Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 wrz 2019, o 21:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 19 sie 2011, o 09:34 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
tak, wiem, że jest kiepski ale turniej ma wymóg aby empire miało jednego i tylko jednego specjala (koszt modelu i hate dawany oddziałowi przeważył), dlatego zdecydowałem się na niego, prawdę mówiąc zamiast speca i kawy wolałbym kolejny klocek flagsów. takie życie, specjali mamy kiepściuchnych.

_________________
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 19 sie 2011, o 10:17 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2009, o 21:49
Posty: 1158
Lokalizacja: Bizim
Nie no nie przesadzajmy.
Jak wcześniej wyszło z rozmowy, niektórzy imperialni specjale są godni wystawienia. Taki baltazar może i drogi jest, ale za to potrzebuje tylko dwie kości aby rzucić 6 z metalu (tą mniejszą), większą rzuca z trzech. Kosztuje "tylko" 115 pkt drożej od maga 4 lvl z wardem 4+ i rod of power (imo najfajniejsza kombinacja). Co prawda nie może być ukryty w oddziale, ale przynajmniej ma dobrego warda na wrogie armaty.

_________________
Caius Ceplus napisał(a):
Zaatakowane imperium kontratakuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 24 sie 2011, o 15:00 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2007, o 22:21
Posty: 550
Lokalizacja: Z Zadupia
Je jeszcze eksperymentowałem z BSB +1CR jest mocno kuszące.
Zwłaszcza gdy dochodzi do kilku kombatów w bezpośrednim sąsiedztwie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 29 lis 2011, o 23:01 
Chuck Norris

Dołączył(a): 20 mar 2011, o 23:04
Posty: 398
Odswieze troche temat. Faktycznie troche turniejow z specjalami sie pokazalo. Sam zreszta mam niedlugo kolejny i do tej pory chodz uwielbiam Kurta czy Karla i gram kiedy tylko moge nimi gry domowe 3000-5000 pkt. to jednak na turnieju jakos tak mam obiekcje do nich. Znaczy sie po pierwsze, turnieje to najczesciej 2000-2600 bierzesz jednego z nich i o wozku czy magu mozna zapomniec. Po drugie Czy faktycznie sa warci tyle pkt? Kurt jest spoko w walce wymiata ale niestety sam moze zginac bardzo szybko jak na te pkt. Troche lepiej wypada Karl majacy worda ale poza liderka nie wiele daje. Chyba ze zrezygnowac z lordow i wystawic go na smoku. Ktos probowal tak zagrac na turnieju. Czy jak gracie na turniejach to ludzie korzystaja z innych specjali i jak wtedy nasze imperium wypada pod tym wzgledem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 30 lis 2011, o 16:12 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
na duże pkt wolałbym kurta lub karolka na smoku, to zdaje sie jedynym wyborem w tej armii. baltazar wydaje sie byc cienkim bolkiem. jezeli jest turniej na spece wg. młotkowego to niestety volkmar odpada - a do hord piechoty jest on najlepszym wyborem. lutor i ludwig są bez sensu.
dawniej był taki ktoś jak thyrus gormann (najlepszy mag imperialny jakiego znam) - i takiego ktosia mi teraz w specjalach imperialnych brakuje. :evil: co prawda kosztował chyba 500 pkt ale za to wymiatał wszystko na polu bitwy.


1 Thyrus Gormann of the Bright Order @ 500.0 Pts
Barding; Lore of Fire; Warhorse;
Kindleflame: If the enemy suffered a would from the Lore of Fire ealier this phase the casting costs of Fire spells on the same target is lowered by D3, Does NOT stack. All Fire spells are Flaming.;
Knows all Fire Spells; FireBall (1d6+1); Fiery Blast (2d6+2); Conflag of Doom (all D6+1s); +4 dice to casting and +2 to dispel pool.

#Firebrand Staff [0.0] - (Extends range of spells by 12". Allows Flaming Sword of Rhuin cast on other characters.)
#Bright Sword [0.0] - (Casts Flaming Sword of Rhuin at start of every player's turn. Can be dispelled in magic phase only. Thyrus cannot cast Flaming Sword on himself - no cumulative effects.)
#Blazing Ruby [0.0] - (5+ ward save)
#Fire Stone of Agni [0.0] - (+2 dice for casting (i.e., Power Stone). Can be used 1/turn.)

mógł mieć upgrade - zamiast firebrand staff / staff of volans (dodatkowe +2 do casta i ignorował pierwszego miscasta)
na zasadach chyba 5 edycji. (opis zaczerpnięty ze starych stron gwus)
jak dla mnie bomba.

jestem bardzo ciekaw nowego naszego kodeksu - w nowych kodeksach do 8 edycji jest bardzo dużo specjalnych charakterów - może thyrus powróci?

_________________
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 30 lis 2011, o 17:14 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2009, o 12:57
Posty: 4572
A co on ma takiego fajnego bo jakoś nie wyłapałem? Poza tym musiał być cienki skoro go Balthazar pokonał :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 30 lis 2011, o 18:12 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2007, o 15:49
Posty: 3926
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY
kiedyś to i Elektorzy biegali; nie ma co narzekać, nie mamy wypasionych i wykoksowanych bohaterów, kwestia tylko jak umiemy ich użyć; chociaż i tak lepsze buildy wychodzą ze zwykłych charakterów

_________________
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 30 lis 2011, o 21:09 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2009, o 13:35
Posty: 4140
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Ale Karl może mieć smoczka :D ja to bym chciał choćby dlatego go wystawić, a takto na mniejsze punkty raczej gelt i kloc GSów jako główne uderzenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 10:41 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Lazur napisał(a):
A co on ma takiego fajnego bo jakoś nie wyłapałem? Poza tym musiał być cienki skoro go Balthazar pokonał :D


np +6 do casta? power stone co turę? każdy czar ma zwiększone obrażenia? - mało?

w obecnych konfiguracjach na duże punkty brałbym karolka (na koniku w kawie)

_________________
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 11:16 
Chuck Norris

Dołączył(a): 20 mar 2011, o 23:04
Posty: 398
Przez ostatni tydzien kminie co mozna wystawic na 2500, ale niestety mimo ze jestem wielkim fanem specjali, chyba niema sensownej opcji:( Zbyt zalezy mi na Furmance. A Znowu nie da sie wsadzic Karla na smoku bo zamale pkt.:( Wiec jak dla mnie porazka. Karl na Koniu to prawie 400pkt. Zwyklego Mistrza mozna zlozyc z korona, i lepsza obrona no i 4 ataki z S6 bedzie mial. Za sporo mniej pkt. Liderka 10 warta jest okolo 150 pkt wedlug Was ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 11:32 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2007, o 11:11
Posty: 4057
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland
4 ataki z Ghal Maraz'em są tego warte, nie Ld 10.

_________________
Coma napisał(a):
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 12:06 
Chuck Norris

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 13:54
Posty: 485
wydaje mi się, że mimo kiepskiego sejwa Karl na piechotę też jest ok.
Ld 10 na 18 cali :) mr na oddziale do tego magiczny sztandar, w walce wręcz kroi prawie wszystko. można dać wsparcie w postaci magii bestii lub życia, schować do GS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 12:55 
Chuck Norris

Dołączył(a): 20 mar 2011, o 23:04
Posty: 398
Wiesz ale mlot tak naprawde wcale tak wiele nie zmienia. Fakt z odzialem Ogrow jakbys walczyl to mlot zrobi masakre, ale kazdy postaciami bedzie go unikal wiec tak naprawde wcale Ci tak wiele nieda:P zabije 3-4 kolesi i tyle. a jesli bedzie mobilny to moze zlapac wieksza ofiare:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 13:05 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2007, o 11:11
Posty: 4057
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland
Ten młotek zabije każde bydle, taka prawda.
Zgadzam się, nie warto go z tym młotem wsadzać w oddział pieszy. Natomiast w dowolnej innej konfiguracji (poza gryfem chyba) no to jest po prostu myśliwy-zabójca, zwłaszcza mając inicjatywy 6 (bo tyle chyba ma nie?).

_________________
Coma napisał(a):
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 13:17 
Chuck Norris

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 13:54
Posty: 485
bez młotka jest trochę tańszy więc też ma to jakiś sens.
natomiast z młotkiem chroni takie GS przed monsterami i bohaterami. można go też trzymać odzielnie.
jak jest silny napór np bloodleterów to stawiasz go za GSy. GS mogą zawsze wziąć +1M
w wersji konnej potrzeba knightów, jak ich bierzesz to trzeba mieć staborna, smok lub gryf to już problem na np cannony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 13:28 
Chuck Norris

Dołączył(a): 20 mar 2011, o 23:04
Posty: 398
A na Pegazie ? Tylko pytanie brzmi czy wart jest zrezygnowania z furmanki wedlug Was?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 1 gru 2011, o 14:04 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2009, o 13:35
Posty: 4140
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Byłby niesamowicie groźny do polowania na herosów/monstery tylko nie wiem czy nie wymagałoby to od niego przebywania zbyt daleo od armii i nici z LD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 2 gru 2011, o 23:01 
Chuck Norris

Dołączył(a): 20 mar 2011, o 23:04
Posty: 398
Jutro testuje Karla na piechocie w 40 swordmenach, a w niedziele na pegazie. Napisze wrazenia ale 2500 to za male pkt. na niego:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DMP 2011
PostNapisane: 3 gru 2011, o 07:20 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2007, o 11:11
Posty: 4057
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland
Teraz mi sie przypomnialo. kiedys sobie graliśmy na specjalnych. Mialem karola na koniu i chyba jeszcze ludwika. nie Pamietam już całości ale utkwiło mi w glowie jak to sam zatrzymał i w końcu pokonał duży oddział black knightów z bsb.

_________________
Coma napisał(a):
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperialni specjale
PostNapisane: 3 gru 2011, o 11:43 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2006, o 11:40
Posty: 510
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
kowaljl napisał(a):
Jutro testuje Karla na piechocie w 40 swordmenach, a w niedziele na pegazie. Napisze wrazenia ale 2500 to za male pkt. na niego:(


Na jednym z lokali grałem Karolkiem na pegazie i sprawdził się na 70 %. W pierwszej bitwie schowany za monolitem dawał swoją liderkę piechocie i maszynom. W kolejnej prócz dawania liderki, pokroił też jakieś śmieci. W ostatniej bitwie rzuciłem go do waliki i efekt był taki, że po skrojeniu abomki dostał szarżę dużego klocka klanratów i uciekł (nie zdałem liderki na 7 z przerzutem).
Generalnie może być :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.034s | 10 Queries | GZIP : Off ]