Cult of Ulric

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Cult of Ulric

Post autor: Niglafar »

Jako wyraz protestu przeciw idiotyzmowi GW przy tworzeniu obecnego podręcznika Imperium, gram obecnie rozpiską CoU. Tak, wiem, że to mamut, że bez przyszłości i że dosyć plewny. Niemniej, gdyby się komuś jeszcze zdarzyło grać tą armią to chciałbym się dowiedzieć jak sobie radzicie z niektórymi przeciwnikami, bo mi się pomysły skończyly
1) Swordmasters. Jedno słowo, NIENAWIDZĘ. Trzeba być kretynem by wymyślić kombo ASF WS6 S5 i A2. Strzelam do nich z archerów ale chyba każda inna metoda byłaby lepsza.
2) Spirit Hosty i Wraithy VC. Trzeba brać na nie herosa z magic weapon, ale samotnie rzadko daje radę. Ktoś ma pomysł jak dobrać przedmioty?
3) Stegadony. Jeden rozumiem, ale 4 na mniej niż 2000p? Grałem raz, myślałem o samobójczych 10tkach warriorsów z great weapons (niech wyklepią swoje 6 ataków i idą choćby do diabła) ale się nie sprawdzili. Terror....
4) Flesh Hounds of Khorne. Ogólnie Demony niszczą wszystko i wszystkich w dowolnej konfiguracji, ale przynajmniej nie mają idiotycznej zasady ASF. Ten oddział wybitnie mnie denerwuje.
5) Teraz oglądam zasady Skavenów i mnie krew zalewa. Abominacji kompletnie nie mam pomysłu jak ruszyć. Cokolwiek w nią wpadnie, choćby hero z sword of fate ulegnie zmieleniu. Chyba trzeba będzie strzelać z łuczników i modlic się o 6stki na wounda

BTW, czy Doomwheel jest chariotem, czy tylko tak się porusza? S7 niszczy go przy trafieniu?
"Proch to nic innego jak zmielony spaczeń" - król Bretonni.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Hehe, widzę że cult jeszcze oddycha, ledwo ledwo ale :D

Daawno nie grałem już ulrykanami to niewiem jak sobie radzić z tymi "fenomenami" bo nowe są.
będę musiał sobie co nieco przypomnieć tym listem bo szykuję się do napisania własnego listu cultu Ulryka, już zacząłem nawet :) , właściwie to nie tylko listu a całego armybooka, z fluffem, galerią figsów i tym co jest ogółem w bookach.

Niglafar - i kto jeszcze wierzy w moc Pana Wilków, Zimy i Bitwy! - jak macie dobre pomysły-głównie na jednostki i zasady - walcie śmiało :wink:
Armia będzie typowo do walki, mniej strzelania i magi - i tu nasuwa mi się pytanie - co zrobić żeby jakkolwiek mogła powalczyć z np. smokami.

Jutro więcej napiszę co już wymysliłem..
Pozdro

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Doomwheel porusza się jak czariot, lecz takowym nie jest- nie niszczą go hity z S7 :)

Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

Occ: no to szlag mać nie wiem jak go zniszczyć. Chyba że spiłowanymi kośćmi :P

Czopek: pewnie że CoU jeszcze dycha i przynajmniej u mnie ma się dobrze. O dziwo nawet wygrywam nim bitwy, np z WE, czy VC (mina Black Coacha zjedzonego przez trafienie z S7 - bezcenne :D )

co do pisania zasad nowego kultu chętnie pomogę
na pewno trzeba poprawić magię.
1) destruction S5 LUB D6 S4 na oddział LUB S4 no saves
2) chill wind z -2 do LD
3) battle howl działa do następnej tury magii a nie RiP
4) fury of ulric zostaje
przydałoby się też regimentowowych kapłanów okroić by byli czempionami oddziału i mieli W1. Oczywiście ściąć ich koszt punktowy i zostawić dodatkowe DD i czary
jakby co wal na PW, chętnie pomogę. Masz już jakiś draft?
"Proch to nic innego jak zmielony spaczeń" - król Bretonni.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Doomwheel to faktycznie, dość lekko posr%ana Jednostka, ale ma minusy- może missfire'ować.
A co do abominacji, to problem jej zabicia nie jest tylko kwestią u COU, ale także większości armii bez flaming ataków...
Możesz próbowac przepchnąć statikiem, ale to umh......

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Okładka ( to tylko max moich możliwości :wink: )
Obrazek

W skrócie
Zaczynając od planowanych jednostek:
Core:
-Warriorsi ulryka - podobni jak są
-Druzhina\Tarczownicy\bądź jakoś inaczej - ciężka piechota z dużymi tarczami, wyszkoleni do skutecznego osłaniania sie nawzajem przed pociskami.
-Wilki - można im dać jakąśnazwę, niekoniecznie wilki fenrisjańskie żeby nie było zbyt oklepanie, dosyć agreswne, nad którymi może panować szaman ( mag bestii)
-White Wolfy - as same
-Łucznicy
-Myśliwi ( zastanwiam się nad jednostką łowcy niedźwiedzi, tacy górale np z jakimiś rusznicami ale to proch więc nie)

Spec:
-Teutogens - z bazy S4, futro, niewiem jeszcze dokładnie jakie ale będą bannery które im "pomogą" być skuteczniejszymi bo 2 A nie będę dawał przecież czy strike firsta. :wink:
-Inner Circle WW Knights
-Rider of Ulric - wojownicy konno, (może do corów? a może dać im ciekawą zasadę i zostawić tutaj?)
-WolfKini - Wilczy bracia - raczej podobni
-Zabójcy bestii - Ambush ( połowa oddziałów zabójców zaokr. w górę) , toporki rzucane, dwie bronie ręczne, S4, Ws4, jakieś kontrolowane frenzy Ld-kiem

Rare
-Flaggelanci - T4
-Elitarna Kawaleria - <Wilki Ragnara?> weterani o statach mocnych, jakiejś zasadzie, prawie jak chaos knighci, prawie..
-Lone Wolf - staty herosa, nie może dołączać się do oddziałów, sagi, stubborn

Mój pomysł na modlitwy kapłana na standardy obecne:

Furia Ulryka: Kapłan zdaje się być uosobieniem swego bóstwa atakując niczym wściekły wilk. Kapłan może przerzucić nieudane rzuty na trafienie i zranienie. Moc wypala się dopiero na początku kolejnej tury gracza.
Lodowaty oddech Ulryka:. Powiew mroźnego wiatru spowija przeciwników Kapłana będących w pobliżu utrudniając im walkę. Ataki w walce wręcz wymierzone w jednostkę w której walczy kapłan otrzymują modyfikator -1 do trafienia trwający do następnej tury magii Kapłana.
Destrukcja: Kapłan kierowany ręką swego patrona wymierza potężne uderzenie zdolne zmiażdżyć najtwardszy pancerz. Wymierza on jeden atak z S+3, który w razie powodzenia zadaje K3+1 ran. Wszelkie modyfikatory broni są ignorowane, ale uderzenie jest traktowane jako atak magiczny.
Wojenny okrzyk: Ulryk po wysłuchaniu modlitwy swym lodowym podmuchem kieruje wojowników do druzgoczącej szarży na linie wroga. Kapłan wraz z oddziałem w którym walczy może dodać +D6 cali do odległości następnej szarży. Ponadto w momencie szarży oddział nie musi wykonywać żadnych testów psychologicznych. W przypadku nieudanej szarży dorzucony wynik zasięgu nie jest brany pod uwagę.

można dodać piatą tak jak w sigmaryckim ale nie unbreakable. A furia Ulryka mogła by być dawana na 6 albo 12 cali. Reszta może się wydawać wywalona w kosmos , ale ten cult będzie korzystał pozatym tylko z magii szamanów bestii, ewentualnie wyznawców taala - life'a.

dalej
zasady armijne
" With Ulric on Our Side! " - jak "banner of Warrior True" - odjęcie D3 od przegranej walki. Na każdej jednostce poza właściwie tylko wilkami. (czyli zwierzątkami, bo potworów tu nie ma :) )

czyli zasada armijna tak jak to teraz mają każde nowe armie, sądzę że nie jest jakaś turbo mocna zważywszy na to że to tylko ludzie. Którzy są jednak bitni, zdeterminowani i zawzięci w wymierzaniu sprawiedliwości wszelkiemu plugastwu.

niektóre jednostki będą mogły wykupywać futro białego wilka - zwykłe +1 sv ( White Wolfy, teutogeni, bohaterowie.) jako dodatkowy element ekwipunku jak sea dragon cloak czy white lion pelt.

Wzorując się na kodexie Space Wolvesów uznałem że i w Culcie ulryka jak najbardziej pasują sagi ( czyli zdolności bojowe wykupowane poza ramami punktowymi na magiczne przedmioty) niepowtarzające się - 50 pkt dla Grandmastera, 25 dla seneszala.
chcecie zobaczyć jakie stworzyłem? :D
jest ich 9.

nie jestem za to przekonany co do priestów w oddziałach dokupowanych tak jak jest teraz.
Armia żeby miała sens musi mieć scrolle, magowie będą a możliwośc kupienia jeszcze do tego kilku priestów z dobrymi modlitwami to za dużo. Można by czempionów w oddziałach uczynić lepszymi od swych braci np o S czy Ws.
Liczę na konstruktywne komentarze
Pozdro

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Powiem tak:
Z okładkami na razie się powstrzymajmy :wink: Zajmijmy sie najważniejszym.
Można to zrobić jak border princes army list. Tzn głosując. W każdym bądź razie ja jestem chętny do każdej inicjatywy. Jak zkleje coś konkretnego to wrzuce. Ale w głowie już mam ten list :wink:

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Jak mnie naszło kiedyś to zmalowałem przy czym stwierdziłem że może się nadać, ale mniejsza o to.
Jeśli chodzi o tworzenie booka, to głosowanie za długo trwa, za wiele kłopotu z tym a tak mała grupa osób zapodaje pomysły a jedna redaguje i szybko i sprawnie army book się pojawi.
Ktoś by mógł powiedzieć że na szybko(wcale nie zamierzam się śpieszyć) może z tego wyjść niezrównoważony list ale z tego co widzę to głosowanie nie sprawiło zrównoważenia a jest trochę rzeczy które nie powinny mieć miejsca.

dawajcie sensowne pomysły, ja mam już przedmioty i sagi.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Popieram pomysł, zwłaszcza że sam gram za Middenheim.
Jeśli chodzi o jednostki to podobają mi się z następującymi zmianami (tak na szybko).
Core:
-Warriorsi ulryka - jak w CoU
-Druzhina\Tarczownicy\bądź jakoś inaczej - jakaś solidna piechota z h.armour i pawężami ?
-Wilki - można zrobić podobnie jak psy z CoU
-White Wolfy - as same
-Łucznicy
-Myśliwi
-Riders of Ulric - dałbym ich w core. Szybka kawa z WS 4, może I = 4, do tego l.a, tarcze i wilczy płaszcz i może toporki do rzucania za rozsądną cenę brzmi nieźle
-Ulric Warband - warriorzy w skirmishu, US 5+

Spec:
-Teutogens - teutogenów bym dał takich jak byli w Empire AL by BP. Byli mocni, z sensownym kosztem.
-Inner Circle WW Knights - jak wyżej
-WolfKini - Wilczy bracia - jak w CuO
-Zabójcy bestii - niezbyt mi się podobają

Rare
-Flaggelanci - nie widzę ich w tej rozpisce
-Elitarna Kawaleria - niezbyt mi się podobają. Zrobiłbym mocnych WW Innerów i styka
-Lone Wolf - a może dać takiego jako herosa - przywódca stada do oddziału wilków z Core Units, czy coś...
-Berserkerzy - goście do mocnej jatki, unbreakable, frenzy, skirmish itd...

To tak na szybko. Jeszcze coś może napiszę.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Trochę to przekombinowane moim zdaniem. Jeśli faktycznie tworzyć CoU, to lepiej trzymać się jak najbliżej oryginału i nie wymyślać jakichś cudacznych jednostek, trochę powagi. Natomiast przyklasnąłbym pewnemu odwzorowaniu struktur templariuszy z starych artykułów Magii i Miecza plus mały ukłon w stronę band postaci z erpegów :P .
Core:
-Warriorsi ulryka - jak w CoU
-Druzhina\Tarczownicy\bądź jakoś inaczej - Nie dublujmy na siłę warriors of chaos ani nie róbmy nagle w core Ironbreakerów....
-Wilki - można zrobić podobnie jak psy z CoU zostawcie psy z CoU, wilk to święte zwierzę Ulryka, można na niego zapolować w ramach inicjacji rycerza, ale na pewno ulrykańczycy nie trzymaliby watah (niby jak swoją drogą?) gotowych do walki...
-White Wolfy - as same
-Łucznicy
-Myśliwi
"-Riders of Ulric - dałbym ich w core." jak już w core, to dajmy se spokój z wysokim WS czy I, niech mają LA, niech mają oszczepy czy toporki, do tego jakaś silna broń do HtH (GW, flail, ewentualnie włócznie) - nie cudujmu
"-Ulric Warband - warriorzy w skirmishu, US 5+" - i co to tak do końca ma być? czym to się niby różni od warriors of urlic? (fluffowo), zresztą są Wolfkini - bezsens

Spec:
-Teutogens - Zostawcie ich tak, jak CoU (wariant Inner Circle) - bez żadnych cudów do tego.
-Inner Circle WW Knights - jak wyżej
-WolfKini - Wilczy bracia - jak w CuO
"-Zabójcy bestii - niezbyt mi się podobają" - ano, co to ma być?

Rare
"-Flaggelanci - nie widzę ich w tej rozpisce" - a ja widzę, ale jako "Wilczy bracia", to ulrykański odpowiednik fanatyka z erpega, przy czym, odwaliłbym im "the end is nigh!" a dał np 2 hand weapony S oraz T po 4.
-Elitarna Kawaleria - dziwadło jakie :)
"-Lone Wolf - a może dać takiego jako herosa - przywódca stada do oddziału wilków z Core Units, czy coś..." - odpuśćmy se
"-Berserkerzy - goście do mocnej jatki, unbreakable, frenzy, skirmish itd..." - patrz flagellanci, lub, zamiast tego dać "poszukiwaczy przygód", mały unit 3-5 powiedzmy, mogą być pieszo bądź konno, heavy armour, tarcze, pieszo skirmish, WS 4 albo nawet 5, S 4, T 4, każdy po 2 ataki i 2 woundy, do tego co następuje: immune to psychology, stubborn, Magical Hand Weapons (magiczne ataki, ale wciąż premia za tarczę), każdy może wyzywać i przyjmować challenge, Ld 8, nie mogą korzystać z Ld generała, nie można do nich dołączać postaci. Takie combo grali i maneaterów. Pomysł przyszedł mi do głowy gdy uświadomiłem sobie ileż to ekip bohaterów przemierza Imperium ratując je z opresji, co nigdy nie zostało w battle'u odzwierciedlone. Powinni być cholernie drodzy (pod 50pkt za sztukę za wariant konny).

Jeszcze od siebie, z postaci mogliby być, grandmaster ("Pierworodny", tylko 0-1 i tylko na 3k i więcej), arcykapłan Ulryka (ofkors, musi być generałem), arcymag (ale z ograniczeniem wyboru lore'ów, wywodziłby się z Middenheimskiego odłamu, który powstał przez wchłonięcie przez kolegia lokalnej gildii magów i alchemików)
Z bohaterów- kapłan, mag (ograniczenia lore'ów), seneschal (oczywiście tylko, gdy obecni są rycerze).
Kapłanom dać możliwość brania czegoś na styl DS, poza tym trzymać ich możliwie blisko pierwowzoru.

Jeśli chodzi o rycerzy białego wilka, można by zrobić tak, że champion inner circli mógłby mieć magiczną broń do 25 pkt?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Z WW można by zrobić kompanie takie jak były w książce "Wojownicy Ulryka". Tzn. :
-kompania szara (np. +D3 do szarż)
-kompania czerwona (może Frenzy)
-kompania złota(+1 LD)
-kompania czarna

Coś w tym stylu . To luźna propozycja na szybko. Acha i Wolfkini to chyba Ulrykowi Flagellanci.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Byro pisze:Trochę to przekombinowane moim zdaniem. Jeśli faktycznie tworzyć CoU, to lepiej trzymać się jak najbliżej oryginału i nie wymyślać jakichś cudacznych jednostek, trochę powagi. Natomiast przyklasnąłbym pewnemu odwzorowaniu struktur templariuszy z starych artykułów Magii i Miecza plus mały ukłon w stronę band postaci z erpegów :P .
Nie jestem obeznany dobrze w podejściu rpgowskim do ulrykanów a tym bardziej struktur zakonu ale wydaje mi się także że warto wzorować się właśnie na źródłach.
Co do przekombinowania - nic z tych rzeczy ale też zależy mi aby book był pełnym bookiem a nie jak CoU z SoCu, ewidentnie w wersji mini.

i trzeba dodać jakieś jednostki żeby było w czym wybierać a nie 2 style - albo taka piechota albo taka kawaleria z jakimiś nieznaczącym wiele wsparciem.
Zarazem nie przeginając i pamietając że to tylko ludzie, i pamiętając też że mamy 7 lat od wydania Cou i realia się zmieniły.


i tak stopniowo jak każdy kto chce doda swój komentarz cosik się z tego wyłoni :)
lecimy:
Core:
-Warriorsi ulryka - jak w CoU
-Druzhina\Tarczownicy\bądź jakoś inaczej - Nie dublujmy na siłę warriors of chaos ani nie róbmy nagle w core Ironbreakerów....
- ani trochę nie będą oni podobni do warriorów chaosu czy irobreakerów, trochę wyższy pancerz, zasada "shieldwall" i tyle.
-Wilki - można zrobić podobnie jak psy z CoU zostawcie psy z CoU, wilk to święte zwierzę Ulryka, można na niego zapolować w ramach inicjacji rycerza, ale na pewno ulrykańczycy nie trzymaliby watah (niby jak swoją drogą?) gotowych do walki...
- w sumie tu się zgodzę - psy by zostały ale z ws 4 i relentles chase tak jak mają
-White Wolfy - as same
-Łucznicy
-Myśliwi
"-Riders of Ulric - dałbym ich w core." jak już w core, to dajmy se spokój z wysokim WS czy I, niech mają LA, niech mają oszczepy czy toporki, do tego jakaś silna broń do HtH (GW, flail, ewentualnie włócznie) - nie cudujmu
- cudujmy :) - wyposażenie lekkiego kawalerzysty ale nie cepy i gw, toporki rzucane, speary i ws 4 bo to JEST warrior of ulric konno.
"-Ulric Warband - warriorzy w skirmishu, US 5+" - i co to tak do końca ma być? czym to się niby różni od warriors of urlic? (fluffowo), zresztą są Wolfkini - bezsens
jak dla mnie też jednostka powtórzona prawie, myślę że nie trzeba.

Spec:
-Teutogens - Zostawcie ich tak, jak CoU (wariant Inner Circle) - bez żadnych cudów do tego.
- tutaj ci faceci powinni mieć imho inner circla wbudowanego, wilcze futra, reszta zostaje - przy sztandarach dobrych powinni dawać radę.
-Inner Circle WW Knights - jak wyżej
-WolfKini - Wilczy bracia - jak w CuO
"-Zabójcy bestii - niezbyt mi się podobają" - ano, co to ma być?
dzicy ludzie z drakwaldu którzy porzucili cywilizację po tym jak im bestie zabiły rodziny i spaliły chaty, szukają zemsty i dołączają się dobrowolnie do armii. Znają się dobrze na zastawianiu pułapek na "zwierzyne" - tu ambush, walczą toporami - rzucanymi i wręcz.
taka moja wizja na jednostkę - do przemyślenia - mi się podobają ale w sumie nie dziwię się postawy negatywnej do nich.

Rare
"-Flaggelanci - nie widzę ich w tej rozpisce" - a ja widzę, ale jako "Wilczy bracia", to ulrykański odpowiednik fanatyka z erpega, przy czym, odwaliłbym im "the end is nigh!" a dał np 2 hand weapony S oraz T po 4. -
właśnie coś w tym stylu, flaggelanci na modłę ulrykańską.
-Elitarna Kawaleria - dziwadło jakie :)
"-Lone Wolf - a może dać takiego jako herosa - przywódca stada do oddziału wilków z Core Units, czy coś..." - odpuśćmy se
- tutaj się jeszcze będę sporo zastanawiał - pasuje do armii jak ulał.
"-Berserkerzy - goście do mocnej jatki, unbreakable, frenzy, skirmish itd..." - patrz flagellanci, lub, zamiast tego dać "poszukiwaczy przygód",
- uważam że to jest dziwadło - dziwnie by to wyglądało, w całym imperium nie ma takich gosci a w middenlandzie się pojawiają? jesli chodzi o tych poszukiwaczy przygód

Jeszcze od siebie, z postaci mogliby być, grandmaster ("Pierworodny", tylko 0-1 i tylko na 3k i więcej), arcykapłan Ulryka (ofkors, musi być generałem), arcymag (ale z ograniczeniem wyboru lore'ów, wywodziłby się z Middenheimskiego odłamu, który powstał przez wchłonięcie przez kolegia lokalnej gildii magów i alchemików)
Z bohaterów- kapłan, mag (ograniczenia lore'ów - i tutaj bym się przystawiał do bestii i życia lorów), seneschal (oczywiście tylko, gdy obecni są rycerze).
Kapłanom dać możliwość brania czegoś na styl DS, poza tym trzymać ich możliwie blisko pierwowzoru.

jakoś tak tylko może bez arcymaga? albo tylko właśnie szaman besti bądź życia.

Jeśli chodzi o rycerzy białego wilka, można by zrobić tak, że champion inner circli mógłby mieć magiczną broń do 25 pkt?[/quote]

tutaj jestem za, jednak bym wyszczególnił jakoś jeden oddział inner circli na mianowanie mianem starych wilków wyjadaczy - weteranów, i to ich czempion by miał magiczny przedmiot i oni by mieli jakąś lepszą statę czy dwie a koszt w górę. taki upgrade.

Tyle narazie, w czwartek zapodam sagi i magiczne przedmioty( właściwie tylko ich działanie)

Pozdro

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

"-Ulric Warband - warriorzy w skirmishu, US 5+" - i co to tak do końca ma być? czym to się niby różni od warriors of urlic? (fluffowo), zresztą są Wolfkini - bezsens
jak dla mnie też jednostka powtórzona prawie, myślę że nie trzeba.
Jednostka jak najbardziej z sensem. Nie wszyscy wojownicy muszą być szkoleni do walki w zwartych szeregach. Wojownicy Ulryka to w mojej wizji bardziej zbiór indywidualistów, których łączy wspólna wiara, niż w pełni profesjonalny, jednolicie wyposażony oddział. Część z tych wojowników może tworzyć lekkie oddziały harcowników - do zwiadu, przeczesywania terenu, pościgu za uciekającym wrogiem itd. Dodatkowo pomyślcie o ich wykorzystaniu na polu bitwy - dla mnie petarda.
"-Berserkerzy - goście do mocnej jatki, unbreakable, frenzy, skirmish itd..." - patrz flagellanci, lub, zamiast tego dać "poszukiwaczy przygód",
- uważam że to jest dziwadło - dziwnie by to wyglądało, w całym imperium nie ma takich gosci a w middenlandzie się pojawiają? jesli chodzi o tych poszukiwaczy przygód
Poszukiwacze przygód bardziej by mi pasowali do zwykłego Imperium ewentualnie, do CoU wcale. W przypadku berserkerów, miałem na myśli takich nafaszerowanych używkami i wpadających w szał bitewny berserkerów nordyckich. Klimatycznie pasuje do Ulryka, ale nie wiem czy w uniwersum WHFB, WHFRPG występują.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Macie rację co do uwag, za wyjątkiem Ulric's Warband, Ismael, a biczownicy są szkoleni w walce w szeregu? Raczej nie. To nie ma raczej związku z szkoleniem co taktyką walki. No chyba, żeby zrobić tak, że np jeden oddział Warriors of Ulric mógłby być w skirmishu (jak bretońscy łucznicy)).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Można. Albo tak, że oddziałów Warriors of Ulric musi być więcej niż oddziałów Ulric's Warband, jeśli się ktoś boi, że Ulrykański skirmish zaleje świat :)

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Sagi o wilczych wojownikach

Saga o Starym Wilku – 50 pkt
Opis: Jednostkom w 6” przysługuje przerzut nieudanych testów psychologii.
Saga o Wybrańcu Ulryka – 45
Opis: Model musi rzucać i przyjmować pojedynki , podlega również przerzutom nieudanych trafień i zranień wobec przeciwnika w pojedynku, traci jednak otrzymany bonus w momencie przegrania walki.
Saga o Zerwikapturze 40 pkt.
Zerwikaptur był legendarnym toporem jednego ze starych Middenlandzkich bohaterów. Powiadano, że potrafił on jednym cięciem pozbawić głów trzech przeciwników. Niektórzy utrzymują, że sztuka ta nie jest im obca…
Opis: Wojownik może jednym ciosem zaatakować K3 przeciwników w styczności Podstawka do Podstawki, ale otrzymuje modyfikator -1 do Trafienia. Zranienie i Rzut obronny Pancerza wykonuje się osobno dla każdego trafionego. Wymaga użycia Wielkiej Broni.
Saga o Zabójcy bestii 35 pkt
Opis: Wojownik może powtórzyć nieudane rzuty na trafienie przeciwko modelom będącym na podstawkach 40x40mm i większym.
Saga o Berserkerze 25 pkt.
Popadanie w szał bitewny nie jest obce wojownikom Ulryka. Upojeni gorzałką albo zapamiętali w pragnieniu zemsty walczą w morderczym uniesieniu, które pozwala zasypać przeciwnika ciosami, choć dzieje się to kosztem precyzji pchnięć.
Opis: Podlega zasadzie szał. Wojownik walczy z + D3 dodatkowymi Atakami, ale jego ciosy otrzymują modyfikator -1 do Trafienia. Tylko piechociarz.
Saga o Straceńcu 25 pkt.
Wielu Ulrykan było świadkami okropności, o których nie mają nawet pojęcia mieszkańcy bardziej cywilizowanych krain. Takie doświadczenia wywołują stopniowe zobojętnienie na strach.
Opis: Wojownik oraz towarzyszący mu oddział podlegają przerzutowi Paniki.
Saga o Urodzonym Wojowniku – 20pkt
Opis: W danej fazie walki wręcz bohater otrzymuje dodatkowe ataki w liczbie równej połowie(Zaokrąglając w dół ilości zabitych modeli w poprzedniej fazie walki wręcz.
Saga o Mścicielu 25 pkt.
Gdy w sercu wojownika pojawi się gniew, to rychło przeradza się on w nienawiść, którą wojownik gotów jest przelać na wszystkich swych wrogów, bez różnicy, kim są i jaką krzywdę mu wyrządzili, albo jak bardzo zaleźli mu za skórę.
Opis: Wojownik oraz towarzyszący mu oddział nienawidzą wrogich oddziałów. Jednak gdy w zasięgu szarży znajdzie się wrogi oddział jednostka do której dołączył Mściciel musi się powstrzymywać przed szarżą wykonując test Ld.
Saga o Żelaznym łbie 10 pkt.
Zaprawieni w częstych bojach wojownicy zyskali niezwykłą odporność na ciosy. Potrafią oprzeć się nawet morderczym ciosom, które powaliłyby każdego innego przeciwnika.
Opis: Wojownik może na 4+ uniknąć Zabójczego Ciosu, który jest wtedy traktowany jako normalne zranienie.

Dokupowane jak gifty w Wochu czy vampirze umiejętności.

Głównie wzorując się na autorskim army liście Kislevu który kiedyś przewijał się tu z forum Strefy Zero bodajże, a także na sagach Space wolvesów. :)
Co prawda sagi powinny być domeną Norsmenów jednak myślę że tutaj również pasują klimatem, w końcu mają do siebie oba te ludy wiele wspólnego. :wink:

jak to widzicie? liczę na ostrą krytykę :D
Pozdro

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Super są, powaga!

Tylko ta o żelaznym łbie jest albo za tania albo za dobra (to praktycznie ward 4+ vs KB).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Świetny pomysł z tymi sagami. To już coś odpowiedniego. Super robota.

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

Byro, jeżeli dobrze zrozumiałem na 4+ jest anulowany KB, rana zostaje do zdania save'a :) W takim przypadku imo w sam raz
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Foalooke pisze:Byro, jeżeli dobrze zrozumiałem na 4+ jest anulowany KB, rana zostaje do zdania save'a :) W takim przypadku imo w sam raz
otóż to, - " ...na 4+ uniknąć Zabójczego Ciosu, który jest wtedy traktowany jako normalne zranienie."

to mówicie że mogą być sagi :D dodają klimatu i charakteru naszym herosom no nie? :D
tak myślałem pod kątem tego żeby każda opcja była chętnie brana i chyba się udało na moje oko, ja będę się sporo zastanawiał zanim wybiorę konkretne sagi do moich herosów.

Sagę o starym wilku można by zrobić tylko dla generała :wink:

ODPOWIEDZ