Empire armylist by Cord

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Empire armylist by Cord

Post autor: Cord »

Trochę sobie myślałem nad imperialną armią i doszedłem do wniosku że jakoś ona średnio pasuję do świata WFB (mam na myśli część aspektu wojskowego a nie całego państwa) bo jest po prostu skopiowana z różnych okresów historycznych naszego świata i nie dostosowana praktycznie do realiów świata WFB pomyślałem trochę jak by tą armii trochę bardziej dostosować do rzeczywistości w której sie znajduje i przy okazji trochę ożywić i uzasadnię moje koncepcje, Napisałem moja prace po polsku bo chodzi mieszkam za granica i angielskiego używam to ostatni raz napisałem coś w tym języku z 3 lata temu i nie chce błędów narobić i liczę na wyrozumiałość z powodu podejścia do tematu z mniejszym profesjonalizmem niż Sa!nt i Ismael jak i moich czasem dziwnych tłumaczeń, błędów niewłaściwych zabiegów. To nic zaczynamy.

*chce podziękować Ismaelowi za udostępnienie mi swojego armilistu który przyspieszył prace nad moim bo użyłem go jako tła i na jego koncepcji wypisałem swoja.



LORD:


Imperialny generał
points: 80


M4 WS5 BS5 S4 T4 W3 I5 A3 LD9

Ekwipunek:
broń reczną
Broń dwuręczna (+6 pts), Dodatkowa broń ręczna (+6 pts) i/lub pistolet +9 pts)
- Długi łuk (+10 pts) muszkiet (+10 pts)
- lekka zbroja (+3 pts), ciężka zbroja (+6 pts) pełna płytowa zbroja (+12 pts). tarcza (+3 pts)
- koń bojowy (+15 pts), kropierz (+6 pts), Pegaz (+50 pts) Gryf (+200 pts). lanca (+6 pts)
- Ma dostęp do magicznych przedmiotów za 100pts.

Wyznanie:
-Sigram LD generała zostaje podniesione do 10
-Ulryk WS, A, I generała zostają podniesione o 1 do tego generał ale tylko on podlega zasadzie Heat do wszystkich wrogów.
-Myrmidia Zasięg dowodzenia generała wynosi 18"

Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych.


Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna


Wielki mistrz zakonny
points: 145

M4 WS6 BS3 S4 T4 W3 I6 A4 LD9

Wierzchowiec:
koń bojowy z kropierzem

Wyposażenie:Pełna zbroja płytowa, tarcza, broń ręczna, lanca
zasady specjalne:
Mistrz bitewny

Przewodniczący zakonu - Wielki mistrz może zostać wystawiony z odziałem przybocznym rycerzy wewnętrznego kręgu który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, wielki mistrz nie może go opuścić swojej straży przybocznej.




Wielki Mistrz Zakonu Białych Wilków
points: 145

M4 WS6 BS3 S4 T4 W3 I6 A4 LD9

Wierzchowiec:
koń bojowy z kropierzem

Wyposażenie:Pełna zbroja płytowa, tarcza, młot kawaleryjski,
zasady specjalne:
Mistrz bitewny

Przewodniczący zakonu - Wielki mistrz może zostać wystawiony z odziałem przybocznym rycerzy wewnętrznego kręgu który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, wielki mistrz nie może go opuścić swojej straży przybocznej.
Wierzchowiec:
koń bojowy z kropierzem

Wyposażenie:Pełna zbroja płytowa, tarcza, broń ręczna, lanca

zasady specjalne:
Mistrz bitewny

Przewodniczący zakonu - Generał może zostać wystawiony z odziałem rycerzy wewnętrznego kręgu który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, wielki mistrz nie może go opuścić tej jednostki.




Wysoki kapłan
points: 125


M4 WS4 BS3 S4 T4 W3 I4 A2 LD9

Ekwipunek:
Broń ręczna
- Dwuręczna broń (+6 pts), dodatkowa broń ręczna (+6 pts)
- lekka zbroja (+3 pts), ciężka zbroja (+6 pts). tarcza (+3 pts)
- Koń bojowy (+15 pts), Kropierz (+6 pts).
- Ołtarz wojenny (+150 pts)




Lord czarodziej
points: 175


M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8

Ekwipunek:
Hand weapon
- 4 poziom czarodzieja +35 pts.
- Koń bojowy (+15 pts), Kropierz (+6 pts), Pegaz (+50 pts)



HEROES:


Kapitan
Points: 50


M4 WS5 BS5 S4 T4 W2 I5 A3 LD8

Ekwipunek:
Broń ręczna
- Broń dwuręczna (+4 pts), Halabarda (+4 pts), Dodatkowa broń ręczna (+4 pts) i/lub pistolet (+6 pts)
- Długi łuk (+10 pts) Karabin (+10 pts)
- Lekka zbroja (+2 pts), Ciężka zbroja (+4 pts) Pełna płytowa zbroja (+8 pts). tarcza (+2 pts)
- Koń bojowy (+10 pts), Kropierz (+4 pts), Pegaz (+50 pts). Lanca (+4 pts)



Kapłan bitewny
points: 90


M4 WS4 BS3 S4 T4 W2 I4 A2 LD8

Ekwipunek:
Broń ręczna
- Broń dwuręczna(+4 pts), Dodatkowa broń ręczna (+4 pts)
- lekka zbroja (+2 pts), Ciężka zbroja (+4 pts). Tarcza (+2 pts)
- Koń bojowy (+10 pts), Kropierz (+4 pts).
Zasady specjalne:
Błogosławieństwo; Słuszny gniew; Modlitwy.



Mag bitewny
points: 65


M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Ekwipunek:
Broń ręczna
- 2 poziom czarodzieja +35 pts.
- Koń bojowy (+10 pts), Kropierz (+4 pts).




Mistrz inżynierii
points: 75


Mistrz inżynierii M4 WS3 BS4 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Asystent M4 WS2 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD5

Ekwipunek:
Broń ręczna
- Karabin powtarzalny (+15 pts): Ulepszony mechanizm obrotowy - dwa dodatkowe strzały (+5pts ), Gwintowane lufy - Brak kary za daleki zasięg ( +5pts) brak kary za daleki zasięg broni, Gotowe ładunki - brak kary za wielokrotny strzał ( +5pts)
- Karabin precyzyjny ( +20 pts):
Celownik optyczny - Brak kary za daleki strzał.
- Koń (+10 pts), Koń asystenta (+10 pts)

- Asystent - za dodatkowe 10 punktów inżynier otrzymuje swojego asystenta. Dodaje on jeszcze jeden strzał z karabinu powtarzalnego i niweluje kare za daleki zasięg karabinu precyzyjnego, asystent musi sie stykać podstawką z mistrzem inżynierii lecz nie musi koniecznie znajdować sie obok inżyniera (np może stać za nim). Asystent jest wyposażony tylko w broń ręczna i nie może być dodatkowo wyekwipowany.

Zasady specjalne:

Mistrz balistyki, dodatkowy członek załogi, przegląd broni palnej.



CORE:


Imperialni Halabardnicy
points/model: 7


Halabardnik M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Sierżant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD7

Wielkość jednostki: 10+
Ekwipunek: Imperialna halabarda, ciężka zbroja

Halabardnikom towarzyszy muzyk i sierżant bez dodatkowej dopłaty i opcjonalnie chorąży także beż dodatkowej dopłaty

Jeśli w oddziale znajduje się chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 25pts.

Zasady specjalne: żołnierze zawodowi




Imperialni Pikinierzy
points/model: 7



Pikinier M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Sierżant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD7

Wielkość jednostki: 10+
Ekwipunek: Krótka pika, ciężka zbroja.

Pikinierom towarzyszy muzyk i sierżant bez dodatkowej dopłaty i opcjonalnie chorąży także beż dodatkowej dopłaty

Jeśli w oddziale znajduje się chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 25pts.

Zasady specjalne: żołnierze zawodowi




Imperialni Miecznicy
points/model: 7


Miecznik M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A1 LD7
Sierżant M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A2 LD7

Wielkość jednostki: 10+
Ekwipunek: Broń ręczna, lekka zbroja, tarcza.


Miecznikom towarzyszy muzyk i sierżant bez dodatkowej dopłaty i opcjonalnie chorąży także beż dodatkowej dopłaty

Jeśli w oddziale znajduje się chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 25pts.

Zasady specjalne: żołnierze zawodowi




Imperialni Strzelcy
points/model: 8


Strzelec M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Sierżant M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7

Wielkość jednostki: 10+
Wyposażenie: Muszkiet.

Strzelcom towarzyszy muzyk i sierżant bez dodatkowej dopłaty i opcjonalnie chorąży także beż dodatkowej dopłaty.

Sierżant może zamienić muszkiet na Hochlandzki długi muszkiet (+25pts), Karabin powtarzalny (+20pts), parę pistoletów (darmo)

Jeśli w oddziale znajduje się chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 25pts.

Zasady specjalne:
żołnierze zawodowi




Imperialni Kusznicy
points/model: 8


Kusznik M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Sierżant M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7

Wielkość jednostki: 10+
Wyposażenie. Kusza, broń ręczna.

Kusznikom towarzyszy muzyk i sierżant bez dodatkowej dopłaty i opcjonalnie chorąży także beż dodatkowej dopłaty.

Jeśli w oddziale jest chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 25pts.




Łucznicy
points/model: 7


Łucznik M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Łowczy M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7

Wielkość jednostki: 10-20
Ekwipunek: łuk, Broń ręczna.

- Jeden łucznik może być zamieniony na łowczego za +5pts.


Zasady specjalne:
Milicja, Rozproszenie.




Zwiadowcy 0-1
points/model: 10

Zwiadowca M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Elfi zwiadowca M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7

Wielkość jednostki: 5-15

Zasady specjalne:
Milicja, Rozproszenie, zwiadowcy.


Wolni najemnicy
points/model: 5




Najemnik M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Dowódca M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD7

Wielkość jednostki: 10+

Ekwipunek: dwie ręczne bronie, lekka zbroja.

-Jednego najemnika może zamienić na dowódcę za dodatkowe +4pts
-Jednego najemnika może zamienić na muzyka za dodatkowe +4pts.
-Jednego najemnika może zamienić na chorążego za dodatkowe +4pts




Rycerze Zakonni
points/model: 23


Rycerz M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD8
Kontur M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD8

Wielkość jednostki: 5+
Wierzchowce:Konie bojowe z kropierzami
Ekwipunek: Pełne zbroje płytowe, tarcze, Lance, Broń ręczna.
- Jeden z rycerze można zmienić w muzyka za dodatkowe +8 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w chorążego za dodatkowe +16 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w kontura za dodatkowe +16 pts.

Jeśli w oddziale jest chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 50pts.




Rycerze Zakonni Białego Wilka
points/model: 24

Rycerz M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD8
Kontur M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD8

Wielkość jednostki: 5+
Wierzchowce:Konie bojowe z kropierzami
Ekwipunek: Pełne zbroje płytowe, tarcze, młoty kawaleryjskie.
- Jeden z rycerze można zmienić w muzyka za dodatkowe +8 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w chorążego za dodatkowe +16 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w kontura za dodatkowe +16 pts.

Jeśli w oddziale jest chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 50pts.




SPECJAL


Gwardia Elektorska
points/model: 11



Gwardzista M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD8
Przyboczny M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD8

Wielkość jednostki: 5+

Ekwipunek: Broń dwuręczna, Pełna płytowa zbroja.

Gwardzistom towarzyszy muzyk i sierżant bez dodatkowej dopłaty i opcjonalnie chorąży także beż dodatkowej dopłaty

Jeśli w oddziale znajduje się chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 50pts.


Rajtarzy
points/model: 19


Rajtar M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Kirasjer M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7


Wielkość jednostki: 5+
Wierzchowce: Konie bojowe
Wyposażenie: Para pistoletów, lekka zbroja.

- Jeden z rajtarów można zmienić w muzyka za dodatkowe +7 pts.
- Jeden zrajtarów można zmienić w muzyka za dodatkowe +10 pts.

Zasady specjalne: Lekka kawaleria




Kirasjerzy
points/model: 21


Kirasjer M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Dowódca Kirasjerów M4 WS3 BS5 S3 T3 W1 I3 A1 LD7

Wielkość jednostki: 5+
Wierzchowce: Konie bojowe
Ekwipunek: Karabiny powtarzalne, broń ręczna, lekka zbroja.

- Jeden z kirasjerów można zmienić w muzyka za dodatkowe +8 pts.
- Jeden z kirasjerów można zmienić w dowódce za dodatkowe +16 pts.
- Dowódca Kirasjerów może zamienić karabin powtarzalny na Hochlandzki długi muszkiet (+5pts), wyrzutnie granatów (darmo), pistolet powtarzalny (darmo).
- Kirasjerzy mogą zastać wyposażeni w kropierze za +2pts lecz tracą wtedy zasadę lekkiej kawalerii.




Wielkie Działo
points/model: 100


Wielkie działo T7 W3
Załogant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7

Liczba załogantów: 3

Wszyscy załoganci są wyposażeni w bron ręczną




Moździerz
points/model: 75


Moździerz T7 W3
Załogant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7


Liczba załogantów: 3

Wszyscy załoganci są wyposażeni w bron ręczną




Rycerze Zakonni Wewnętrznego Kręgu 0-1
points/model: 26


Rycerz M4 WS4 BS3 S4 T3 W1 I3 A1 LD8
Kontur M4 WS4 BS3 S4 T3 W1 I3 A2 LD8

Wielkość jednostki: 5+
Wierzchowce:Konie bojowe z kropierzami
Ekwipunek: Pełne zbroje płytowe, tarcze, Lance, Broń ręczna.
- Jeden z rycerze można zmienić w muzyka za dodatkowe +8 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w chorążego za dodatkowe +16 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w kontura za dodatkowe +16 pts.

Jeśli w oddziale jest chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 50pts.

Wa armii może być tylko jedna jednostka rycerzy zakonnych wewnętrznego kręgu czyli nie możemy wybrać rycerzy wewnętrznego kręgu białego wilka i rycerzy wewnętrznego kręgu innego zakonu.




Rycerze Zakonni Wewnętrznego Kręgu Białego Wilka 0-1

points/model: 27

Rycerz M4 WS4 BS3 S4 T3 W1 I3 A1 LD8
Kontur M4 WS4 BS3 S4 T3 W1 I3 A2 LD8

Wielkość jednostki: 5+
Wierzchowce:Konie bojowe z kropierzami
Ekwipunek: Pełne zbroje płytowe, tarcze, młoty kawaleryjskie.
- Jeden z rycerze można zmienić w muzyka za dodatkowe +8 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w chorążego za dodatkowe +16 pts.
- Jeden z rycerze można zmienić w kontura za dodatkowe +16 pts.

Jeśli w oddziale jest chorąży może posiadać sztandar o wartości nie przekraczającej 50pts.

Wa armii może być tylko jedna jednostka rycerzy zakonnych wewnętrznego kręgu czyli nie możemy wybrać rycerzy wewnętrznego kręgu białego wilka i rycerzy wewnętrznego kręgu innego zakonu.




RARE




Biczownicy
points/model: 11


Biczownik M4 WS2 BS2 S3 T4 W1 I3 A1 LD10
Wieszcz zagłady M4 WS2 BS2 S3 T4 W1 I3 A2 LD10

Wielkość jednostki: 5-30

-Jeden z biczowników może zostać zamieniony na Wieszcza zagłady za dodatkowe +10pts

Gdy w armii jest Kapłan Bitewny lub Wysoki Kapłan to jeden odział biczowników może przejść do działu core.

Zasady Specjalne: Szaleńcy, Koniec jest bliski.


Piekielny miotacz
points/model: 125


Piekielny miotacz T7 W3

Załogant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7

Liczba załogantów: 3

Załoganci są wyposażeni w broń ręczną.




Wyrzutnia Rakiet
points/model: 115


Wyrzutnia rakiet T7 W3

Załogant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7


Liczba załogantów: 3

Załoganci są wyposażeni w broń ręczną.




Czołg Parowy
points/model: 300


Czołg Parowy MS WS- BS- S6 T6 W10 I- A- LD-
Inżynier M- WS- BS4 S- T- W- I- A- LD10

Wielkość jednostki: 1
Klasa pancerza: 1+
Ekwipunek: główne działo, działko parowe. Inżynier posiada pistolet powtarzalny.
Zasady specjalne: Duży cel, niezłamywalny, Terror, Siła jednostki 10.

Można posiadać tylko jeden Czołg Parowy na każde 2000 punktów oraz na każdy czołg parowy musi przypadać jeden mistrz inżynierii.




BROŃ:


Imperialna halabarda - dodaje posiadaczowi +1S do tego penetracje pancerza (AP) ma tez zasadę walki w formacji która dodaje +1 I jednostce liczącej 15+ modeli.

Imperialna krotka pika - Pozwala na atak z trzech szeregów poza szarżą gdzie atakują tylko 2 szeregi ma tez zasadę walki w formacji która dodaje +1 I jednostce liczącej 15+ modeli.




No to już koniec, teraz chciał bym uzasadnić po kolei dlaczego zaproponowałem takie zmiany i zaznaczę że w przeciwieństwie do opisu wyżej będę używał nazw jakich sam używam co jednak nie sprawi nikomu kto wie coś o imperium kłopotu.


LORD


General imperialny - cóż jest to bardzo slaby lord, ktoś powie ze tani ale chyba każdy sie zgodzi ze lepszym wyborem od taniego, słabego lorda jest zawsze lord droższy i silniejszy. Dodałem wyznania które zwiększają jego przydatność na polu walki, wyznania dodałem tylko jemu bo nie chciałem za bardzo mieszać a z uwagi na jego obecny stan zdecydowałem ze by mu sie coś takiego przydało, zabrałem zasadę dającej piechocie sztandar bo dałem corowej piechocie sztandary za 25 a GSom za 50 wiec nie widzę potrzeby utrzymywania tej zasady.

Wysoki kapłan - ołtarz podrożał o 50 pts.

Lord mag - żadnych zmian

Wielki mistrz - ma teraz możliwość wybrania straży osobistej złożonej z KOIC nie wliczanej do żadnego sloty


HEROES


Kapitan - żadnych zmian

Kaplan bitewny - żadnych zmian

Mag bitewny - żadnych zmian

Mistrz inżynierii - tu sie pokusiłem o znaczne zmiany mające na celu zrobienie czegoś dla poprawy jego wystawialność na stoły. Wzmocniłem jego broń bo dziwne mi sie wydaje żeby dyplomowany mistrz inżynierii używał sprzętu takiego jak jacyś tam outridersi czy inni strzelcy wyborowi, według mnie grzebał by tam, modyfikował i ulepszał ja według własnego uznania, mało tego sadze ze w szkole inżynierii panowała by swego rodzaju rywalizacja czyje dzieło szybciej lub celniej strzela. Często powtarzane BS 5 dla inżyniera myślę nie poprawi za bardzo obecnego stanu rzeczy a tak to jest zagrożeniem dla przeciwnika podobnym jak mag , czaru nie rozproszy ale jego ostrzał też jest nierozpraszalny. Nie jestem przekonany tylko do jego ceny, mechanicznego konia ani gołębia nie ma ale żałoby narodowej by chyba z tego powodu nie ogłoszono.


CORE


Imperialni Halabardnicy - Cóż teraz to bardzo, bardzo kiepska piechota i według mnie bardzo źle do ziej GW podeszło bo po prostu wycieli ich z XVII wielu i nieudolnie wkleili do stworzonego przez siebie, świata fantazy co jest według mnie błędem, lekkich pancerzy zaczęto używać z powodu rozpowszechnienia sie broni palnej przed którą żadna zbroja nie chroniła lecz siedemnastowieczny żołnierz walczył z ludźmi takimi jak on, pod ostrzałem z muszkietów, armat i latającymi kartaczami dla których stalowa blach czy kartka papieru nie stanowiła żadnej przeszkody a nie słyszałem żeby jakiś żołnierz walczył z orkiem, goblinem, skavenem bądź innym wojownikiem chaosu w walce z którymi lepszy pancerz by sie przydał, broń palnej na większą skale używają tylko ludzi z imperium i krasnoludy i chodź wojny domowe w imperium sie zdążają top myślę że nie jest to dostateczny argument wykluczający użycie ciężkiego pancerza, tarcz nie dodałem bo halabardnicy raczej z nich nie korzystali bo co robili wtedy z halabardom? Chowali do kieszeni?. Drożsi o jeden punkt ale maja darmową CG i możliwość wyboru sztandaru magicznego do 25 pts (idąc na przekór McNillowi to tylko zwykli ludzi wiec maja taki sztandar co zwykłe szkielety zwykłych ludzi) Wyposażyłem tez halabardnika w nowy rodzaju halabardę który poza znanym już pomysłem AP podnosi inicjatywa w jednostce liczącej 15+ modeli co tez przyczynia sie do poprawy tegoż to żołnierza który naprawdę zasługuje na chwilę uwagi której niestety mu nie poświęcono.

Imperialny pikinier - sprawa pancerza taka sama jak w przypadku halabardnika tarcz tez nie maja bo pikinierzy ich nie mieli raczej tylko jacyś hoplici do pary z sarisami, Mój pikinier (ex włócznik) ma krotka pikę bo nie chciałem mu dawać tielanskiej piki bo za tym poszła by tez jego cena a miałem na celu żołnierzy podstawowych imperium zachować na tym samym poziomie, z drogiej strony nie sadzę by imperium było dobrym terenem do użycia aż tak długiej broni bo jest porośnięte lasami co by utrudniało zachowanie formacji i ogólne skuteczne użycie takiego oręża więc zdecydowałem sie na coś krótszego.

Imperialni Miecznicy - bez zmian. Już jest to niezła piechota wiec nie widzę potrzeby poprawiania jej jeszcze, do tego według mnie powinien być to dodatek a nie podstawa ponieważ w rzeczywistości odział mieczników nie poradził by sobie wcale z odziałem halabardników czy tez pikinierów, miecz to broń raczej dodatkowa a nie podstawowa ale tez nierzadko oznaka statusu społecznego z powodu swojej ceny dlatego uważam ze miecznicy powinni być to raczej średnio zamożni mieszczanie którzy w młodości uczyli sie fechtunku a do wojska zaciągneli sie dla przygody bądź z braku perspektywy odziedziczenia interesu (np będąc trzeci bądzi czwarty syn w rodzinie) szukający swojego miejsca w armii, lekkie pancerze nasza dla wygody i nie krepowania ich rochów.

Imperialni Strzelcy dodałem im stary dorzut, nazwę marksmana zmieniłem na sierżanta bo chciałbym standaryzacji armii imperialnej poza tym dowodzić powinien chyba dowódca a nie najlepszy strzelec, nie maja hand wearpona bo potraktowałem muszkiet jako właśnie hand wearpown.


Imperialni kusznicy- Bez zmian poza zmiana nazwy dowódcy.

Łucznicy- tańsi o jeden punkt

Zwiadowcy - starzy hudnsmani z długimi lukami i dodatkowa więlkości oddziału 5-15, za wodza robi elf bo myślę ze elfa zwiadowce w imperium znaleźć można, oczywiście ma ludzkie statystyki poza 4 w BS ale to normalne dla dowódców strzeleckich.

Wolni najemnicy - czyli najemne bandy które na pewno szwędaja sie po całym imperium. maja na stanie lekkie pancerze i dwie bronie ręczne, są tańsi o jeden punkt lecz muszą płacić za grupę dowodzenia w końcu to nie zawodowi żołnierze.


Rycerze Zakonni - Żadnych zmian. Żadnych zakonów i nic takiego bo chodzi to świetne pomysły to uważam ze każdy plus dla kawalerii to pośredni minus dla piechoty. Dodam tylko ze to paradoksalna jednostka bo rodem z średniowiecza gdy piechota to XVll wiek, kłóci sie to ze sobą a wytłumaczyłem dlaczego w opisie halabardnika trochę wyżej.

Rycerze Zakonu Białego Wilka - tacy jakich pamiętamy z 6 edycji z tym ze są od zwykłych KO drożsi o jeden punt tylko.


SPECJAL


Greatswords - podobnie jak cale cc ST drożsi o jeden punkt ale za to CG gratis do tego z racji że to tacy lepsi zwykli ludzie to dostają ode mnie sztandar magiczny do 50 pts.

KOIC - bez zmian

Pistolierzy - bez zmian

Outridersi - bez zmian

Great Cannon - bez zmian

Mortar - bez zmian


RARE


Flagelanci - bez zmian

Hellblaster - taki jak w 6 edycji z tym ze tabelka MF z 7, Teraz dział Rare jest potwornie niezbalansowany a hellbalster był by przeciwwaga jakąś dla st.

Katiusza - bez zmian

Czołg - ograniczyłem nie tylko 2k punktów ale tez uzależniłem od mistrza inżynierii, inżynier skorzysta a czołgu tez osobiście nie lubię i mam co do niego uraz.


poza totalnym dyzbalnsem jednostek imperialnych pojawia sie jeszcze jeden problem a mianowicie bylejakość sztandarów imperialnych a zwłaszcza brak sztandarów przeznaczonych dla piechoty bo nawet tego jednego GB zostaliśmy w tej edycji pozbawieni wiec pomyślałem nad tym co by sie mogło przydać wiec opisze je ale bez specjalnych ceregielów, wytłumaczeń, nazewnictwa i takich tam tylko napisze co daje dany sztandar.


25pts - US x 2 (oczywiście tylko piechociarze)
25pts - Bonus za 4 szeregi
25pts - szeregowi żołnierze w jednostce zawsze oddaje bez względu na straty ( np lanca dziewięciu relmsiaków szarżuje na halabardników 5x5 zabijają 6 lecz mimo to halabardnicy oddają 6 ataków z tym sztandarem znaczy sie 4 od żołnierzy i 2 od sierżanta)
Rarytasowi jakim jest banner of duty zmienił bym działanie na takie że dzierżący go odział bez względu na to gdzie sie znajduje korzysta z LD generała i premii BSB.
No i gryf mógł by potanieć te 5pts i powrócić do swojej dawnej formy.

No to tyle, mam nadzieje ze sie nie zgorszy nikogo za bardzo maja koncepcja armii imperialnej, wiem ze odchodzi od swojego klimatu XVll wieku ale myślę że nie bardzo a prawdę mówiąc ten klimat jest mało realny i nie pasuje w 100% zbytnio do tego świata.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2008, o 19:03 przez Cord, łącznie zmieniany 2 razy.

Rah
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rah »

To może każdy użytkownik forum niech sobie zrobi swoją armyliste. Bo ostatnio to tylko to tu jest do czytania, a i tak to nic nie zmieni.

Wracając do tematu łuczników bym dał za 6 pkt bo i tak sa mało opłacalni chyba że jak ,,osłona".
Ciekawym rozwiązaniem na czołgu było by 0-1 w końcu powinien być to rzadki widok na polu bitwy.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Zgadzam się z przedmówcą... już tego sporo tutaj, z czego ta lista jest przerzezana błędami aż do bólu (grandmaster białych wilków z lancą, 2 rodzaje muzyków do rajtarów). Ogólnie jakiś chaos tutaj panuje i nie chce się tego czytać. Znów mamy piechotę w pełnych zbrojach? (nie napisałem płytowych)

Pomysł ze sztandarami mi się bardzo podoba.

Rozproszenie? Kropierz?
W drugim przypadku - rozumiem, bo musi być jedna nazwa dla wszystkich armii, ale gdyby być upierdliwym, to w Imperium mamy do czynienia z "ladrami".
Rozproszenie.... widzę, że tłumacze polscy dali ciała na całej linii... nie mogło być "harcownicy"?

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Przeprosiłem za ewentualne błędy na początku tekstu, zrobiłem to nie w porę bo mam teraz mało czasu z powodu egzaminu językowego zbliżającego sie nieuchronnie, psującego sie mojego komputera i korzystałem z wielu innych w szkole i w domu do tego widać za bardzo szalałem z "wytnij wklej" widocznie i takie są efekty. Co do tych dziwnych nazw to nie pamiętam co w RB pisze bo z braku czasu nie zaglądałem i nie sprawdzałem każdej zasady i pisałem tak mniej więcej żeby każdy zrozumiał chodzi sie może trochę skrzywił. Tak to wychodzi jak człowiek notatki z jakiejś kartki na tekst który ma ręce i nogi a myśli o odmianie czasowników. Za moje niedbalstwo jeszcze raz przepraszam.

Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

zgadzam się z poprzednikami. na Bogów, wysoki kapłan to brzmi jak wysokie elfy i jeźdźcy na zimnych. o krwiospuszczaczach nie wspomnę... tłumaczenie wymaga poprawy
natomiast głównym problemem jest raczej po co ta cała zabawa z armylistami? Nie twierdzę Cord, że nie masz dobrych pomysłów, tylko zastanówmy się po co te tematy Armylist by XXX? wydaje mi się że po to by coś zmienić w WFB, a jesli tak to zamiast tworzyc kilka takich tematów powinniśmy (już teraz! - dyskusja trwa dostatecznie długo) napisać jeden temat NOWY ARMYLIST DO IMPERIUM i popchnąc go do kogoś kto być może wcieli go w życie. Innymi słowy panowie, dość już jest wypowiedzi co należy zmienić, czas usiąść na tyłku, przeprowadzić w osobnym temacie ankiete i w ciągu dwóch tygodni dojśc do kompromisu jak nowy armylist ma wyglądać. Potem warto go wysłac do Nottingham, jak zauważył Great Admiral Thrawn w innym temacie
Bo wybaczcie, ale pisanie kolejnych armylistów po prostu by coś napisac mija się z powołaniem. Trzeba też działać by weszły w życie. Nawet najfajniejszy Armylist bez możliwości wprowadzenia w życie jest jak słoń na własność. Fajny ale po co?

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

DE się udało wymusić zmiany na GW. My musimy uwierzyć, że i nas się powiedzie.

Mamy 3 army listy gotowe - Saint'a, Ismaela i moją skromną. Połączmy je w jedną (mają wiele elementów wspólnych a przy reszcie dojdziemy do kompromisu) i dajmy ją komu trzeba z naszym błogosławieństwem. Jeśli przejdzie to super. Jeśli nie to przynajmniej będziemy mieli satysfakcję, że wzięliśmy udział w fajnym przedsięwzięciu i nie siedzieliśmy z rękami na brzuchu tylko daliśmy coś z siebie. Takie jest moje zdanie.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

racja, a jak nie przejdzie,to w domu nikt nie zabroni grać 7,5 ed imperium(przeciwnik powinien się cieszyc że nie zobaczy 2czołgów,kanonade i innye głupoty) :wink:

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Cord pisze:Przeprosiłem za ewentualne błędy na początku tekstu, zrobiłem to nie w porę bo mam teraz mało czasu z powodu egzaminu językowego zbliżającego sie nieuchronnie, psującego sie mojego komputera i korzystałem z wielu innych w szkole i w domu do tego widać za bardzo szalałem z "wytnij wklej" widocznie i takie są efekty. Co do tych dziwnych nazw to nie pamiętam co w RB pisze bo z braku czasu nie zaglądałem i nie sprawdzałem każdej zasady i pisałem tak mniej więcej żeby każdy zrozumiał chodzi sie może trochę skrzywił. Tak to wychodzi jak człowiek notatki z jakiejś kartki na tekst który ma ręce i nogi a myśli o odmianie czasowników. Za moje niedbalstwo jeszcze raz przepraszam.
Ja tam nie spodziewam się żadnych przeprosin, ani nic z tych rzeczy, bo się nie gniewam, nie mam za co :D
Po prostu napisałem co o tym sądzę, a i tak fajnie że ktoś chce się dzielić pomysłami... tylko faktycznie, doszliśmy do momentu, gdzie we wszystkich alternatywnych AL najbardziej interesują nas sprawy związane z rycerstwem i piechotą, a dokładniej halabardnikami i włócznikami...

Trzeba zebrać najważniejsze zmiany jakie chcemy wprowadzić, uzgodnić, co chcemy zmienić i sporządzić army listę :)


A jak nam nie przyjmą, to co nam szkodzi stworzyć polskie zasady turniejowe do Imperium :)

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

I dobrze "obrobiony" army list przetłumaczyć i wrzucić na Empire-warhammer.com , nie wystarczy, że Polacy będa chcieli zmian w armii. Potrzebujemy sojuszników.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Na to bym aż tak bardzo nie liczył. Są tam rozsądni gracze ale większość wyznaje zasady, że to co robi GW to jest dobre albo i tak nic nie wskuramy a nie możemy się zachowywać jak gracze DE.

Do większości nie przemawiają argumenty w stylu, że Helblaster przeczy prawom fizyki i na daleki zasięg powinien być słabszy. Wrzuciłem swój army list i oto ich komentarze. Aha...oni są bardzo wyczuleni na wszelkie sprawy prawne i boją się narazić GW, więc musiałem bardzo wiele rzeczy wyciąć i jeśli wsadzimy tam naszą wersję to też niestety tak będziemy musieli postąpić (co jest głupie)

http://www.warhammer-empire.com/theforu ... ic=22403.0


A oto dyskuja o nowym Helblasterze...że jest dobry (co za ludzie)
http://www.warhammer-empire.com/theforu ... c=22587.25


Największą bitwą będzie przekonanie ich do naszych racji (na nasze szczęście jest tam kilku kluczowych graczy, która myśli podobnie jak my).
Lets do it!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Grand Admiral Thrawn :

Mam pytanie, a pytam zwykle jak czegoś nie wiem :D To forum jest jakimś oficjalnym na temat Imperium? Czy po prostu największym forum o Imperium, czy jak?

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Kto pyta, nie błądzi ;)


Z tego co mi wiadomo to jest to największe forum o armii Imperium na świecie. Oczywiście nie znaczy to, że są tam sami nieomylni użytkownicy.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Trzeba zebrać najważniejsze zmiany jakie chcemy wprowadzić, uzgodnić, co chcemy zmienić i sporządzić army listę
Jestem za. Proponuje zrobić to w jednym z obecnych postów lub założyć nowy, zbiorczy. Oto jak widzę całą kwestię:

1. Prowadzący - osoba, która będzie w stanie ogarnąć wszystkie dotychczasowe pomysły i zapisy, ma stosunkowo dużo wolnego czasu i chęci aby to uporządkować i analityczny umysł by stworzyć z nich spójne zagadnienia. Dodatkowo musiałaby prowadzić ten temat, liczyć głosy, aktualizować itp. Z racji braku dostatecznej ilości czasu nie chciałbym się tego podejmować. Proponuje kogoś z dwójki Thrawn - Saint. Co Wy na to?

2. Jurorzy - ludzie, którym najbardziej zależy na stworzeniu nowego Armylistu. Ci, którzy do tej pory najmocniej angażowali się w dyskusje przy armylistach. Muszą mieć chęć i możliwość by przynajmniej raz na dzień/dwa, wejść na forum i oddać swe głosy. No i cierpliwość, gdyż cała sprawa może nieco potrwać.
Oto moje kandydatury: Thrawn, Saint, Cord, Ismael, Bleasus, Niglafar, Czopek, Pelcu, Karl1299, Argoth, Kokesz, Wilqu, SaH.
Każdy z nich oddawałby jeden głos w każdej sprawie (poprzez wybór wariantów A,B lub C, przygotowanych przez prowadzącego). Powyższa lista jest oczywiście przykładowa - ktoś może nie być zainteresowany, ktoś inny tak. Przydałaby się deklaracja każdego z potencjalnych Jurorów.

3. Pozostali użytkownicy forum - nie mogą oddawać głosów, ale mogą (będą mile widziane) dawać nowe pomysły i podsuwać nowe zagadnienia do głosowania Prowadzącemu.

4. Zagadnienia – najlepiej, aby były ponumerowane. Powinny być spójne, a każde z nich poruszać jeden konkretny problem. Każde z nich powinno dawać różne warianty odpowiedzi, a wybór jednej z nich przez jurorów zamykać jakiś wątek lub problem. Zagadnienia powinny zawierać kwestie sporne i pomysły, które występowały w poszczególnych Armylistach.
Przykład zagadnienia:
Pyt. 001 - Czy War Altar dla Arch Lector of Priest powinien kosztować:
a) 100 pts
b) 150 pts

5. Głosowanie – powinno się odbywać na podobnej zasadzie do tej, za pomocą której głosuje się na Zlustrowanym Forum Listy Ligowej. Każdy z Jurorów powinien wybrać jedną odpowiedź na każde z zagadnień (bez możliwości zmiany swojej odpowiedzi). Powinno się to odbywać w myśl zasady kopiuj/wklej z zagadnień.
Przykład:
Pyt. 001 - Czy War Altar dla Arch Lector of Priest powinien kosztować:
a) 100 pts
b) 150 pts

Juror1-A
Juror2-A
Juror3-A
Juror4-B
Juror5-A

Dany wariant przechodzi większością głosów.

6. Czas zakończenia prac – myślę, że ambitnym planem będzie zakończenie prac nad Naszym wspólnym Armylistem do końca czerwca 2008.

7. Inne:
- Uważam, że Nasza praca powinna mieć na celu nie tyle znaczne wzmocnienie armii Imperium, ale jej urozmaicenie – sprawienie, że będzie bardziej różnorodna i dająca więcej możliwości do kompozycji. Próbom wzmocnienia czołgu powiedzmy „nie”.
- Opcje. Widziałem już pomysły na kilkanaście zakonów. Mnożą się również opcje dla wolnej kompanii. Nie przeginajmy – uważam, że te 4-5 różnych opcji dla jednej jednostki to maksimum.
- Nowe jednostki. Proponuję skupić się na jednostkach, których figurki są już na rynku, znajdują lub znajdowały się w podręcznikach lub różnorakich rozszerzeniach do Imperium. Jest tego naprawdę sporo i daje wiele możliwości. Trzeba je tylko wykorzystać.
- Ulryk. Widzę, że jest sporo zwolenników przywrócenia jednostek tego boga do armii. Zdecydowanie popieram, lecz ostrzegam przed inkorporacją zasad (dla oddziałów, modlitwy kapłanów) z 6 edycyjnego kultu Ulryka. Naprawdę były one zbyt słabe jak na realia nowej edycji. W swoim Armyliście zaproponowałem nowe rozwiązania – uważam, że niezłe. Tak czy siak uważam, że powinniśmy pójść w tę stronę.

OK. Liczę na to, że następny dłuższy post umieści już nowy Prowadzący :D

Pozdrawiam
-ism

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Najpierw ismael Twój armylist:
Nie podoba mi się dawanie za darmo command grupów, gdyż są sytuacje że to my na tym możemy bardziej stracić.
Ulepszenia z inżynierem nie wiem co o nich myśleć ale raczej na plus
Special w tytule pisze się przez I.

Rah pisze:To może każdy użytkownik forum niech sobie zrobi swoją armyliste. Bo ostatnio to tylko to tu jest do czytania, a i tak to nic nie zmieni.
Gdybyś poświęcił choć część swojego czasu na zrobienie armylista to byś wiedział że to nie takie hop siup. Wymaga to trochę czasu i kreatywnej pracy, poza tym nikt Cię nie zmusza do czytania tego ;)
Thrawn pisze:Mamy 3 army listy gotowe - Saint'a, Ismaela i moją skromną. Połączmy je w jedną (mają wiele elementów wspólnych a przy reszcie dojdziemy do kompromisu) i dajmy ją komu trzeba z naszym błogosławieństwem.
Szaaaaaaamaaaaaaaaan ;)
Thrawn pisze:Wrzuciłem swój army list i oto ich komentarze. Aha...oni są bardzo wyczuleni na wszelkie sprawy prawne i boją się narazić GW, więc musiałem bardzo wiele rzeczy wyciąć i jeśli wsadzimy tam naszą wersję to też niestety tak będziemy musieli postąpić (co jest głupie)
Brytowie to dziwny naród :roll:
ismael pisze:1. Prowadzący - osoba, która będzie w stanie ogarnąć wszystkie dotychczasowe pomysły i zapisy, ma stosunkowo dużo wolnego czasu i chęci aby to uporządkować i analityczny umysł by stworzyć z nich spójne zagadnienia. Dodatkowo musiałaby prowadzić ten temat, liczyć głosy, aktualizować itp. Z racji braku dostatecznej ilości czasu nie chciałbym się tego podejmować. Proponuje kogoś z dwójki Thrawn - Saint. Co Wy na to?
Bardzo mi przykro bo sam zapoczątkowałem tematy na armylisty (no Rekso zrobił swój wcześniej :P ) Ale podobnie jak Ty ismael teraz mam strasznie mało czasu, sesja i te sprawy :| Więc wysiadam z kolejki ;) Gdyby to było po sesji mógłbym się poświęcić temu zadaniu w pełni. A tak c'est la vie.
ismael pisze:2. Jurorzy - ludzie, którym najbardziej zależy na stworzeniu nowego Armylistu. Ci, którzy do tej pory najmocniej angażowali się w dyskusje przy armylistach. Muszą mieć chęć i możliwość by przynajmniej raz na dzień/dwa, wejść na forum i oddać swe głosy. No i cierpliwość, gdyż cała sprawa może nieco potrwać.
Oto moje kandydatury: Thrawn, Saint, Cord, Ismael, Bleasus, Niglafar, Czopek, Pelcu, Karl1299, Argoth, Kokesz, Wilqu, SaH.
Każdy z nich oddawałby jeden głos w każdej sprawie (poprzez wybór wariantów A,B lub C, przygotowanych przez prowadzącego). Powyższa lista jest oczywiście przykładowa - ktoś może nie być zainteresowany, ktoś inny tak. Przydałaby się deklaracja każdego z potencjalnych Jurorów.
Chętnie się podejmie rolę jurora ale nie bijcie jak mi się nie uda być na forum. Wcześniej czy później wypowiem się na wszystkie pytania.
ismael pisze: 6. Czas zakończenia prac – myślę, że ambitnym planem będzie zakończenie prac nad Naszym wspólnym Armylistem do końca czerwca 2008.
Hmm a ja wolałbym aby to przedsięwzięcie zaczęło się pod koniec czerwca 2008.
ismael pisze:- Uważam, że Nasza praca powinna mieć na celu nie tyle znaczne wzmocnienie armii Imperium, ale jej urozmaicenie – sprawienie, że będzie bardziej różnorodna i dająca więcej możliwości do kompozycji. Próbom wzmocnienia czołgu powiedzmy „nie”.
Co do pierwszej części zdania zgadzam się. Powinniśmy mieć alternatywę a nie jeden standard. Co do drugiej części nie zgadzam się (nie bijcie) fajnym pomysłem jakim widziałem jest że gdy Steam Tank ma 5 woundów lub mniej rzucamy dodając do Steam Pointów D3 nie D6 więc nie jest wtedy warzywem. Poza tym kilka wariantów czołgów też jest fajnie (coś takiego jak w 6 edycji).
ismael pisze:- Opcje. Widziałem już pomysły na kilkanaście zakonów. Mnożą się również opcje dla wolnej kompanii. Nie przeginajmy – uważam, że te 4-5 różnych opcji dla jednej jednostki to maksimum.
4-5 opcji dla jednostki dla 17 jednostek to 68 opcji minimum. Nawet gracz imperium się w tym nie połapie a co dopiero przeciwnik. Uważam że opcje powinny być zrobione naturalnie i lekko bez żadnych przegięć jak 10 zakonów rycerskich i 6 opcji dla free company.
ismael pisze:- Nowe jednostki. Proponuję skupić się na jednostkach, których figurki są już na rynku, znajdują lub znajdowały się w podręcznikach lub różnorakich rozszerzeniach do Imperium. Jest tego naprawdę sporo i daje wiele możliwości. Trzeba je tylko wykorzystać.
Zgadzam się ale co nam szkodzi tworzyć nowe jednostki :) Z drugiej strony mamy 17 jednostek i to teraz jest jak na standardy WFB dużo więcej kiedyś miał tylko chaos z połączonych armii beastów, mortali i demonów więc lepiej nie przesadzać bo będzie straszny bałagan.
ismael pisze:- Ulryk. Widzę, że jest sporo zwolenników przywrócenia jednostek tego boga do armii. Zdecydowanie popieram, lecz ostrzegam przed inkorporacją zasad (dla oddziałów, modlitwy kapłanów) z 6 edycyjnego kultu Ulryka. Naprawdę były one zbyt słabe jak na realia nowej edycji. W swoim Armyliście zaproponowałem nowe rozwiązania – uważam, że niezłe. Tak czy siak uważam, że powinniśmy pójść w tę stronę.
Ja tam Ulryka nie lubię :P U mnie w Nuln są prześladowania jego wyznawców :P Ale zgadzam się że powinien on zostać umieszczony w armybooku, ale tylko on i Sigmar więcej nie ma co szaleć. Uważam także że trzeba przebudować od podstaw wszystkie modlitwy aby były bardziej grywalne.
ismael pisze:OK. Liczę na to, że następny dłuższy post umieści już nowy Prowadzący Very Happy
Przeliczyłeś się :P
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

2. Jurorzy
Oto moje kandydatury: Thrawn, Saint, Cord, Ismael, Bleasus, Niglafar, Czopek, Pelcu, Karl1299, Argoth, Kokesz, Wilqu, SaH.
Każdy z nich oddawałby jeden głos w każdej sprawie (poprzez wybór wariantów A,B lub C, przygotowanych przez prowadzącego). Powyższa lista jest oczywiście przykładowa - ktoś może nie być zainteresowany, ktoś inny tak. Przydałaby się deklaracja każdego z potencjalnych Jurorów.
Dziękuję za uznanie :) Nie uważam się za znawcę i eksperta ani od Imperium (nie gram tą armią) ani od WFB w ogóle. Tak jak Sa!nt kończę semestr więc może być ciężko z odpowiedziami. Powiedzmy, że formalnie nie będę Juniorem, lecz jeśli będę miał czas i to postaram się podzielić swoją opinią.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Ja również dziękuje za nominacje :D . Mam sporo czasu więc moge być Jurorem. Nadal nie ma Prowadzącego :roll:
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Najpierw ismael Twój armylist:
Nie podoba mi się dawanie za darmo command grupów, gdyż są sytuacje że to my na tym możemy bardziej stracić.
Ulepszenia z inżynierem nie wiem co o nich myśleć ale raczej na plus
Special w tytule pisze się przez I.
Piszesz nie o moich zasadach, chyba Corda. Zdublowałem swój ostatni post, aby został jak najszybciej przeczytany przez jak największą ilość osób - może stąd Twoja pomyłka.

Mamy już wobec tego 4 jurorów: Saint, Argoth, SaH i Ismael.
Wciąż czekamy na prowadzącego - poczekajmy może na odzew Thrawna.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Wiedziałem, że powinienem siedzieć cicho i się nie wychylać. :P

A tak na poważnie to ja mam ostatni egzamin dopiero 21 czerwca więc robotę (pod warunkiem, że zgodziłbym się zostać prowadzącym - chociaż ta rola powinna raczej przypaść Sa!nt'owi bo to on wszystko zapoczątkował) mógłbym dopiero wtedy zacząć. Mamy czas...nie śpieszmy się. Ismael wpadł na genialny pomysł z przeprowadzeniem prac. Prześpijmy się z tym, przygotujmy jakieś pomysły przez te 2 kolejne tygodnie i zacznijmy pracę od 21-22 czerwca. Wiem, toż to wakacje...i co z tego :P

Postaram się jeszcze dziś napisać wszystkie zmiany jakie wprowadziłem u siebie w jednym poście. Lepiej będzie można to obczaić o co mi chodzi. Ale w tej chwili wracam do czytania 'Ladies Almanack' i "Nightwood' Djuny Barnes (nawet nie macie pojęcia jakie to jest pasjonujące i wciągające i wogóle naj naj naj....krew już mnie zalewa a w niedzielę mam z tego egzamin. Potem jeszcze jest logika, historia sztuki amerykańskiej i konserwatyzm oraz kultura i jej krytyka. Kwoli wyjaśnienia studiuję amerykanistykę na uw (nie polecam...nie wybrałbym gdybym wiedział co mnie czeka).

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

ismael pisze:Piszesz nie o moich zasadach, chyba Corda. Zdublowałem swój ostatni post, aby został jak najszybciej przeczytany przez jak największą ilość osób - może stąd Twoja pomyłka.
Tak przepraszam, zakręciłem się w tych Twoich postach.
Thrawn pisze:A tak na poważnie to ja mam ostatni egzamin dopiero 21 czerwca więc robotę (pod warunkiem, że zgodziłbym się zostać prowadzącym - chociaż ta rola powinna raczej przypaść Sa!nt'owi bo to on wszystko zapoczątkował) mógłbym dopiero wtedy zacząć. Mamy czas...nie śpieszmy się. Ismael wpadł na genialny pomysł z przeprowadzeniem prac. Prześpijmy się z tym, przygotujmy jakieś pomysły przez te 2 kolejne tygodnie i zacznijmy pracę od 21-22 czerwca. Wiem, toż to wakacje...i co z tego Razz
Gdybym ja wiedział kiedy mam ostatni egzamin. I bardzo dobrze że wakacje :P Chyba każdy będzie miał więcej czasu. I wtedy spokojnie będę mógł się zająć w pełni tym projektem.
Thrawn pisze:Potem jeszcze jest logika, historia sztuki amerykańskiej i konserwatyzm oraz kultura i jej krytyka. Kwoli wyjaśnienia studiuję amerykanistykę na uw (nie polecam...nie wybrałbym gdybym wiedział co mnie czeka).
Ja mam niby trzy egzaminy ale dochodzą zaliczenia laboratoriów ćwiczeń itd. A studiuje Zarządzanie i Inżynierie Produkcji na Wydziale Metali Nieżelaznych na AGHu czyli w przyszłości będę Alchemikiem już czuje wiatr Chamon :lol:
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Ja egzamin mam 12 czerwca wiec po tej dacie będę raczej uchwytny.

ODPOWIEDZ