Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1452
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Ciara »

1.Rakietnica jak nie trafi to nie ma rerolla, bo tak jak wspomniałeś jest area attack 0.
2.Nie ma czegoś takiego jak kara za multipla, nie istnieje. Zwykle jest wliczona w aim score.
3.A czy czołg wgl ma handguna? Bo widzę tylko że ma steam cannona.
4.Tylko w naszej. Wording jest jasny. Na początku własnej fazy walki wręcz to odpalasz i trwa do końca fazy combatów.
Obrazek

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 476

Post autor: Dziedzic »

Nie posiada drugiego strzału, albo posiada ale nic nie oberwie.
Nie ma już czegoś takiego jak kara za multipla, ten modyfikator jest wliczony w statystykę broni.
To podchwytliwe pytanie, pewnie można by je rozważać gdyby nie to, że teraz inżynier siedzi wewnątrz czołgu i nie ma jak z niego strzelić ;) (czołg nie ma teraz handguna).
Tak wynika z opisu przedmiotu. Niestety.
Zależy od rozpiski.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1789
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Wątpliwości rozwiane :wink:
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Jeżeli jako heraditary spell biorę 1 z innego lore, to czy mogę do tego dobrać 6 z własnego lore? Niby jest zasada że 1 i 6 nie wolno brać, ale ta 1 jest tu jako heraditary spell...
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 476

Post autor: Dziedzic »

Nie możesz mieć 1 z tego samego lora.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Super, dzięki.

Jeszcze na szybko przed turniejem - czy jak mój oddział KO staje się Parent Unit dzięki Knight Commander, to mogę im wydawać normalnie rozkazy?
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Luczi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 181
Lokalizacja: Ulthuan

Post autor: Luczi »

Panowie imperialiści, jak bardzo wystaje demiś z kawaleryjskiej podstawki? Dziękuje i pozdrawiam.
He. BM.

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Zależy jak go skleisz, ale praktycznie w ogóle - ładnie mieści się na podstawce.

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Luczi pisze:Panowie imperialiści, jak bardzo wystaje demiś z kawaleryjskiej podstawki? Dziękuje i pozdrawiam.
Ze swojej, czyli 50x75 praktycznie nie wystaje. Dla mnie kawaleryjska to 25x50, a z takiej to raczej sporo wystaje, ale nie wiem czy o to chodziło :wink:
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Luczi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 181
Lokalizacja: Ulthuan

Post autor: Luczi »

Tak o 25 na 50 mi chodziło. Myślałem o konwersji ale chyba będzie ciężko..
He. BM.

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Czy z działa czołgowego mogę strzelac po ruchu ??

Awatar użytkownika
PiotrekN
Kradziej
Posty: 983
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Tak, tylko masz - 1 do trafienia za strzał po ruchu
Obrazek

Awatar użytkownika
Yamcha
Chuck Norris
Posty: 449

Post autor: Yamcha »

Hej!

Kupiłem za grosze zalany farbą i green stuffem model. Po zmyciu i usunięciu "konwersji" ukazał się czarodziej do imperium.
Zastanawiam się jakie to kolegium. Po kościach i dzikim zaroście zgaduję, że to busztyn. A może cień? A edycja to pewnie z 4-5, bo metal i taki dość bryłowaty.

Ale gdyby się ktoś mądrzejszy wypowiedział...

Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3623
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Nie widać fotki :(

Awatar użytkownika
Yamcha
Chuck Norris
Posty: 449

Post autor: Yamcha »

Pytania o zasady ostatniej, oficjalnej edycji młotka, czyli 8.

Czy imperialny detachment, może działać normalnie na polu bitwy, czy tylko odpowiadać na szarże, gdy zagrożony jest regiment główny?

Myth
Masakrator
Posty: 2687
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Detachmenty zawsze działają normalnie, jak niezależne jednostki, a oprócz tego mają zasady wspierania jednostek macierzystych.

Awatar użytkownika
Yamcha
Chuck Norris
Posty: 449

Post autor: Yamcha »

Dziękuję za odpowiedź 😎

ODPOWIEDZ