Czy ma ktoś z was pełne zasady Baltazara Incarnate z End Times?
Najbardziej mi zależy na jego bound spellu, ale full będzie jak najbardziej mile widziany
Imperialni specjale
Moderator: #helion#
Cóż to się stało ze starym dobrym forum imperialnym? Tutaj zawsze można było znaleźć odpowiedź!
Było w temacie end times, wystarczyło poszukać
http://gd4.alicdn.com/imgextra/i4/37410 ... 410343.jpg
http://gd4.alicdn.com/imgextra/i4/37410 ... 410343.jpg
Tak się składa, że to znalazłem, ale tam nic nie widać. Chyba, że jesteś w stanie to przeczytać więc byłbym wdzięczny za przeliterowanie.
Ja po powiększeniu daję radę przeczytać.
Loremaster Metal 5lvl, 3+ ward na shooting, MR(3), +2 do casta z amuletu, profil chyba taki jak w armybooku tylko 6W zamiast 3. Ma jeszcze warda na flaming, chyba 3+.
Bound spell - power lvl 12, d3 oddziały w promieniu 12" znikają razem z nim i pojawiają się gdziekolwiek na planszy w następnej Twojej fazie ruchów, przeniesione w ten sposób oddziały dostają d6+1 ran bez save (oprócz balthasara). Ten czar jest chyba dokładniej opisany w temacie ze zdjęciami.
Loremaster Metal 5lvl, 3+ ward na shooting, MR(3), +2 do casta z amuletu, profil chyba taki jak w armybooku tylko 6W zamiast 3. Ma jeszcze warda na flaming, chyba 3+.
Bound spell - power lvl 12, d3 oddziały w promieniu 12" znikają razem z nim i pojawiają się gdziekolwiek na planszy w następnej Twojej fazie ruchów, przeniesione w ten sposób oddziały dostają d6+1 ran bez save (oprócz balthasara). Ten czar jest chyba dokładniej opisany w temacie ze zdjęciami.
trochę nie tak:
loremaster metal, 5 lvl
3+ ward od shootingu, 2+ od flamingów, MR3
profil połączony z pegazem, zmiany to : S4, W6, A3
Bound spell ma zasadę Innate, Power LVL 10, augment, range 18", targetujesz Blathazara i/lub d3 jednostki, zdejmujesz ze stołu, na początku następnej tury Balthazara, pojawiają się w dowolnym miejscu na stole przynajmniej 1' od innych jednostek i impassable terrain; zachowując formację w jakiej znikali, skierowani w stronę którą wybierze gracz baltusia; każda jednostka, ale nie Balthasar, otrzymuje d6-1 woundów "with no save of any kind"
tak się rozwinął nasz mały harry potter od gwoździ i śrubek
loremaster metal, 5 lvl
3+ ward od shootingu, 2+ od flamingów, MR3
profil połączony z pegazem, zmiany to : S4, W6, A3
Bound spell ma zasadę Innate, Power LVL 10, augment, range 18", targetujesz Blathazara i/lub d3 jednostki, zdejmujesz ze stołu, na początku następnej tury Balthazara, pojawiają się w dowolnym miejscu na stole przynajmniej 1' od innych jednostek i impassable terrain; zachowując formację w jakiej znikali, skierowani w stronę którą wybierze gracz baltusia; każda jednostka, ale nie Balthasar, otrzymuje d6-1 woundów "with no save of any kind"
tak się rozwinął nasz mały harry potter od gwoździ i śrubek
Czy ja dobrze kumam, że jego Bound Spell to Game breaker?
Skoro pojawiają się na początku tury, to nie jest to movement fase. Czyli normalnie mogą szarżować. (Np. Balthasar na jakiś śmieć lub maszynkę, a klocek piechoty na tył wrogiego oddziału?
Skoro pojawiają się na początku tury, to nie jest to movement fase. Czyli normalnie mogą szarżować. (Np. Balthasar na jakiś śmieć lub maszynkę, a klocek piechoty na tył wrogiego oddziału?