Jak radzicie sobie z ...?
Moderator: #helion#
Można powiedzieć, że tego już próbowałem. W pierwszej bitwie Demisie wpadły na bok Ghuli ze Strzygą, ale skubany przeszedł i zabił dwa i było po zawodach. Fakt, że nie miałem płonących. W drugiej przytulił trzy działa, ale to też nic nie dało.#helion# pisze:na niego nie ma mocnych w naszej armii; można próbować cokolwiek z lusterkiem, ale to może kiepsko wypaść; idealnym remedium to Demiśki walące prosto w niego z flaming atakami i re-rollami na trafienie, ale jak to wykonać to już wyższa szkoła jazdy; zawsze można odginać i pruć cannonami, licząc na to że nie zda look outa, regeny a Ty zadasz 3 rany przynajmniej....
to z takich pomysłów pod tytułem "last chance"...przy uniwersalnej rozpie ciężko jest cokolwiek z nim zrobić, tylko rozpy złożone specjalnie pod VC na strzydze mogą cokowliek kombinować
Muszę spróbować WH, ale jakoś tego nie widzę.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Nie wiem, czy te Płonące Ataki na Demigryfach są takim dobrym pomysłem. Strzygi mają Regenerację wbudowaną i wzmacnianą przez Mortis, ale nie spotkałem się jeszcze ze złożeniem tej postaci bez Dragonbane Gem, więc Eternal Flame zamienia mu jedynie ochronę z 4+ na 2+
Nie wiem jakim cudem WH kosztuje u ciebie 54 pkt.Eltharion pisze:Ja tam mam w rozpie WH (to tylko 54 pk)
Bez żadnych czarów wspierających, mając w pobliżu hurricanum i coś co im da hate wbijają strzydze 1,33 rany. Jak wejdzie przerzut ranień od priesta to nawet 2,22. Po 2/3 turach cc powinny go rozwalić.Eltharion pisze:Tylko że te buffy muszą wejść jak nie wejdą to jest słabo
Innym sposobem jest kanapkowanie ghouli ze strzygą. Halabardy, tank i demigryfy na luzie rozkręcą taki oddział.
I jeszcze można karmić go całą grę łucznikami za 35 pkt lub innymi śmieciami.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
55
Oj tam oj tam jakoś mi się ubzdurało ze pistolety kosztują 4 pk
Powracając do naszego wampirzego kolegi
Łatwo się pisze ale armia wampirów to nie sam klocek ghuli ze strzyga /wampirem (kto co tam lubi) a przeciwnik to nie bezmyślny automat do rzucania kościami (chyba ze jest początkujący ale wtedy powinieneś go rozwalić nawet rozpa w której zamiast KFC są pistoliersi a zamiast dział mortary )
Nie zapominajmy tez o tym ze strzyga /wampir maja taka fajna zasadę że za tyle ran ile wbili pod koniec combatu na 6 odnawiają sobie ranę
Oj tam oj tam jakoś mi się ubzdurało ze pistolety kosztują 4 pk
Powracając do naszego wampirzego kolegi
Łatwo się pisze ale armia wampirów to nie sam klocek ghuli ze strzyga /wampirem (kto co tam lubi) a przeciwnik to nie bezmyślny automat do rzucania kościami (chyba ze jest początkujący ale wtedy powinieneś go rozwalić nawet rozpa w której zamiast KFC są pistoliersi a zamiast dział mortary )
Nie zapominajmy tez o tym ze strzyga /wampir maja taka fajna zasadę że za tyle ran ile wbili pod koniec combatu na 6 odnawiają sobie ranę
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Wcale nie. Jeśli wampir w cc zabije co najmniej jeden model to rzuca d6 i na '6' odzyskuje jedną ranę.Eltharion pisze:strzyga /wampir maja taka fajna zasadę że za tyle ran ile wbili pod koniec combatu na 6 odnawiają sobie ranę
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Czyli tak jak myslalem najlepiej go skanapkowac i sypnac w combacie.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Jak radzicie sobie z Ironguts'ami Ogrów? Dla mnie są strasznym problemem. Kolega bierze ich zazwyczaj 2 oddziały po 8 modeli i strasznie ciężko jest mi ich zabić. Niby z armaty giną po dwóch, ale nie pamiętam sytuacji, w której facet oblał test paniki (siła wyższa albo oszukane kości, nie wiem ) Najczęściej rzucam przeciwko nim 40 halabardników z warrior priestem, ale to też rzadko skutkuje.
Nadgryźć z magii/canonów, a potem wpakować w nie pełne demigryfy/czołg (najlepiej jeszcze od boku) i pozamiatane.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Pech, pech, pech. Zobaczyłbyś moje rzuty na szarże na 8 cali Ale dzięki za pomoc. Przynajmniej wiem, że nie podejmuje do końca złych decyzji.Karli pisze:To dobrze robisz, nie wiem tylko jak 40tka halabardników z warrior priestem może przegrać z irongutami. Używaj modlitw priesta jak już są w hth z irongutami!
Jak masz wątpliwości czy ostatnia potyczka była jedynie pechem czy może nie powinieneś się pchać do takiego combatu to weź w domu garść kostek i porzucaj sobie przykładowe walki "na sucho"
Ja do halabardników biorę też huragan - świetnie pomaga
Ja do halabardników biorę też huragan - świetnie pomaga
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Ja raczej zadałbym pytanie - jak z Irongutami przegrać?
U mnie greatswordzi nawet rżną ich okrutnie (na samych modlitwach), a jak jeszcze coś z light wpadnie... ojoj...
U mnie greatswordzi nawet rżną ich okrutnie (na samych modlitwach), a jak jeszcze coś z light wpadnie... ojoj...