nowe modele i unity?

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: nowe modele i unity?

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Nie wiem czy dobrze to odczytuję ale teraz czy chcę czy nie to zawsze muszę poświęcać Flagusi gdy są w CC? (bazuję na pliczku od debeliala)
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4777
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Tak, zawsze musisz poświęcać
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Tak swoją drogą helblaster sporo moim zdaniem zyskał na tym nowym sposobie rzucania missfire.
Jeśli damy mu inżyniera to na 4 rzuty artyleryjką (bo 3 normalne i jeden rerol) musi wypaść 3 razy missfire aby naprawdę coś się stało. :D

Co prawda zestaw taki to 185 pkt, ale jestem ciekaw jak się sprawdzi bo z BS 4 to faktycznie nareszcie można coś trafić.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

No to u mnie Flagellanci niestety baj baj :roll: McNeil zaserowawał dno ale Cruddace go przebił. Może i te 'ulepszenia' od nowych maszynek są i fajne/ciekawe/potrzebne ale te maszynki powinny mieć to w swojej cenie a nie podrożać w zasadzie wszystko, żeby tylko te nowe kaszalotowate modele się sprzedały. :?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Piszesz jakby tak jakby GW nigdy wcześniej takich rzeczy nie robiło. :roll:

Trzeba się przyzwyczaić i tyle. Powiem szczerze, że mi się podoba wizja imperium gdzie pojedynczy wojak nic nie potrafi, ale dopiero ze wsparciem i w dużej ilości może przenosić góry. Bardzo mi to pasuje do armii zwykłych ludzi muszących walczyć z niezwykłymi wrogami.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

@Bizim, za całym szacunkiem - błagam powstrzymaj się przed odpowiedziami na pytania odnośnie rule booka.
To już robi się niezły offtop, a sens tego tematu i tak dawno zaginął :D

Zauważyłem parę rzeczy, od czasu kiedy byłem tutaj ostatni raz.

Można mieć tylko 1 War altar! (Ktoś tu kminił rozpę na dwóch)

Powtórzę - WH może być tylko na piechtę (albo jak Bizim pisał - na dywanie :) )

Failcast w przypadku najnowszych modeli to Excellent Cast :D Nowy WP i WH to must have!

:O Nie zauważyłem... priest może wszystkie boundy wywalić co turę :D To jest to!

Przy okazji przekalkulowałem sobie hellblastera (jest o wiele mniej awaryjny niż przedtem.
Poniższa tabelka zestawie wszystkie 216 możliowści rzutu:
ilość rzutów / średnia iloś strzałów / Szansa na efekt
Normal 125 18 57.87%
Half shot 75 6 34.72%
Misfire chart 15 0 6.94%
kaboom! 1 30 0.46%
A tutaj wersja z inżynierem, przy założeniu, że przerzucam artylerkę tylko, gdy jest jakiś misfire (oprócz kaboom! :D
ilość rzutów / średnia iloś strzałów / Szansa na efekt
Normal 187.5 18 86.81%
Half shot 25 6 11.57%
Misfire chart 2.5 0 1.16%
kaboom! 1 30 0.46%

Jak widać, inżynier mocno dopala hellkę, doje jeszcze BS4. Dla zboczeńców - można dostawić np 3 inżynierów, aby móc przerzucić każdą artylerkę :P

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Blaesus pisze: Failcast w przypadku najnowszych modeli to Excellent Cast :D Nowy WP i WH to must have!
Niestety nie. :/

Widziałem jednego priesta (tego nowego). Przesunięcie formy, brak łokcia, i jeszcze źle odlana rzecz z tyłu pasa (czaszka? sakwa? nie dało się zidentyfikować). Także nie ufajcie nowym FC i też je sprawdzajcie dla własnego dobra.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

A więc sprawdza się konieczność lokalnych sklepów, przynajmniej można sobie zobaczyć, czy wszystko jest cacy

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Ja pierdziele nie wiem który wózek skleić :)...chyba całe święta będę nad tym myślał:)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

ja skleję oba :P
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

A co to magnesów nie ma? :)

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Ja bez myślenia stawiam na heavenowy. 8)

+1 do hita, +1 pd to jest to czego potrzebuje moja armia. Do tego jeszcze zawsze mogę wesprzeć moich wojaków d6 impactami z S5.

Nawet z tego bound spella będzie możliwość częstszego skorzystania bo masz +1 pd. :)



A poza tym z tego boxa zapewne przy użyciu jakiegoś plasticardu i 2 koników rycerstwa można zmontować drugi wózek. :P
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: kowaljl »

A co dostajemy jak tam maga postawimy??:)

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Emmm, nic :D To że mag stoi na ambonie i można go łatwiej odstrzelić :lol2:

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Jest w końcu ograniczenie na Reiksgwardię bądź Inner Circle 0-1 ?

Coś była o tym mowa, w Ab nie widzę abyś Debelial uwzględnił to.
Oby nie było [-o<
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
RedSmoq
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: Białystok

Post autor: RedSmoq »

Pytanie o czołg i jego drewniany bojler.

O ile mi wiadomo po deklaracji SP rzucamy artyleryjką, jeśli wyrzucimy więcej niż bieżąca żywotność to mamy rzut na tabelce mishap (z +1 do wyniku za każdy SP).
A jeśli rzucimy na kości misfire coś się dzieje? Czy tylko jeśli rzucimy więcej?
Krew dla Sigmara! Czaszki dla Tronu Imperatora!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

misfire to tak jakbyś rzucił więcej niż ilość woundów :) Czyli "zdrowy" czołg też może się popsuć

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

kowaljl pisze:A co dostajemy jak tam maga postawimy??:)
6+ save :D

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: kowaljl »

W sumie niema najmniejszgo sensu wsadzac tego maga na wozki magow. Czyli za 130 pkt. dostajemy +1 do hita.... to calkiem, calkiem. Pozatym zastanawiam sie nad Lordami:) Jedyny mus to wydaje sie ze Lord mag. Arcy moim zdaniem nie jest taki super. Kiedy stał w srpodku armi i dawał na 18` liderke plus boost z Altara to było zajebiste teraz.... wydaje mi sie że nasze sily bedą bardziej rozciagniete. Wiec on stracil na znaczeniu i to bardzo znacznie. GM został za życia pochowany w głebokim dole. Zostaje Generał, i o ile na początku mysłalem ze Gryf nie nadaje sie do niczego to powoli zaczyna mi kwitnać pomysł na niego.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

ktos mi wykupil zamowiona ksiazke ze sklepu....za*#+bie jak sie dowiem kto... :evil: :evil: :evil:

Ale kupilem WHuntera, i jest baaardzo spoko. Jedyne babelki ma od spodniej stronie cholewek, nic nie do zalatania LGS'em. Wszystko pozostale super

A ze huntsmani fajni, to kazdy juz wie ;)
Obrazek

Zablokowany