Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Pocisk »

Masz dwa talizmany na grand masterze

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2633
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

Pytanie: w jakich kombinacjach testowaliscie Grandmastera i jak on się wam sprawdzał?

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Jak jak na nim gram to zawsze z runefangiem

Runefang, other trickstar shard

Lub

Runefang luck stone potion of speed charmed shield

Ma wygar chłopak ale wiadomo cos moze go usiec nim uderzy ale az tak dużo tego nie ma ;)

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

Jako, że Karol Franciszek konno zabiera teraz 2 sloty rozważam powrót do Altaryny, poniżej 2 zestawienia, co myślicie o takim złożeniu?

1. 2 Banishe S6 i S7.

1 Arch Lector of Sigmar @ 354.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 273.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]

1 Battle Wizard of the Light Order @ 122.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 108.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
The Other Trickster's Shard [15.0]
Luckstone [5.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Battle Wizard of the Light Order @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]

16 Knights of the Inner Circle @ 445.0 Pts
Lance; FCG
Banner of Swiftness [15.0]

6 Knightly Orders @ 152.0 Pts
Lance; Musician; Champion

12 Archers @ 84.0 Pts

4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Lance; FCG

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

Models in Army: 41
Total Army Cost: 2398.0

2. Słabsze Banishe, bo tylko S6 i S5, ale z lataczem.

1 Arch Lector of Sigmar @ 354.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 258.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Protection [15.0]

1 Battle Wizard of the Light Order @ 122.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Spellshield [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 108.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
The Other Trickster's Shard [15.0]
Luckstone [5.0]
Charmed Shield [5.0]

13 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts
Lance; FCG
Banner of Swiftness [15.0]

6 Knightly Orders @ 152.0 Pts
Lance; Musician; Champion

12 Archers @ 84.0 Pts

4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Lance; FCG

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts


Models in Army: 38
Total Army Cost: 2396.0

Troszkę brakuje jednak klepacza pokroju Karola, więc może jednak GM + Runefang + Altar? Ewentualnie jeszcze można poszukać punktów na Huraganum, albo kompletnie zrezygnować z Altara i jednak jechać z Karolem + Shadow + Beast. What do you think?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

IMO jak nie ma teraz limitu magów to banishe powinny mieć S7/S8. Niedużo dopłacasz a jest spora różnica w ranieniu.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Wymyslilem turbo rozpiske jezeli wygram lokala w sobote to sprzedam jak nie to jednak jest slaba :D

Strasznie nudna strasznie odporna - zero frajdy z gry autoinclude na druzynowki :(
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Teo
Wałkarz
Posty: 79

Post autor: Teo »

Panowie, gram to swoją rozpą od jakiegoś czasu...
Misiek z GW
Ksiądz z lusterkiem
Mag heaven
klocek IC
3 x 4 Demi
Działo
Tank
... i powiem szczerzę, że nie za bardzo daje radę :? Jedna sprawa to to, że nie mam skila :mrgreen: ale z drugiej strony dochodzę do wniosku, że turbo ofens to nie jest domena imperium. Ma ktoś jakieś przemyślenia w tym temacie? Złożenia na halabardach wydają się chyba jednak nieco stabilniejsze - taki defens z kontrą. Wydaje mi się też, że klocek IC jednak nie jest najlepszym rozwiązaniem... Macie jakieś doświadczenia w tej materii? Byłbym wdzięczny za opinie!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Przede wszystkim heaven nie podbija statow w cc, lory to light albo shadow w ofensie tylko

Gdzie masz 5tki kawy?? Najlepszy fast w grze a tu ani jednego

Dziala sobie woge odpuscilem, ale to moja sprawa bo albo gina nic nie robiac albo sie wysadzaja...mam max 2 rzuty artylerka na ture i jest git

Poza tym doskrobalbys cos wiecej o tej rozpisce, itemy na ile pkt itp.
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Teo
Wałkarz
Posty: 79

Post autor: Teo »

Rozpa wygląda tak, ojro:
Misiek @ 201 General
GW
Helm os Skav...
Dawnstone

Wizard Lord @ 288
4 level
Lore of heaven
Horse
Dispel S
Lodestone

Captain @ 123
BSB
Horse Barding
Helm
GW

Priest @ 128
Horse Barding
Heavy Armour
Enchand S
Lusterko

12 IC @ 330
FCG

5 KO @ 120

Musician

5 KO @ 110

4 Demi @ 242
Musician

4 Demi @ 242
Musician

4 Demi @ 242
Musician

Canon @ 120

Tank @ 250


Total: 2396


Nie wiem, czy problem tkwi w założeniach metodologicznych, szczegółach, czy może po prostu takie coś nie ma racji bytu w obecnym kształcie...

Tak jak pisałem - skill u mnie żaden, ale wydaje mi się, że generalnie z tą rozpą mam jakoś tak pod górkę...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Lohost zamiast jednych demi ma cannonka i cisnie wiec musisz grac i grac i moze zamienic "MISKA" I PRIESTA NA LEKTORA I KOLEJNY 4 LEVL BEAST + HEAVENS
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

A co wy na lekko konwersje pomysłu Lohosta:

lektor 1+ save, lusterko, warrior bane, 2+ ward na flaming
4 levl beast sceptra
4 levl life DS

BSB 1+ save reroll GW OTS

2x5 KO muz champ
11 ICK FCG steel standard

2x4 Demi muzyk
2 działa

ST

mozna pomyslec o tym, zeby dac 6 demi (w unicie) i kapitana na koniu + moze jakis sensowny ward na lektorze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Po co dwóch magów bo trochę tego nie rozumiem?
Masz oddział za jakieś 1200pkt, który nie ma MR(3) i składa się ledwo z 10 chłopa. Spadnie sześciu i koniec look outa.
Jak dla mnie to zbyt zero jedynkowe, z przewagą zer jeśli weźmiemy pod uwagę obecną metę.

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

a mi przykładowo lepiej sprawdzają się 6 KO z championem niż zwykłe 5, taka 6tka może przyjąć kowboja na klatę, rzucić lub przyjąć challenge i ustoi na steadfascie 1 turę co najmniej, a to sporo

z magów mimo wszystko skłaniałbym się ku 4+2 jeśli nie jest to light, na 4+4 i tak nie starcza kości

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

2x4 levl to minimum do gry niestety, poniwaz chce miec life'a do wskrzeszen i boostowania, a wypada czyms wyciagnac scrolla - wiec dzida sie sama sugeruje

5 Ko z muz champem jest optymalna, 6 to dokladanie tam zbednych punktow. jezdze nimi w formacji 2 z przodu (czasem jeden z przodu) wiec 6ty totalnie nic nie daje

Czemu konkretnie 11 ICK rozni sie od 15 i jaki na to wplyw ma meta? zreszta u mnie w mecie wystepuja 2 x DF (na ktore akzde emp ma ciezko) jedno emp na ST + dzialo a demony bez dziala, wiec nie wiem czy ten LoS ma takie znaczenie.

Ale mozna rozwazyc zamiane ICK na rownowartosc punktową KO, nie mowie ze to zla opcja. Ale ICk lepiej reaguja na 0 z beasta

Ale argument jajek w koszu do mnie przemawia - mysle nad zamiana maga z beastem na pegaziste z 4+ ward i deathem, klocków demi na 1x7 zamist 2x4 i po wyrzuceniu dziala (bo death) dodanie luminarka i moze mr na lifowego maga
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Są jeszcze katapulty, magia, look out się przydaje.
Po prostu nie czuję tej rozpiski, jakie wyniki nią robisz?

Teo
Wałkarz
Posty: 79

Post autor: Teo »

Dzięki Panowie!
zagraj tym co wymyslies, po grze wroc i przeczytaj to co Ci napisalem. moze wpadniesz na jakies fajne myki pod siebie
Właśnie zagrałem tym trzy lokale i było kiepściutko... stąd też moje pytanie w zakresie jakiegoś wsparcia/kierownictwa duchowego :wink: Zastanawiałem się po prostu czy nie ma w tym pomyśle jakichś fundamentalnie błędnych założeń, które rzutują na sam przebieg gry...
a co to niby jest?
Mój zamysł dotyczył jakiegoś tesco klepacza - 4 ataki, siła 6, do tego daje ryckom ITP, rozumiem zatem, że nie jest to dobre rozwiązanie...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Stan pisze:Są jeszcze katapulty, magia, look out się przydaje.
Po prostu nie czuję tej rozpiski, jakie wyniki nią robisz?
Zadne bo to dopiero pomysl :D Dla mnie Empire jest zbyt pociete żeby dało się sensownie pograć ;P Wzialem ostatnio na turniej wredna kmine na druzynowke (totalny defens) i zrobilem 17 i 13 z HE i 8 z WE, wiec tak sobie. MNie sie podobalo ale przeciwnikom nie bardzo a po co robic bliźniemu wbrew jak nie ma z tego masek :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Zagraj i podziel się wrażeniami.
Ja nie umiem grać klockiem za 1000pkt, za to na dwóch banishmentach nieźle mi idzie.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Lohost, święta racja; ale przy ofensie zastosowanie ma magia tylko taka, która podbije statsy naszym niby-klepaczom i jednostkom.
Siłę mają przyzwoitą, (S6 dwurak/lanca/runefang/maraz), potrzeba im WS-a, + do hita i zwiększenie ataków ewentualnie lub asf.
alternatywą jest obniżenie statsów przeciwnikowi.
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
KERSZUR
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: KERSZUR »

Tylko czy ma to sens, kiedy trafiamy na Woch albo Vc, którzy mają bohaterów na poziomie naszych na dopingu? Grałem na Karlu jest całkiem przyjemny jeśli nie wpada w niego coś z asf-em ale czy dalej lepiej banishment czy niepewni bohaterowie ?

ODPOWIEDZ