie najbardziej pokrzywdzono driade. Powinna posiadać 4 ataki, S5 oraz LD 9, a tak niewiele sie rozni od chempiona.
Kindredy powinny zostać przebudowane, gdyż większość jest zdecydowanie niegrywalna. Ogólnie kindredy to świetny pomysł, ale ich ograniczenia w doborze przedmiotów, ekwipunku oraz innych zasad powoduje ich całkowitą stagnacje.
Kolejny świetny pomysł z duszkami leśnymi dającymi magiczne właściwości, jednak i one zostały średnio złożone i zwykle dające umiejętności które posiadają forest spiryty, dodatkowo brak zróżnicowania punktowego wszytsko albo 25 albo 50. Tutaj powinno być dużo duszków po 10, 15, 20 a nawet 5 punktow.
Kindredy wymuszają noszenie penwego typu broni np. u tancerzy wardancer weapon. Tylko jedna bron dla wardancera to duzo za malo - powinny być 2-3 bronie do wyboru. Brakuje też magicznej broni typu sword-stuff dla ethernali.
U leśnych elfów sekcja magicznych broni powinno znajdować się zdecydowanie więcej łuków magicznych o ciekawych właściwościach.
Strzały magiczne które są też nowym rodzajem enchanted items zostały zrobione na odczepnego, poza oczywiście nieśmiertelnym hailem.
Bannery magiczne też zostały tragiczne skomponowane. Oprócz Warbannera nic ciekawego nie ma. Ogólnie przedmioty WE to poważny problem.
Idąc tropem VC i ich hellsteeda bohaterowie leśnych elfów powinny móc wykupić warhawka za 20 pkt.
Ethernal Guard powinni mieć wbudowanego stubborna. Treekiny ze stubbornem też stałyby się znacznie bardziej grywalne, chociaż może to już byłoby za dobre dla nich.
Warhawki tańsze od 5 do 10 punktów z możliwością wzięcia FCG i magicznego bannera.
Waywatcherzy tańsi - 24 punkty to lekka przesada, 20 styknie. Do wayów zdecydowanie bardziej mi pasuje możliwość snajperskiego strzału na bliskim zasięgu niż KB (czyli świetny oddział do wybijania załog maszyn wojennych i ubijania magów). Z taką umiejętnoscią dórównywaliby grywalnością drzewcowi.
Glade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
Jakiś oddział np. GR albo Warhawki powinny posiadać zdolność shoot&run czyli w wyniku szarży na wroga możliwość oddania strzału z -1 do hita i ucieczkę.
Smok podobnie jak np. great stag mógłby być forest spirytem, czyli Forest spirit Dragon
Wszyscy magowie leśnych elfów powinni móc korzystać z lore of life i lore od beast. Magia leśnych elfów powinna zostać nieco przebudowana, czyli zaklecie 0 np. tree sining, które by posiadał każdy mag, jak w 6 edycji.
No to na początek tyle pobożnych życzeń
Oczywiście AB leśnych elfów jest mocny . Niech nikt nie myśli że uważam go za słaby. Aczkowiek z kolejnymi wychodzacymi armiami dostrzegam coraz większy dystans w pewnych aspektach
tu jest raczej luz, a jak już nie liczące się do corów to chcę z powrotem spearmenówKal_Torak pisze:
Na początek to uważam, że driady powinny być jednostką nie liczącą sie do corów chyba, że genereałem armii jest forest spiryt albo poprostu driadka lub drzewiec.
imho powinna mieć dostęp do arcane items jak wykupi lvl magiiZ bohaterów zdecydowanie najbardziej pokrzywdzono driade. Powinna posiadać 4 ataki, S5 oraz LD 9, a tak niewiele sie rozni od chempiona.
nie jest zła - 6 WS, 3 A to faktycznie mało, ale netlingi może wziąć czy + 1 DD, mogła by mieć aspekty jak driady staroedycyjne
+ kwasy typu helm niedostępny dla WR, spear który nie jest spearem i inne
Kindredy powinny zostać przebudowane, gdyż większość jest zdecydowanie niegrywalna. Ogólnie kindredy to świetny pomysł, ale ich ograniczenia w doborze przedmiotów, ekwipunku oraz innych zasad powoduje ich całkowitą stagnacje.
duszki są ok ale nie wycenione dobrze - duszek dający magiczne ataki powinien kosztować góra 10 ptk skoro 15 stoi w HE a oni nie mają tyle magicznych ataków co WEKolejny świetny pomysł z duszkami leśnymi dającymi magiczne właściwości, jednak i one zostały średnio złożone i zwykle dające umiejętności które posiadają forest spiryty, dodatkowo brak zróżnicowania punktowego wszytsko albo 25 albo 50. Tutaj powinno być dużo duszków po 10, 15, 20 a nawet 5 punktow.
łuki są ciekawe ale nie pozwalają dobrze łączyć strzał + łuk w cenie do 50 ptk, no i siłka 4U leśnych elfów sekcja magicznych broni powinno znajdować się zdecydowanie więcej łuków magicznych o ciekawych właściwościach.
albo wyrzucić strzały z limitu ptk i wtedy by można jakiś fajnych strzelających herosów zrobić albo zredukować i ceny łuków i strzałStrzały magiczne które są też nowym rodzajem enchanted items zostały zrobione na odczepnego, poza oczywiście nieśmiertelnym hailem.
poza obcinającym na 12 cali marsz nie ma nic ciekawegoBannery magiczne też zostały tragiczne skomponowane. Oprócz Warbannera nic ciekawego nie ma. Ogólnie przedmioty WE to poważny problem.
tylko że to w WE by się nie sprawdziło, imho kindred pozwalający wykupić warhawka i dołaczyć do warhawk ridersówIdąc tropem VC i ich hellsteeda bohaterowie leśnych elfów powinny móc wykupić warhawka za 20 pkt.
ethernal guardzi stuborn z analogi do hammerersów, a treekiny mogły by mieć zasadę, że jak nie dostaną żadnej rany to mają stuborna, a jak dostaną to testują normalnie jak przegrają, wtedy by były git bo teraz możesz wpaść w clanraty mieć słabe rzuty i się odbić co jest dość żałosneEthernal Guard powinni mieć wbudowanego stubborna. Treekiny ze stubbornem też stałyby się znacznie bardziej grywalne, chociaż może to już byłoby za dobre dla nich.
zabrać flying cavalery !!!!!Warhawki tańsze od 5 do 10 punktów z możliwością wzięcia FCG i magicznego bannera.
wolę KB - ale też ciekawe rozwiązanie - magów byś wyciągał w liczbie 1 na turę na oddziałWaywatcherzy tańsi - 24 punkty to lekka przesada, 20 styknie. Do wayów zdecydowanie bardziej mi pasuje możliwość snajperskiego strzału na bliskim zasięgu niż KB (czyli świetny oddział do wybijania załog maszyn wojennych i ubijania magów). Z taką umiejętnoscią dórównywaliby grywalnością drzewcowi.
albo przynajmniej armor piercingGlade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
bez przesady - kto by w nich szarżował?Jakiś oddział np. GR albo Warhawki powinny posiadać zdolność shoot&run czyli w wyniku szarży na wroga możliwość oddania strzału z -1 do hita i ucieczkę.
ciekawe ciekaweSmok podobnie jak np. great stag mógłby być forest spirytem, czyli Forest spirit Dragon
magia jest za droga w casting value, ale czary są fajne ,tylko szkoda tego hidden path - mógłby dawać widoczność przez las przynajmniejWszyscy magowie leśnych elfów powinni móc korzystać z lore of life i lore od beast. Magia leśnych elfów powinna zostać nieco przebudowana, czyli zaklecie 0 np. tree sining, które by posiadał każdy mag, jak w 6 edycji.
Masz racje, im nowsza armia tym bardziej przypakowana
Ale ja bym, aż tak dużo nie zmieniał, nasza armia i tak jest mocna
Na początek to uważam, że driady powinny być jednostką nie liczącą sie do corów chyba, że genereałem armii jest forest spiryt albo poprostu driadka lub drzewiec.
Oj, wtedy driady byłyby bez użyteczne, zostałyby wygryzione przez wardencerów, wildów, a nawet prez warhawki.
Z bohaterów zdecydowanie najbardziej pokrzywdzono driade. Powinna posiadać 4 ataki, S5 oraz LD 9, a tak niewiele sie rozni od chempiona.
Taaaa, a wtedy miałaby o jeden mniej ww od księcia(highborna), ale więcej siły więc biłaby go na głowę w stosunku punktowym, a jeszcze z magią to by brano głównie je. Ja się zgadzam co do ld9. A moje zmiany byłyby takie: koszt - powiedzmy 130pkt do tego ld9 i żeby była magiem 1 poziomu, a drugi jej możnabyłoby wykupić za powiedzmy 40, no i w sumie albo te 4 ataki albo siłę 5.
Po takich zmianach mielibyśmy prawdziwą maszynkę do ubijania, a zarazem maga - super uniwersalne, co prawda drogie, ale za to
jakie
Kindredy powinny zostać przebudowane, gdyż większość jest zdecydowanie niegrywalna. Ogólnie kindredy to świetny pomysł, ale ich ograniczenia w doborze przedmiotów, ekwipunku oraz innych zasad powoduje ich całkowitą stagnacje.
Tu się zgadzam - zostawiłbym tylko wardencerowy i alterowy, usunął etenrali, zmienił (ulepszył) wildowy i waywatcherowy, a dodał warhawkowy.
Kolejny świetny pomysł z duszkami leśnymi dającymi magiczne właściwości, jednak i one zostały średnio złożone i zwykle dające umiejętności które posiadają forest spiryty, dodatkowo brak zróżnicowania punktowego wszytsko albo 25 albo 50. Tutaj powinno być dużo duszków po 10, 15, 20 a nawet 5 punktow.
A mi się duszki podobają takie jakie są, ale z cenami macie racje. Urozmaicić je trochę
Kindredy wymuszają noszenie penwego typu broni np. u tancerzy wardancer weapon. Tylko jedna bron dla wardancera to duzo za malo - powinny być 2-3 bronie do wyboru. Brakuje też magicznej broni typu sword-stuff dla ethernali.
Zgadzam się w 100%
U leśnych elfów sekcja magicznych broni powinno znajdować się zdecydowanie więcej łuków magicznych o ciekawych właściwościach.
Łuki mamy ciekawe imo, ale tylko 3 chyba więc bym ze dwa dorzucił
Strzały magiczne które są też nowym rodzajem enchanted items zostały zrobione na odczepnego, poza oczywiście nieśmiertelnym hailem.
A mi się podobają, i to nawet bardzo.
Bannery magiczne też zostały tragiczne skomponowane. Oprócz Warbannera nic ciekawego nie ma. Ogólnie przedmioty WE to poważny problem.
Zgadza, się co do banera, ale nie co do reszty przedmiotów
Idąc tropem VC i ich hellsteeda bohaterowie leśnych elfów powinny móc wykupić warhawka za 20 pkt.
Czy ja wiem...
Ethernal Guard powinni mieć wbudowanego stubborna. Treekiny ze stubbornem też stałyby się znacznie bardziej grywalne, chociaż może to już byłoby za dobre dla nich.
Zdecydowanie masz rację co do etenrali, ale nad treekinami bym się zastanawiał...
Waywatcherzy tańsi - 24 punkty to lekka przesada, 20 styknie. Do wayów zdecydowanie bardziej mi pasuje możliwość snajperskiego strzału na bliskim zasięgu niż KB (czyli świetny oddział do wybijania załog maszyn wojennych i ubijania magów). Z taką umiejętnoscią dórównywaliby grywalnością drzewcowi.
To możliwośc snajperskiego strzału to fluufowo killing blow, potrafią dokładni przymierzyć, dzięki czemu dobrze ranią, ja bym wolał armour pierecing i siłę łuków 4
Glade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
Tak, ta zasada powinna dotyczyć całej armi.
Glade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
Czy ty nie chcesz zrobić z naszej armii czegoś nie do pokonania, a nawet zranienia...
Smok podobnie jak np. great stag mógłby być forest spirytem, czyli Forest spirit Dragon
A z klimatu to mi nawet bardziej pasuje niż jakiś tam jelonek, fajnie by było...
Wszyscy magowie leśnych elfów powinni móc korzystać z lore of life i lore od beast. Magia leśnych elfów powinna zostać nieco przebudowana, czyli zaklecie 0 np. tree sining, które by posiadał każdy mag, jak w 6 edycji.
Ja co do magi to bym przerobił tylko tyle, aby driadka miała pierwszy level automatycnie i 2 do wykupienia oraz troszkę czary pozmieniał niektóre
Nasz army już teraz jest bardzo mocny
A tak od soeboe dodam - ulepszyć ancietna, powiedzmy 6 ws, 7s i 6 ataków za powiedzmy 360 pkt. - niech czymś się różni od tego podstawowego
Ale ja bym, aż tak dużo nie zmieniał, nasza armia i tak jest mocna
Na początek to uważam, że driady powinny być jednostką nie liczącą sie do corów chyba, że genereałem armii jest forest spiryt albo poprostu driadka lub drzewiec.
Oj, wtedy driady byłyby bez użyteczne, zostałyby wygryzione przez wardencerów, wildów, a nawet prez warhawki.
Z bohaterów zdecydowanie najbardziej pokrzywdzono driade. Powinna posiadać 4 ataki, S5 oraz LD 9, a tak niewiele sie rozni od chempiona.
Taaaa, a wtedy miałaby o jeden mniej ww od księcia(highborna), ale więcej siły więc biłaby go na głowę w stosunku punktowym, a jeszcze z magią to by brano głównie je. Ja się zgadzam co do ld9. A moje zmiany byłyby takie: koszt - powiedzmy 130pkt do tego ld9 i żeby była magiem 1 poziomu, a drugi jej możnabyłoby wykupić za powiedzmy 40, no i w sumie albo te 4 ataki albo siłę 5.
Po takich zmianach mielibyśmy prawdziwą maszynkę do ubijania, a zarazem maga - super uniwersalne, co prawda drogie, ale za to
jakie
Kindredy powinny zostać przebudowane, gdyż większość jest zdecydowanie niegrywalna. Ogólnie kindredy to świetny pomysł, ale ich ograniczenia w doborze przedmiotów, ekwipunku oraz innych zasad powoduje ich całkowitą stagnacje.
Tu się zgadzam - zostawiłbym tylko wardencerowy i alterowy, usunął etenrali, zmienił (ulepszył) wildowy i waywatcherowy, a dodał warhawkowy.
Kolejny świetny pomysł z duszkami leśnymi dającymi magiczne właściwości, jednak i one zostały średnio złożone i zwykle dające umiejętności które posiadają forest spiryty, dodatkowo brak zróżnicowania punktowego wszytsko albo 25 albo 50. Tutaj powinno być dużo duszków po 10, 15, 20 a nawet 5 punktow.
A mi się duszki podobają takie jakie są, ale z cenami macie racje. Urozmaicić je trochę
Kindredy wymuszają noszenie penwego typu broni np. u tancerzy wardancer weapon. Tylko jedna bron dla wardancera to duzo za malo - powinny być 2-3 bronie do wyboru. Brakuje też magicznej broni typu sword-stuff dla ethernali.
Zgadzam się w 100%
U leśnych elfów sekcja magicznych broni powinno znajdować się zdecydowanie więcej łuków magicznych o ciekawych właściwościach.
Łuki mamy ciekawe imo, ale tylko 3 chyba więc bym ze dwa dorzucił
Strzały magiczne które są też nowym rodzajem enchanted items zostały zrobione na odczepnego, poza oczywiście nieśmiertelnym hailem.
A mi się podobają, i to nawet bardzo.
Bannery magiczne też zostały tragiczne skomponowane. Oprócz Warbannera nic ciekawego nie ma. Ogólnie przedmioty WE to poważny problem.
Zgadza, się co do banera, ale nie co do reszty przedmiotów
Idąc tropem VC i ich hellsteeda bohaterowie leśnych elfów powinny móc wykupić warhawka za 20 pkt.
Czy ja wiem...
Ethernal Guard powinni mieć wbudowanego stubborna. Treekiny ze stubbornem też stałyby się znacznie bardziej grywalne, chociaż może to już byłoby za dobre dla nich.
Zdecydowanie masz rację co do etenrali, ale nad treekinami bym się zastanawiał...
Waywatcherzy tańsi - 24 punkty to lekka przesada, 20 styknie. Do wayów zdecydowanie bardziej mi pasuje możliwość snajperskiego strzału na bliskim zasięgu niż KB (czyli świetny oddział do wybijania załog maszyn wojennych i ubijania magów). Z taką umiejętnoscią dórównywaliby grywalnością drzewcowi.
To możliwośc snajperskiego strzału to fluufowo killing blow, potrafią dokładni przymierzyć, dzięki czemu dobrze ranią, ja bym wolał armour pierecing i siłę łuków 4
Glade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
Tak, ta zasada powinna dotyczyć całej armi.
Glade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
Czy ty nie chcesz zrobić z naszej armii czegoś nie do pokonania, a nawet zranienia...
Smok podobnie jak np. great stag mógłby być forest spirytem, czyli Forest spirit Dragon
A z klimatu to mi nawet bardziej pasuje niż jakiś tam jelonek, fajnie by było...
Wszyscy magowie leśnych elfów powinni móc korzystać z lore of life i lore od beast. Magia leśnych elfów powinna zostać nieco przebudowana, czyli zaklecie 0 np. tree sining, które by posiadał każdy mag, jak w 6 edycji.
Ja co do magi to bym przerobił tylko tyle, aby driadka miała pierwszy level automatycnie i 2 do wykupienia oraz troszkę czary pozmieniał niektóre
Nasz army już teraz jest bardzo mocny
A tak od soeboe dodam - ulepszyć ancietna, powiedzmy 6 ws, 7s i 6 ataków za powiedzmy 360 pkt. - niech czymś się różni od tego podstawowego
Zobaczycie,bo to jest tak,że wszystkie armie teraz wychodzą i wszystkie odrypane na maxa.Lecz nasze WE wyjdą na końcu i będą dosłownie PW'nić all!!:P
Myśle,że w tej o to armi powinna się polepszyć magia może troche zmienic domene naszą domową może dodać wieszczkom itp. możliwość korzystania z innych domen magii.
Przydałoby się też moim zdaniem obniżyć cenę pkt. Warhawk'ów i Waywatcherów bo są troche zbyt drodzy...
Napewno zmienić lordów bo lordowie WE i bohaterowie moim skromnym zdaniem są troche pokrzywdzeni...Można jeszcze coś dodać Treemanowi jakieś ataki specjalne jak ma olbrzym czy jakiś inny fajny myk...
Siła dla Glade Ridersów 4 tak jak GG na bliski zasięg....
No i jeszcze mogą dodać jakieś fajne coś co ogólnie polepszy armie licze na coś typu lord bohater .
Jeszcze tak jak kolega wcześniej mówił ulepszyć Ancienta na WW:7 i Ataków z 6 i żeby kosztował koło 370-60 pkt Można by też wpakować jakąś machine wojenną przydałoby sie coś takiego...Ciekawe jakby to wyglądało..Albo Chariot chociaż jakiś...
No i oto moje skromne zdanie na temat ulepszania WE.
Myśle,że w tej o to armi powinna się polepszyć magia może troche zmienic domene naszą domową może dodać wieszczkom itp. możliwość korzystania z innych domen magii.
Przydałoby się też moim zdaniem obniżyć cenę pkt. Warhawk'ów i Waywatcherów bo są troche zbyt drodzy...
Napewno zmienić lordów bo lordowie WE i bohaterowie moim skromnym zdaniem są troche pokrzywdzeni...Można jeszcze coś dodać Treemanowi jakieś ataki specjalne jak ma olbrzym czy jakiś inny fajny myk...
Siła dla Glade Ridersów 4 tak jak GG na bliski zasięg....
No i jeszcze mogą dodać jakieś fajne coś co ogólnie polepszy armie licze na coś typu lord bohater .
Jeszcze tak jak kolega wcześniej mówił ulepszyć Ancienta na WW:7 i Ataków z 6 i żeby kosztował koło 370-60 pkt Można by też wpakować jakąś machine wojenną przydałoby sie coś takiego...Ciekawe jakby to wyglądało..Albo Chariot chociaż jakiś...
No i oto moje skromne zdanie na temat ulepszania WE.
Oj no na podstawowego treemana nie narzekaj z tymi specjalami:)
A co do machin wojennych jedyna taka która na klimatycznie pasuje nawet to balista (chociaż drzewiec mógłby miotać kamyki jak katapa )
A co chariota - był chyba w piątej edycji, ale jak ktoś napisał - jak pomykać rydwanem w lesie?
A co do machin wojennych jedyna taka która na klimatycznie pasuje nawet to balista (chociaż drzewiec mógłby miotać kamyki jak katapa )
A co chariota - był chyba w piątej edycji, ale jak ktoś napisał - jak pomykać rydwanem w lesie?
Z tymi driadami chodziło mi aby były w corach ale nie liczyły sie do limitu corów jeśli generałem armii nie jest forest spirit.
Pomysł z aspektami dla herosa driadki jak w przypadku 5/6 edycyjnych driad jest świetny. Taki heros byłby spoko. Oczywiście driadka powinna posiadać możliwość wykupowania leveli magicznych do dwóch. Najlepiej jakby zaczynała od zera a mogła na 2, ew 2 lvl by mozna było wykupić jako spite. Jeśli chodzi o statystyki to driada powinna miec 4 ataki. To, ze ma 3 jest ewenementem, podobnie z S i T (jedno z nich również powinno się zwiększyć tak jak to jest w przypadku innych herosów). Herosi zawsze otrzymują 2 ataki więcej w stosunku do jednostki podstawowej z której się wywodzą. Identycznie jest z S i T, zwiększają sie obie o 1 lub jedna. W przypadku początkowej siły i wytzymałości 4 statystyka się zwiększa o 1. Driadka pod tym względem jest całkowitym wyjątkiem, nawet LD jej nie wzrosło, a jedynie w zasadzie WS. Zastanawia mnie dlaczego ją tak potraktowano, a heros mołgby z niej być bardzo fajny.
Pomysł z aspektami dla herosa driadki jak w przypadku 5/6 edycyjnych driad jest świetny. Taki heros byłby spoko. Oczywiście driadka powinna posiadać możliwość wykupowania leveli magicznych do dwóch. Najlepiej jakby zaczynała od zera a mogła na 2, ew 2 lvl by mozna było wykupić jako spite. Jeśli chodzi o statystyki to driada powinna miec 4 ataki. To, ze ma 3 jest ewenementem, podobnie z S i T (jedno z nich również powinno się zwiększyć tak jak to jest w przypadku innych herosów). Herosi zawsze otrzymują 2 ataki więcej w stosunku do jednostki podstawowej z której się wywodzą. Identycznie jest z S i T, zwiększają sie obie o 1 lub jedna. W przypadku początkowej siły i wytzymałości 4 statystyka się zwiększa o 1. Driadka pod tym względem jest całkowitym wyjątkiem, nawet LD jej nie wzrosło, a jedynie w zasadzie WS. Zastanawia mnie dlaczego ją tak potraktowano, a heros mołgby z niej być bardzo fajny.
No max dobrze gadasz balista rzeczywiście taka klimatyczna...jak by już coś zrobili to wiesz jakieś wypasione typu hell canon xD taki joke .... a co do Chariotu to sie nie da po lesie jeździć ale nie rozumiem czemu wycofali :/ jednak w WE brakuje mi tych machin tego takiego czegoś :D:D czym moge podjechać zbić zabić pobić obić zastrzelić ....rzucić miss fire'ra :D:D chciałbym nie ukrywam :PP
Jeśli chcecie machiny wojenne to do imperium albo krasnali panowie... Ja szczerze powiedziawszy nie zdzierżyłbym żadnej machiny u WE, nawet rydwanu. No sory, ale taki klimat armii. Partyzantka, mobilność, kitrańsko po lasach itp.
Oczywiście jest kilka rzeczy, które mnie denerwują i takie, których mi brakuje, ale nie ma co narzekać...
Oczywiście jest kilka rzeczy, które mnie denerwują i takie, których mi brakuje, ale nie ma co narzekać...
sk!0r w sumie masz racje mamy taki klimat a nie inny nosimy rajtuzy i biegamy po lasach .A zaproponować coś hmmm ?? nie wiem może z maszyn jednak zrezygnujmy ale ten rydwan to naprawde powinien wrócić...(sory za błędy bo mam zadatki na dysortografa czy jakoś tak) No fakt że nasza armia jest dzika no to rydwan też dziki jakiś porośnięty i pozbijany z driad xD hehe tak jak w nowych VC jest rydwan z ludzi u nas z driad ... joke a jak już maszyna to coś jak balista u dwarfów ewt. coś pozmieniac .
No powiedziałem, my mamy kwiatki
O! mam pomysł na nową jednostkę, a nawet dwie - jedna to coś jak robaki, a dokłądniej zwierzęta (kilka na podstawce), a druga (ostrzegam, że jest to dosyć oryginalny pomysł) zrobić takiego bohatera z tragicznymi statami, ale zdolnością urok. Każdy na którego użyje tej zdolności musi zdać test zdoloności przywódczych z modyfikatorem -3 na zaouroczenie, jak obleje to przechodzi na naszą stronę (do stosowania tylko na pojedynczych modelach). I co? W sumie i elfy są piękne i driady w postaci niebojowej
O! mam pomysł na nową jednostkę, a nawet dwie - jedna to coś jak robaki, a dokłądniej zwierzęta (kilka na podstawce), a druga (ostrzegam, że jest to dosyć oryginalny pomysł) zrobić takiego bohatera z tragicznymi statami, ale zdolnością urok. Każdy na którego użyje tej zdolności musi zdać test zdoloności przywódczych z modyfikatorem -3 na zaouroczenie, jak obleje to przechodzi na naszą stronę (do stosowania tylko na pojedynczych modelach). I co? W sumie i elfy są piękne i driady w postaci niebojowej
Jedyne co potrzeba tej armii to dopasowanie jej zasad do zasad 7 edycji. Bo na 6tą edycję to była jedna z najpotężniejszych armii w WFB, ale zmiana paru kluczowych zasad i nowe wygięte zabawki w 7-edycyjnych bookach to zmieniły.
Zmiany potrzebne od zaraz:
- coś wykminić z biegaczami; w 6 ed sam używałem, a teraz to przestałem ze względu na brak proximity (bo teraz dopiero cholernie mocno boli brak możliwości dołączania Altera do oddziałów
- jakieś bronie z S6 conajmniej, np. spear dający zamiast +1, to +2 do siły w szarży i już robi się sensowniej; tak samo widziałbym powrót do łask Hunter's Speara (który w sumie jest, ale jako czar w Lore of Beast)
- w pancerzach powinny być bardziej możliwe kombinacje z Helmem, czy też enchanted shield; widziałbym powrót Shield of Ptolos
- strzały o ile na początku wydawały się sensowne, to moim skromnym zdaniem zostały totalnie skopane; w obecnej postaci miałyby sens, gdyby np. herosi WE (niekoniecznie wszyscy, ale choćby ci nastawieni na ostrzał, czyli WW albo Scout) dostawali zasadę, że strzelają tyle ile mają ataków - to by znacznie podniosło sens użycia strzał; obecnie to hail jest spoko, a same czyste Bow of Loren nie ma racji bytu bez jakiś strzał (ale to kosztuje już 60 pkt., więc to zabawa dla Lorda)
- tańsi Waywatcherzy -> 24 pkt. za obecnego to grubo za dużo; 20 pkt. to by było spoko
- tańsze Warhawki -> jak ktoś pisał tak okoł 32-34 pkt. to akurat za to co jest; ja widziałym je za 35 pkt., ale z LA oraz opcjonalnie albo tarcza albo łuk (przy takich rozwiązaniach to mogłyby być tą flying cavalry); poza tym dostęp do commandów : muzyk conajmniej, a może też sztandar
- championi oddziałów (tych bardziej elitarnych) mogliby dostawać opcję kupna sprzętu za 25 pkt. (czy nawet duszków), co znacznie by poprawiło jakość ich oraz używalność samych duszków
- jakieś dodatki w postaci Arcane items, bo obecne to jakoś drastycznie siły magicznej nie podnoszą; stare Potion of Knowledge, czy też itemki dające +1 PD i +1 DD mile widziane
- stubborn na Eternalach w jakiś inny sposób uzyskiwany niż poprzez obecność herosa w środku (styknęłoby jakby wymagane było np. 12'' od jakiegokolwiek nobla lub highborna)
- lepsze sztandary, bo obecne to porażka -> z aktualnych używam War Bannera
Tak więc reasumując - miksik tego co obecnie jest z tym co było w RH i w specjalnym Army Liście z WD byłoby najlepszym rozwiązaniem. Dużo tej armii nie trzeba, ale właśnie te takie z pozoru drobne zmiany ugrywalniłyby i ulepszyły tę armię na tyle, by sobie spokojnie walczyła z HE, VC, Empire (tamte armie dostały sporo zabawekanty-WE).
Zmiany potrzebne od zaraz:
- coś wykminić z biegaczami; w 6 ed sam używałem, a teraz to przestałem ze względu na brak proximity (bo teraz dopiero cholernie mocno boli brak możliwości dołączania Altera do oddziałów
- jakieś bronie z S6 conajmniej, np. spear dający zamiast +1, to +2 do siły w szarży i już robi się sensowniej; tak samo widziałbym powrót do łask Hunter's Speara (który w sumie jest, ale jako czar w Lore of Beast)
- w pancerzach powinny być bardziej możliwe kombinacje z Helmem, czy też enchanted shield; widziałbym powrót Shield of Ptolos
- strzały o ile na początku wydawały się sensowne, to moim skromnym zdaniem zostały totalnie skopane; w obecnej postaci miałyby sens, gdyby np. herosi WE (niekoniecznie wszyscy, ale choćby ci nastawieni na ostrzał, czyli WW albo Scout) dostawali zasadę, że strzelają tyle ile mają ataków - to by znacznie podniosło sens użycia strzał; obecnie to hail jest spoko, a same czyste Bow of Loren nie ma racji bytu bez jakiś strzał (ale to kosztuje już 60 pkt., więc to zabawa dla Lorda)
- tańsi Waywatcherzy -> 24 pkt. za obecnego to grubo za dużo; 20 pkt. to by było spoko
- tańsze Warhawki -> jak ktoś pisał tak okoł 32-34 pkt. to akurat za to co jest; ja widziałym je za 35 pkt., ale z LA oraz opcjonalnie albo tarcza albo łuk (przy takich rozwiązaniach to mogłyby być tą flying cavalry); poza tym dostęp do commandów : muzyk conajmniej, a może też sztandar
- championi oddziałów (tych bardziej elitarnych) mogliby dostawać opcję kupna sprzętu za 25 pkt. (czy nawet duszków), co znacznie by poprawiło jakość ich oraz używalność samych duszków
- jakieś dodatki w postaci Arcane items, bo obecne to jakoś drastycznie siły magicznej nie podnoszą; stare Potion of Knowledge, czy też itemki dające +1 PD i +1 DD mile widziane
- stubborn na Eternalach w jakiś inny sposób uzyskiwany niż poprzez obecność herosa w środku (styknęłoby jakby wymagane było np. 12'' od jakiegokolwiek nobla lub highborna)
- lepsze sztandary, bo obecne to porażka -> z aktualnych używam War Bannera
Tak więc reasumując - miksik tego co obecnie jest z tym co było w RH i w specjalnym Army Liście z WD byłoby najlepszym rozwiązaniem. Dużo tej armii nie trzeba, ale właśnie te takie z pozoru drobne zmiany ugrywalniłyby i ulepszyły tę armię na tyle, by sobie spokojnie walczyła z HE, VC, Empire (tamte armie dostały sporo zabawekanty-WE).
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
z tymi strzałami to dobry pomysł glade guard kindread - jeżeli heros jest w oddziale GG to zyskuje strzał z siła 4 na bliskim i strzela tyle ile ma A, wtedy można mu wpakować jakieś strzały i ograniczenie miałby takie że z GG musiałby strzelać żeby korzystać ze specjalnej zasady
ale to jest raczej mało możliwe - biorąc pod uwagę WW - jak korzysta z magicznego łuku ( lub chyba strzały) to już nie ma KB o i to by było takie podsumowanie strzelających herosów WE
ale to jest raczej mało możliwe - biorąc pod uwagę WW - jak korzysta z magicznego łuku ( lub chyba strzały) to już nie ma KB o i to by było takie podsumowanie strzelających herosów WE