Cult of Ulric

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Wrocław

Re: Cult of Ulric

Post autor: Ivo »

No fajne modele. Super pomysł.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Ekstra Czopek. Pamiętaj, aby ich robić 2 sety jak coś :D

Awatar użytkownika
Lunn
Masakrator
Posty: 2066
Lokalizacja: W-w

Post autor: Lunn »

no nie wiem, nie wyglądają zbyt nordycko

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

dlatego da im się odpowiednie główki (chyba będzie problem z ich odcięciem bo wydaje mi się że są całośćią z resztą ciała)

mają wilcze futra, zbroje jakby runiczne, po odpowiednim pomalowaniu będą ok, jestem ciekaw jak z ich wielkością.
No bo dawać też teutogen guardów to nie będą się niczym wyróżniać poza skirmiszem?

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Wofl-kin(dzieci urlyka)
R 9
WW 4
US 3
S 4
WT 4
Żyw1
I 6
A 2
Ld 9

Czasami gdy umiera na polu walki pobożny wojownik Urlyka który wykazał się cnotami człowieka i mądrością wilka, a jego ciało nie zostanie odpowiednio pochowane a jedynie przykryte ziemią i walającymi trupami może dojść do narodzin dziecięcia Uryka. Wilki odnajdują tak pozostawione ciało i zabierają do swej kryjówki, tam w mistyczny sposób ciało leczy, członki odrastają, krew zaczyna pompować w żyłach a dusza wraca do ciała, lecz wszystkie blizny pozostają, tak samo jak obrażenia jakie otrzymał człek daleko przed bitwą w której zginął. Dzieci Ulryka rozumieją że dano mu drugie życie by mogły służyć swemu panu, ale również to że już nigdy więcej nie będą mogły żyć ludźmi, a ich jedynymi braćmi poza wilka są inni słudzy Ulryka.
Dzieci Ulryka polują razem z watahą która ich odnalazła, nie raz się zdarza że taka wataha składa się w znacznej mierze z innych dzieci ulryka, gdyż ci są obdarzeni bardzo długim życie i mogą przeżyć swych wszystkich ludzkich potomków. Ich ulubionymi celami polowań są zwierzoludzie, zielonoskórzy i kłusownicy. Pomimo że dzieci urlyka omijają ludzkie miasta i czują się w nich niepewnie co pewien czas(raz na kilka lat) odwiedzają swych ludzkich braci w klasztorach ulryka. Ulrykanie na wyższych pozycjach wiedzą o nich, ale ukrywają ich w tajemnicy przed resztą świata.
Gdy zabrzmieją wilcze rogi które swym głosem przypominają wycie boskiego wilka dzieci Ulryka które nie zapadły w sen lub nie są zbyt daleko by nie usłyszeń nawoływania ludzkich braci przybywają by wspomóc ich walce. Tak jak ludzie narzucają wilcze skóry by nabrać sił tak dzieci Ulryka zrzucają swą ludzką skórę i odsłaniają swą majestatyczna i zarazem
straszliwą formę którą otrzymały od samego Ulryka. Porzucają wtedy łuki, topory, zbroja zdaje się być tylko obciężeniem tak samo jak ludzkie myślenie i rzucają się w wilczej furii na wroga. Pomimo dumy ze swych mocy wstydzą się oni swej świętej formy przed innymi sługami ulryka i po bitwie ukrywają się w lasach, i jeżeli któryś z wojowników Ulryka zostanie pozostawiony na polu walki, one go na pewno odnajdą i uczynią go jednym ze swoich.

Wielkość jednostki(watahy): 3+
Koszt na model: 29p
Jeden model można awansować na władcę watahy za 25p(+1A)

Zasady
Twarz wilka(strach na modele piesze, terror na jednostki kawalerii), Zwiadowcy, Klątwa ognia i srebra(regeneracja 3+ tylko że zdejmują ją nie tylko ataki ogniste ale i magiczne), Srebrne szpony(mają magiczne ataki), harcownicy, Odporność na magię(1), Szał, Determinacja.

Podstawka: 25x25
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Powiem tak:
Braki w jednostkach mogą być spokojnie nadrobione magicznymy przedmiotami, nie trzeba na siłę wciskać magical attacków dla każdego oddziałów COU na stole/ masy stubbornów etc.


Sztandary Magiczne widziałbym takie:

Banner of the Winter's Claw-15pkt.
Grants the Unit and all acompaning characters Magical Attacks and Magic Resistance 1.

Symbol of The Great Hunt-25pkt.
This unit with this banner can make a free move(not a charge, but may march if it is allowed by other circumstances) at the beginning of the game, after the scouts are placed but before any turn starts.

Wolfpelt Standard-25pkt.
The Unit carrying the Banner has the "Fear" special Rule.

Icon of Everlasting Blizzard-45 pkt.
All shooting attacks made against The Unit carrying this standard are at -1 to hit, and if they don't use BS to hit, the must roll a 3+ in order to target the Unit. If the test is failed, the shoot is wasted.

Great Totem of Wolf's Pride-50 pkt.
The Unit carrying the banner is Stubborn(does not effect characters joining the Unit).

Sacred Banner of Urlic's Wrath-50pkt.
The standard contains a Bound Spell(lvl 6), which can be unleashed during you'r Magic Phase. The spell deals d6 s4 hits to all enemy Units withing 12'' of the Standard.

Standard of Foe's Doom-80pkt.
All friendly Units within 12'' gain Hatred. Furthermore, the Standard conferns Frenzy to the Character and the Unit he joines.




Edit: Otoczka fluffowa nie gotowa(jeszcze!), dodam jeszcze parę sztandarów jak najdzie mnie wizja;)

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

-Mamy już jednostki wyklarowane prawie to przejdziemy powoli do magic itemów:
Komentujcie, wskazujcie przegięcia i słabości, co zmienić a co nie :wink:
I spójrzcie czy przedmioty nadrobią to że tylko 1 oddział będzie miał magic atacks w armii

No panowie - trochę do poczytania :D

Magic Weapons

Thunderbolt of Seven Peaks 75 pts
+1 Strengh and K3 wounds, (+2 S only vs dragons and daemons) , May be throw in 18” caused K3 wound.

Gunnlogi 65 pts
Hammer + 1 S . Każda rana zadana w walce wręcz tą bronią jest liczona podwójnie do CR.

Frozen Tjald & Sperra 40 pts
These axes count as two hand weapons (+1 attack, no on warhorse). Armour Piercing, Enemy are -1 to hit to him, no when atacks are fire-basing.

Hammer of Sacred Wolf 30 pts
+1 to hit, WW hammer.

Hammer of Judgement 25 pts
Enemy must take Toughnes for every hit, if failed hit wounding automatic and no armour save allowed.

Winters Bite 30 pts
This hammer add + 1 S. In addition, opponents have to re-roll successful armor saves.

The Svedja Axe 25
Great Weapon , +D3 atack, -1 Ws, On foot only.

Magic Armours

Shield of Misty Mountain – 40 pts.
Full Plate Armour. Hit against bearer are -1 S penalting.

The Ulfjar Coat 40 pts
Wolf Fur who add +2 sv vs. missile, MR 2. May be combined with armour.

Runic Armor Of Ulric 30 pts
4+ armour sv. For every hit to wound against model with this armour on 5+ magic weapon are mundane.

Ancient Armour – 25 pkt.
Full plate armor. Re-roll one failed armour save per turn.

The Chainmail of Hagmar 20 pts
This Armor gives a 5+ armor save In addition enemy must rerrol any 6 to hit.

Armour of Fimbul 10 pts
This chemise give the wearer 3+ armour save that can be combined with other equipment as normal. Only on foot.


Enchanted Items

Ulryc Wrath Staff 70pts
D3S6 hits on enemy unit in 18” , if unit take a casualties they are -1Ws and Bs to the end of battle!Bound Spell – power level 4

Gjallarhorn 55 pts
This Horn can be used at the start of the Ulrick player’s own turn. When this horn is sounded, all Ulryck units with 18” will move D6” extra move. (one use only)

Wolf Icone 50pts
Immune to fear in 6”, (terror as fear)

Ring of Blizzard – 45pts
Bound spell – Power Level 4. No flying creatures may use fly move and must use Mv. Enemy units are -1 to shoot in 24”. Spell lasts at the beginning of owner turn.

Megingjord, The Jotun Belt - 35 pts
Models on foot only. Enemy in btb strike last.

Power Dagger – 30pts
bonus(max+3) for ranks to the power level of Ulriks Prayer.

Howling Stone – 20 pts
-1 penalty shoot to unit.


Talismans

Eiktryne, The crown of Taaketskog 45 pts.
The owner of this artefact will benefit from 4+ Ward Save.

Heart of Middenheim – 40 pts
+1 WS, 5+ WSave)

Trolddom’s Beinr 30 pts
Reduce enemy in btb -2ws.

The White Cloak - 30 pts
Wsv 5+, against flaming attacks are 2+ wsv.

Drakeberg’s Flute 25 pts
This flute will summon the strongest of fenris wolfs to aid the owner. If in the army are model of lone wolfs, they are following the rule:”Hate”

Sigil of Ulric - 20 pts
Wearer has a additional number of attacks equal to difrence of Ld his and enemy.

The Stone, Kaosfaenir 15 pts
The Kaosfaenir Stone confers a Magical Resistance (1) upon its owner and the unit he is with.


Arcane Items
przy założeniu że są magowie - jednak tylko szamani(lore of beast) , trzeba jeszcze jakichś moze z 2 arcanów bo mało.

Rod of black Ravens horde – 30 pkt
Bound spell , Pl 3 – 2d6+1 S2 hitów , 18”

Necklace of beast claws20 pts
The Player rolls a D6 at the start of the magic phase. A roll of 1-2 will reduce 1 from his casting value but a roll of 3-6 will add 1 to the value of spell.

Gem of the Wilderness– 25 pkt
. Roll D6 before the magic phase
1 – One 1 make a miscast
2-3 – nothing
4-6 + 2 to cast .

Ulryks Banner
Banner of the Northern Wind 45 pts

When any enemy unit charge against this unit, their movement roll will be reduced to D3+1”,

Banner of White Wolf – 35 pkt
Missile fire are -1 S when shoot to unit under this banner.

Banner of the Owl 35 pts

The unit carrying this banner will benefit from a Magical Resistance (2)

Banner of Middenheim – 25 pkt
Unit is immune to fear and terror

Symbol of The Great Hunt-25pkt.
This unit with this banner can make a free move at the beginning of the game, after the scouts are placed but before any turn starts. Only non cavalry unit.

Banner of Misty Wolf Shadow – 15 pkt
Enemy may not Stand and Shoot to this unit.

Banner of Wolf Speed – 10
Unit under this banner roll 4D6 when pursuing a fleeing enemy and choose the highest score.


I jeszcze komentarz do poprzednich postów: :)
Occ
-Ten sztandar mi bardzo przypadł do gustu :wink: chociaż niewiem czy na kawalerię..

"Symbol of The Great Hunt-25pkt.
This unit with this banner can make a free move at the beginning of the game, after the scouts are placed but before any turn starts."


-Sztandar fearu za tani jak na to co daje :wink:


Sacred Banner of Urlic's Wrath-50pkt.
The standard contains a Bound Spell(lvl 6), which can be unleashed during you'r Magic Phase. The spell deals d6 s4 hits to all enemy Units withing 12'' of the Standard.


-Ten jest też spoko tylko albo podrożyć (tylko dla bsb wtedy?) albo power level mniejszy.

"Standard of Foe's Doom-80pkt.
All friendly Units within 12'' gain Hatred. Furthermore, the Standard conferns Frenzy to the Character and the Unit he joines."

- rerrol hita i wounda dla whiter wolfów w szarży - chyba za piękne :)


likaon
pomysł ciekawy, jednak fear, a na kawalerię terror przy scoucie i 9mv i regenką 3+ i tym że albo się ich schowa albo wystrzelą odrazu w co zobaczą(frenzy) - za dużo zasad, dążymy do prostoty i nie będzie się dało ich utrzymać w miejscu na stole. JEstem przeciwny łączenia skirmishu z frenzy i 9mv :wink:
ale podsunąłeś mi kawał dobrego fluffu i pomysłów. :D

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dużo nawiązań do Nordyckich klimatów, brzmi nieźle;)

1)
Sacred Banner of Urlic's Wrath-50pkt.
The standard contains a Bound Spell(lvl 6), which can be unleashed during you'r Magic Phase. The spell deals d6 s4 hits to all enemy Units withing 12'' of the Standard.

-Ten jest też spoko tylko albo podrożyć (tylko dla bsb wtedy?) albo power level mniejszy.
Troszkę mnie poniosła, racja, aczkolwiek z założenia ten Banner miał być mocny( gdyż nie widzę magów w armii COU nie licząc kapłanów),więc power lvl może być całkiem wysoki, aczkolwiek może 5 wystarczy.

2)
"Symbol of The Great Hunt-25pkt.
This unit with this banner can make a free move at the beginning of the game, after the scouts are placed but before any turn starts."

-Sztandar fearu za tani jak na to co daje
mark Nurgla z 6tej dawał feara za 30pkt, 25 to nie duża różnica a zważmy,że armia nie ma lataczy i strzelaczy porządnych:)



3)
"Standard of Foe's Doom-80pkt.
All friendly Units within 12'' gain Hatred. Furthermore, the Standard conferns Frenzy to the Character and the Unit he joines."
- rerrol hita i wounda dla whiter wolfów w szarży - chyba za piękne :)
Ano nad tym też myślałem, aczkolwiek Hatred pasuje bardziej wg.mnie. Można usunąć frenzy i dodać rerolle wounda w każdej pierwszej fazie combatu dla każdego twojego unitu w promieniu 6''.

4)Moje uwagi:):
Banner of Wolf Speed – 10
Unit under this banner roll 4D6 when pursuing a fleeing enemy and choose the highest score.
Troszkę za tani imho, 15 pkt. i jest git.
Frozen Tjald & Sperra 40 pts
These axes count as two hand weapons (+1 attack, no on warhorse). Armour Piercing, Enemy are -1 to hit to him, no when atacks are fire-basing.
45 pkt. Imho;)
Thunderbolt of Seven Peaks 75 pts
+1 Strengh and K3 wounds, (+2 S only vs dragons and daemons) , May be throw in 18” caused K3 wound.
70 pkt. Imho:), zasięg rzutu do 12''.

Reszta wydaje się jak najbardziej spoko. Mocne, ale nie przegięte.

Edit. Po chwili przemyślenia brakuje mi anty-strzeleckiego syfu, dlatego może przydrożona wersja Everlasting Blizzardu jednak by pasowała;)
Ulryc Wrath Staff 70pts
D3S6 hits on enemy unit in 18” , if unit take a casualties they are -1Ws and Bs to the end of battle!Bound Spell – power level 4
60pkt. :)
Trolddom’s Beinr 30 pts
Reduce enemy in btb -2ws.
Troszkę za mocne jak za 30pkt:) Może po prostu-1 do hita za 35 pkt:)

Pamiętaj, nie moim celem jest przyper*alać się, lecz pomóc, gdyż Idea CUO jest fajna, szkoda,że tak olana przez GW.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Czopek pisze:Frozen Tjald & Sperra 40 pts
These axes count as two hand weapons (+1 attack, no on warhorse). Armour Piercing, Enemy are -1 to hit to him, no when atacks are fire-basing.
Dałbym po prostu dopisek "on foot only"
Czopek pisze: Ulryc Wrath Staff 70pts
D3S6 hits on enemy unit in 18” , if unit take a casualties they are -1Ws and Bs to the end of battle!Bound Spell – power level 4
Jakieś ograniczenia - czy przeciwnik może skończyć na 0 WS i BS?
Czopek pisze:Gjallarhorn 55 pts
This Horn can be used at the start of the Ulrick player’s own turn. When this horn is sounded, all Ulryck units with 18” will move D6” extra move. (one use only)


Ten extra move to może być szarża czy tylko zwykły ruch o D6?
Czopek pisze:Trolddom’s Beinr 30 pts
Reduce enemy in btb -2ws.


Trochę mocnawe na te punkty czyż nie? Dużo przeciwników będzie mogło trafiać tylko na 5...

No ogólnie naprawdę dużo fajnych pomysłów, również w poprzednich postach (np. sztandary Occ'a), jak dla mnie ok, trzeba poprawić tylko koszta, no i wyjaśnić działanie przedmiotów które podałem powyżej. Ogólnie nie jest za mocne i nie jest za słabe. Można zrobić fajne kombinacje.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Zawsze chętnie pomogę(no dobra może scout i terror na konie to przesada :oops: )
Przedmioty w porządku ,parę przegięć ,ale to dobrze bo każda armia nowoedycjana w obecnej chwili kilka takich ma :mrgreen: .
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

W przedmiotach jest dużo ciekawych, trochę do poprawek, ale ogólnie jest z czego wybierać. Niemniej lepiej chyba zamknąć najpierw temat jednostek, zobaczyć co z tego wyjdzie, a dopiero później analizować magiczne cudeńka.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Jestem przeciwny. Prace nad sekcją Magicznych Przedmiotów i Listą Jednostek powinny przebiegać, wg. mnie, jednocześnie. Oto powody:

-Nie otrzymamy itemów całkowicie niepasujących do reszty armii
-Będziemy mieli okazję dokładnego przemyślenia zarówno jednostek, jak o przedmiotów, by oba faktory wzajemnie się uzupełniały
-Efekt będzie zdecydowanie spójniejszy.

Ale jest to, oczywiście, moje i tylko moje zdanie.
Jakby nie było, wpieram inicjatywę tego forum i z chęcią pomogę w nadawaniu kształtu COU made by BP.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Kult Ulryka jest fajną klimatyczną armią i wspieram jej powstanie. Co do kolejności tworzenie to zgadzam się z przedmówcą, sam pomagałem pisać podręcznik do nocnych goblinów. Trzeba pisać mniej więcej wszystko jednym tempem, żeby przypadkiem nie powstały giga kombosy jak w DE.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Czy ulrykanie mają swój magiczny ołtarz/ulepszenie dla maga? Każda nowa armia coś takiego.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Hm, jak tam postępy nad CUO?
Czyżby prace stanęły?

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

nie CUO tylko CoU :D

prace trwają trwają, jutro zamierzam rozegrać pierwszą testową bitewkę na 1650. :wink:

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

A już się martwiłem!
Jaki jest efekt tymczasowy prac?
Duże zmiany w stosunku do wersji podanej nam na tym forum?

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

tak narazie wyglądają jednostki, a jako ciekawostkę wkleję rary ( wypróbuję jutro wybrańców w liczbie 7 )
reszta to kosmetyczne zmiany.

Lordowie
-Wielki Mistrz Zakonny
-Arcykapłan Ulryka
-Władca Zwierząt
Bohaterowie:
-Dowódca Polowy(Seneszal który dziwnie brzmi po polsku)
-Kapłan Ulryka
-Szaman
Jednostki Podstawowe
- Psy łowcze
-Jeźdźcy Ulryka
-Wojownicy Ulryka
-Rycerze Białego Wilka
-Łucznicy ( i myślywi)
Jednostki Specjalne
- Wewnętrzny krąg Rycerzy Białego Wilka
- Wilczy Bracia
- Łowcy Bestii
- Gwardia Teutogeńska
Jednostki Rzadkie
- Wybrańcy Ulryka
- Samotny Wilk


Wybrańcy Ulryka (0-1) - 22 pkt\model
Mv Ws Bs S T W I A Ld
4 5 3 4 4 1 5 2 9 Wybraniec
4 5 3 4 4 1 5 3 9 Czempion Ulryka

Rynsztunek: Błogosławiony Młot Białych Wilków, Pełna Zbroja Płytowa, Wilcze futro.
Liczebnośc: 3-12
Opcje: Awansuj jednego Wybrańca na Czempiona Ulryka (+32pkt)
Czempion Ulryka może wybrać jedną sagę do 50 pkt.
Awansuj jednego Wybrańca na Dzierżyciela Ikony (+16pkt)
Dzierżyciel Ikony może wybrać dowolny magiczny sztandar do 50 pkt.
Awansuj jednego Wybrańca na Muzyka. (+8pkt)
Zasady specjalne:
“Ulryk z Nami!” , „Błogosławione Młoty Białych Wilków” , „Czempioni Boga Wojny”
Błogosławiony Młot Białych Wilków – Młot Białych Wilków. Ataki tych młotów są uznawane za magiczne, dodatkowo każdy „Wielki Cel” który utracił punkt żywotności od tej broni podlega karze -1 do trafienia do końca bitwy.
„Czempioni Boga Wojny”
– Wybrańcy Ulryka są odporni na strach, (natomiast terror wzbudza w nich tylko strach)
-Każdy Wybraniec Ulryka może rzucać i przyjmować wyzwania do pojedynków.


Samotny Wilk (2 na slot) 65 pkt\model
Mv Ws Bs S T W I A Ld
9 4 3 4 4 3 5 4 7
Rynsztunek: kły i pazury.
Liczebnośc: 1
Zasady specjalne:
Strach, Forester

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Rare nie powiem, mocne to i ciekawe:)
Dziwna sprawa z tym debuffem trwającym całą bitwę, troszkę zbyt wredne wg.mnie:) (sugerują na d3 tury).
Samotny wilk bomba, aczkolwiek dodał bym mu może ITP, wszak to chyba bestia pobłogosławiona przez samego Wilczego Pana!
Wybór herosów/lordów ciekawy.
Jak mniemam, Szaman/Władca Bestii używa Lore of Beasts.

No narazie brzmi to super. Ciekawi mnie reszta info, ale skoro jest to w fazie testowania, poczekam na końcowe wyniki.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

OK Czopek. Powiem tak: ogólnie jednostki zapowiadają się nieźle, choć nie wiem kim są: władca zwierząt, szaman (mag z lore of beast ?) i łowcy bestii. Przemyśl jeszcze może tę magię lodu - klimatem IMO pasuje i wojowników w skirmishu.
Rare wyszły Ci bardzo dobrze - jedyna drobna uwaga - wybrańcy mogliby też być immune to panic w sumie, bo kosztują dużo, a armia jest raczej niskoliderkowa.
Moje pytania / uwagi:
1. Czy seneschala przenosisz żywcem z CuO, czy będą jakieś zmiany ?
2. Jak wygląda kwestia modlitw i kapłanów - przenosisz tego z CoU, tego z Empire BP (IMO b.dobry pomysł), czy coś nowego ?
3. Berserkerzy się pojawią ?
4. Masz jakiś dobry pomysł na zbalansowanie fastów (aby się od siebie różniły, ale by jeden nie był wyraźnie lepszy od drugiego - w sensie by jeden nie odszedł na starcie do lamusa) ?
5. Jakie koszty bohaterów, a szczególnie jednostek ?
6. Wilk będzie na podstawce 40x40 ?
7. Czy zamiast dawać wszystkie nowe przedmioty magiczne, nie lepiej dodać tylko parę do tych z CoU + ewentualnie coś pokombinować z obecnie istniejącymi z kodeksu Empire?
8. Wciąż nie jestem zwolennikiem rot, sag i wszystkich innych nowych dodatków poza magicznymi przedmiotami i zasadą armijną. Myślę, że ta zasada armijna nie powinna budzić kontrowersji sama w sobie, ale im więcej bajerów, to IMO więcej zastrzeżeń potencjalnych przeciwników i problem z balansem

pozdro
-ism

ODPOWIEDZ