Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 lip 2019, o 04:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Empire the 9th Age
PostNapisane: 15 paź 2015, o 18:33 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2011, o 14:53
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów
Jak w temacie, 9-tkowe Imperium. Ktoś coś grywał? Co sądzicie? Czym warto zagrać, a czym nie? Takie tam 8)

_________________
Let the River of Blood flow...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 15 paź 2015, o 20:26 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2007, o 17:44
Posty: 1243
Nie ma czegoś takiego. Utknęło na 8-ej a nowe AoS to nie Imperium:)

_________________
Obrazek






_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 15 paź 2015, o 20:29 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 15:18
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Zagrałem już parę bitew i w sumie przetestowałem większość jednostek grając za każdym razem inną rozpiską. Generalnie zmiany idą w fajną stronę będziemy mieli sporo możliwości złożenia armii.
1. Demigryfy i kolegium lighta zostały osłabione ale nie na tyle by wywrócić w naszych rozpiskach wszystko do góry nogami dalej warto je wystawiać ale może w mniejszym stopniu opierać na nich całą grę w efekcie wydaje mi się ze GS i Flagelanci zaczną częściej pojawiać się na stołach.
2.Czołg jest bardziej przewidywalny zarówno dla nas jak również dla naszych przeciwników, jego zaletą w 8 ed. było utrzymywanie swojego potencjału mimo kilku wbitych ran teraz niestety szybko się warzywi a na domiar złego strzał z działa po ruchu jest tak niecelny ze trzeba brać raczej oprócz czołgu dwa cannony niż zestaw armata+czołg.
3. Huraganum nie daje +1 do hita wierzchowcom, kolejny sprytny zabieg aby nakłonić graczy do wystawiania piechoty.
4. Helblaster + inżynier - widać od początku że szwedzi mają ochotę dać dużego boosta naszej maszynce w pierwszej wersji booka capitan miał bs 5 widać ze szybko doszli do wniosku że przesadzili i teraz już tylko bs 4 ale w dalszym ciągu jest warta uwagi.
5. Lord na smoku - jeszcze nie próbowałem ale Monster's rank i Ridden Monster's Profile oraz osłabnie maszyn sprawiają że koleś z runfangiem na smoku może być całkiem grywalny
6. Lektor dostał boosta dzięki Combined Profile ma teraz warda 4+ niestety bound spell przy if z 4 kości wyłącza banishment na wózku do końca gry
7. Brak IC dość bolesna zmiana dla rozpisek na samej kawie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 16 paź 2015, o 08:45 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2011, o 14:53
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów
Wilqu napisał(a):
Nie ma czegoś takiego. Utknęło na 8-ej a nowe AoS to nie Imperium:)

Proszę bardzo :)
http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/

Rafixator, dzięki za to podsumowanie :) Chodzi za mną powrót do battla, a 9-tka wydaje się być dobrym rozwiązaniem ;)

_________________
Let the River of Blood flow...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 19 paź 2015, o 11:22 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2011, o 14:53
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów
Taka tam próba pod 9th Age, co sądzicie? Objaśnienia nazw są w podanych wcześniej pdfach, nie jestem tylko pewien, czy iść w kusze czy muszkiety 8)

LORDS [407pts]:
Field Marshal [187pts]

Snow Cloak, Bluffer’s Helm, Blessed Sword, Plate Armour, Shield

Archwizard [220pts]
Book of Thousand Incantation, Horse, Path of Alchemy

HEROES [410pts]:
Captain [131pts]

BSB, Steel-to-feather Standard, Horse, Plate Armour, Hardened Steel

Wizard Apprentice [100pts]
Dispell Scroll, Path of Beast

Cleric [87pts]
Horse, Shield, Dragonscale Helm

Cleric [92pts]
Bronze Breastplate, Additional Hand Weapon

CORE [600pts]:
Imperial Knights x12 [294pts]

FCG

Imperial Light Infantry x9 [102pts]
Crossbow/Handgun, Champion, Musician, Long-barreled Handgun

Imperial Light Infantry x9 [102pts]
Crossbow/Handgun, Champion, Musician, Long-barreled Handgun

Imperial Light Infantry x9 [102pts]
Crossbow/Handgun, Champion, Musician, Long-barreled Handgun

SPECIAL[660pts]:
Imperial Guard x45 [495pts]

FCG, Banner of Speed

Imperial Scouts x5 [45pts]

Imperial Scouts x5 [45pts]

Imperial Ranged Cavalry x5 [75pts]

RARE [320pts]:
Black Powder War Machine [100pts]

Cannon

Black Powder War Machine [100pts]
Mortar

Experimental War Machine [120pts]
Multi-barreled Swivel

_________________
Let the River of Blood flow...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 19 paź 2015, o 15:47 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 15:18
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
imho jak piechota to z wozkami, ja bede testowal rozpiske z 7 ed. 2 hordy halabard i horda flagelantow :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 19 paź 2015, o 18:47 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 22:19
Posty: 2402
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
W sneak peaku pojawiła się opcja upgreadu rycerzy o +1ws i +1s jeśli mamy grand mastera, oprócz tego templar knighci (reiksguard) dostają holy attacks jeśli gm jedzie w srodku

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 28 paź 2015, o 21:33 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 15:04
Posty: 1689
Lokalizacja: Kraków
Ilu Polaków pisze w temacie imperium 9th age? Może by im ktoś podrzucił temat husarii bo widziałem że pisali coś o winged lancerach a ja nie siedzę w temacie imperium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 28 paź 2015, o 21:41 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4904
Winged lancers pewnie będą w kislevie jeśli zdecydują się tę armię w ogóle wskrzesić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 2 lis 2015, o 21:38 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2007, o 17:44
Posty: 1243
Wyszedł prototyp szwedzki, jakieś przemyślenia da się tym pograć?

http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... #post54290

pytam bo nie jestem tam zarejestrowany ściągnąć nie mogę (nie chce się rejestrować)

_________________
Obrazek






_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 2 lis 2015, o 21:47 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4904
Mirror dla zainteresowanych :
https://drive.google.com/file/d/0BxM4um ... cslist_api

Reiki się zrobiły op na miejsce demisi. Smok taki sobie bo nie możemy mu dać żadnych itemow. Czołg wyraźnie słabszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 2 lis 2015, o 21:50 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3594
Lokalizacja: Tychy
Templar knighci, muszkieterzy i rakietnica <3
W końcu sobie postrzelam
Niech mi ktoś jeszcze opisze proszę jak działają teraz działa bo do tej pory testowałem 9 ed elfami
Aha no i tylko ja nie widzę co daje zasada "No body expect.. "

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 3 lis 2015, o 08:02 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2007, o 17:44
Posty: 1243
Dziękówka za link.
Na szybko pistoliersi w końcu powrót do zasady fusiliade, flagellant wciąż T3:/, czołg nie generuje pary? rusza się w zależności od posiadanych ran?, ciekawe rozkazy (trochę spisane z IG w40k), rozkaz +1 hit i strzelby może dać powrót tej jednostce.
Pograć można spróbować ciekawe czy to się przyjmie czy umrze z czasem.

_________________
Obrazek






_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 3 lis 2015, o 08:19 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 13:01
Posty: 2552
Lokalizacja: Moria - Lublin
Kawaleria z WS3 to bieda.

Halabardy power on...

_________________
Klub Gier Bitewnych Moria

Teatr Impro Innymi Słowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 3 lis 2015, o 10:24 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2007, o 15:49
Posty: 3924
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY
Czekamy na repo do battlescribea tylko :-D

_________________
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 13 lis 2015, o 18:42 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2006, o 05:58
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok
Po godzinie excelowania wyszło mi na jutro coś takiego:

Papa na wózku, GW, lucky shield, 245
Archwizard, 3lvl (light), wand of stability, 165

BSB, save 1+ z jednym re-rollem, tarcza, mieczyk AP(1),War Standard (+1CR), 142
Inżynier,rozkaz,Reapeater Gun, 85
Wizard, 1lvl(light), DS, 95
Wizard, 1lvl(light), 60

60 Spearmen, FCG, 330
20 Crossbowmen, Champ, Musician, 170
10 Militia, Champ, Skirmish, pistol, 100

36 Imperial Guard, GW, FCG, +1Mv, 369
5 Reiters, H. Armour, Brace of Pistols, 95

Stank, 300
Mortar, 120
VolleyGun, 120

_________________
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 13 lis 2015, o 18:48 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2007, o 15:43
Posty: 3674
Lokalizacja: Wrocław
Napisz, proszę, coś więcej - dlaczego takie wybory? Nad czym się jeszcze zastanawiałeś? Itd.

_________________
Bearded Unclean 'Un napisał(a):
Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 13 lis 2015, o 19:52 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2006, o 05:58
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok
OK, po kolei:

Cytuj:
Papa na wózku, GW, lucky shield, 245


Wózek działa tak jak wcześniej, lucky shield działa na cały wózek, więc wziąłem.

Cytuj:
BSB, save 1+ z jednym re-rollem, tarcza, mieczyk AP(1),War Standard (+1CR), 142

Wydaje mi się, że można już brać jednocześnie magiczną broń/pancerze i magiczny banner. Z tarczą bo będzie chodził w greatswordach, więc więcej ataków z S6 mi nie potrzeba natomiast typek musi przeżyć jak najdłużej.

Cytuj:
Inżynier,rozkaz,Reapeater Gun, 85

Wiadomo, rozkaz dla kuszników, reroll scaterki dla mortara, a jak ktoś podejdzie bliżej to pewnie BS dla volleyguna.

Cytuj:
60 Spearmen, FCG, 330

Wcześniej grałem na halabardach. 60 spearmenów kosztuje tyle samo co 50 halabardników, natomiast lepiej powinno rzezać kawalerię.

Cytuj:
20 Crossbowmen, Champ, Musician, 170

Główny oddział dla magów i inżyniera. Robi s&s gdy coś szarżuje spearmenów lub greatswordów.

Cytuj:
10 Militia, Champ, Skirmish, pistol, 100

Oddział do którego uciekają magowie i inżynier gdy zrobi się gorąco. W dodatku robi s&s gdy coś szarżuje spearmenów lub greatswordów.



Plan na bitwę jest taki, że strzelam+maguję a jak coś podejdzie bliżej to wiążę walką wręcz dwoma klockami, które powinny wytrzymać jedną rundę hth z każdym przeciwnikiem następnie czołg wjeżdża od boku i wygrywam grę ;-)

Po jutrzejszym teście dam znać czy się udało :)

_________________
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 13 lis 2015, o 20:02 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 15:18
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Do tej gwardii chyba jednak będzie trzeba wstawić bardziej wypornego feldmarszałka bo ten bsb może nie przeżyć za dlugo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 14 lis 2015, o 10:04 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2007, o 15:49
Posty: 3924
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY
Kilka spraw Karlee co do rozpy; Papa jest fajny jakbyś chciał wrzucić Fanatyków, teraz z osłabionym Punishem nie jest dobry wyborem; Generał z opcją 2 rozkazów rządzi po prostu. Speary są dobre na kawalerię, ale są lepsze zabawki do walki z nimi, a speary to twój jeden z 2 oddziałów do walki z piechotą, moim zdaniem nie najlepszy. GSy, są najzwyczajniej za drodzy żeby ich wystawiać, BSB szybko będziesz uciekał gdzie indziej żeby nikt go nie zabił. wrzuć większy light, 4lvl i dodatkowy czar, masz duży komfort w wyborze czarów.
również robiłem podejścia w wordzie i na razie 2 wygrane z VC i jedna porażka 1 z DE (tutaj miałem tylko jednego hebla jeszcze):
FIELD MARSHAL
SHIELD, Great griffon, Great Tactician MAGIC MIRROR, SPROUT OF REBIRTH,
DRAGONSCALE HELM, Razor blade, Potion of speed 363

ARCHWIZARD
LVL 4, LIGHT, TOME OF ARCANE LORE 235

CLERIC
HEAVY ARMOUR, SHIELD 67

CLERIC
HEAVY ARMOUR, SHIELD 67

CAPTIAN
BSB, PLATE ARMOUR, HARDENED SHIELD, BANNER OF Courage 110

WIZARD APPRENTICE
LVL 1, LIGHT, DISPEL SCROLL 95

ENGINEER 50
ENGINEER 50

HEAVY INFANTRY HALBERDS X40 240
FCG 270
HEAVY INFANTRY HALBERDS X40 240
FCG 270

CROSSBOWS X12 86
CROSSBOWS X12 86

2X CANNON 200
2X HELLBLASTER 240

REITER X5
BRACE OF PISTOLS, HEAVY ARMOUR, MUZYK 105

REITER X5
BRACE OF PISTOLS, HEAVY ARMOUR, MUZYK 105

TOTAL: 2399

Kilka słów wyjaśnienia; Light, atrybut da mi 10LD na 18", 2 rozkazy w zasięgu inspiring presence, stąd generał, lustro na nim, bo zamienia się bazowe statystyki, czyli gówniane.
Arcy 4lvl 5 czarów ze wsparciem 1lvl, 2 pociski starczą na śmietnik
2 kleryków dla hate, 2 inżynierów do maszyn, 2x 40 halabard....nic lepszego nie mamy.
2x cannon mimo nerfa dalej dają radę, zwłaszcza w początkowej fazie gry, gdy potrzebują inżyniera, potem chłopaki obsługują heble
2x pistolierzy...ahhh...żebym miał dodatkowe 105pts to wrzuciłbym 3ci oddział, są niesamowici i mają 4+Asv, strzelają, biegają, szarżują, krótko mówiąc spełniają rolę dawnych pegazistów i to nawet lepiej, bo z vanguardem.

_________________
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.027s | 12 Queries | GZIP : Off ]