Empire the 9th Age
Moderator: #helion#
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Empire the 9th Age
Z rycerzami wygląda na to że mój błąd... teraz trzeba jakoś rozpiskę naprostować...
Co do GMa to na 8ed grałem na nim praktycznie odkąd wszedł Imperialny AB. Tylko że na te punkty jest dla mnie za drogi... Wolę zwykłego kapitana (zwłaszcza że mogę go wsadzić na pegaza i nie trzymać całej kadry w jednym klocku) a bez pegaza z Asv 1+ z przerzutem jakoś dziko mi się by grało
2x3 kurczaki z uwagi na środowisko Gdańskie obawiam się że mają za mało Wo w oddziale żeby dojechać do combatu dlatego 5 a nie 3 szt. (3/4 ludzi gra elfami na full strzelaniu a jak mi 1,5 kurczaka dojedzie w combat to się nigdzie nie przegryzie). To samo lekka piechota/fasty - z uwagi na to że wszystko inne ma wysokiego Asv są pierwsze do odstrzału i to baaardzo szybko i albo by nic nie zrobili chowając się za górką albo zginęli bezsensownie.
Z trzecim kapitanem kmina taka że ma właśnie od biedy robić za odginaczkę/ pseudo-fasta - mały zwrotny i szybki a do tego pancerny i mogący się bić z każdym małym badziewiem - tylko maszyn się boi ale jak on wyłapie gonga to trudno - drogi nie jest a są inne cele które wolałbym żeby nie oberwały.
Co do GMa to na 8ed grałem na nim praktycznie odkąd wszedł Imperialny AB. Tylko że na te punkty jest dla mnie za drogi... Wolę zwykłego kapitana (zwłaszcza że mogę go wsadzić na pegaza i nie trzymać całej kadry w jednym klocku) a bez pegaza z Asv 1+ z przerzutem jakoś dziko mi się by grało
2x3 kurczaki z uwagi na środowisko Gdańskie obawiam się że mają za mało Wo w oddziale żeby dojechać do combatu dlatego 5 a nie 3 szt. (3/4 ludzi gra elfami na full strzelaniu a jak mi 1,5 kurczaka dojedzie w combat to się nigdzie nie przegryzie). To samo lekka piechota/fasty - z uwagi na to że wszystko inne ma wysokiego Asv są pierwsze do odstrzału i to baaardzo szybko i albo by nic nie zrobili chowając się za górką albo zginęli bezsensownie.
Z trzecim kapitanem kmina taka że ma właśnie od biedy robić za odginaczkę/ pseudo-fasta - mały zwrotny i szybki a do tego pancerny i mogący się bić z każdym małym badziewiem - tylko maszyn się boi ale jak on wyłapie gonga to trudno - drogi nie jest a są inne cele które wolałbym żeby nie oberwały.
Skoro przeciwnikiem są strzelające elfy to zawsze opcją może być zrobienie armii prawie jak z 7ed. Maksujesz ilość kuszników z strzelanie na 36" (rozkazy) do tego fireballe. Możesz pomyśleć nad rangersami i demigryfami z czołgiem jako siły uderzeniowe. Moździerze też bardzo lubią elfy
Raczej rozpa dla funy niż do wygywania, chociaż kto wie.
Celem jest wystawienie się tak, żeby elfy musiały podejść pod kuszników, rangersi w miejscu gdzie mają dodatkowy cover, a mogą ostrzeliwać elfy.
Raczej rozpa dla funy niż do wygywania, chociaż kto wie.
Celem jest wystawienie się tak, żeby elfy musiały podejść pod kuszników, rangersi w miejscu gdzie mają dodatkowy cover, a mogą ostrzeliwać elfy.
For Sigmar and the Empire!
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Move of Fire - jakiś nowy special rule
Cóż po odczycie wszystkich spoilerów nie znając nowych kosztów punktowych, oraz innych zmiennych wprowadzających nowe zależności wychodzi mi coś takiego:
Ksiądz generał z lusterkiem
BSB z tym nowym kozikiem dającym za każdą 6 dodatkowy Hit
Mag master na kucyku
2x20 kusz
1x kucyki
ze 30-35 GS
2x3 demiśki
może jakaś 5 rangersów
2 cannony i 2 wyrzutnie (o ile koszt punktowy pozwoli)
Jakie jest wasze zdanie?
Ksiądz generał z lusterkiem
BSB z tym nowym kozikiem dającym za każdą 6 dodatkowy Hit
Mag master na kucyku
2x20 kusz
1x kucyki
ze 30-35 GS
2x3 demiśki
może jakaś 5 rangersów
2 cannony i 2 wyrzutnie (o ile koszt punktowy pozwoli)
Jakie jest wasze zdanie?
A ja widzę:
\
Mag duży
Mag mały
Prist ołtarzu
kawa
piechota może 2 razy możę kusze w detkach
3x3 demisie
2 canony
1 steamtank
\
Mag duży
Mag mały
Prist ołtarzu
kawa
piechota może 2 razy możę kusze w detkach
3x3 demisie
2 canony
1 steamtank
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
I jak wrażenia? Na papierze armia kipi od synergii, na stole brakuje moim zdaniem zasięgów o rycerzach z zasadą parent unit już pisali. Te item dający lethal strike i magical attacks to to czego brakowało tej armii.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Generalnie jest dobrze bo moja rycerska rozpa dalej działa wchodzi i ma się dobrze. dodatkowo po złożeniu okazuje się ze dostaje mortar gratis. Straciłem niestety warbanner na knightach (duży cios) ale za to śmigają 8 cali 9 z rozkazem i 20 w marszu, milicja nie ma rozkazów czołg jest bardzo wolny i grand master nie ma lucky shielda
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Jedyną dobrą rzeczą jaka może przytrafić się w przypadku czołgu, rakietnicy i tego jakiegoś arkańskiego silniczka to wydalenie z booka
Dużo bardziej lubiałem dawne KO + Prelate niż obecne KO + Najt commander
Ale za to mamy jeszcze wincej synergii, moje ulubione słowo ostatnich czasów Swoją drogą ciekawe skąd do nas to słowo przywędrowało
Dużo bardziej lubiałem dawne KO + Prelate niż obecne KO + Najt commander
Ale za to mamy jeszcze wincej synergii, moje ulubione słowo ostatnich czasów Swoją drogą ciekawe skąd do nas to słowo przywędrowało
Uważaj, bo inkwizytor już ma na Ciebie oko!PiotrekN pisze:Jedyną dobrą rzeczą jaka może przytrafić się w przypadku czołgu, rakietnicy i tego jakiegoś arkańskiego silniczka to wydalenie z booka
KO + kusze to moje lekarstwo i odpowiedź na wszystkie AB jakie się ukazały i jakie ukażą w tym tygodniu.
Zastanawiam się tylko czy ksiądz z GW czy też dać mu Death Warrant + potkę inicjatywy coby knajt kommander ze scyzorykiem dostał battle focusa?
Rakietnica jest moim zdanie tańsza wersją działa. Zastanawiam się nad 2 działami rakietnicą i mortarem zamiast czołgu. Co nie zmienia faktu że czołg to dalej model który jest w cholerę twardy, nie do złamania i tworzy bańkę śmierci chociaż mniejsza niż kiedyś. Po za tym teraz się nie psuje lepiej strzela i dalej jest modelem który wypłaca dużo hitów z duża siła (pokaz mi który model ma więcej możliwości ranienia po trafianiu)PiotrekN pisze:Jedyną dobrą rzeczą jaka może przytrafić się w przypadku czołgu, rakietnicy i tego jakiegoś arkańskiego silniczka to wydalenie z booka
Dużo bardziej lubiałem dawne KO + Prelate niż obecne KO + Najt commander
Ale za to mamy jeszcze wincej synergii, moje ulubione słowo ostatnich czasów Swoją drogą ciekawe skąd do nas to słowo przywędrowało
Co do drugiego to mam tylko jeden komentarz -
Priest to i tak mięka faja która daje tylko hate i się modli więc polecam go gołego
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
jebłem a to tuz przed koleda a tak w ogole to
A co myślicie o tych wszystkich itemkach, o których nie było jeszcze mowy w przeciekach? Sporo tego i prawie każdy wydaje mi się jakoś tam użyteczny, zwłaszcza Banner of Unity i Household Standard wydają mi się ciekawe. Jak myślicie, warto płacić 50pkt żeby genio rozdawał dyscyplinę i rozkazy na 18''?
A co sądzicie o upgrade "Imperial Prince" dla marszałka? Odczytuję to jako danie możliwości chodzenia z Sonnstahlem i jeszcze jako takiego opancerzenia tejże postaci. +1att, jak się macha Sonnstahlem, też ma znaczenie. Czyżbyśmy w końcu mieli jakiegoś klepacza w EoS?
Exemplar’s Flame wydaje mi się fajne ale zdecydowanie nie za 60pkt
A co sądzicie o upgrade "Imperial Prince" dla marszałka? Odczytuję to jako danie możliwości chodzenia z Sonnstahlem i jeszcze jako takiego opancerzenia tejże postaci. +1att, jak się macha Sonnstahlem, też ma znaczenie. Czyżbyśmy w końcu mieli jakiegoś klepacza w EoS?
Exemplar’s Flame wydaje mi się fajne ale zdecydowanie nie za 60pkt
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
O sorry, mój błąd, nie było tegoEltharion pisze:Tak i był chyba od początku 9 edycji nazywa się grandmaster z sonnstalem Tak btw to jeden z najlepszych klepaczy w tej grze.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Ja myślę, że jest sporo opcji. Gwardia z tarczami, hate, distracting z wózka, battle focus z priesta, fear z priesta i lethal strike z exemplar's flame. Speary bijące przed szarżującą bretką i ogólnie wszystkim z inicjatywą 4 i mniejszą. Dwa razy bonus do siły oddziału w armii.
Wiadomo, są rzeczy raczej wątpliwe jak barding dający przerzut zasięgu szarży tylko w 6 calach, combo za w sumie 1200pkt rycerze parent unit korzystający realnie z jednego rozkazu. No i twórcy nie odnieśli się do bolączek jak zasięg boostów z wózków, ale i tak nie jest źle.
Wiadomo, są rzeczy raczej wątpliwe jak barding dający przerzut zasięgu szarży tylko w 6 calach, combo za w sumie 1200pkt rycerze parent unit korzystający realnie z jednego rozkazu. No i twórcy nie odnieśli się do bolączek jak zasięg boostów z wózków, ale i tak nie jest źle.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.