Imperium Kopyta
Moderator: #helion#
Re: Imperium Kopyta
Najlepiej kup tyle żebyś mógł grać na kawie, piechocie i mieszać w zależności od kaprysu
To lista będzie długa tego co jeszcze trzeba.Lechu pisze:Najlepiej kup tyle żebyś mógł grać na kawie, piechocie i mieszać w zależności od kaprysu
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Ja popłynąłem i kupiłem stosunkowo niedawno: przedostatni batalion, 10GS, 2x cannon, 2xstate troops, 1x KO, 1x DK, 2 magów box, priest, priest na koniu, general box, hellblaster, inżynier. To chyba wszystko. Niedługo mam zamiar kupić jeszcze pegasus knighta. Mam wrażenie, że ani porządnej armii na piechocie na tym nie wystawię, ani na kawie. Ale nic to, jeszcze nie grałem - żmudny proces czyszczenia, sklejania i malowania ;P Jeśli Ci to pomoże, to ja przyjąłem właśnie strategię długiego zbierania z trochę grubszym startem. A i tak na początku będę raczej fluffowym graczem niż maksującym wynik. W każdym razie w dalszej perspektywie na pewno zakupię jeszcze altar, następne DK i pewnie tanka (choć to ma najmniejszy priorytet bo nie czuję fluffu tej maszyny). Powiedz jeszcze czy chcesz jak najszybciej zacząć grać i jeśli tak, to czy na turniejach czy bardziej rekreacyjnie? Jeśli nie ciśnie Cię granie to poleciłbym najpierw ogarnąć (do przynajmniej stanu TT) figurki, które już wiesz, że kupisz
Ostatnio zmieniony 1 lut 2013, o 07:18 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
To na start 24 rycków radziłbym zakupić, konnego bsb, priesta i maga, 4 demisie, 2 działa (one zawsze się przydają), to tak z grubsza.
Opcjonalnie ja bym kupił jeszcze 5 pistoletów, są świetni na małe punkty, ale to moje zdanie i nie każdy się z tym zgodzi.
Opcjonalnie ja bym kupił jeszcze 5 pistoletów, są świetni na małe punkty, ale to moje zdanie i nie każdy się z tym zgodzi.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Ok więc tak posiadam
15-18 Konnych (3 konie zmienne pod hero)
5 Pistolersów
15 Flagg
20 Milicji
2 Działa
1 Hellblaster
1 Wyrzutnia (z kolami lego ^^)
2 Lwy ( Z tego będą demisie)
oraz Mag, Kapitan, BSB, Kaplan
Moje pytanie czy kapłan daje możliwość flag dania do slotu core ? jadę na razie na starym podręczniku bo czekam na nowy.
2 pytanie
Hell strzela 3 x kostka arty. Po wylosowaniu np 15 strzałów w oddział wrogi on dostaje już te 15 hitów czy muszę kulać na bs ??
3
Armata strzela przez szeregi jak balista tak ? za każdy szereg tracąc 1 siły ?? I czy każdy trafiony dostaje k6 ran czy na cały strzał pada k6 ran do rozdzielenia ?
Pytam bo grałem z kumplem ze działo zadawało k6 ran do rozdzielenia za cały strzał.
No i ze mam swoja 1 bitwę za sobą z ogrami (kolega tez zaczyna) to się pochwale zwycięstwem 12-8 ( jeśli to się tak liczy, ja mu 1030 zabiłem on mi 600). W sumie ogry nie takie mocne bez większej siły niż 5 na puszki (kolega wystawił tylko ogry z 2 bronią do walki) Jbc mogę jakiś taki raporcik wrzucić :p jak chcecie
15-18 Konnych (3 konie zmienne pod hero)
5 Pistolersów
15 Flagg
20 Milicji
2 Działa
1 Hellblaster
1 Wyrzutnia (z kolami lego ^^)
2 Lwy ( Z tego będą demisie)
oraz Mag, Kapitan, BSB, Kaplan
Moje pytanie czy kapłan daje możliwość flag dania do slotu core ? jadę na razie na starym podręczniku bo czekam na nowy.
2 pytanie
Hell strzela 3 x kostka arty. Po wylosowaniu np 15 strzałów w oddział wrogi on dostaje już te 15 hitów czy muszę kulać na bs ??
3
Armata strzela przez szeregi jak balista tak ? za każdy szereg tracąc 1 siły ?? I czy każdy trafiony dostaje k6 ran czy na cały strzał pada k6 ran do rozdzielenia ?
Pytam bo grałem z kumplem ze działo zadawało k6 ran do rozdzielenia za cały strzał.
No i ze mam swoja 1 bitwę za sobą z ogrami (kolega tez zaczyna) to się pochwale zwycięstwem 12-8 ( jeśli to się tak liczy, ja mu 1030 zabiłem on mi 600). W sumie ogry nie takie mocne bez większej siły niż 5 na puszki (kolega wystawił tylko ogry z 2 bronią do walki) Jbc mogę jakiś taki raporcik wrzucić :p jak chcecie
Niestety nie ta edycja co do kapłana. Co do podręcznika lepiej sobie skombinuj nowy (choćby ksero)Kopyt pisze:Moje pytanie czy kapłan daje możliwość flag dania do slotu core ? jadę na razie na starym podręczniku bo czekam na nowy.
Oczywiście ,że musisz trafiaćKopyt pisze:Hell strzela 3 x kostka arty. Po wylosowaniu np 15 strzałów w oddział wrogi on dostaje już te 15 hitów czy muszę kulać na bs ??
Zawsze siła 10 z tym ,że żeby przebiło się przez Piechotę Potworów ,Kawalerię Potworów i Large target i leciało dalej to pierwszy cel musi zginąć. Każdy model dostaje k6 ranKopyt pisze:Armata strzela przez szeregi jak balista tak ? za każdy szereg tracąc 1 siły ?? I czy każdy trafiony dostaje k6 ran czy na cały strzał pada k6 ran do rozdzielenia ?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
aha thx czyli sprzedałem wała koledze bo strzelałem bez bs, lecz z armat zadawałem tylko k6 ran na oddział co chyba się wyrównało przy ograch na 6 tur strzału z armat a 2 z helki.
Mógłby ktoś podać wymiary EMP Tank ? bo chciałbym sobie z plasticardu swojego ulepić z braku hajsu
szczególnie chodzi mi o wannę
Mógłby ktoś podać wymiary EMP Tank ? bo chciałbym sobie z plasticardu swojego ulepić z braku hajsu
szczególnie chodzi mi o wannę
Ok jako iż powstała nasza "baza" do gier mam parę nowych pytań
1. Jak dokładnie działają modlitwy od Kapłanów i jak je najefektywniej stosować ( początek fazy magi, koniec) ??
2. Jak pozbyć się eteryków od VC bardzo wnerwiają
3. Czy stosowanie innej niż halabardy piechoty ma sens ? ( w sumie bez starej zasady ze postacie z tarcza maja +1 do sv jeśli walczą z kimś od przodu nie maja sensu brania bo trochę mało siły)
a
Emp Vs HE
18 - 2
1. Jak dokładnie działają modlitwy od Kapłanów i jak je najefektywniej stosować ( początek fazy magi, koniec) ??
2. Jak pozbyć się eteryków od VC bardzo wnerwiają
3. Czy stosowanie innej niż halabardy piechoty ma sens ? ( w sumie bez starej zasady ze postacie z tarcza maja +1 do sv jeśli walczą z kimś od przodu nie maja sensu brania bo trochę mało siły)
a
Emp Vs HE
18 - 2
Działają jako czar ,a dokładnie bound spell - wychodzą na 3+ ,działają tylko na oddział w którym jest kapłan (poza War Altarem ofkors) kiedy rzucić zależy od wielu rzeczy ile masz kosci ,ile ma przeciwnik ,co chesz rzucic itpKopyt pisze:1. Jak dokładnie działają modlitwy od Kapłanów i jak je najefektywniej stosować ( początek fazy magi, koniec) ??
Jak każdego poza graczami VC opcję są 2 - omijać albo załatwić magicznymi atakami (czary ,magiczna broń)Kopyt pisze:2. Jak pozbyć się eteryków od VC bardzo wnerwiają
Najbardziej sensowni do walki są halabardnicy ,inna grywalna piechota to w sumie tylko łucznicy w skirmishuKopyt pisze:3. Czy stosowanie innej niż halabardy piechoty ma sens ? ( w sumie bez starej zasady ze postacie z tarcza maja +1 do sv jeśli walczą z kimś od przodu nie maja sensu brania bo trochę mało siły)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Jak zsumujesz ilość dział i czołgów w rozpisce to nie może ona przekroczyć 3Kopyt pisze:Cannon/Steam tank max 3 in total
Analogicznie jak wyżejKopyt pisze: Cannon/Steam tank/Demigryph unit, max 4 in total
Crown of Command/Steamtank, max 1 in total
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
aha thx czyli moge miec max
3 działa
1 czołg/2 działa
1 czołg 1-3 działa 1-3 demisie tak ? (w zależności jak rozłożę byle by nie przekroczyć 4 slotów.
A i jeszcze jedno jesli deklaruje kontrszarze w wrogi oddział sprawdzam pole widzenia przed dojściem wroga do mojego głównego unita czy po ?? Bo niekiedy mogą się znajdować poza widokiem detki gdy już dojdą
3 działa
1 czołg/2 działa
1 czołg 1-3 działa 1-3 demisie tak ? (w zależności jak rozłożę byle by nie przekroczyć 4 slotów.
A i jeszcze jedno jesli deklaruje kontrszarze w wrogi oddział sprawdzam pole widzenia przed dojściem wroga do mojego głównego unita czy po ?? Bo niekiedy mogą się znajdować poza widokiem detki gdy już dojdą
detka deklaruje szarżę na wrogi oddział po udanej szarży wroga. Wtedy używasz wszystkich standardowych zasad szarż, czyli czy widzi, czy możesz dojść jednym wheelem itp.
Ogólnie wszystkie zasady detek imo są strasznie mało grywalne przez wymóg bycia 3'' od głównego unitu.
Ogólnie wszystkie zasady detek imo są strasznie mało grywalne przez wymóg bycia 3'' od głównego unitu.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
A ile byś chciał, 24"
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.