Co chcielibyscie ujrzec w 8ed.

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Re: Co chcielibyscie ujrzec w 8ed.

Post autor: tedzio »

#helion# pisze:oni są już mega (tylko nie docenieni), mogą być tylko giga, 12" to pikuś, oby nie zlikwidowali im 360 stopni pola ostrzału :roll:
Grałem nimi na turniejach parowych i trójkowych, to muszę ci powiedzieć, że nigdy się nie spłacili, jak już gram na faście to tylko pistolerach. Bardziej pasują do mojej 'natarciowej' armii.;)

EDIT:
Nie wiem gdzie wrzucić, wrzuce tu. Przed chwilą przypadkiem zobaczyłem te ludziki:

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod800003a

Mi się podobają :D!

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Mieszczanie fajni, ale dueliści trochę anime/steampunk #-o

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

staram się kombinować rozpiski pod nową edycję już, i jest jedno wielkie K....dlatego chciałbym ujrzeć zmniejszony koszt kawy o 2 pts, a piechoty całej o 1, GS-y o 2 nawet.....nie wspominam tu nawet o magic itemach bo to śmiech na sali z nowymi common itemami w porównaniu do naszych, wystarczy spojrzeć na Ward 4+, u nas talizman za 40pts. w commonach za te punkty jest pancerzyk z takim wardem
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

a ja bym chciał statystyki mortara z 4,5 ed. kosztem dużego templet`a, a jak będzie z rakietą ? zasady dla klopy, czy strzelanie zostanie, jak było? no i też fajnie by było, jakby war wagon wrócił ;) plus oczywiście jak poprzednicy pisali: lepszy ws i ilość ataków dla gs i puszek, no i t4 dla puch, w końcu to elita armii :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Yegr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 115

Post autor: Yegr »

#helion# pisze:staram się kombinować rozpiski pod nową edycję już, i jest jedno wielkie K....dlatego chciałbym ujrzeć zmniejszony koszt kawy o 2 pts, a piechoty całej o 1, GS-y o 2 nawet.....nie wspominam tu nawet o magic itemach bo to śmiech na sali z nowymi common itemami w porównaniu do naszych, wystarczy spojrzeć na Ward 4+, u nas talizman za 40pts. w commonach za te punkty jest pancerzyk z takim wardem
Jest trochę lipnie:
1. piechota jest ciągle słaba (w każdym razie od: elfów, krasnali, chaosu, lizaków itd.), detachmenty tylko częściowo poprawiają sytuację
2. kawaleria jest taka jak zwykle
3. działa wybuchają teraz na 1-2 i nie niszczą od razu powozów

Generalnie szansę dla Imperium widzę w spamowaniu herosów, żeby wspomóc duże klocki piechoty (albo nawet kawalerii).
Piechota strzelająca będzie teraz trochę lepszym wyborem niż wcześniej, ale na wielu wrogach dalej nie będzie robić wrażenia.
Archlector na ołtarzu staje się trochę lepszy, bo nikt z siłą 7 nie zrzuci go od razu z bryczki.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Dla imperium w zasadzie same plusy widze
-Nie ma zakazu marszu dla kawy
-Powrót grywalnych WW
-Łatwiejsze strzelanie z canonów dla niektórych graczy ;)
-Dodatkowy ruch dla fastów
-Tani herosi, tania piechota i artyleria
-Polepszenie pegazów :mrgreen:
-Casket zyskuje, do tego możemy wziąć 2 scrole
-Obcięcie skirmishy

A minusy ?
- canony wybuchają na 1-2
- słaba In

Awatar użytkownika
Lucki Man
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121
Lokalizacja: Szybki Szpil Tychy

Post autor: Lucki Man »

moim zdaniem w tej edycji imperium possa i to na maxa:D mamy slaba piechote kawa srednia jedynie herosi tani ale czy to cos da to zobaczymy artyleria jak artyleria czasami cos zrobi czasami wybuchnie:D szalu nie bedzie :D
Obrazek

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

Jakiś czas temu był też mega płacz, że nasze kochane Imperium jest cienkie, a tu nagle kosi całkiem, całkiem. dlatego też nie obawiam się tej straszącej mega restrykcjami 8ed 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Yegr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 115

Post autor: Yegr »

Imperium nie jest słabe- tylko nudne (dla mnie). Armia, która powinna polegać na synergicznym wykorzystaniu piechoty, kawalerii i artylerii, prawie zupełnie nie działa w ten sposób. Nie jest to do końca wina samego podręcznika imperium, ale w pewnym stopniu tak.
Wachlarz dobrych build'ów Imperium jest mocno ograniczony, a mnie irytuje to, że jak chcę zagrać z VC,Demo, albo Lizami i mieć realną szanse na zwycięstwo z nie-początkującym przeciwnikiem, to w zasadzie do wyboru mam Imperialną Krajalnicę albo armię kitrająco-castującą. Ma się to nijak do fluffowego męskiego lania po mordzie halabardnikami...

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Ja już się nie mogę doczekać tych mega mega wielkich oddziałów elfickich gwardii. Rakiety już czekają :mrgreen: . Nawet mortar może wrócić do łask, skoro nie można tak czy siak brać 4 armat, nie ma ograniczeń slotowych, brak hitowania na 4+ a odddziały mają być po 40 (50?) chłopa :D.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

jak nic nie zmienią to White Lionsi i tak mają 3+ sejva :P

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

3 canony, 3 mortary, tyle bede wystawiał w nowej edycji :D

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Ja widzę niemal same plusy. Ogólnie fakt, iż prawie wszystko u nas ma 1 atak, powoduje, że tak na prawdę najwięcej zyskujemy, zwykle walka z dodatkowego szeregu zwiększa ilość ataków dwukrotnie.

1. Piechota zacznie w końcu prać się jak należy:
- Nie jest droga, a liczne klocki można łatwiej wystawić. Uwielbiam włóczników, bo świetnie wyglądają, teraz w końcu będą prać z 3ech szeregów i często będą mieli stubborna.
- greatswordzi - większa szansa na zrobienie czegoś 10cioma atakami z siłą 5 :)
- flagellanci - wielka nadzieja pończoszników, ja wyobrażam sobie taich po 2 klocki 15tosobowe - w końcu przywalą! I to łącznie 15 ataków z siłą 5! Plus ewentualne przerzuty.
- detachmenty - Wielkie Zuo! Tylko oddział z dodatkowym szeregiem może kasować inne szeregi. Halabardnicy wydają się teraz rozsądnym rozwiązaniem, za 50 pkt, oprócz boku i kasowania szeregów, mamy 10 ataków z Siłą 4

2. Mam 30 handgunnerów, którzy zwykle siedzą w szafce, teraz nareszcie będę mógł ich wystawiać. Dzięki strzelaniu z dwóch szeregów:
- mają 1 szereg do CR
- zajmują mniej miejsca
- wszelkie fasty i gówniani latacze będą mieli problem, bo Ci co przeżyją oddadzą, a mają wspomniany +CR za szereg

3. Kawaleria :
- pistolierzy i outriderzy mają 12 cali darmowego ruchu. Nie wiem jak to ma działać, ale jeśli można po tym strzelać/szarżować, to bomba! I nie mam tu na myśli tych pierwszych. Nareszcie outriderzy będą mogli oddać strzał w pierwszej turze z wybranej przez siebie pozycji!
- rycerstwo - w klocku 10 jeźdźców, drugi szereg też uderzy. Tak więc mamy 5 ataków koni i 10 jeźdźców. Jeśli jest ot IC, to mówimy tutaj o 10 atakach z Siłą 6!

4. Herosi - moim zdaniem najciekawszy bonus dla Imperium. Dlaczego? Bo są tani!
- goły generał armii z Ld9 (które teraz dawane jest też do stubborna) kosztuje tylko 80pkt!
- magowie - nowe mordercze czary, a moim zdaniem wystarczy teraz 1 porządnego wystawiać, więc kolejna oszczędność pkt.
- kapitanowie - rzadko wystawiani ze względu na sloty herosów. A teraz? Goły to 50 pkt. Z pełnym ekwipunkiem niemagicznym (lanca, tarcza, płytówka, koń z ladrami) tza tylko 78 pkt, zyskujemy doskonałego "biegacza"

Cóż, Sigmar przypomniał sobie o swych synach :P

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jednostki które ruszą się o te 12 cali przed bitwą nie mogą szarżować jeżeli właściciel zaczynał grę.
wszelkie rzędy, bonusy, kasowanie rzędów liczy się na koniec walki więc w detce trzeba będzie więcej niż 10 chłopa...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

W zależności z czym walka jest toczona będzie deklarowana szarża. To chyba oczywiste że nie ma co szarżować na Warriorów Chaosu od boku w liczbie 20 :P

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Warriorsi Chaosu nie dojadą do CC przy takim ostrzale jaki planuję, magia nie będzie potrzebna przy takim układzie, jak wpadnie w Ciebie 5-6 warriorsów to już samą masą dostaną bęcki, kawalerię trzeba będzie odciągnąć gdzieś w bok od głównego pola walki 8) ewentualnie szarża czołgu, impacty i tak zapewne będą przed walką rozgrywane :twisted:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

#helion# pisze:Warriorsi Chaosu nie dojadą do CC
To już inna sprawa ;).

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Manfred pisze:-Nie ma zakazu marszu dla kawy
Jak to? Imperialna kawaleria może normalnie marszować?

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

tak
Obrazek

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

No ogólnie z zapowiadanych dramatycznych zmian nie zmieniło się aż tak wiele.
Z rzeczy, które mi się podobają:
Jest jasny zakaz deklarowania strzałów, które mają szansę trafić w modele walczące (czyli, strzelając z armaty, musimy deklarować conajmniej 20 cali przed potencjalnym oddziałem walczącym)
Podobnie, fajna sprawa to możliwość deklarowania strzałów w punkt na stole (a nie tylko w oddział).
Kolejna fajna sprawa - jeśli damy generała na gryfie, jego Ld rozsiewane jest o 18 cali.
BSB z bazy działa teraz dokładnie jak nasz Imperial Banner :)
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

ODPOWIEDZ