Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 sie 2019, o 05:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2752 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 23:22 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Jeszcze mam dwa pytania:

1) Czy zasada ze fear daje -1 LD, obejmuje także LD w przypadku brania generalskiego w promieniu 12"?

2) Przy misfire jest tabelka, w ktorej pokazany jest wynik 0 lub nizszy... W jaki sposob moze byc taki wynik?
Nie moge nigdzie znalezc stosownej adnotacji dotyczacej takiej mozliwosci... Przy wyniku 1-2 maszyna nie moze strzelac,
ale trzyma pkt?

Dzieki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 23:32 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4922
Tak
Flame cannon ma -1 do rzutu na tabelkę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 4 wrz 2016, o 08:57 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Ok thx, a druga część pytania: misfire i wynik 1-2 powoduje ze machina żyje i trzyma pkt ale nie może strzelać, tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 4 wrz 2016, o 09:04 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4922
Tak, wszystko masz w podręczniku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 8 wrz 2016, o 00:04 
Pseudoklimaciarz

Dołączył(a): 13 wrz 2012, o 15:46
Posty: 30
Lokalizacja: Kraków
Witam,
po kilku latach wracam do grania w WFB i próbuje poskładać do kupy swoją armię.
mam problem z czołgiem .Posiadam ostatni metalowy wzór i przez rozstaw tynich kół nie chce mi się zmieścic na podstawe 50x100, czy przyklejenie go do 60x100 będzie powodowało jakieś sprzeciwy na turniejach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 8 wrz 2016, o 00:35 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4922
To źle sklejasz, ja mam trzy metalowe i wszystkie się mieszczą :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 8 wrz 2016, o 07:42 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2007, o 17:08
Posty: 1632
Lokalizacja: Gliwice
artrata napisał(a):
Witam,
po kilku latach wracam do grania w WFB i próbuje poskładać do kupy swoją armię.
mam problem z czołgiem .Posiadam ostatni metalowy wzór i przez rozstaw tynich kół nie chce mi się zmieścic na podstawe 50x100, czy przyklejenie go do 60x100 będzie powodowało jakieś sprzeciwy na turniejach?


Po prostu na podstawce 50x100 dodasz jakiś wystający element żeby się mieścił. Ja mam 2 i jeden mieści się idealnie drugi na styk ( zastosowałem manewr z wystającym kamykiem na podstawce ( zrobionym z kory) spełnia to swoją funkcję idealnie.

_________________
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 21 wrz 2016, o 22:21 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Czesc,

takie mam pytanie, czy obecnie inzynier daje procz BS dla Volley Gun'a rowniez przerzut artyleryjki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 21 wrz 2016, o 22:58 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4922
Cytuj:
Engineer
A model with this special rule allows a War Machine within 3” to use the Engineer's Ballistic Skill instead of its own and
to reroll any rolls on the Misfire Table. (If there are several War Machines within 3” of the Engineer, declare which one
will receive the Engineer's benefits this Player Turn before firing it). If the War Machine has an Artillery Weapon type
listed below, there is an additional benefit. The War Machine may reroll:
● for Catapults: The Scatter Dice.
● for Flame Throwers: The D6 roll for the distance the Template moves, unless it is a '6'.
This rule cannot be used by a model that is Engaged in Combat.


Czyli nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 06:22 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Ok wlasnie z tego opisu wynikalo ze nie ale miałem nadzieję ze może cos przeoczylem ;) dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 07:30 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 10:11
Posty: 568
Lokalizacja: Kraków
Czy rozkaz cel pal! oddziałuje na Skull Splitter'a?
W opisie rozkazu jest zapis: podstawowa broń strzelecka - jednak w RB nie ma określenia podstawowej broni strzeleckiej, więc jeżeli mag weźmie Skull Splitter'a to będzie to jego podstawowa broń strzelecka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 08:08 
Pseudoklimaciarz

Dołączył(a): 13 wrz 2012, o 15:46
Posty: 30
Lokalizacja: Kraków
Nie, bo w opisie rozkazu jest "mundane shooting weapon",
a Skull Splitter jes magic itemem.

dodane w RB1.1 str 70

"All weapons or armour that are not Magical Items are considered mundane."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 10:58 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Hej,

Czy imperial rocketeers dziala dokładnie jak mortar z ta różnica ze moze opcjonalnie zamiast zwyklego strzalu oddac ten ze kazdy unit pod template dostaje d3+1 hitow z S5?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 11:08 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2262
Lokalizacja: Oleśnica
Nie, imperial rockeeters nie ma opcji "zwykłego strzału". Strzela tak jak napisano w AB.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 11:27 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Hmmm ok w wersji pl widze pelny opis podczas gdy w ang tego nie ma, chyba ze to w jakis sposob kwestia tego ze sprawdzam z kom. Ok dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 26 wrz 2016, o 08:42 
Warzywo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 17:26
Posty: 16
Lokalizacja: Koszalin
Jak teraz wygląda sprawa inżynierów? Dokładnie chodzi mi o 2 rzeczy:

1. Czy inżynier może strzelać ze swojej broni i dawać BS'a maszynce jednocześnie? Bo nie widzę nigdzie w zasadzie engineer, że jest jedno albo drugie.
2. Czy inżynier stojący obok maszynki ma jakieś lookouty czy coś w tym stylu? Czy po prostu można go naszpikować strzałami ot tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 26 wrz 2016, o 08:58 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2006, o 16:43
Posty: 950
Lokalizacja: Nowy Sącz
1)
Może strzelać i dawać BS lub inne bonusy maszynie
2)
Nie ma żadnego look'outa, więc dla bezpieczeństwa najczęściej siedzi w oddziale :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:02 
Chuck Norris

Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 17:30
Posty: 407
Witam
Po ile obecnie chodzą teutogen guards ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:44 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4922
30zł od łebka chyba że odlewy to wtedy nic nie warte.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania i odpowiedzi
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:52 
Chuck Norris

Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 17:30
Posty: 407
Dzięki wielkie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2752 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.030s | 10 Queries | GZIP : Off ]