Imperium Kopyta
Moderator: #helion#
Re: Imperium Kopyta
Czy czołg w fazie walki wręcz tylko obrywa ??. W AB nie znalazłem owej informacji. Jedynie impacty przy ruchu które nie są brane pod uwagę w CR.
Jakie jednostki sprawdzały się na nowe HE. Demisie ostro oberwały od SM.
Czy działa mogą strzelać zza sojuszniczych jednostek i celować w wrogich herosów
Jakie jednostki sprawdzały się na nowe HE. Demisie ostro oberwały od SM.
Czy działa mogą strzelać zza sojuszniczych jednostek i celować w wrogich herosów
1. Czołg ma zawsze 1 atak z inżyniera z ws3, s3Kopyt pisze:Czy czołg w fazie walki wręcz tylko obrywa ??. W AB nie znalazłem owej informacji. Jedynie impacty przy ruchu które nie są brane pod uwagę w CR.
2. jeśli czołg szarżuje to ma normalnie impacty (d6+xd3) które liczą się do cr
3. w swojej turze czołg może strzelić ze steam guna jak z normalnego breath weapona w cc
Demi ze wsparciem magii light powinny sobie poradzić z SM. Jak nie na na pewno wystarczy wpakować w nie czołg + ewentualnie demi.Kopyt pisze:Jakie jednostki sprawdzały się na nowe HE. Demisie ostro oberwały od SM.
Zależy na jaki LoS grasz. Na SLoS nie ma z tym żadnego problemu. Jak strzelasz we wrogiego hero i jest on np. w oddziale to mu normalnie przysługuje look out sir.Kopyt pisze:Czy działa mogą strzelać zza sojuszniczych jednostek i celować w wrogich herosów
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Co myślicie o piechocie robionej z milicji ?? Swoją armie opieram na konnicy, a flufowo to zakon wybyły dawien dawno do Arabii na krucjatę i stąd tez pomysł na milicyjne regimenty. Halabardy i łuki i kusze, do tego jak na mój gust o niebo lepiej niż zwykle regimenty bez butów . Ewentualnie mogę nabyć gdzieś ciekawe zamienniki ?
Milicjanci to niezłe figurki, IMO pod wieloma względami lepsze od plastikowego szitu, jaki wydało później GW. Trudno jednak z tego zestawu złożyć jednolity oddziałCo myślicie o piechocie robionej z milicji ?? Swoją armie opieram na konnicy, a flufowo to zakon wybyły dawien dawno do Arabii na krucjatę i stąd tez pomysł na milicyjne regimenty. Halabardy i łuki i kusze, do tego jak na mój gust o niebo lepiej niż zwykle regimenty bez butów . Ewentualnie mogę nabyć gdzieś ciekawe zamienniki ?
Co do zamienników, gdzieś parę pięter niżej jest sobie temat "Alternatywne Figurki do Imperium", warto zaglądnąć. Osobiście niezmiennie polecam landsknechtów firmy Artizan Designs, takich sobie np - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=954420#p954420 lub http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=753714#p753714
Vae victis!
Unnamed1600 Pts - Empire Army
1 Captain of the Empire @ 116.0 Pts
General; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 107.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Normal Bow
5 Crossbowmen Detachment @ [45.0] Pts
Crossbow
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1595.0
Rozpa na turniej 1600 bez lorda. Czołg dobrze ściąga na siebie główne regimenty. Mały mag nie spłacił się jak i 1 z dział. Co wy na to aby dać ing+helka ?? Macie jakieś ciekawe propozycje co można tam wymienić lub jakoś ciekawie zagrać
1 Captain of the Empire @ 116.0 Pts
General; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 107.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Normal Bow
5 Crossbowmen Detachment @ [45.0] Pts
Crossbow
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1595.0
Rozpa na turniej 1600 bez lorda. Czołg dobrze ściąga na siebie główne regimenty. Mały mag nie spłacił się jak i 1 z dział. Co wy na to aby dać ing+helka ?? Macie jakieś ciekawe propozycje co można tam wymienić lub jakoś ciekawie zagrać
tak na szybko zamiast kuszników daj pikinierów - 10 pkt oszczednosci, urwij kolejne 15 gdzies indziej - daj dawnstone na generała, charmed shielda - bedzie przezywalniejszy.
na takie małe pkt 3 działa chyba nie są niezbędne, hellblaster z inzynierem może być fajnym pomysłem, poza tym lepszym generałem będzie chyba ksiadz z powodu hate i modlitw (bsb może zostać pegazista). Poza tym dyscyplina by się przydała - liderka 8 jest ryzykowna.
na takie małe pkt 3 działa chyba nie są niezbędne, hellblaster z inzynierem może być fajnym pomysłem, poza tym lepszym generałem będzie chyba ksiadz z powodu hate i modlitw (bsb może zostać pegazista). Poza tym dyscyplina by się przydała - liderka 8 jest ryzykowna.
Unnamed1600 Pts - Empire Army
1 * Captain of the Empire @ 172.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 85.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 37
Total Army Cost: 1524.0
zostało nieco ptk i myślę nad pozbyciem się łuczników, zmniejszeniem o 1 oddziału demi i dodaniem następnego oddziału z 3, lub dopakowania kapłana, albo wstawieniem pistolers.
1 * Captain of the Empire @ 172.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 85.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 37
Total Army Cost: 1524.0
zostało nieco ptk i myślę nad pozbyciem się łuczników, zmniejszeniem o 1 oddziału demi i dodaniem następnego oddziału z 3, lub dopakowania kapłana, albo wstawieniem pistolers.
Ja bym pegaziście dał Dragonhelm i zwykłą tarczę - wtedy będzie miał lepszy Save ,a charmed shield można bardzo szybko zdjąć byle strzelajacym śmieciem. Przed kulami armiatnimi itp mozna się uchronić ,zwłaszcza ,ze raczej przeciwnik najpierw ostrzela twoje działą i czołg
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Masz mobilne działo, które samo o siebie zadba. Poza tym zablokuje na resztę gry klocek za dużo więcej punktów, ot 3-4 mourfy. Nie starczy?Kopyt pisze:W sumie on nic tak na prawdę nie robi poza sianiem paniki gdy przeciwnik go widzi. Jak na razie to u mnie tylko blokuje jednostki i eliminuje je ale bardzo powoli
Czołg jest genialny jako odwracacz uwagi. Prawie każdy z którym grałem ładuje w niego wszystkim co ma, metalem, deathem, armatami, trebuszami, gnerałem z HKB nawet z balisty, wszystkim. I co prawda czołg nie przeżywa, ale za to reszta armii może spokojnie robić swoje.
No a poza tym to świetny bloker, który powoli i systematycznie ściąga po 4-5 modeli przeciwnika na swoją turę. No i dodatkowe działo, ale o tym już było
No a poza tym to świetny bloker, który powoli i systematycznie ściąga po 4-5 modeli przeciwnika na swoją turę. No i dodatkowe działo, ale o tym już było
Genialnie działa też jako element zaskoczenia ,keidy przeciwnik zapomni ,zę czołg rusza się w dowolnym kierunki. Do tego dosłownie kasuje silnych samotnych bohaterów jak w nich wpadnie
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
No własnie i to jest jego atut chyba, owa legendarność i każdy chce się do niego dorwać i zabić jak najprędzej. Te mobilne działo ma mały zasięg jeśli chce się cokolwiek zrobić ;P i miska boli. A większego oddziału niestety nigdy nie zatrzymał bo został zjedzony przez BO WL czy inne cholerstwo zbustowane albo i nie. Jedynie działa to ze jest owym wabikiem na wszystko inne i mogę spokojnie kosztem czołga eliminować po kolei jednostki wroga.
2 pytanie. Czy wstawiacie 1 maga 2 poziomowego?? Ma to jakikolwiek sens, Jeśli jest szczęście to fajny czar pyknie a jeśli nie to jest tylko do trzymania DS. Myślałem nad inżynierem WH albo księdzem zamiast takiego maga. Mało gram więc pewnie mogę się ostro mylić.
2 pytanie. Czy wstawiacie 1 maga 2 poziomowego?? Ma to jakikolwiek sens, Jeśli jest szczęście to fajny czar pyknie a jeśli nie to jest tylko do trzymania DS. Myślałem nad inżynierem WH albo księdzem zamiast takiego maga. Mało gram więc pewnie mogę się ostro mylić.
Generalnie klocki wypłacające ataki z siłą 6+ w go zjadają. Ale horda z 5 lub mniej siły już nie ma tak łatwo.
Co do działa - albo jedziesz albo strzelasz. Dla mnie 36" cali to zazwyczaj zasięg, z którego można sięgnąć wiele rzeczy. Czy Misfire boli? Na pewno mniej niż zwykłe działo.
Mały mag jest ok. Zerówka z Beasta zawsze się przydaje, czy na piechocie czy na kawie.
Co do działa - albo jedziesz albo strzelasz. Dla mnie 36" cali to zazwyczaj zasięg, z którego można sięgnąć wiele rzeczy. Czy Misfire boli? Na pewno mniej niż zwykłe działo.
Mały mag jest ok. Zerówka z Beasta zawsze się przydaje, czy na piechocie czy na kawie.
Dlaczego tak?Kordelas pisze:WH tylko w ilości 2+