Demony nadchodzą...

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Demony nadchodzą...

Post autor: -SaH- »

Dzięki plikowi z tego forum przejrzałem nowe demony. Po obejrzeniu magii stwierdziłem, że Magnus miał rację, bez magów nie pokonamy armii Chaosu.

Teraz pytanie, czy już graliście z nowymi demonami? Ja to jeszcze sporo na pewno nie, ale zbliżają się mastery i podobne sprawy, fajnie jakbyście się podzielili wrażeniami.

Osobiście uważam, że 2 magów 2lvl + Arch Lector to taki must have. Myślę, że bardzo fajny też byłby kapitan pegazista z Aldred's Casket. Czołgów jakoś nie widzę, może jeden? Za to na pewno jakaś piechota do rozsypywania demonów, flagelanci chyba też musowo.

Co myślicie? Oczywiście mówię o armii na demony stricte, nie o armii robionej na turniej.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Hmm. Demony o ile się nie mylę mają sztandar dający -2 do casta z wybranego przez nie lora na cały stół (wybierają po tym jak my wybierzemy lory) aha i czary z lighta miscastuja na 1,2,3. za 50 pt. :shock:

Czyli magowie niewiele zrobią raczej, bardziej mi się widzą Arcylektor, mały priest i 2 magowie, jeden caddy drugi z rod of power.

Co mają takiego na nasze tanki?

W ogóle mają już jakiś wyrobiony standard?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Na tanki mają bloodzia :) i czary, które walą s6 i więcej

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Mają bardzo silne czary, które tanka mogą szybko unieszkodliwić, przecież już nawet z 3 ranami na 15cali nie poszarżujemy:/ Wydaje mi się, że również klocków demoniej piechoty będzie raczej mało, wydaje mi sie że dużo zwinnych i szybkich jednostek, a na takie Tank to lipa moim zdaniem. Lepsza okazać się może kawaleria, która wspomoże oddział piechoty, które zwiążą wroga - GreatSwordy czy Flagelanci.

Co do samej magii, to nie chodzi o tyle, że to my będziemy czarować, ale raczej że rozkradniemy ich magię. Casket + Seal of Destruction myślę że to dobra opcja, po tym jak zobaczyłem lore Tzeentcha czy... w ogóle wszystkie lory :/

Przyznam się, że przedmiotów nie przestudiowałem i to co napisałeś @Toni to mnie lekko podłamało, ale zawsze można zastąpić do Deathem, na niektóre armie na pewno Beast będzie dobry, a jak kawalerię będziemy mieć, to i nam może pomóc.

Orb of Thunder też by się chyba mocno przydał :)

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Hmm a co takiego ma blood, że się nie boi 4 armat? W ogóle armaty będą b. przydatne, no i strzelanie - demony strzelania nie mają, tu możemy wyrobić sobie przewagę, a na magię dużo dispeli, rod of power i +1 do attemptów dispela i jazda :wink:

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Toni pisze:Hmm a co takiego ma blood, że się nie boi 4 armat?
4x5 furii :wink:
Toni pisze:demony strzelania nie mają,
mają :P flamery nieźle rozstrzeliwują piechote

A jak demony pójdą w magię to itak nic ich nie powstrzyma :evil:

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

miscasty? :wink: Klan Eshin?

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Ciężko się gra z nowymi demonami..mają ciekawe zabawki własnie na naszą magie - myślę tu o Light bo ta była najbardziej pomocna swego czasu- ale z innymi lorami też sobie radzą.
Same też niezle sobie radzą w magii o walce już nie mówiąc i choć niektóre oddziały zostały osłabione IMO- Mounted Demonettes, to jednak wciąż mają czym przywalić.

Gdyby nie to że mój przeciwnik zapomniał że mam Van Horstman's Speculum w oddziale KO z Magiem Lordem i zaszarżował swoim latającym bydlakiem w niego, to z pewnoscią bym przegrał a tak był remis.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

grałem raz na demony tzeencha ward na 4+ od jakiegoś hierofanty wystawiłem hellblaster masę hundgunow 3x inżyniera z z hohlandem i pigeonami by zaciukać tych hierofantów jak ich zabijesz oddział ma warda na 5+ i idzie lepiej ...wynik bez magii remis choć przyznam ze gdyby magia koledze wychodziła to w 3 turze mnie nie ma....flamery szatkuja równo, scremery teraz latają zygzakiem po wszystkim co jest w zasięgu lotu ogólnie silne ale nic to dla nas :wink:
Obrazek






_________________

ODPOWIEDZ