Imperium Kopyta

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Re: Imperium Kopyta

Post autor: Kopyt »

Czy czołg w fazie walki wręcz tylko obrywa ??. W AB nie znalazłem owej informacji. Jedynie impacty przy ruchu które nie są brane pod uwagę w CR.
Jakie jednostki sprawdzały się na nowe HE. Demisie ostro oberwały od SM.
Czy działa mogą strzelać zza sojuszniczych jednostek i celować w wrogich herosów
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kopyt pisze:Czy czołg w fazie walki wręcz tylko obrywa ??. W AB nie znalazłem owej informacji. Jedynie impacty przy ruchu które nie są brane pod uwagę w CR.
1. Czołg ma zawsze 1 atak z inżyniera z ws3, s3
2. jeśli czołg szarżuje to ma normalnie impacty (d6+xd3) które liczą się do cr
3. w swojej turze czołg może strzelić ze steam guna jak z normalnego breath weapona w cc
Kopyt pisze:Jakie jednostki sprawdzały się na nowe HE. Demisie ostro oberwały od SM.
Demi ze wsparciem magii light powinny sobie poradzić z SM. Jak nie na na pewno wystarczy wpakować w nie czołg + ewentualnie demi.
Kopyt pisze:Czy działa mogą strzelać zza sojuszniczych jednostek i celować w wrogich herosów
Zależy na jaki LoS grasz. Na SLoS nie ma z tym żadnego problemu. Jak strzelasz we wrogiego hero i jest on np. w oddziale to mu normalnie przysługuje look out sir.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Co myślicie o piechocie robionej z milicji ?? Swoją armie opieram na konnicy, a flufowo to zakon wybyły dawien dawno do Arabii na krucjatę i stąd tez pomysł na milicyjne regimenty. Halabardy i łuki i kusze, do tego jak na mój gust o niebo lepiej niż zwykle regimenty bez butów ;). Ewentualnie mogę nabyć gdzieś ciekawe zamienniki ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Co myślicie o piechocie robionej z milicji ?? Swoją armie opieram na konnicy, a flufowo to zakon wybyły dawien dawno do Arabii na krucjatę i stąd tez pomysł na milicyjne regimenty. Halabardy i łuki i kusze, do tego jak na mój gust o niebo lepiej niż zwykle regimenty bez butów ;). Ewentualnie mogę nabyć gdzieś ciekawe zamienniki ?
Milicjanci to niezłe figurki, IMO pod wieloma względami lepsze od plastikowego szitu, jaki wydało później GW. Trudno jednak z tego zestawu złożyć jednolity oddział ;)

Co do zamienników, gdzieś parę pięter niżej jest sobie temat "Alternatywne Figurki do Imperium", warto zaglądnąć. Osobiście niezmiennie polecam landsknechtów firmy Artizan Designs, takich sobie np - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=954420#p954420 lub http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=753714#p753714
Vae victis!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Jak radzicie sobie z VC ja w nich utykam. Kolega wystawia prawie same zombie i szkielety roje duchów i zwykła jazda eteryczna i mnie tym blokuje na cala grę.
Niszczyłem mu 30 szkieletów na w klocku na następna turę miał ich o 10 więcej
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

ok mam pytanie wpadł mi w ręce pewien model tylko nie mam pojęcia z jakiej edycji on jest. Wygląda na imperialnego.
1 Miecz skierowany ku dołu
2 Na lewej ręce orzeł
3 Na głowie orzeł z 2 głowami
Model jest konny.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Jeśli mówimy o tym panu
Obrazek

To jest to Aldebrand Ludenhof - hrabia elektor Hochlandu
edcyja 5 albo 6

;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

o tak to ten Pan. Nabyłem go po okazyjnej cenie. Dzięki wielkie
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Unnamed1600 Pts - Empire Army

1 Captain of the Empire @ 116.0 Pts
General; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 107.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

10 Archers @ 115.0 Pts
Normal Bow

5 Crossbowmen Detachment @ [45.0] Pts
Crossbow

9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

10 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

4 Demigryph @ [0.0] Pts

Models in Army: 40


Total Army Cost: 1595.0


Rozpa na turniej 1600 bez lorda. Czołg dobrze ściąga na siebie główne regimenty. Mały mag nie spłacił się jak i 1 z dział. Co wy na to aby dać ing+helka ?? Macie jakieś ciekawe propozycje co można tam wymienić lub jakoś ciekawie zagrać
Obrazek

Awatar użytkownika
Tombo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 155
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tombo »

tak na szybko zamiast kuszników daj pikinierów - 10 pkt oszczednosci, urwij kolejne 15 gdzies indziej - daj dawnstone na generała, charmed shielda - bedzie przezywalniejszy.

na takie małe pkt 3 działa chyba nie są niezbędne, hellblaster z inzynierem może być fajnym pomysłem, poza tym lepszym generałem będzie chyba ksiadz z powodu hate i modlitw (bsb może zostać pegazista). Poza tym dyscyplina by się przydała - liderka 8 jest ryzykowna.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Unnamed1600 Pts - Empire Army

1 * Captain of the Empire @ 172.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow

9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

10 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

4 Demigryph @ [0.0] Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 85.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse

1 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 37


Total Army Cost: 1524.0
zostało nieco ptk i myślę nad pozbyciem się łuczników, zmniejszeniem o 1 oddziału demi i dodaniem następnego oddziału z 3, lub dopakowania kapłana, albo wstawieniem pistolers.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Ja bym pegaziście dał Dragonhelm i zwykłą tarczę - wtedy będzie miał lepszy Save ,a charmed shield można bardzo szybko zdjąć byle strzelajacym śmieciem. Przed kulami armiatnimi itp mozna się uchronić ,zwłaszcza ,ze raczej przeciwnik najpierw ostrzela twoje działą i czołg ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Jak gracie czołgiem. W sumie on nic tak na prawdę nie robi poza sianiem paniki gdy przeciwnik go widzi. Jak na razie to u mnie tylko blokuje jednostki i eliminuje je ale bardzo powoli bez wsparcia jest do niczego. Czy może po prostu się mylę i gram nim jak dupa.
Obrazek

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Kopyt pisze:W sumie on nic tak na prawdę nie robi poza sianiem paniki gdy przeciwnik go widzi. Jak na razie to u mnie tylko blokuje jednostki i eliminuje je ale bardzo powoli
Masz mobilne działo, które samo o siebie zadba. Poza tym zablokuje na resztę gry klocek za dużo więcej punktów, ot 3-4 mourfy. Nie starczy?

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Czołg jest genialny jako odwracacz uwagi. Prawie każdy z którym grałem ładuje w niego wszystkim co ma, metalem, deathem, armatami, trebuszami, gnerałem z HKB nawet z balisty, wszystkim. I co prawda czołg nie przeżywa, ale za to reszta armii może spokojnie robić swoje.
No a poza tym to świetny bloker, który powoli i systematycznie ściąga po 4-5 modeli przeciwnika na swoją turę. No i dodatkowe działo, ale o tym już było ;)

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Genialnie działa też jako element zaskoczenia ,keidy przeciwnik zapomni ,zę czołg rusza się w dowolnym kierunki. Do tego dosłownie kasuje silnych samotnych bohaterów jak w nich wpadnie
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

No własnie i to jest jego atut chyba, owa legendarność i każdy chce się do niego dorwać i zabić jak najprędzej. Te mobilne działo ma mały zasięg jeśli chce się cokolwiek zrobić ;P i miska boli. A większego oddziału niestety nigdy nie zatrzymał bo został zjedzony przez BO WL czy inne cholerstwo zbustowane albo i nie. Jedynie działa to ze jest owym wabikiem na wszystko inne i mogę spokojnie kosztem czołga eliminować po kolei jednostki wroga.

2 pytanie. Czy wstawiacie 1 maga 2 poziomowego?? Ma to jakikolwiek sens, Jeśli jest szczęście to fajny czar pyknie a jeśli nie to jest tylko do trzymania DS. Myślałem nad inżynierem WH albo księdzem zamiast takiego maga. Mało gram więc pewnie mogę się ostro mylić.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Zalezy w jakich rozpiskach:
jeśli grasz na piechocie to mały mag jest ok,a w szególności must have jest kapłan
Mistrz inżynier tylko do Piekielnika
WH tylko w ilości 2+
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Generalnie klocki wypłacające ataki z siłą 6+ w go zjadają. Ale horda z 5 lub mniej siły już nie ma tak łatwo.
Co do działa - albo jedziesz albo strzelasz. Dla mnie 36" cali to zazwyczaj zasięg, z którego można sięgnąć wiele rzeczy. Czy Misfire boli? Na pewno mniej niż zwykłe działo.

Mały mag jest ok. Zerówka z Beasta zawsze się przydaje, czy na piechocie czy na kawie.
Kordelas pisze:WH tylko w ilości 2+
Dlaczego tak?

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Bo inaczej nic nie zarobią. A i we w to jest ciężko cokolwiek zdziałać.

ODPOWIEDZ