Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 wrz 2019, o 21:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 1 cze 2013, o 12:45 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
Czy czołg w fazie walki wręcz tylko obrywa ??. W AB nie znalazłem owej informacji. Jedynie impacty przy ruchu które nie są brane pod uwagę w CR.
Jakie jednostki sprawdzały się na nowe HE. Demisie ostro oberwały od SM.
Czy działa mogą strzelać zza sojuszniczych jednostek i celować w wrogich herosów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 1 cze 2013, o 13:10 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 19:21
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu
Kopyt napisał(a):
Czy czołg w fazie walki wręcz tylko obrywa ??. W AB nie znalazłem owej informacji. Jedynie impacty przy ruchu które nie są brane pod uwagę w CR.
1. Czołg ma zawsze 1 atak z inżyniera z ws3, s3
2. jeśli czołg szarżuje to ma normalnie impacty (d6+xd3) które liczą się do cr
3. w swojej turze czołg może strzelić ze steam guna jak z normalnego breath weapona w cc
Kopyt napisał(a):
Jakie jednostki sprawdzały się na nowe HE. Demisie ostro oberwały od SM.
Demi ze wsparciem magii light powinny sobie poradzić z SM. Jak nie na na pewno wystarczy wpakować w nie czołg + ewentualnie demi.
Kopyt napisał(a):
Czy działa mogą strzelać zza sojuszniczych jednostek i celować w wrogich herosów
Zależy na jaki LoS grasz. Na SLoS nie ma z tym żadnego problemu. Jak strzelasz we wrogiego hero i jest on np. w oddziale to mu normalnie przysługuje look out sir.

_________________
Azgaroth napisał(a):
30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 2 cze 2013, o 21:01 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
Co myślicie o piechocie robionej z milicji ?? Swoją armie opieram na konnicy, a flufowo to zakon wybyły dawien dawno do Arabii na krucjatę i stąd tez pomysł na milicyjne regimenty. Halabardy i łuki i kusze, do tego jak na mój gust o niebo lepiej niż zwykle regimenty bez butów ;). Ewentualnie mogę nabyć gdzieś ciekawe zamienniki ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 3 cze 2013, o 16:08 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:30
Posty: 921
Lokalizacja: Ostland
Cytuj:
Co myślicie o piechocie robionej z milicji ?? Swoją armie opieram na konnicy, a flufowo to zakon wybyły dawien dawno do Arabii na krucjatę i stąd tez pomysł na milicyjne regimenty. Halabardy i łuki i kusze, do tego jak na mój gust o niebo lepiej niż zwykle regimenty bez butów ;). Ewentualnie mogę nabyć gdzieś ciekawe zamienniki ?

Milicjanci to niezłe figurki, IMO pod wieloma względami lepsze od plastikowego szitu, jaki wydało później GW. Trudno jednak z tego zestawu złożyć jednolity oddział ;)

Co do zamienników, gdzieś parę pięter niżej jest sobie temat "Alternatywne Figurki do Imperium", warto zaglądnąć. Osobiście niezmiennie polecam landsknechtów firmy Artizan Designs, takich sobie np - viewtopic.php?p=954420#p954420 lub viewtopic.php?p=753714#p753714

_________________
Vae victis!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 8 cze 2013, o 11:52 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
Jak radzicie sobie z VC ja w nich utykam. Kolega wystawia prawie same zombie i szkielety roje duchów i zwykła jazda eteryczna i mnie tym blokuje na cala grę.
Niszczyłem mu 30 szkieletów na w klocku na następna turę miał ich o 10 więcej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 4 lip 2013, o 17:53 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
ok mam pytanie wpadł mi w ręce pewien model tylko nie mam pojęcia z jakiej edycji on jest. Wygląda na imperialnego.
1 Miecz skierowany ku dołu
2 Na lewej ręce orzeł
3 Na głowie orzeł z 2 głowami
Model jest konny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 4 lip 2013, o 19:10 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2012, o 22:21
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce
Jeśli mówimy o tym panu
Obrazek

To jest to Aldebrand Ludenhof - hrabia elektor Hochlandu
edcyja 5 albo 6

;)

_________________
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 4 lip 2013, o 19:46 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
o tak to ten Pan. Nabyłem go po okazyjnej cenie. Dzięki wielkie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 20:36 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
Unnamed1600 Pts - Empire Army

1 Captain of the Empire @ 116.0 Pts
General; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 107.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

10 Archers @ 115.0 Pts
Normal Bow

5 Crossbowmen Detachment @ [45.0] Pts
Crossbow

9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

10 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

4 Demigryph @ [0.0] Pts

Models in Army: 40


Total Army Cost: 1595.0


Rozpa na turniej 1600 bez lorda. Czołg dobrze ściąga na siebie główne regimenty. Mały mag nie spłacił się jak i 1 z dział. Co wy na to aby dać ing+helka ?? Macie jakieś ciekawe propozycje co można tam wymienić lub jakoś ciekawie zagrać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 21:00 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2011, o 19:18
Posty: 147
Lokalizacja: Wrocław
tak na szybko zamiast kuszników daj pikinierów - 10 pkt oszczednosci, urwij kolejne 15 gdzies indziej - daj dawnstone na generała, charmed shielda - bedzie przezywalniejszy.

na takie małe pkt 3 działa chyba nie są niezbędne, hellblaster z inzynierem może być fajnym pomysłem, poza tym lepszym generałem będzie chyba ksiadz z powodu hate i modlitw (bsb może zostać pegazista). Poza tym dyscyplina by się przydała - liderka 8 jest ryzykowna.

_________________
Terraria i akwaria na zamówienie http://www.akwa-terra.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 2 wrz 2013, o 06:04 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
Unnamed1600 Pts - Empire Army

1 * Captain of the Empire @ 172.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow

9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

10 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

4 Demigryph @ [0.0] Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 85.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse

1 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 37


Total Army Cost: 1524.0
zostało nieco ptk i myślę nad pozbyciem się łuczników, zmniejszeniem o 1 oddziału demi i dodaniem następnego oddziału z 3, lub dopakowania kapłana, albo wstawieniem pistolers.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 2 wrz 2013, o 06:23 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2012, o 22:21
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce
Ja bym pegaziście dał Dragonhelm i zwykłą tarczę - wtedy będzie miał lepszy Save ,a charmed shield można bardzo szybko zdjąć byle strzelajacym śmieciem. Przed kulami armiatnimi itp mozna się uchronić ,zwłaszcza ,ze raczej przeciwnik najpierw ostrzela twoje działą i czołg ;)

_________________
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 16:10 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
Jak gracie czołgiem. W sumie on nic tak na prawdę nie robi poza sianiem paniki gdy przeciwnik go widzi. Jak na razie to u mnie tylko blokuje jednostki i eliminuje je ale bardzo powoli bez wsparcia jest do niczego. Czy może po prostu się mylę i gram nim jak dupa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 16:25 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2007, o 15:34
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa
Kopyt napisał(a):
W sumie on nic tak na prawdę nie robi poza sianiem paniki gdy przeciwnik go widzi. Jak na razie to u mnie tylko blokuje jednostki i eliminuje je ale bardzo powoli


Masz mobilne działo, które samo o siebie zadba. Poza tym zablokuje na resztę gry klocek za dużo więcej punktów, ot 3-4 mourfy. Nie starczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 16:56 
Chuck Norris

Dołączył(a): 29 maja 2011, o 11:16
Posty: 443
Czołg jest genialny jako odwracacz uwagi. Prawie każdy z którym grałem ładuje w niego wszystkim co ma, metalem, deathem, armatami, trebuszami, gnerałem z HKB nawet z balisty, wszystkim. I co prawda czołg nie przeżywa, ale za to reszta armii może spokojnie robić swoje.
No a poza tym to świetny bloker, który powoli i systematycznie ściąga po 4-5 modeli przeciwnika na swoją turę. No i dodatkowe działo, ale o tym już było ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 17:08 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2012, o 22:21
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce
Genialnie działa też jako element zaskoczenia ,keidy przeciwnik zapomni ,zę czołg rusza się w dowolnym kierunki. Do tego dosłownie kasuje silnych samotnych bohaterów jak w nich wpadnie

_________________
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 17:20 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2009, o 12:43
Posty: 928
No własnie i to jest jego atut chyba, owa legendarność i każdy chce się do niego dorwać i zabić jak najprędzej. Te mobilne działo ma mały zasięg jeśli chce się cokolwiek zrobić ;P i miska boli. A większego oddziału niestety nigdy nie zatrzymał bo został zjedzony przez BO WL czy inne cholerstwo zbustowane albo i nie. Jedynie działa to ze jest owym wabikiem na wszystko inne i mogę spokojnie kosztem czołga eliminować po kolei jednostki wroga.

2 pytanie. Czy wstawiacie 1 maga 2 poziomowego?? Ma to jakikolwiek sens, Jeśli jest szczęście to fajny czar pyknie a jeśli nie to jest tylko do trzymania DS. Myślałem nad inżynierem WH albo księdzem zamiast takiego maga. Mało gram więc pewnie mogę się ostro mylić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 17:23 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2012, o 22:21
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce
Zalezy w jakich rozpiskach:
jeśli grasz na piechocie to mały mag jest ok,a w szególności must have jest kapłan
Mistrz inżynier tylko do Piekielnika
WH tylko w ilości 2+

_________________
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 17:29 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2007, o 15:34
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa
Generalnie klocki wypłacające ataki z siłą 6+ w go zjadają. Ale horda z 5 lub mniej siły już nie ma tak łatwo.
Co do działa - albo jedziesz albo strzelasz. Dla mnie 36" cali to zazwyczaj zasięg, z którego można sięgnąć wiele rzeczy. Czy Misfire boli? Na pewno mniej niż zwykłe działo.

Mały mag jest ok. Zerówka z Beasta zawsze się przydaje, czy na piechocie czy na kawie.

Kordelas napisał(a):
WH tylko w ilości 2+


Dlaczego tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium Kopyta
PostNapisane: 15 wrz 2013, o 17:30 
Chuck Norris

Dołączył(a): 29 maja 2011, o 11:16
Posty: 443
Bo inaczej nic nie zarobią. A i we w to jest ciężko cokolwiek zdziałać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: PAWLAK


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.040s | 11 Queries | GZIP : Off ]