Wg. mnie to tak:
1. +1 do BS
2. Naprawianie maszyn
3. Przezut do Hallbastera
4. Do dokupienia specjalny proch który dodaje +1 do siły wystrzału. Do karabinów i maszyn
Inżynierowie- jak zrobić ich bardziej grywalnymi...
Moderator: #helion#
No bez przesady. Specjalny proch???Ivo pisze:Wg. mnie to tak:
1. +1 do BS
2. Naprawianie maszyn
3. Przezut do Hallbastera
4. Do dokupienia specjalny proch który dodaje +1 do siły wystrzału. Do karabinów i maszyn
+1 BS w zupełności wystarczy
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
jak dal mnie to powinno byc ze kazda machina powinna miec jakies upg, typu proptyp nowego prochu machina dostaje AP jak juz ma to +1 do S, dla mortara, hellstorma i hellblastera, albo lunety i celowniki machina ma przezut scater dice a helblaster nie ma kar za daleki i takie inne, wtedy enginnera nie musieli by poprawiac
no wiesz krasie, maja lepsze strzelanie i zawsze bedą miały, nawet przez załoge co zabija srednie fasty i gorszych lataczy, a poza tym 2k lat z altyleria w armii duza znajomosc z prochem i tym jak to wszytsko działa powinno dac jakies ulepszenia
Może GW stwierdziło, że te ulepszenia, to nasz słynny pigeon bomb, mechanical steed i racket battery, o steam tanku nie wspominając. Nawet krasie tego nie mają.
A co do helki to kto to wymyślił że ma daleki zasięg? W AB nic na ten temat nie jest napisane. No chyba że ja czytać ze zrozumieniem nie umiem, a jeśli tak to przepraszam i zwracam honor.
A co do helki to kto to wymyślił że ma daleki zasięg? W AB nic na ten temat nie jest napisane. No chyba że ja czytać ze zrozumieniem nie umiem, a jeśli tak to przepraszam i zwracam honor.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
A co ma być napisane? Jest podany zasięg 24 cale. Strzela używając zasad strzelania, a zatem zasięg powyżej 12 cali to zasięg daleki. Ot i tyle.
Co się tyczy ulepszania inżyniera, ja to bym jedynie +1BS. Wówczas dołączasz go uzbrojonego w Hochlanda do armaty/helki i tyle. W pierwszym wypadku albo używa swego re-rolla albo strzela z Hochlanda, w drugim zaś najpierw strzela z Hochlanda (zasięg większy niż ma helka) a później z machiny.
Czego chcieć więcej?
Dobrze wykorzystany nawet teraz wiele zdziałać. Jak zwykle - kwestia rzutów.
Co się tyczy ulepszania inżyniera, ja to bym jedynie +1BS. Wówczas dołączasz go uzbrojonego w Hochlanda do armaty/helki i tyle. W pierwszym wypadku albo używa swego re-rolla albo strzela z Hochlanda, w drugim zaś najpierw strzela z Hochlanda (zasięg większy niż ma helka) a później z machiny.
Czego chcieć więcej?
Dobrze wykorzystany nawet teraz wiele zdziałać. Jak zwykle - kwestia rzutów.
ten wątek już był co prawda przerabiany jakieś 3 miesiące temu...ale też dorzucę swoje trzy grosze.
- mi brakuje magic itemów u inżynierów...AS na 1+ byłby całkiem przyjemny,
- no mogłoby być jeszcze , że jedna maszyna wchodzi co core jeśli mamy inzyniera w armii,
- a jeszcze fajniej by było gdyby dodali mu do jego arsenału brace of repeater pistols
- mi brakuje magic itemów u inżynierów...AS na 1+ byłby całkiem przyjemny,
- no mogłoby być jeszcze , że jedna maszyna wchodzi co core jeśli mamy inzyniera w armii,
- a jeszcze fajniej by było gdyby dodali mu do jego arsenału brace of repeater pistols