Empire VII ed.

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Empire VII ed.

Post autor: Bartas »

Witam

co sądzicie o tym co nam daje nowe imperium? bo moim skromnym zdaniem LEKKO przecholowali z tym zaawansowaniem :? (handguny rozumiem, ok, noo czołg z dystansem ale może być.. ale koń mechaniczny? to już nasze czasy przerasta bo takiego robota z tego co się orientuje to chyba nie wymyśliliśmy ;))

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

No Nekroni zzostawili swojego konika z wh40k dla imperium. Aby imperium lepiej się żyło irosło w siłę.

Ale zadziwia mnie ten czołg że nie ma ograniczenia ilościowego. Przecierz 8 ich jest tylko funkcjonalnych a na martne 2k mialyby sie pojawić dwa? Toż to główny inżynier by się z rozpaczy powiesił a czołgi tylko są ruszane na czas największych potrzeb.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Powiem tak:
Imperium VIIed - podpatrzone w Warhammer 40K aby Imperium rosło w siłę, a ludzie jeździli na mechanicznych koniach.
:lol:
Bum...!

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

:lol:

ktoś już to powiedział ale w przyszłej edycji jak takie tempo rozwoju się zachowa to z M-16 będą latać :wink:

a co do czołgu to masz racje, 1 to już spory zaszczyt dla przeciwnika że Imperium zdecydowalo się go użyć a 2? to już chyba mała schiza dowódctwa

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

mnie tam znacznie bardziej od tego zaawansowania technicznego denerwują wszechobecne czaszki, po prostu żenada :/

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1296
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Musieli ich troche "umrocznić" :)

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Jak zaczynałem grać w WFB, to nie mogłem nawet spojrzeć na tanka - wydawał mi się totalnie nieklimatyczny, a model Vedycyjny był beznadziejny. Jak wyszedł nowy w VI edycji to się do niego przekonałem (zwłaszcza że na jego widok przeciwnicy zazwyczaj robili w gacie). Podobnie może być z mekoniem, choć biorąc pod uwagę jak jest cienki, nie przewiduję żeby często był obecny na stołach.

BTW - to mój pierwszy post na tym forum....

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Och, właśnie trzymam w ręku nowy podręcznik imperialny... ekstaza... och... koleżanka zażenowana moimi dzwiękami wyszła z pokoju... och jak on ładnie pachnie...

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Murmandamus pisze:No Nekroni zzostawili swojego konika z wh40k dla imperium. Aby imperium lepiej się żyło irosło w siłę.

Ale zadziwia mnie ten czołg że nie ma ograniczenia ilościowego. Przecierz 8 ich jest tylko funkcjonalnych a na martne 2k mialyby sie pojawić dwa? Toż to główny inżynier by się z rozpaczy powiesił a czołgi tylko są ruszane na czas największych potrzeb.
Pierwszy post na forum :)

Co do twojej wypowiedzi, to w Lizakach Slannów 2giej generacji jest tylko kilka żyjących (tak 3-5 około), a widziałeś kiedyś innego niż drugiej??

Raf mógłbyś napisać, jaie zmiany odnotowałeś największe względem 6. edycji?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

tak widziałem i czwórkę i piątkę przeciw sobie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8026
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

raf pisze:Podobnie może być z mekoniem, choć biorąc pod uwagę jak jest cienki, nie przewiduję żeby często był obecny na stołach.
kon nie jest taki zly. inzynier tez nie najgorszy. inzynier na koniu - nieporozumienie.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Co do konia, sam w sobie faktycznie nie jest zły, ale po co komu inżynier na koniu???

Co do zmian: wszystko co było juz powiedziane w zasadzie się sprawdza. Więcej napisze coś jak przeczytam całość, ale zmiany w Imperium są jak zmiany w WFB pomiedzy VI a VII ed - kosmetyczne, ale są. No i rakietnice musze se skombinowac skądś...

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8026
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

raf pisze:Co do konia, sam w sobie faktycznie nie jest zły, ale po co komu inżynier na koniu???
no wlasnie o to mi chodzilo...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Steam Tank zostal bardzo zmieniony , w sumie ze strzelania latwiej go zabic , ale trudniej w walce wrecz... Porazka jest natomiast , ze na 2k mozna miec 2 :roll: Hellblastera oslabili i to sporo - mysle , ze rzadko bedzie obecnie wystawiany...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie do konca sie z tym zgodze.. helka teraz bedzie po prostu wystawiana do niszczenia twardych lt... na wszystkie smoki i inne tego typu latacze traca sporo na braku dalekiego zasiegu helki... :wink: :wink:

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Robiliśmy na DMP testowe rzuty na nowa helkę.Powiem wam że nie jest aż tak źle.Byle by nie strzelała do skirmisherów w lesie na dalekim.

Więc kloce kawalerii i potworki bójcie się.


Greatswordzi tańsi ale bez magicznych szmatek-mieszane uczucie.

Biczownicy z mniejszym T a większym WS i z poświęceniem-mieszane uczucie ale cieszy mnie fakt o możliwości posiadania 3 takich oddziałów.

Czołg z sv1+-łatwo zwarzywić go magią i bolcami/armatami,walka wręcz boska-uczucia mieszane.

Piechota tańsza-SUPER!!

Hundgunnerzy-hmmmm...............ma ktoś 30 kuszników na zbyciu?

Kawaleria-wewnętrzny krąg w specialach-PORAŻKA!

Kapłani-potęga....czyżby się szykowała jakaś kampanijna krucjata wyznawców Sigmara Młotodzierżcy?

W końcu zaczną być popularne armie piechotne.Jak się cieszę.
Będe miał okazję do odkurzenia moich 60 swordsmanów,40 milicjantów,20 halabardników i jakiejś strasznej masy łuczników.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wewnetrzny krag w specialach - WRESZCIE !!!!!!!!!!!!!!! To bylo dopiero przegiecie jak taka zajebista , tania w pktach kawa byla w corach... Teraz jest racjonalnie - nareszcie !!! Odnosnie priestow i tego , ze sa fajni i mocni - zapowaida sie kampania Rise OF Nagash na 2007 rok , moze imperium wystawi jakis sklad aby spral truposzczakow :D Odnosnie helki to patrzylem pod moim wzgledem - niech sobie strzela na 6tki w skinki na dalekim - a prosze bardzo ;) Co innego , ze na smoki i wszystkie LTki bedzie spoko , to samo na kawe... Mi sie podoba wyrzutnia rakiet genialny model i zajebiste zasady...

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

To co mnie boli, to znaczne osłabienie pistoliersów i kompletna nieprzydatność outridersów. Chociaż na tunelowców i inne takie wkurzajki chyba wystawie piątkę pistoliersów... A może do tego celu piątkę gołych knightów... zobaczymy...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Pistolierzy zmienili odrobinę swoją rolę.


teraz nie wchodz w walke a odginaja szarże i ostrzeliwuja jednostki.
Przy odrobinie szczęścia można nimi w 2 turze wpaśc do deploya wroga i juz wtedy pistolierzy się spłacaja wielkorotnie.

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8026
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Ziemko pisze:zapowaida sie kampania Rise OF Nagash na 2007 rok
ciekawa informacja... rozumiem, ze masz ja potwierdzona? :twisted:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

ODPOWIEDZ