Empire the 9th Age

Empire

Moderator: #helion#

Awatar użytkownika
Peroox
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Rejestracja: 1 lis 2010, o 21:36

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Peroox » 30 paź 2017, o 17:12

Hermindard na wakacjach, a jak macie popkorn to polecam zlot różnych osób z teamu w jego temacie, bo gadają trochę o grzę trochę o pracy teamów. Modzi kilka postów wykasowali bo zbyt otwarcie było :P
For Sigmar and the Empire!

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1024
Rejestracja: 6 sty 2015, o 21:43
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Klaudel » 30 paź 2017, o 18:04

Hrminard właściwie to zrobił ragequita.
A kłôcą się właściwie o to, czy zwiększać czy zmniejszać power level armii. Czyli o to samo, co przez ostatnie 2 lata. Już by mogli sie w tym temacie dogadać :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 12:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Empire the 9th Age

Post autor: mnp21 » 2 lis 2017, o 17:56

Każda armia dostanie swój czar "armijny" na który może wymienić jeden z czarów.

Imperium ma być wyjątkiem, w naszej armii każdy czarodziej będzie mógł wymienić jeden z czarów na czar numer 1 z innego dostępnego mu lore, którego nie wybrał. Zgaduję więc, że będzie więcej możliwości dopasowania tego czaru pod przeciwnika co jest chyba na plus.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1671
Rejestracja: 25 sty 2007, o 17:08
Lokalizacja: Gliwice

Re: Empire the 9th Age

Post autor: PAWLAK » 2 lis 2017, o 20:40

IMO super sprawa. Czekam jeszcze czy dostaniemy jakiś fajny dopalacz z tokenów magii.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Peroox
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Rejestracja: 1 lis 2010, o 21:36

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Peroox » 2 lis 2017, o 21:22

A jakie czary specjalne mają inne armie?
For Sigmar and the Empire!

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1671
Rejestracja: 25 sty 2007, o 17:08
Lokalizacja: Gliwice

Re: Empire the 9th Age

Post autor: PAWLAK » 3 lis 2017, o 06:57

Szczurki odzyskały błyskawice 12/24" 2d6 s4 - 2sv ( teraz ap nie wynika już z siły)
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Myth
Masakrator
Posty: 2506
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Myth » 4 lis 2017, o 13:25

http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... he-empire/

Widzieliście? Jest plan, żeby czarodzieje imperium zamiast specjalnego czaru mieli możliwość wymiany jednego swojego czaru na czar nr 1 z pozostałych dostępnych domen. Mag metalu z fireballem i te rzeczy - brzmi ekstra :-) wreszcie jakaś pozytywna informacja.

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 12:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Empire the 9th Age

Post autor: mnp21 » 4 lis 2017, o 14:46

Pisałem o tym 4 posty temu, ale z braku innych informacji.....
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Myth
Masakrator
Posty: 2506
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Myth » 4 lis 2017, o 15:38

:D moje wybiórcze czytanie forum.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2253
Rejestracja: 30 paź 2013, o 12:20

Re: Empire the 9th Age

Post autor: wind_sower » 4 lis 2017, o 16:48

Od teraz empajer zawsze z kuźnią.... jej jak sie cieszę.... :roll:

Myth
Masakrator
Posty: 2506
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Myth » 4 lis 2017, o 16:54

Kolejność czarów nie jest jeszcze ustalona, jeśli np. 1 z fire będzie D3S4, a nie zwykły fireball, to nie będzie tak kolorowo. Poza tym cała armia to ludzie, Ws3, S i T3 (z drobnymi wyjątkami). Gdyby nie mieli takich bonusów i dział, to po co tym grać.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 568
Rejestracja: 4 sty 2016, o 10:11
Lokalizacja: Kraków

Re: Empire the 9th Age

Post autor: DarekH » 5 lis 2017, o 17:46

A widzieli nową imperialną tankietkę?

Ruch 4D3, 3D3 grindów z S5 i 2D3 impaktów z S7, działo 36 cali ale z +1 wound na lataczy. Niby fajnie, bo niezależnie od ilości woundów, mocne w impaktach - ale co z tego jak ciężko będzie dojechać dalej niż na te 8 cali by wypłacać impakty.

I dzięki tym bufom czołg zrobił się nijaki :(

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3638
Rejestracja: 25 mar 2009, o 15:27
Lokalizacja: Tychy

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Eltharion » 5 lis 2017, o 18:05

WTF? Co oni zrobili z czołgiem ? Co to za gówno teraz jest ? Bedzie chociaż tańszy ?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 568
Rejestracja: 4 sty 2016, o 10:11
Lokalizacja: Kraków

Re: Empire the 9th Age

Post autor: DarekH » 6 lis 2017, o 08:22

Niby coś tam wspomnieli o wycenie - ale żadnych konkretów. Ale najbardziej wkur...e jest to, że ludki z kolorowymi plakietkami zachwalają we wszystkich spoilerach EoS jaką to cudowną bronią będziemy teraz dysponować, zmiany są w porządku a przecież wszystko dostało porządnie po dupie. Na 8 wypuszczonych spoilerów nie pokazali nic co wprowadzało by światełko w tunelu.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8688
Rejestracja: 10 gru 2006, o 18:57
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Kosa » 6 lis 2017, o 08:50

Chłopaki:

You will love it


;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Peroox
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Rejestracja: 1 lis 2010, o 21:36

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Peroox » 6 lis 2017, o 17:59

Coraz słabiej to widzę. Gdyby jeszcze wszystkie armie tak traktowali to ok, ale oni w ramach wewnętrznego balansu poświęcą balans zewnętrzny. Skoro milicję i czołgi znerfili to pewnie demigryfy też to czeka bo bardzo często są wybierane...
For Sigmar and the Empire!

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2561
Rejestracja: 13 gru 2006, o 13:01
Lokalizacja: Moria - Lublin
Kontakt:

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Shakin' Dudi » 7 lis 2017, o 21:18

Zabrali mi StarMace :/ moją ulubioną broń ....

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4140
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 13:35
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Re: Empire the 9th Age

Post autor: krystian1wielki » 8 lis 2017, o 13:23

Zanim świat nam zabierze wszystkie fajne zabawki i zginiemy w mroku słabości co powiecie na taką rozpiskę na 3k punktów?

Kapitan Generał 1 tarcza Hero's Sword (+1A, +1S), Dragonscale Helm, Dusk Stone 441 pkt.
pegaz 1

Kapitan BSB 1 Great Weapon The Black Helm 268 pkt.
koń 1 barding

Battle Wizard 1 2 zaklęcia 230 pkt.
koń 1

Kapitan 1 Sword of Strength, Hardened Shield 240 pkt.
koń

Imperial Cavalry 11 FCG, lanca, tarcza Banner of the Stallion 610 pkt.
koń 11 barding

Electoral Cavalry 5 muzyk, lanca, tarcza 220 pkt.
koń 5 barding

Knights of the Sun Griffon 5 Music, lanca, tarcza, sztandar 550 pkt.
Youn Griffon 5


Steam Tank 440 pkt.
Crew(1)
Total: 2999 pkt.

Czarodziej chyba z taumaturgią ale tu się waham. Wiem że trochę przepakowani bohaterowie ale jakoś tak wyszło, poza BSB i magiem reszta kapitanów ma latać luzem.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3638
Rejestracja: 25 mar 2009, o 15:27
Lokalizacja: Tychy

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Eltharion » 8 lis 2017, o 13:43

Czarodziej z firem :wink:
Ten kapitan jest bez sensu. Lepiej go wyrzucić dać jeszcze jednego demisia i zrobić 2x3 z samym muzykiem (tarcza&lanca). Generała wolałbym grand mastera z runfangiem (bo ci knighci to nie będą takie bole złamane i jest klasę lepszym klepaczem). Oprócz tego to tych małych knightów zamieniłbym na milicje (10 z łukami w skirmiszu i 10 scorująca z 2 broniami) w tedy mag może być na piechotę :wink:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Myth
Masakrator
Posty: 2506
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Empire the 9th Age

Post autor: Myth » 8 lis 2017, o 13:50

Moim zdaniem - o ostatniego kapitana za dużo. Wydawało mi się, że w armii musi być grandmaster do ulepszenia kawalerii do Imperial Cavalry. W Twojej rozpisce brakuje mi odginaczki - pistoliersów.

Może zamiast trzeciego kapitana i electoral cavalry da się wrzucić fasty lub małe demigryfy?

ODPOWIEDZ