Imperialni specjale

Empire

Moderator: #helion#

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:37
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Imperialni specjale

Post autor: Blaesus » 24 mar 2015, o 10:09

Czy ma ktoś z was pełne zasady Baltazara Incarnate z End Times?

Najbardziej mi zależy na jego bound spellu, ale full będzie jak najbardziej mile widziany :)

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:37
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Imperialni specjale

Post autor: Blaesus » 26 mar 2015, o 22:15

Cóż to się stało ze starym dobrym forum imperialnym? :) Tutaj zawsze można było znaleźć odpowiedź!

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5121
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Imperialni specjale

Post autor: Stan » 26 mar 2015, o 23:00

Było w temacie end times, wystarczyło poszukać :wink: :wink:
http://gd4.alicdn.com/imgextra/i4/37410 ... 410343.jpg

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:37
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Imperialni specjale

Post autor: Blaesus » 27 mar 2015, o 19:57

Tak się składa, że to znalazłem, ale tam nic nie widać. Chyba, że jesteś w stanie to przeczytać więc byłbym wdzięczny za przeliterowanie.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5121
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Imperialni specjale

Post autor: Stan » 28 mar 2015, o 08:15

Ja po powiększeniu daję radę przeczytać.
Loremaster Metal 5lvl, 3+ ward na shooting, MR(3), +2 do casta z amuletu, profil chyba taki jak w armybooku tylko 6W zamiast 3. Ma jeszcze warda na flaming, chyba 3+.
Bound spell - power lvl 12, d3 oddziały w promieniu 12" znikają razem z nim i pojawiają się gdziekolwiek na planszy w następnej Twojej fazie ruchów, przeniesione w ten sposób oddziały dostają d6+1 ran bez save (oprócz balthasara). Ten czar jest chyba dokładniej opisany w temacie ze zdjęciami.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Rejestracja: 27 lut 2007, o 15:49
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Imperialni specjale

Post autor: #helion# » 28 mar 2015, o 09:25

trochę nie tak:
loremaster metal, 5 lvl
3+ ward od shootingu, 2+ od flamingów, MR3
profil połączony z pegazem, zmiany to : S4, W6, A3
Bound spell ma zasadę Innate, Power LVL 10, augment, range 18", targetujesz Blathazara i/lub d3 jednostki, zdejmujesz ze stołu, na początku następnej tury Balthazara, pojawiają się w dowolnym miejscu na stole przynajmniej 1' od innych jednostek i impassable terrain; zachowując formację w jakiej znikali, skierowani w stronę którą wybierze gracz baltusia; każda jednostka, ale nie Balthasar, otrzymuje d6-1 woundów "with no save of any kind"


tak się rozwinął nasz mały harry potter od gwoździ i śrubek
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:37
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Imperialni specjale

Post autor: Blaesus » 29 mar 2015, o 23:52

Czy ja dobrze kumam, że jego Bound Spell to Game breaker?

Skoro pojawiają się na początku tury, to nie jest to movement fase. Czyli normalnie mogą szarżować. (Np. Balthasar na jakiś śmieć lub maszynkę, a klocek piechoty na tył wrogiego oddziału?

ODPOWIEDZ