Reiksguard Knights
Moderator: #helion#
Reiksguard Knights
Co chwile widzę na allegro jakieś tajemnicze, całkiem fajne figsy Reiksguard Knightsów, i nie wiem czym to sie je Z której to edycji? Korzystacie w ogóle z takich modeli czy to tylko na ozdobę?
Podrzućcie jakieś info na ten temat bo bardzo ciekaw jestem, a niestety wiedzy brak.
Podrzućcie jakieś info na ten temat bo bardzo ciekaw jestem, a niestety wiedzy brak.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
W 5 też byli. Najcięższa piechota imperialna. W 6 zostali przekształceni w dzisiejszych Greatswords (bo ci drudzy w 5 edycji byli cienkimi bolkami). Sam mam niestety tylko FCG i używam tych panów jako bohaterów.
ps dziś przybili do mnie Teutogen Guards...szkoda, że zostali załatwieni na szaro przez gw ale w grach domowych zamierzam korzystać z armii Cult of Ulric więc figurki się przydadzą.
ps dziś przybili do mnie Teutogen Guards...szkoda, że zostali załatwieni na szaro przez gw ale w grach domowych zamierzam korzystać z armii Cult of Ulric więc figurki się przydadzą.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
szkodnik pisze:Grand więc to do Ciebie trafili moi rzeźnicy A niech dobrze Ci służą
Hehehe...jaki ten świat mały. No zamierzam ich używać ale tylko jako TG bo GS mam 25.
Strasznie mi siuę figsy podobają i chyba tak zrobieszkodnik pisze:Jak najbardziej można ich jako GS używać. Trochę wyobraźni Panowie
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Jeśli dobrze pamiętam, to jeszcze w 6tej edycji w jednym White Dwarfie były dla nich zasady (na zasadzie: Jeśli przeciwnik się zgodzi).
Mieli identyczne statystyki co Greaty, ale zamiast dwuręcznych mieczy mieli miecze i tarcze (2+ save w combacie), oprócz stubborna dawali jeszcze w 6ciu calach przerzuty na psychologię dla piechoty, czy jakoś tak. Dzisiaj figurki reiksguardzkiej piechoty widuję zazwyczaj w roli czempionów, albo kapitanów pieszych.
Mieli identyczne statystyki co Greaty, ale zamiast dwuręcznych mieczy mieli miecze i tarcze (2+ save w combacie), oprócz stubborna dawali jeszcze w 6ciu calach przerzuty na psychologię dla piechoty, czy jakoś tak. Dzisiaj figurki reiksguardzkiej piechoty widuję zazwyczaj w roli czempionów, albo kapitanów pieszych.
Skończyły sie czasy ciekawych zasad nadeszły czasy monotonii i nudy(ograniczanie zasad pójście na łatwiznę (dać ze 30 kości mocy czy inne bajery )) ja już tak eksperymentuje z imperium ze bania pęka a wszystko po to by nie grac ciągle jednego standardu bo ile można.... w rar wstawiam giganta chociaż zasadami można sie pobawić i widok wroga gdy przegrywa na -2 jest ciekawy, special koniec czasów armat jadę na GS teraz 2 klocuszki ze stubbornem muszą być , 0 magii bsb ze sztandarem magic resistance +2 ,2 priestów 0 strzelania smiesznie sie gra ale sie gra
Było by miło gdyby ktoś znalazł dokładne ich staty i zamieścił, albo linka wstawił. Może ten numer WD jest gdzieś dostępny w sieci. Chętnie bym sobie nimi pograł 4fun z kumplami.Blaesus pisze:Jeśli dobrze pamiętam, to jeszcze w 6tej edycji w jednym White Dwarfie były dla nich zasady (na zasadzie: Jeśli przeciwnik się zgodzi).
Zgadzam sie z tobą Wilqu. Szkoda takich rzeczy jak Cult of Ulric, armia Nuln czy Reiksguard Knights. Zaczyna się monotonia oparta na wyścigu zbrojeń i dobrych rzutach kostkami.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Podani przez Ciebie Reiksguardzi jadąc konno nie wyróżniają się niczym od innego rycerstwa. W jednym WhiteDwarfie był pomysł, aby dać charakter zakonom, wyglądało to zupełnie jak tworzenie nowych zakonów w Codex:Space Marines. Można było dawać pozytywne i negatywne cechy, nawet zmienić uzbrojenie (nie tylko kopie i młoty kawaleryjskie- także bronie dwuręczne i korbacze). Teraz na dodatek Białe wilczki są badziewne z tymi dwurakami.
A wracając do tych reiksguard'ów. Szukałem na necie, ale jedyne co znalazłem to: Mv-3, WS-4, S-4 (!), I-4, tarcza, hand weapon, plate armour, niestety żadnych szczegółów (że już o koszcie punktowym nie wspomnę). Może ktoś ma więcej informacji?
A czemu Mv 3 a nie 4?
Też na razie więcej informacji nie znalazłem. Blaesus coś wspominał o stubbornie i przerzutach na psychologie do 6 cali ale nigdzie tego nie znalazłem.
Też na razie więcej informacji nie znalazłem. Blaesus coś wspominał o stubbornie i przerzutach na psychologie do 6 cali ale nigdzie tego nie znalazłem.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Ten zmniejszony ruch faktycznie istnieje, najwyraźniej zapożyczone z poprzednich edycji, gdzie ciężka zbroja dawała modyfikator -1 do ruchu