Imperium Kopyta

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Re: Imperium Kopyta

Post autor: Lechu »

Najlepiej kup tyle żebyś mógł grać na kawie, piechocie i mieszać w zależności od kaprysu ;)

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Lechu pisze:Najlepiej kup tyle żebyś mógł grać na kawie, piechocie i mieszać w zależności od kaprysu ;)
To lista będzie długa tego co jeszcze trzeba. :lol2: :wink:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Ale jaka satysfakcja ;) pamiętaj ,że uzbieranie armii nie musi być kwestią miesiąca :) rozwijaj ją w boju 8)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

Ja popłynąłem i kupiłem stosunkowo niedawno: przedostatni batalion, 10GS, 2x cannon, 2xstate troops, 1x KO, 1x DK, 2 magów box, priest, priest na koniu, general box, hellblaster, inżynier. To chyba wszystko. Niedługo ;) mam zamiar kupić jeszcze pegasus knighta. Mam wrażenie, że ani porządnej armii na piechocie na tym nie wystawię, ani na kawie. Ale nic to, jeszcze nie grałem - żmudny proces czyszczenia, sklejania i malowania ;P Jeśli Ci to pomoże, to ja przyjąłem właśnie strategię długiego zbierania z trochę grubszym startem. A i tak na początku będę raczej fluffowym graczem niż maksującym wynik. W każdym razie w dalszej perspektywie na pewno zakupię jeszcze altar, następne DK i pewnie tanka (choć to ma najmniejszy priorytet bo nie czuję fluffu tej maszyny). Powiedz jeszcze czy chcesz jak najszybciej zacząć grać i jeśli tak, to czy na turniejach czy bardziej rekreacyjnie? Jeśli nie ciśnie Cię granie to poleciłbym najpierw ogarnąć (do przynajmniej stanu TT) figurki, które już wiesz, że kupisz :)
Ostatnio zmieniony 1 lut 2013, o 07:18 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Hmm chce grać na kawie na razie. Potem myślę nad fanatykami :) bo od tak taka wizja armii mi się widzi> Grać będę rekreacyjnie przez jakiś czas a potem to kto wie. Na start chce wydać jakieś 600-800 zł a potem w miedzy czasie dokupić po trochę to tego to owego
Obrazek

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

To na start 24 rycków radziłbym zakupić, konnego bsb, priesta i maga, 4 demisie, 2 działa (one zawsze się przydają), to tak z grubsza.

Opcjonalnie ja bym kupił jeszcze 5 pistoletów, są świetni na małe punkty, ale to moje zdanie i nie każdy się z tym zgodzi. 8)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Ok więc tak posiadam
15-18 Konnych (3 konie zmienne pod hero) ;)
5 Pistolersów
15 Flagg
20 Milicji
2 Działa
1 Hellblaster
1 Wyrzutnia (z kolami lego ^^)
2 Lwy ( Z tego będą demisie)

oraz Mag, Kapitan, BSB, Kaplan

Moje pytanie czy kapłan daje możliwość flag dania do slotu core ? jadę na razie na starym podręczniku bo czekam na nowy.

2 pytanie
Hell strzela 3 x kostka arty. Po wylosowaniu np 15 strzałów w oddział wrogi on dostaje już te 15 hitów czy muszę kulać na bs ??
3
Armata strzela przez szeregi jak balista tak ? za każdy szereg tracąc 1 siły ?? I czy każdy trafiony dostaje k6 ran czy na cały strzał pada k6 ran do rozdzielenia ?

Pytam bo grałem z kumplem ze działo zadawało k6 ran do rozdzielenia za cały strzał.

No i ze mam swoja 1 bitwę za sobą z ogrami ;) (kolega tez zaczyna) to się pochwale zwycięstwem 12-8 ( jeśli to się tak liczy, ja mu 1030 zabiłem on mi 600). W sumie ogry nie takie mocne bez większej siły niż 5 :P na puszki (kolega wystawił tylko ogry z 2 bronią do walki) Jbc mogę jakiś taki raporcik wrzucić :p jak chcecie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Kopyt pisze:Moje pytanie czy kapłan daje możliwość flag dania do slotu core ? jadę na razie na starym podręczniku bo czekam na nowy.
Niestety nie ta edycja co do kapłana. Co do podręcznika lepiej sobie skombinuj nowy (choćby ksero)

Kopyt pisze:Hell strzela 3 x kostka arty. Po wylosowaniu np 15 strzałów w oddział wrogi on dostaje już te 15 hitów czy muszę kulać na bs ??
Oczywiście ,że musisz trafiać :)
Kopyt pisze:Armata strzela przez szeregi jak balista tak ? za każdy szereg tracąc 1 siły ?? I czy każdy trafiony dostaje k6 ran czy na cały strzał pada k6 ran do rozdzielenia ?
Zawsze siła 10 :roll: z tym ,że żeby przebiło się przez Piechotę Potworów ,Kawalerię Potworów i Large target i leciało dalej to pierwszy cel musi zginąć. Każdy model dostaje k6 ran
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

aha thx czyli sprzedałem wała koledze bo strzelałem bez bs, lecz z armat zadawałem tylko k6 ran na oddział co chyba się wyrównało ;) przy ograch na 6 tur strzału z armat a 2 z helki.


Mógłby ktoś podać wymiary EMP Tank ? bo chciałbym sobie z plasticardu swojego ulepić z braku hajsu
szczególnie chodzi mi o wannę :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Ważne ,żeby mieścił sie na podstawce rydwanowej
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Voodoo
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Ok jako iż powstała nasza "baza" do gier ;) mam parę nowych pytań

1. Jak dokładnie działają modlitwy od Kapłanów i jak je najefektywniej stosować ( początek fazy magi, koniec) ??
2. Jak pozbyć się eteryków od VC bardzo wnerwiają
3. Czy stosowanie innej niż halabardy piechoty ma sens ? ( w sumie bez starej zasady ze postacie z tarcza maja +1 do sv jeśli walczą z kimś od przodu nie maja sensu brania bo trochę mało siły)




a
Emp Vs HE
18 - 2
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Kopyt pisze:1. Jak dokładnie działają modlitwy od Kapłanów i jak je najefektywniej stosować ( początek fazy magi, koniec) ??
Działają jako czar ,a dokładnie bound spell - wychodzą na 3+ ,działają tylko na oddział w którym jest kapłan (poza War Altarem ofkors) kiedy rzucić zależy od wielu rzeczy :) ile masz kosci ,ile ma przeciwnik ,co chesz rzucic itp
Kopyt pisze:2. Jak pozbyć się eteryków od VC bardzo wnerwiają
Jak każdego poza graczami VC ;) opcję są 2 - omijać albo załatwić magicznymi atakami (czary ,magiczna broń)
Kopyt pisze:3. Czy stosowanie innej niż halabardy piechoty ma sens ? ( w sumie bez starej zasady ze postacie z tarcza maja +1 do sv jeśli walczą z kimś od przodu nie maja sensu brania bo trochę mało siły)
Najbardziej sensowni do walki są halabardnicy ,inna grywalna piechota to w sumie tylko łucznicy w skirmishu
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Jestem jak wiadomo nowy, ale postanawiamy w naszej małej społeczności zacząć grać na zasadach euro,
i nie bardzo rozumiem ten oto zapis

Cannon/Steam tank max 3 in total
Cannon/Steam tank/Demigryph unit, max 4 in total
Crown of Command/Steamtank, max 1 in total
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kopyt pisze:Cannon/Steam tank max 3 in total
Jak zsumujesz ilość dział i czołgów w rozpisce to nie może ona przekroczyć 3
Kopyt pisze: Cannon/Steam tank/Demigryph unit, max 4 in total
Crown of Command/Steamtank, max 1 in total
Analogicznie jak wyżej
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

aha thx czyli moge miec max
3 działa
1 czołg/2 działa
1 czołg 1-3 działa 1-3 demisie tak ? (w zależności jak rozłożę byle by nie przekroczyć 4 slotów.

A i jeszcze jedno jesli deklaruje kontrszarze w wrogi oddział sprawdzam pole widzenia przed dojściem wroga do mojego głównego unita czy po ?? Bo niekiedy mogą się znajdować poza widokiem detki gdy już dojdą
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

detka deklaruje szarżę na wrogi oddział po udanej szarży wroga. Wtedy używasz wszystkich standardowych zasad szarż, czyli czy widzi, czy możesz dojść jednym wheelem itp.


Ogólnie wszystkie zasady detek imo są strasznie mało grywalne przez wymóg bycia 3'' od głównego unitu.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

A ile byś chciał, 24" :?:
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

6 cali już by dało bardzo wiele.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Byro pisze:6 cali już by dało bardzo wiele.
+1
Myślę, że dokładnie tyle by wystarczyło.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

ODPOWIEDZ