Empire VIIIed

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Re: Empire VIIIed

Post autor: Reyki »

W sumie fajne combo:
papa ma swoje modły i lighta
duzy czaruć z shadowem i jazda.

Po udanej fazie magii masz oddział flagusi z takim wykopem że hej.
plus pegazista kowboj i masz 3 blokerów. Hehehe... Zaczyna mi sie już podobać możliwość wykręcenia Imperium.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja dużego papy nie biorę, bo wolę mieć hate na kawie lub GSach... Poza tym wydaje mi się, że w obecnych realiach to wózek ultra szybko spadnie w hth.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ale na blood knightów to idealny bloker Karli, statystyki mówią same za siebie, jedyne co go może uciukać to wight king z KB, a tak kroi większość oponentów i stoi i blokuje i stoi :wink: bać się należy poisonów i dużej ilości ataków (witchki, ghoule, itp.), maszyny to problem poboczny 8)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

na białymstoku postaram się być ze swoją armią imperialną, kolega równiez rezerwuje termin - również imperium - jedziemy for fun bo od pięciu lat nie bylismy na turnieju, odkurzamy swoje figurki, uzupełniamy wiedzę i malowanie ale ... skoro helion wspomniałeś że większość gra na czym gra to potrzebna jest mi informacja jak sklepać Woch, VC oraz DE obecnie, co w tych armiach jest mocnego (czego się wystrzegać) lub co ma zginąć w pierwszej kolejności a co jest plewem.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

u Czarnego upewniłem się, że altar mimo IF-ki może w kolejnych turach rzucać dalej czary=nie psuje się
Helion, czy są jakieś odpowiednie przepisy / uściślenia na poparcie tej tezy ?
Nie, że mi nie pasuje...:)

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

no właśnie - czar z altara jest rzucany jako bound na poziomie 5 (jeden na turę z light magic) - jest o tym wyraźnie w ab (str 53). a według rb 8 ed gdy bound jest rzucany na IFce i miscastuje nie rzucasz na tabeli miscastów (str 37 opis w ramce) i w zależnosci od rodzaju bounda - jeżeli jest z itema to item jest zniszczony a jeżeli z klechy to nie można rzucić bounda z tego klechy już w danej turze.

i mam pytanie w związku z tym do mądrej głowy - czy jeżeli altar IFkuje i miscastuje to ulega zniszczeniu jako przedmiot z boundem według powyższego opisu? na jakiej zasadzie można z niego rzucać dalej czary?
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

bellman_eq
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: niemal Warszawa

Post autor: bellman_eq »

Z FAQ:

Q. Is the casting of bound spells from the Golden Griffon an ‘innate’
ability? (p53)
A. Yes.

Zgodnie ze stroną 37. rulebooka - miscast przy rzucaniu z innate ability powoduje, że nie można dalej rzucać boundów w tej fazie.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

czyli tak jak z klechy - i wszystko ok.

a na wcześniejsze moje pytanie? znajdzie się chętny aby podjąć temat? Z tego co czytałem to DE mają jakieś 2 góra 3 dobre rozpy na obecnych zasadach - co mordować na początku? jak z chaosem grać i vc - jakie jednostki sprawdzały się wam przeciwko tym armiom?
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

#helion# pisze:ale na blood knightów to idealny bloker Karli, statystyki mówią same za siebie, jedyne co go może uciukać to wight king z KB, a tak kroi większość oponentów i stoi i blokuje i stoi :wink: bać się należy poisonów i dużej ilości ataków (witchki, ghoule, itp.), maszyny to problem poboczny 8)
STank lepszy do tego zadania ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

oj tam oj tam, jak wyskoczy mały wamp z pitką, albo brzytwą na czymkolwiek to czołg składa się tak, że nie wiesz kiedy zniknął, grając bez T-34 to jedyny sensowny bloker, który może usadzić taki klocek w miejscu na amen, przypomnę Tobie Karli, że Bloodki muszą przyjmować chalendże, nie ważne kim i tak ma lepsze statsy od naszego lektora :wink: poza tym większość charaktersów biega w klockach teraz, mało smoków, mało problemów
rob pisze:a na wcześniejsze moje pytanie? znajdzie się chętny aby podjąć temat? Z tego co czytałem to DE mają jakieś 2 góra 3 dobre rozpy na obecnych zasadach - co mordować na początku? jak z chaosem grać i vc - jakie jednostki sprawdzały się wam przeciwko tym armiom?
z VC-tami jakoś zawsze koło remisu mi wychodzi, problemem jest multum śmieci i gwardia, o ile jest; ja omijam ten regon szerokim łukiem, a jak starczy czasu dopiero myślę nad tym potworkiem; najlepiej zneutralizować wampa z hełmem, jak masz niszczarkę to zauważyłem dwa sposoby gry nią, zniszczyć wskrzeszanie lub popychaczkę; kluczem jest kupić sobie czas, na 1,5 tury, takie jest moje zdanie (dlatego mam zawsze sporo śmietnika w rozpach), nie wiem jak inni, ja oblewam regularnie wardy na 4+ więc się cykam tego klocka :mrgreen:
jednostki które sprawdziły mi się w grze, to jak zawsze gwardia z lektorem (teraz będę testował z małym księdzem); mieli większość jednostek z tej armii; z Wochem trzeba uszczuplić kloce warriorów (choseni to zło jeszcze gorsze od gwardii VC), a resztę jest w stanie załatwić gwardia, tu przydatny jest shadow
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Dobry bloker to też piątka flagellantów w kresce z championem z przodu... tylko jakoś zwykle nie ma u mnie na nich punktów..
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

eeee tam, widziałeś mojego Altara, szkoda żeby kurzył się na półce, do was z ekspedycją zabieram go :wink: kto ocenia malowanie u was Karlee :?: :mrgreen:
BTW przy cięciach z ojro, opłaca się wózek nawet wystawić, gorzej wychodzi to przy normalnych zasadach, gdzie masz multum maszyn nawet w takich skavach, chociaż jest fajny czar z Lighta, 1. Pha's Protection, jak wejdzie w Altar może zrekompensować jego niektóre wady
po Bazylu mam i tak mocnego kaca, większość mi się po prostu nie sprawdziła a zmiany są dość spore, jak nie wypali wózek, to jakąś partyzantką chyba zacznę grać 8) (na papierze dość dobrze wygląda)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

helion to weź i mojego, niech go też ocenią, jako że dawno nie grałem na altarze (w battla też), to sobie cyknę ligę na ołtarzyku, a co :) i bez tanka, a co :) za dużo mam czołgów w bladych ;) a tu nikt mi nie da na landku pograć 8) :lol2:
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

#helion# pisze: przypomnę Tobie Karli, że Bloodki muszą przyjmować chalendże,
Ummmm... nieprawda.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

aaa, Barbarossa ma rację, nie muszą, ale jak nie przyjmie to jego problem nie mój, jak cofnę mu gieńka czy innego herosa do tyłu, kwestia tylko kto szarżował i jaką ma siłę :roll: nawet szeregowy knecht ma lepsze statsy od lektora, a z Sigmuntem i lusterkiem Archi będzie miał w pojedynku przerzuty (blodki mają chyba I 5, ale mogę się mylić)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

To jeśli nie muszą, to lepiej ich na bloodków nie wystawiaj bo marnie skończy po jednej, dwóch turach hth gdy wampiry mu pod nim wózek zmiotą.

Czary z lighta są super, lecz narazie mi papa mobile nie pasuje do rozpiski.

Co do malowania na naszym masterze to oceniać będzie Czarny i Sysek. Wybiorą 3 najlepiej pomalowane armie.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

rob pisze:czyli tak jak z klechy - i wszystko ok.

a na wcześniejsze moje pytanie? znajdzie się chętny aby podjąć temat? Z tego co czytałem to DE mają jakieś 2 góra 3 dobre rozpy na obecnych zasadach - co mordować na początku? jak z chaosem grać i vc - jakie jednostki sprawdzały się wam przeciwko tym armiom?
Ja mam przyjemność grąć w domowym zaciszu tylko z DE i WOCHEM :D

I to jest tak: Empire ma problem z DE, a De z WOCHEM, woch z empire

gram zazwyczaj taką rozpiską na 2400pkt

1 Arch Lector of Sigmar @ 306.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
The Crimson Amulet [20.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
War Altar @ [0.0] Pts

Wizard Lord @ 280.0 Pts
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Dispel Scroll [25.0]

Captain @ 137.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
Dawnstone [25.0]

Battle Wizard @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Warhorse

8 Knights of the Inner Circle @ 247.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

16 Crossbowmen @ 143.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician

35 Swordsmen @ 225.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

24 Flagellant Warbands (Core) @ 240.0 Pts
Frenzy; Flail

5 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse

Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts

Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts

Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Models in Army: 100
Total Army Cost: 2400.0

Ogólnie jest cięzko :p

Mortary smyrają wariorsów po jajkach
Ale ci jak wpadli w altar z 18 atakami (siła 5) z flanki to sie zdziwili :P

Czołg przy tych armiach nie istnieje. Ale zawsze go wystawiam.

Chaos ma na niego błotko + krzykaczy
DE małego maga z Metalem pieszo, i Pitke

Raz Pegazista Pogonił mi konnice jak wpadl z flanki :D
A z konnica to róznie bywa. Czasami sie spisuje, czasami nawala.

Flagusie są klimatyczni i mają kopa. Szkoda że tafa 4 nie maja to by byli calkiem odjebani :D
Z ich sukcesów to pogonili wariorsów i pokroili helene :D :D

plus jest taki że Hydrant często nie dobiega do walki. Canony robią swoje.

+ Zawsze daje malego maga z metalem do konnicy.
Na pegaziste, I puszki woch spisuje sie swietnie :P

+ Duży mag z Lifem. Jak wpada taka duża kuźnia w czołg i mu zjada 7 hp to leczenie jest super.

podsumowując:
Altar rox :D

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Flagusie nabieraja powera gdzy im zboostujesz statystyki magią.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Albo zmniejszysz staty wroga :D

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 448
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Jak sądzicie, która piechota byłaby lepsza flagusie czy GS'y? To chyba zależy od taktyki rozpy, w takim razie, co lepiej wspomagałoby multum halabardników? Chodzi mi o grę turniejową.
Obrazek

ODPOWIEDZ