Empire the 9th Age

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Rejestracja: 7 mar 2011, o 14:53
Lokalizacja: KGB Tarnów

Empire the 9th Age

Post autor: Opos » 15 paź 2015, o 18:33

Jak w temacie, 9-tkowe Imperium. Ktoś coś grywał? Co sądzicie? Czym warto zagrać, a czym nie? Takie tam 8)
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1243
Rejestracja: 30 lis 2007, o 17:44

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Wilqu » 15 paź 2015, o 20:26

Nie ma czegoś takiego. Utknęło na 8-ej a nowe AoS to nie Imperium:)
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
rafixator
Masakrator
Posty: 2325
Rejestracja: 16 paź 2011, o 15:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: Empire the 9th Age

Post autor: rafixator » 15 paź 2015, o 20:29

Zagrałem już parę bitew i w sumie przetestowałem większość jednostek grając za każdym razem inną rozpiską. Generalnie zmiany idą w fajną stronę będziemy mieli sporo możliwości złożenia armii.
1. Demigryfy i kolegium lighta zostały osłabione ale nie na tyle by wywrócić w naszych rozpiskach wszystko do góry nogami dalej warto je wystawiać ale może w mniejszym stopniu opierać na nich całą grę w efekcie wydaje mi się ze GS i Flagelanci zaczną częściej pojawiać się na stołach.
2.Czołg jest bardziej przewidywalny zarówno dla nas jak również dla naszych przeciwników, jego zaletą w 8 ed. było utrzymywanie swojego potencjału mimo kilku wbitych ran teraz niestety szybko się warzywi a na domiar złego strzał z działa po ruchu jest tak niecelny ze trzeba brać raczej oprócz czołgu dwa cannony niż zestaw armata+czołg.
3. Huraganum nie daje +1 do hita wierzchowcom, kolejny sprytny zabieg aby nakłonić graczy do wystawiania piechoty.
4. Helblaster + inżynier - widać od początku że szwedzi mają ochotę dać dużego boosta naszej maszynce w pierwszej wersji booka capitan miał bs 5 widać ze szybko doszli do wniosku że przesadzili i teraz już tylko bs 4 ale w dalszym ciągu jest warta uwagi.
5. Lord na smoku - jeszcze nie próbowałem ale Monster's rank i Ridden Monster's Profile oraz osłabnie maszyn sprawiają że koleś z runfangiem na smoku może być całkiem grywalny
6. Lektor dostał boosta dzięki Combined Profile ma teraz warda 4+ niestety bound spell przy if z 4 kości wyłącza banishment na wózku do końca gry
7. Brak IC dość bolesna zmiana dla rozpisek na samej kawie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Rejestracja: 7 mar 2011, o 14:53
Lokalizacja: KGB Tarnów

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Opos » 16 paź 2015, o 08:45

Wilqu pisze:Nie ma czegoś takiego. Utknęło na 8-ej a nowe AoS to nie Imperium:)
Proszę bardzo :)
http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/

Rafixator, dzięki za to podsumowanie :) Chodzi za mną powrót do battla, a 9-tka wydaje się być dobrym rozwiązaniem ;)
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Rejestracja: 7 mar 2011, o 14:53
Lokalizacja: KGB Tarnów

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Opos » 19 paź 2015, o 11:22

Taka tam próba pod 9th Age, co sądzicie? Objaśnienia nazw są w podanych wcześniej pdfach, nie jestem tylko pewien, czy iść w kusze czy muszkiety 8)

LORDS [407pts]:
Field Marshal [187pts]

Snow Cloak, Bluffer’s Helm, Blessed Sword, Plate Armour, Shield

Archwizard [220pts]
Book of Thousand Incantation, Horse, Path of Alchemy

HEROES [410pts]:
Captain [131pts]

BSB, Steel-to-feather Standard, Horse, Plate Armour, Hardened Steel

Wizard Apprentice [100pts]
Dispell Scroll, Path of Beast

Cleric [87pts]
Horse, Shield, Dragonscale Helm

Cleric [92pts]
Bronze Breastplate, Additional Hand Weapon

CORE [600pts]:
Imperial Knights x12 [294pts]

FCG

Imperial Light Infantry x9 [102pts]
Crossbow/Handgun, Champion, Musician, Long-barreled Handgun

Imperial Light Infantry x9 [102pts]
Crossbow/Handgun, Champion, Musician, Long-barreled Handgun

Imperial Light Infantry x9 [102pts]
Crossbow/Handgun, Champion, Musician, Long-barreled Handgun

SPECIAL[660pts]:
Imperial Guard x45 [495pts]

FCG, Banner of Speed

Imperial Scouts x5 [45pts]

Imperial Scouts x5 [45pts]

Imperial Ranged Cavalry x5 [75pts]

RARE [320pts]:
Black Powder War Machine [100pts]

Cannon

Black Powder War Machine [100pts]
Mortar

Experimental War Machine [120pts]
Multi-barreled Swivel
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
rafixator
Masakrator
Posty: 2325
Rejestracja: 16 paź 2011, o 15:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: Empire the 9th Age

Post autor: rafixator » 19 paź 2015, o 15:47

imho jak piechota to z wozkami, ja bede testowal rozpiske z 7 ed. 2 hordy halabard i horda flagelantow :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2412
Rejestracja: 17 gru 2006, o 22:19
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Pocisk » 19 paź 2015, o 18:47

W sneak peaku pojawiła się opcja upgreadu rycerzy o +1ws i +1s jeśli mamy grand mastera, oprócz tego templar knighci (reiksguard) dostają holy attacks jeśli gm jedzie w srodku
Obrazek

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1689
Rejestracja: 23 wrz 2007, o 15:04
Lokalizacja: Kraków

Re: Empire the 9th Age

Post autor: hypnotic » 28 paź 2015, o 21:33

Ilu Polaków pisze w temacie imperium 9th age? Może by im ktoś podrzucił temat husarii bo widziałem że pisali coś o winged lancerach a ja nie siedzę w temacie imperium.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5062
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Stan » 28 paź 2015, o 21:41

Winged lancers pewnie będą w kislevie jeśli zdecydują się tę armię w ogóle wskrzesić.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1243
Rejestracja: 30 lis 2007, o 17:44

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Wilqu » 2 lis 2015, o 21:38

Wyszedł prototyp szwedzki, jakieś przemyślenia da się tym pograć?

http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... #post54290

pytam bo nie jestem tam zarejestrowany ściągnąć nie mogę (nie chce się rejestrować)
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5062
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Stan » 2 lis 2015, o 21:47

Mirror dla zainteresowanych :
https://drive.google.com/file/d/0BxM4um ... cslist_api

Reiki się zrobiły op na miejsce demisi. Smok taki sobie bo nie możemy mu dać żadnych itemow. Czołg wyraźnie słabszy.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3638
Rejestracja: 25 mar 2009, o 15:27
Lokalizacja: Tychy

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Eltharion » 2 lis 2015, o 21:50

Templar knighci, muszkieterzy i rakietnica <3
W końcu sobie postrzelam
Niech mi ktoś jeszcze opisze proszę jak działają teraz działa bo do tej pory testowałem 9 ed elfami
Aha no i tylko ja nie widzę co daje zasada "No body expect.. "
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1243
Rejestracja: 30 lis 2007, o 17:44

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Wilqu » 3 lis 2015, o 08:02

Dziękówka za link.
Na szybko pistoliersi w końcu powrót do zasady fusiliade, flagellant wciąż T3:/, czołg nie generuje pary? rusza się w zależności od posiadanych ran?, ciekawe rozkazy (trochę spisane z IG w40k), rozkaz +1 hit i strzelby może dać powrót tej jednostce.
Pograć można spróbować ciekawe czy to się przyjmie czy umrze z czasem.
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2561
Rejestracja: 13 gru 2006, o 13:01
Lokalizacja: Moria - Lublin
Kontakt:

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Shakin' Dudi » 3 lis 2015, o 08:19

Kawaleria z WS3 to bieda.

Halabardy power on...

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3926
Rejestracja: 27 lut 2007, o 15:49
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Empire the 9th Age

Post autor: #helion# » 3 lis 2015, o 10:24

Czekamy na repo do battlescribea tylko :-D
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Rejestracja: 19 gru 2006, o 05:58
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Karli » 13 lis 2015, o 18:42

Po godzinie excelowania wyszło mi na jutro coś takiego:

Papa na wózku, GW, lucky shield, 245
Archwizard, 3lvl (light), wand of stability, 165

BSB, save 1+ z jednym re-rollem, tarcza, mieczyk AP(1),War Standard (+1CR), 142
Inżynier,rozkaz,Reapeater Gun, 85
Wizard, 1lvl(light), DS, 95
Wizard, 1lvl(light), 60

60 Spearmen, FCG, 330
20 Crossbowmen, Champ, Musician, 170
10 Militia, Champ, Skirmish, pistol, 100

36 Imperial Guard, GW, FCG, +1Mv, 369
5 Reiters, H. Armour, Brace of Pistols, 95

Stank, 300
Mortar, 120
VolleyGun, 120
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Rejestracja: 2 sty 2007, o 15:43
Lokalizacja: Wrocław

Re: Empire the 9th Age

Post autor: JaceK » 13 lis 2015, o 18:48

Napisz, proszę, coś więcej - dlaczego takie wybory? Nad czym się jeszcze zastanawiałeś? Itd.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Rejestracja: 19 gru 2006, o 05:58
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Karli » 13 lis 2015, o 19:52

OK, po kolei:
Papa na wózku, GW, lucky shield, 245
Wózek działa tak jak wcześniej, lucky shield działa na cały wózek, więc wziąłem.
BSB, save 1+ z jednym re-rollem, tarcza, mieczyk AP(1),War Standard (+1CR), 142
Wydaje mi się, że można już brać jednocześnie magiczną broń/pancerze i magiczny banner. Z tarczą bo będzie chodził w greatswordach, więc więcej ataków z S6 mi nie potrzeba natomiast typek musi przeżyć jak najdłużej.
Inżynier,rozkaz,Reapeater Gun, 85
Wiadomo, rozkaz dla kuszników, reroll scaterki dla mortara, a jak ktoś podejdzie bliżej to pewnie BS dla volleyguna.
60 Spearmen, FCG, 330
Wcześniej grałem na halabardach. 60 spearmenów kosztuje tyle samo co 50 halabardników, natomiast lepiej powinno rzezać kawalerię.
20 Crossbowmen, Champ, Musician, 170
Główny oddział dla magów i inżyniera. Robi s&s gdy coś szarżuje spearmenów lub greatswordów.
10 Militia, Champ, Skirmish, pistol, 100
Oddział do którego uciekają magowie i inżynier gdy zrobi się gorąco. W dodatku robi s&s gdy coś szarżuje spearmenów lub greatswordów.



Plan na bitwę jest taki, że strzelam+maguję a jak coś podejdzie bliżej to wiążę walką wręcz dwoma klockami, które powinny wytrzymać jedną rundę hth z każdym przeciwnikiem następnie czołg wjeżdża od boku i wygrywam grę ;-)

Po jutrzejszym teście dam znać czy się udało :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
rafixator
Masakrator
Posty: 2325
Rejestracja: 16 paź 2011, o 15:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: Empire the 9th Age

Post autor: rafixator » 13 lis 2015, o 20:02

Do tej gwardii chyba jednak będzie trzeba wstawić bardziej wypornego feldmarszałka bo ten bsb może nie przeżyć za dlugo.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3926
Rejestracja: 27 lut 2007, o 15:49
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Empire the 9th Age

Post autor: #helion# » 14 lis 2015, o 10:04

Kilka spraw Karlee co do rozpy; Papa jest fajny jakbyś chciał wrzucić Fanatyków, teraz z osłabionym Punishem nie jest dobry wyborem; Generał z opcją 2 rozkazów rządzi po prostu. Speary są dobre na kawalerię, ale są lepsze zabawki do walki z nimi, a speary to twój jeden z 2 oddziałów do walki z piechotą, moim zdaniem nie najlepszy. GSy, są najzwyczajniej za drodzy żeby ich wystawiać, BSB szybko będziesz uciekał gdzie indziej żeby nikt go nie zabił. wrzuć większy light, 4lvl i dodatkowy czar, masz duży komfort w wyborze czarów.
również robiłem podejścia w wordzie i na razie 2 wygrane z VC i jedna porażka 1 z DE (tutaj miałem tylko jednego hebla jeszcze):
FIELD MARSHAL
SHIELD, Great griffon, Great Tactician MAGIC MIRROR, SPROUT OF REBIRTH,
DRAGONSCALE HELM, Razor blade, Potion of speed 363

ARCHWIZARD
LVL 4, LIGHT, TOME OF ARCANE LORE 235

CLERIC
HEAVY ARMOUR, SHIELD 67

CLERIC
HEAVY ARMOUR, SHIELD 67

CAPTIAN
BSB, PLATE ARMOUR, HARDENED SHIELD, BANNER OF Courage 110

WIZARD APPRENTICE
LVL 1, LIGHT, DISPEL SCROLL 95

ENGINEER 50
ENGINEER 50

HEAVY INFANTRY HALBERDS X40 240
FCG 270
HEAVY INFANTRY HALBERDS X40 240
FCG 270

CROSSBOWS X12 86
CROSSBOWS X12 86

2X CANNON 200
2X HELLBLASTER 240

REITER X5
BRACE OF PISTOLS, HEAVY ARMOUR, MUZYK 105

REITER X5
BRACE OF PISTOLS, HEAVY ARMOUR, MUZYK 105

TOTAL: 2399

Kilka słów wyjaśnienia; Light, atrybut da mi 10LD na 18", 2 rozkazy w zasięgu inspiring presence, stąd generał, lustro na nim, bo zamienia się bazowe statystyki, czyli gówniane.
Arcy 4lvl 5 czarów ze wsparciem 1lvl, 2 pociski starczą na śmietnik
2 kleryków dla hate, 2 inżynierów do maszyn, 2x 40 halabard....nic lepszego nie mamy.
2x cannon mimo nerfa dalej dają radę, zwłaszcza w początkowej fazie gry, gdy potrzebują inżyniera, potem chłopaki obsługują heble
2x pistolierzy...ahhh...żebym miał dodatkowe 105pts to wrzuciłbym 3ci oddział, są niesamowici i mają 4+Asv, strzelają, biegają, szarżują, krótko mówiąc spełniają rolę dawnych pegazistów i to nawet lepiej, bo z vanguardem.
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

ODPOWIEDZ