Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 wrz 2019, o 17:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2752 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 29 gru 2017, o 09:47 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1323
Lokalizacja: Animosity Szczecin
1.Rakietnica jak nie trafi to nie ma rerolla, bo tak jak wspomniałeś jest area attack 0.
2.Nie ma czegoś takiego jak kara za multipla, nie istnieje. Zwykle jest wliczona w aim score.
3.A czy czołg wgl ma handguna? Bo widzę tylko że ma steam cannona.
4.Tylko w naszej. Wording jest jasny. Na początku własnej fazy walki wręcz to odpalasz i trwa do końca fazy combatów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 29 gru 2017, o 09:49 
Chuck Norris

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 402
Nie posiada drugiego strzału, albo posiada ale nic nie oberwie.
Nie ma już czegoś takiego jak kara za multipla, ten modyfikator jest wliczony w statystykę broni.
To podchwytliwe pytanie, pewnie można by je rozważać gdyby nie to, że teraz inżynier siedzi wewnątrz czołgu i nie ma jak z niego strzelić ;) (czołg nie ma teraz handguna).
Tak wynika z opisu przedmiotu. Niestety.
Zależy od rozpiski.

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 29 gru 2017, o 11:38 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2007, o 17:08
Posty: 1658
Lokalizacja: Gliwice
Wątpliwości rozwiane :wink:

_________________
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 29 gru 2017, o 22:47 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 12:40
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków
Jeżeli jako heraditary spell biorę 1 z innego lore, to czy mogę do tego dobrać 6 z własnego lore? Niby jest zasada że 1 i 6 nie wolno brać, ale ta 1 jest tu jako heraditary spell...

_________________
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 29 gru 2017, o 23:19 
Chuck Norris

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 402
Nie możesz mieć 1 z tego samego lora.

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 30 gru 2017, o 00:13 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 12:40
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków
Super, dzięki.

Jeszcze na szybko przed turniejem - czy jak mój oddział KO staje się Parent Unit dzięki Knight Commander, to mogę im wydawać normalnie rozkazy?

_________________
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 5 sty 2018, o 11:15 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 19 gru 2014, o 10:36
Posty: 171
Lokalizacja: Ulthuan
Panowie imperialiści, jak bardzo wystaje demiś z kawaleryjskiej podstawki? Dziękuje i pozdrawiam.

_________________
He. BM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 5 sty 2018, o 11:20 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2007, o 15:34
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa
Zależy jak go skleisz, ale praktycznie w ogóle - ładnie mieści się na podstawce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 5 sty 2018, o 12:11 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 12:40
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków
Luczi napisał(a):
Panowie imperialiści, jak bardzo wystaje demiś z kawaleryjskiej podstawki? Dziękuje i pozdrawiam.

Ze swojej, czyli 50x75 praktycznie nie wystaje. Dla mnie kawaleryjska to 25x50, a z takiej to raczej sporo wystaje, ale nie wiem czy o to chodziło :wink:

_________________
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 5 sty 2018, o 12:34 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 19 gru 2014, o 10:36
Posty: 171
Lokalizacja: Ulthuan
Tak o 25 na 50 mi chodziło. Myślałem o konwersji ale chyba będzie ciężko..

_________________
He. BM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 20 sty 2019, o 01:21 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 253
Lokalizacja: Rawa Maz
Czy z działa czołgowego mogę strzelac po ruchu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 20 sty 2019, o 08:49 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2006, o 16:43
Posty: 950
Lokalizacja: Nowy Sącz
Tak, tylko masz - 1 do trafienia za strzał po ruchu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2752 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.026s | 10 Queries | GZIP : Off ]