Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Rah
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rah »

A jak się sprawdzał helstorm?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Wymyslilem cos takiego.
Jak

Grand Master
Laurels of Victory
Sword of Power

Captain BSB
koń barding, war banner

mag 2lv
2xdispell scroll

mag 2lv
rod of power

25 Spearmen
+6 archers
+9 swordsmen

25 Spearmen
+6 archers
+9 swordsmen

10 crossbowmen
+5 hangunners
+5 hangunners

5 knightly orders
5 knightly orders

Great Canon
Great Canon
Great Canon

6 Inner Circle Knights
Banner of Arcane Warding,fcg

Hellstorm Rocket
Hellstorm Rocket

Modeli:140
pd:6
dd:7
dispell scrolli:2

Mamy sporo maszyn, nieco strzelania i magii. Dużo piechoty, trochę kawalerii i zobaczymy zco z tego wyjdzie. Jak się podoba?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Rah
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rah »

Zamiast jednego helstorma można dać helke. A tak to całkiem fajna rozpa. Napisz jak ją przetestujesz.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Wszystko pięknie, ale ja bym wziął Pistoliersów zamiast jednego cannona, i może Halabardierów zamiast jednego klocka spearmenów. Taki piękny klimat by był...
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Zamiast dzidków miecznicy, zaoszczędził bym na jednym detachmencie kuszników.
Konfiguracja magów do mnie nie przemawia, kostek dispela raczej nie zaoszczędzisz w takim układzie a kości powera mogą być przenoszone tylko z poola więc i sam nie poczarujesz za bardzo, chyba lepiej było by dać sobie z magia spokój i w tym układzie wziąć dwóch caddych.

Jak się domyślam do kawalerii uderzeniowej idzie BSB i/lub grand master. Niby ma to siłę przebicia ale z drugiej strony kontakt z herosem który się lepiej bije skończy się dla tych dwóch panów tragicznie, champion tylko może odwlec egzekucję bo obaj są miękcy jak kaczuszka. Poza tym chyba jeszcze większym zmartwieniem jest prawie brak look out sir dla nich.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Twoi magowie i tak wiele nie zdziałają, lepiej obniż im poziomy, to wydasz sobie jeszcze troszkę punkcików... :) Nie czaruj zbyt wiele, staraj się mieć te 3 kości w lasce na dispel...

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Żeby miał 3 kostki na dispel musiałby zachować jedną z poprzedniej tury dispela przenieść do puli powera i dopiero wtedy te trzy z puli do dispela. I tak pewnie wypadło by 1 lub 2 :P
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3134
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Jak to? Nie rozumiem tego. Kiedyś zakładałem temat o Rod of Power, nie tak tam mi opisano jego działanie. Biorę do 3 kości (dowolnych, nieważne skąd generowanych) i przenoszę je do następnej fazy (a przynajmniej próbuję ;-P ).

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

1. To Nordland . Włocznicy nie będą zamienieni na swordów czy halabardy. Swordy w detachmencie.

2. Działa się ostaną. Jesli pistolieri to dwa odziały według mnie a wolę miec 3 działą niż 1.

3. magowie zostaną , zdziwiłbyś się że magia średnia starcza często. Są uniwersalni

4. Nawet walczący bohater w challengu z championem może miec problem bo. Laurels of victory daje ostrą szansę na złamanie jego klotza więc może nie zdążyć po zabiciu championa dobrać się do bohaterów.Mam na wstępie 3 do cr(za banner,war banner i bsb) do tego rany z rycerzy i bsbka i podwójne rany z granda. Odział przed magią jest nawet chroniony od strzelania trzeba będzie go zasłaniać.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Gorzej jak będzie challenge champion vs. champion, a prawdziwy kozak będzie bić po Twoich herosach, ale cóż nie ma wojny bez ofiar ;)


@ Myth, Obczaj tu
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

co do magów to ja bym im wyjebał od razu te poziomy a co do reszty to klimat ale żeby pograć to zamiast spir miedcze
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

nie!
dla mnie klimat=pograc i pograć=klimat więc speary zostają. To Nordland nie pełen lalusiów Reikland czy Tabecland z paradnymi mieczykami jako broń :P.

Poziomy zostają. Przekonanie że dwóch dwupoziomowych z rodem nie da rady ofensywnie lub defensywnie to mit. Po co marnowac punkty na caddych co na pewno nic nie poczarują a jedynie zdispelują jak mogę miec i nawet dobry dispel i nawet dobry ofens magiczny.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Prawda, też gram na 2 magach 2lvl i często krew ludzi zalewa, jak dwoma kośćmi rzucasz czary, które nie powinny wychodzić. A jak jeszcze mądrze dobierasz lory, szczególnie te, gdzie czary do czwartego rzuca się na powiedzmy 7+ to na prawdę sporo mogą zdziałać, warci są swoich punktów.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

cóż kminiłem głównie pod kątem najbardziej kontrowersyjnego cs-a na tym forum, ale też tak aby jakiś klimat i powera ta armia przedstawiała, oceńcie, zagram tym zapewnę w weekend, albo z tk albo z nowymi demonami 2250 Pts.

1 * Arch Lector of Sigmar 247 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
White Cloak, Enchanted Shield, Sword of Might, Van Horstman's Speculum

1 Battle Wizard 145 Pts
Magic Level 2
Rod of Power, Sigil of Sigmar

1 Battle Wizard 150 Pts
Magic Level 2
2x Dispel Scroll

1 Warrior Priest of Sigmar 144 Pts
Great Weapon; Armour of Meteoric Iron, Icon of Magnus

24 Greatswords 380 Pts
Command
7 Detachment - Archer
9 Detachment - Swordsmen

8 Knights of the Inner Circle 273 Pts
Command,War Banner

10 Crossbowmen 125 Pts
5 Detachment - Handgunners

10 Crossbowmen 125 Pts
5 Detachment - Handgunners

5 Knightly Orders 123 Pts
muzyk

5 Knightly Orders 123 Pts
muzyk
2x Great Cannon 200 Pts

1 Helblaster Volley Gun 110 Pts

1 Helstorm Rocket Batter 115 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2250

steam tanka nie ma, bo nie chciałem, jeśli nie spełnia jakiegoś punktu wg cs-a furiona, proszę o korektę
Ostatnio zmieniony 10 cze 2008, o 16:05 przez #helion#, łącznie zmieniany 2 razy.

Rah
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rah »

Obrób rozpe :roll:

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Do tej rozpiski to Helstorm za bardzo Ci się nie przyda. W sumie szybka armia i Helstorm tak naprawdę ile razy strzeli bez ryzyka? Za to może lepiej flagelantów dać, co potrzymają zawsze kogoś, kto zagrażać będzie twoim maszynom plus strzelcom.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

problem z flagusiami jest taki że na nich mogę wyłuskać jakieś 120 pts, natomiast helstorma chcę mieć na jakieś krasie, skavy, gobosy lub piechtę vc, potrzebny jest najdalej na 3-4 tury, później cóż się zobaczy jak przeżyje

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Oto ostatni Twór mojej chorej wyobraźni :D Aczkolwiek odczuwam pewien niedosyt związany z siłą ognia a dokładniej maszynami, jak się na to zapatrujecie?Jak wy to widzicie, co byście zmienili, przy zachowaniu pewnego trzonu?:)

Imperium 2000pkt.

Generał Imperium 242 pkt.
-pełna zbroja płytowa, Zaklęta Tarcza
-Ostrze Mocy, Święta Relikwia
-Pegaz

Czarodziej Bitewny 150 pkt.
-extra lvl.
-2xZwój Rozproszenia

Czarodziej Bitewny 145 pkt.
-extra lvl.
-Pierścień Volansa, Zwój Rozproszenia

Kapłan Bitewny 144 pkt.
-Pancerz z meteorytowego żelaza
-Ikona Magnusa
-dodatkowy młot(druga broń)

10 Kuszników 160 pkt.
-5 Detachment - Kusznicy
-5 Detachment - kusznicy

5 Rycerzy 123 pkt.
-grajek

5 Rycerzy 123 pkt.
-grajek

5 Rajtarów 97 pkt.
-grajek

5 Kirasjerów 143 pkt.
-grajek
-Dowódca Kirasjerów + hochlandzka długa strzelba

20 Gwardzistów E. 349 pkt. (tu walczy Kapłan)
-fcg + Wojenny Sztandar
-9 Detachment - Szermierze
-5 Detachment - Muszkieterzy

20 Gwardzistów E. 324 pkt.
-fcg
-9 Detachment - Szermierze
-5 Detachment - Muszkieterzy

Totalny koszt: 2000
Catsing pool: 6
Dispel pool: 5
Modeli: 112

Tak to wygląda, chciałbym zachować 2 klocki Gwardii :D Lub co by dołożyć do 2250pkt. plus zmiany tu:)
Ostatnio zmieniony 11 cze 2008, o 16:20 przez Huss, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

"no brainer" na CS'a

2250 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
General; Prayers of Sigmar
Sword of Power [40]
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
1 War Altar @ [0] Pts

1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]

1 * Warrior Priest of Sigmar @ 139 Pts
Barding; Great Weapon; Heavy Armour; Shield;
Icon of Magnus [25]
1 Warhorse @ [0] Pts

9 Knightly Orders @ 251 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
The Steel Standard [20]

6 Knightly Orders @ 187 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]

10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician

10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician

10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician

10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

5 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol


6 Outriders @ 150 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
Outrider Champion @ [16] Pts
Repeater Handgun

1 Steam Tank @ 300 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 7

Models in Army: 80


Total Army Cost: 2246

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Wstaw zamiast jednych kuszników mortar jak to na csa jest.

IMO o wiele lepiej się sprawdzi ;)
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Zablokowany